abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100006439
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:09 schreef waht het volgende:
Samenvatting: Wilders en de zijnen zijn verantwoordelijk voor het gevoel van urgentie inzake een niet-bestaand probleem dat resoneert bij sommigen.
Met alle respect, maar welk artikel heb je gelezen?
pi_100006589
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
OK, akkoord.

Ondertussen wil ik iedereen even wijzen op dit voortreffelijke artikel op de website van De Pers:
http://www.depers.nl/binn(...)kwam-van-rechts.html

Ik heb hier maar één woord voor: hulde! _O_
goed geschreven, maar zo wordt het dus wel een spelletje van wilders terugpakken met zn eigen retoriek. terwijl als wilders moslims overal de schuld van geeft, normale mensen snappen dat dat onzin is. die mensen moeten nu dan ook snappen dat wilders niet schuldig is.
pi_100006731
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:17 schreef okiokinl het volgende:

[..]

goed geschreven, maar zo wordt het dus wel een spelletje van wilders terugpakken met zn eigen retoriek. terwijl als wilders moslims overal de schuld van geeft, normale mensen snappen dat dat onzin is. die mensen moeten nu dan ook snappen dat wilders niet schuldig is.
Net zoals Wilders moet snappen dat hij nu eindelijk eens moet gaan uitleggen wat hij precies wil bereiken met zijn tirades tegen links en de islam nu zowel links en rechts daar op aandringen ?
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:21:29 #254
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_100006749
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
OK, akkoord.

Ondertussen wil ik iedereen even wijzen op dit voortreffelijke artikel op de website van De Pers:
http://www.depers.nl/binn(...)kwam-van-rechts.html

Ik heb hier maar één woord voor: hulde! _O_
Zeker een goed stuk.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_100006897
Sterke passage:

quote:
Hij heeft nooit tot geweld opgeroepen, zegt Geert nu. Dat klopt. Maar Geert heeft wel vele malen gesuggereerd dat dat moment in rap tempo naderbij kwam, en dat er sprake was van een strijd op leven en dood. Europa werd overspoeld door moslims die hier de Sharia wilden invoeren. Het was vijf voor twaalf. Moslims moesten massaal gedeporteerd, want anders werd Europa straks Eurabia. En van de politiek hadden we niets te verwachten: de gevestigde politiek was immers zélf schuldig aan de dreigende ondergang van de Westerse beschaving. De linkse partijen hadden geheime overeenkomsten met de Arabische leiders gesloten: zij konden hun uitschot hiernaartoe sturen, en dat islamitische uitschot zou dan hier 'links' gaan stemmen.

Ziedaar de wereld van Geert Wilders. Een wereld waarin het Westen op het punt staat ten onder te gaan, en de politiek machteloos is. Dat Geert vervolgens niet de logische consequentie trekt uit zijn eigen waandenken, en de islam letterlijk de oorlog verklaart, bewijst alleen maar dat hij zelf niet in de gaten heeft wat ij allemaal beweert, en waar dat toe moét leiden. Anderen doen dat dus wél. Breivik (en God mag weten hoevelen met hem) heeft wél door wat de logische consequentie is van dat weedbeeld, en greep naar de wapens. Geert Wilders is daarvoor uiteraard niet verantwoordelijk. Maar hij, en vele andere paranoïde sufferds, op internet en in menig Parlement, dragen wél de verantwoordelijkheid voor het scheppen van dit agressieve, overspannen, uiterst gevaarlijke wereldbeeld. Dat die waandenkertjes daarbij niet de uiterste consequentie uit hun verzinsels trekken, dat ze niet oproepen om naar de wapens te grijpen om 'het Westen' te redden, bewijst alleen maar dat ze niet weten wat ze doen, wat ze suggereren, en waar ze in feite toe oproepen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_100006959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:17 schreef okiokinl het volgende:

[..]

Inderdaad.

