K10D en ME zijn verkochtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:36 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb te koop staan het volgende:
Pentax K10D - Doet het prima, ziet er nog goed uit - ¤100
[ afbeelding ]
Pentax DA 50-200mm f4-5.6 - Ziet er uit als nieuw, optisch geen enkel probleem - ¤100
[ afbeelding ]
Pentax A 28mm f2.8 - Zo goed als nieuw, met originele doppen - ¤40
[ afbeelding ]
Pentax ME + K 55mm f1.8 - Beide in gebruikte staat, lens heeft last van stof - ¤30
[ afbeelding ]
PM of mail me gerust voor meer informatie, of meer foto's genomen met of van bovenstaande spullen.
Wat moet je nu weer met zoveel flitsers?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Specificaties:
- Vermogen: 110ws
- Richtgetal: 36 (100iso)
- Vermogen regelbaar: 1/8 - 1/1
- Kleurtemperatuur: 5600 kelvin
- Instellamp: 50watt (halogeen)
- Laadtijd: 4,5 seconden (vol vermogen)
- Remote: On - Off
- Slave unit (ontvangst flits)
- Gewicht: 0,6 kg
- Afmeting: 196x115x110mm
Softbox 50x70cm
en jammer genoeg maar 4x Statief 230cm (lucht gedempt)
dus wie helpt me er van af?
flitser met statief en softbox. 35euro
flitser met softbox 25euro
flitser 20 euro
flitser zonder instel lampje 15 euro
flitsers zijn getest en werken allemaal.
af te halen in valkenswaard. nope doe niet aan versturen.
nee niet echt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:02 schreef Benelli het volgende:
ik heb ook wel interesse in twee setjes, maar valkenswaard is me iets te ver.. je komt nooit in de buurt van haarlem?
statiefjes zijn 80cm (in elkaar geschoven)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:40 schreef Daantke het volgende:
Is het een beetje compact? Dan kan ik het wel met het OV komen halen, van station Eindhoven bijvoorbeeld.
Evt neem ik dan 1 setje ipv 2 mee
Enkel A28mm 2.8 nog over.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:36 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb te koop staan het volgende:
Pentax K10D - Doet het prima, ziet er nog goed uit - ¤100
[ afbeelding ]
Pentax DA 50-200mm f4-5.6 - Ziet er uit als nieuw, optisch geen enkel probleem - ¤100
[ afbeelding ]
Pentax A 28mm f2.8 - Zo goed als nieuw, met originele doppen - ¤40
[ afbeelding ]
Pentax ME + K 55mm f1.8 - Beide in gebruikte staat, lens heeft last van stof - ¤30
[ afbeelding ]
PM of mail me gerust voor meer informatie, of meer foto's genomen met of van bovenstaande spullen.
wat vraag je voor die Sigma 10-20?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:48 schreef Ochrist het volgende:
Even een schopje in dit topic!!
Wegens overstap naar FullFrame wil ik een aantal camera spullen te koop zetten, namelijk:
Canon 500d
- Aangeschaft in december 2010, dus nog ruim een jaar garantie! Wordt geleverd met originele doos, factuur en alle toebehoren uit de doos. Daarna krijg je 2 x 8GB SD kaartjes en een extra accu!
Sigma 10-20 EX DC HSM F4-5.6 (canon vatting
- Erg mooie groothoek lens voor canon crop camera's! Geen gebruiksporen en is inclusief tasje, voor en achterdop en zonnekap! Hiervan helaas geen doos meer aanwezig!
Canon 60mm F2.8 Macro
- Mooie macro(/portret) lens! Leuke foto's mee gemaakt ook alleen niet bruikbaar op FF! Deze lens is ook zonder gebruik sporen en is inclusief originele doos met boekje, zonnekap en lensdoppen!
Mocht je interesse hebben stuur even een PB of mail naar (tobias at tne-photography dot com)
quote:
Verzenden is dus inmiddels wel een optie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:56 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
statiefjes zijn 80cm (in elkaar geschoven)
flitskoppen passen in een 20-20-15 doosje
softbox weet ik zo niet maar, 2 sets passen makkelijk in een boodschappen tas, alleen de statiefjes steken dan iets uit
Misschien een prijs noemenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:45 schreef Ladysin het volgende:
Ik zet hierbij te koop mijn SIGMA 150-500/5.0-6.3 DG OS APO HSM (Nikon/Fuji Vatting). Halverwege dit jaar (2011) gekocht dus nog helemaal nieuw en mooi. Inclusief doos/boekjes/papiertjes, beschermtas en zonnekap. Ik zet hem te koop wegens mijn slappe armpjes die hem te zwaar vindenKan alleen opgehaald worden (omgeving Alkmaar)
Daar zijn wel generieke softboxen voor te krijgen, of alleen voor dit type/merk?quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:34 schreef PKfotografie het volgende:
Ik ben door de softboxen heen.
Heb alleen nog statiefjes en flitskoppen zonder instellamp.