- Wilders en Fortuynisten confronteren met hun eigen drogredeneringen over 9/11, Mohammed B. en Volkert = goed

- Alsnog excuses eisen van Wilders voor zijn afschuwelijke opmerkingen over Van der Laan en Pechtold, en voor zijn generaliseringen in o.a. Fitna = goed

-Aan Wilders vragen hoe hij zijn politieke doelstellingen denkt te willen bereiken = goed

-Dezelfde drogredeneringen gebruiken als Wilders zelf doet, door de PVV de schuld te geven van de moordpartij in Noorwegen = fout

- PVV'ers die nu gaan lopen janken over Cohen = :') :') :') :')
Wilders: Als ooit wat gewelddadigs gebeurt tegen mij (..) weet iedereen vanaf nu dat Van der Laan en Pechtold aan een klimaat hebben bijgedragen waarin dat voor sommige gekken (..) gerechtvaardigd leek.
pi_100006980
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
Sterke passage:

[..]

"weedbeeld" :P ?
Altijd al geweten dat Geertje drugs gebruikte ;)
pi_100007060
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:26 schreef Pooleventerug het volgende:

[..]

Inderdaad.

- Wilders en Fortuynisten confronteren met hun eigen drogredeneringen over 9/11, Mohammed B. en Volkert = goed

- Alsnog excuses eisen van Wilders voor zijn afschuwelijke opmerkingen over Van der Laan en Pechtold, en voor zijn generaliseringen in o.a. Fitna = goed

-Aan Wilders vragen hoe hij zijn politieke doelstellingen denkt te willen bereiken = goed

-Dezelfde drogredeneringen gebruiken als Wilders zelf doet, door de PVV de schuld te geven van de moordpartij in Noorwegen = fout

- PVV'ers die nu gaan lopen janken over Cohen = :') :') :') :')
pi_100007590
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Met alle respect, maar welk artikel heb je gelezen?
Ik heb dat interview met Spruyt gekeken. :s)
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_100008517
De xenofobische tak van rechts heeft het zelf vaak over demoniseren, maar doet dat net zo goed.
pi_100009760
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_100009793
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:07 schreef Hondenweer het volgende:
De xenofobische tak van rechts heeft het zelf vaak over demoniseren, maar doet dat net zo goed.
Sterker nog, de term is geïntroduceerd door Fortuyn die zichzelf hier schuldig aan maakte door steeds de slachtofferrol op te zoeken en dan 'links' van demoniseren te beschuldigen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_100012232
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 13:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Even gezocht:

[..]

De omschrijving doet me meer aan de VVD dan aan de PVV denken.
Een VVD zie ik geen valse brief van een immigrant publiceren om ze zo zwart te maken. Ze zijn toch wel heel erg een anti-immigratiepartij en door die nadruk verwijderen ze zich wel van de VVD.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_100014042
Moet cohen weer scoren nou kan je vertellen dat dat averechts werkt die goser denkt dat wij hier in dit kikkerlandje in sprookjes geloven .
Nogmaals Wilders is geen Noor maar een Nederlander die iets heeft tegen Islamisering .
ik zal niet gouw op hem stemmen maar die Cohen krijgt nooit eeen stem van mij die zit zo te muggeziften ik hoor hem alleen maar over de PVV kraaien ik hoor nooit iets over alternatief belijd voor de enorme maatschappelijke zaken waar we de komende tijd voor staan hoe verder met de euro ik heb hem niet gehoord hoe verder met europe heb hem niet gehoord kortweg wat een slappe was die oppositie in de tweede kamer .
Nee treurig is het was Melkert een 0 die cohen maakt er helemaal een potje van .
pi_100014145
Als de Islam misbruikt wordt om massamoord te rechtvaardigen, ligt het volgens Wilders aan de Islam zelf. Nu worden Wilders' eigen ideeën misbruikt om massamoord te rechtvaardigen. De vraag is dus: waarom ligt dit niet aan Wilders zelf? :?
pi_100014160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:39 schreef henkdaan het volgende:
Moet cohen weer scoren nou kan je vertellen dat dat averechts werkt die goser denkt dat wij hier in dit kikkerlandje in sprookjes geloven .
Nogmaals Wilders is geen Noor maar een Nederlander die iets heeft tegen Islamisering .
ik zal niet gouw op hem stemmen maar die Cohen krijgt nooit eeen stem van mij die zit zo te muggeziften ik hoor hem alleen maar over de PVV kraaien ik hoor nooit iets over alternatief belijd voor de enorme maatschappelijke zaken waar we de komende tijd voor staan hoe verder met de euro ik heb hem niet gehoord hoe verder met europe heb hem niet gehoord kortweg wat een slappe was die oppositie in de tweede kamer .
Nee treurig is het was Melkert een 0 die cohen maakt er helemaal een potje van .
De PVV'ers hebben inmiddels ook hun weg naar FOK! gevonden.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:42:48 #267
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_100014187
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef Marlan het volgende:
Als de Islam misbruikt wordt om massamoord te rechtvaardigen, ligt het volgens Wilders aan de Islam zelf. Nu worden Wilders' eigen ideeën misbruikt om massamoord te rechtvaardigen. De vraag is dus: waarom ligt dit niet aan Wilders zelf? :?
Omdat dat de discussie doodslaat.
pi_100014280
Jij ben gogem kan me niet herinneren op de PVV gestemt te hebben of is een eigen mening verbonden aan een aanhanger zijn van de PVV?
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:45:30 #269
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_100014297
Hebben mensen nou echt niks beters te doen dan de vergelijking te maken tussen die Noorse idioot en de PVV :') come on. Get a life.
pi_100014326
ben ik met je eens ander onderwerp
pi_100014667
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef Marlan het volgende:
Omdat er sowieso een heel groot verschil bestaat tussen uitspraken gedaan door een prive persoon of uit naam van een religie
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:55:28 #272
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_100014699
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
Hebben mensen nou echt niks beters te doen dan de vergelijking te maken tussen die Noorse idioot en de PVV :') come on. Get a life.
Het gaat niet om de vergelijking tussen Breivik en de PVV, maar het gaat om de vraag of Geert Wilders en de PVV hun toon iets zouden kunnen matigen in het debat. Deze discussie is ontstaan doordat Geert Wilders en de PVV in het manifest van Breivik werden genoemd.
pi_100014794
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
Hebben mensen nou echt niks beters te doen dan de vergelijking te maken tussen die Noorse idioot en de PVV :')
Blijkbaar niet. Links, rechts, centrum, pvda, D66, CDA, VVD, PVV - iedereen vindt dat Wilders nu eindelijk eens moet uitleggen wat hij dan wel wil dat er aan de moslimproblematiek gedaan wordt.

En ja, als Wilders zijn standpunten gaat nuanceren verliest hij de steun van de extremisten die Anders Breivik een toffe gast vinden. En ja, dat gaat hem zetels kosten.

Helaas pindakaas zeggen we dan. Soms moet je echt opkomen voor wat je staat. Go forth and tell them Geert !
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:37:22 #274
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_100016330
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Het gaat niet om de vergelijking tussen Breivik en de PVV, maar het gaat om de vraag of Geert Wilders en de PVV hun toon iets zouden kunnen matigen in het debat. Deze discussie is ontstaan doordat Geert Wilders en de PVV in het manifest van Breivik werden genoemd.
Nee. Die pipo gaf ook aan dat hij een computerspelletje een goeie training vond. Moeten we die nu ook verbieden oid :?
pi_100016351
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Omdat er sowieso een heel groot verschil bestaat tussen uitspraken gedaan door een prive persoon of uit naam van een religie
Een ideologie is toch een ideologie? Het partijprogramma van Wilders en de Islam zijn allebei niet meer dan een set ideeën.
Als iemand uit naam van die set ideeën een misdaad begaat maakt het toch niet zo'n groot verschil wat de oorsprong van die set ideeën is?
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')