De Sigma 10-20 en Canon 60mm zijn inmiddels verkocht! Enkel nog de 500d te koop! Bieden hiervoor kan vanaf ¤350,-. Meeneemprijs = ¤395,-quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:48 schreef Ochrist het volgende:
Even een schopje in dit topic!!
Wegens overstap naar FullFrame wil ik een aantal camera spullen te koop zetten, namelijk:
Canon 500d
- Aangeschaft in december 2010, dus nog ruim een jaar garantie! Wordt geleverd met originele doos, factuur en alle toebehoren uit de doos. Daarna krijg je 2 x 8GB SD kaartjes en een extra accu!
Sigma 10-20 EX DC HSM F4-5.6 (canon vatting
- Erg mooie groothoek lens voor canon crop camera's! Geen gebruiksporen en is inclusief tasje, voor en achterdop en zonnekap! Hiervan helaas geen doos meer aanwezig!
Canon 60mm F2.8 Macro
- Mooie macro(/portret) lens! Leuke foto's mee gemaakt ook alleen niet bruikbaar op FF! Deze lens is ook zonder gebruik sporen en is inclusief originele doos met boekje, zonnekap en lensdoppen!
Mocht je interesse hebben stuur even een PB of mail naar (tobias at tne-photography dot com)
Alles verkocht! en de 5d mark 2 in huis! wat een cameraquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:26 schreef Ochrist het volgende:
[..]
De Sigma 10-20 en Canon 60mm zijn inmiddels verkocht! Enkel nog de 500d te koop! Bieden hiervoor kan vanaf ¤350,-. Meeneemprijs = ¤395,-
quote:Pentax A 28mm f2.8 - Zo goed als nieuw, met originele doppen - ¤40
Nope.quote:
Mag ook. D300 verschilt alleen nauwelijks. Alleen voor de filmfunctie hoef ik niet perse de 's' eigenlijk...quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat dat ding maar 1 USB poort heeft he?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:42 schreef KaMo het volgende:
Jawel, zo doe ik het ook, SDkaartje in mijn macbook.
Maar ik zou graag meer willen werken met remote shooting en live view op mijn laptop. Zeker aangezien ik veel film.
Ben even aan het kijken of er animo is, anders koop ik een keertje een nieuwe body en verkoop ik deze.
De D90 heeft toch een autofocus motor... Dus dan focussen de lenzen wel automatisch... Op mijn D3100, die de motor niet heeft, doen ze dit niet... Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:03 schreef CompuMess het volgende:
Hoe wonderbaarlijk, manual focus lenzen die opeens autofocus krijgen als je ze op een D90 (o.i.d.) plaatst...![]()
Bedoelde je misschien dat je met deze camera('s) wél gebruik kan maken van de on-board lichtmeting en de afstandsmeter?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ohw, wacht, dit gaat over de camera. Ik dacht over de laptop.![]()
Sorry, hele nacht gewerkt en met mijn vorige post nog niet zo lang mijn bed uit, dus nog een beetje rozig.
Als het MF-lenzen zijn gaat die motor echt niet iets vinden om aan te drijven, je zal dan echt met het handje het ding in de scherpte moeten draaien. Je AF-sensor helpt je dan wel weer door aan te geven wanneer er scherpte is bereikt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
De D90 heeft toch een autofocus motor... Dus dan focussen de lenzen wel automatisch... Op mijn D3100, die de motor niet heeft, doen ze dit niet... Dat bedoel ik
Hoe veel had je in gedachten? Ik gebruik mijn USB aansluiting echt nooit namelijk...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:34 schreef KaMo het volgende:
Ik heb een 550D met defecte usb-poort.
Is er misschien iemand die hem wilt ruilen tegen eentje met werkende usb-poort, tegen bij etaling aan mijn kant uiteraard...
My bad!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:56 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als het MF-lenzen zijn gaat die motor echt niet iets vinden om aan te drijven, je zal dan echt met het handje het ding in de scherpte moeten draaien. Je AF-sensor helpt je dan wel weer door aan te geven wanneer er scherpte is bereikt.
Overigens geen straf om met de hand scherp te stellen
Volgende week zondag in Nieuwegein heb je weer de fotograficabeurs die tot vorig jaar in Houten werd gehouden.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
Dat zit een stuk hoger dan ik zou willen betalen. Voor een paar tientjes had 't me wel leuk geleken. Maar deze prijzen zijn wat te hoog voor me.
Succes met de verkoop.
Lijkt me inderdaad wel weer leuk om daar heen te gaan. Ik ben ook in Houten geweest vorig jaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Volgende week zondag in Nieuwegein heb je weer de fotograficabeurs die tot vorig jaar in Houten werd gehouden.
Het is niet zo dat ze het daar weggeven, maar je kunt er voor leuk geld tegen leuke speeltjes aanlopen
Meer informatie
Uiteraard ben ik er dit jaar ook op speeltjesjachtquote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel weer leuk om daar heen te gaan. Ik ben ook in Houten geweest vorig jaar.
Ga jij dit jaar ook heen?
Check je DMquote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik er dit jaar ook op speeltjesjacht
DM retourquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dus te gebruiken als manual focus wel??? Dm jouw kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |