Te koop aangeboden wegens overstap naar Alpha 700 (camera is al sinds oktober in onbruik):
Mooie zeer complete Alpha 330 met originele verpakking. Camera heeft slechts 3500 clicks gehad. Bij een compactcamera is dit veel, echter gaat een doorsnee spiegelreflexcamera met normaal gebruik 50.000 tot 100.000 clicks mee. Mooie camera voor de beginner.
Camera heeft twee memorycardslots (SD en Pro duo), kitlens van 18 - 55 mm en ingebouwde popup flitser. Tevens aansluiting en ondersteuning voor Bravia HD TV. Kabeltje niet inbegrepen.
Set is compleet, alle originele boekjes en folders zijn aanwezig. Tevens aanwezig zijn alle doppen (lensdop front/back en bodycap). Inclusief 1 accu en acculader. Inclusief SD kaartje van 4 GB wegens het niet passen in de A700.
Lensglas is absoluut krasvrij, diafragmalamellen zijn olie en vetvrij en de lens is voorzien van UV Filter om het frontelement te beschermen tegen stoten, krassen en andere viezigheid (denk aan stof, zanddeeltjes, etc.).
De onderkant van de body heeft een lichte circelvormige kras van het gebruik van een statief. Dit beïnvloed het gebruik van de camera op geen enkele wijze.
Doe een goed bod naar waarde. Direct verkocht bij een bod van ¤270,00, doe anders een goed tegenbod. Wordt niet verzonden zonder volledige betaling. Verzendkosten&risico voor koper. Kan worden opgehaald en getest (ook met andere lensen, IR afstandsbediening en externe flitser, allen niet inbegrepen bij deze koop) in Noord Holland, omgeving Alkmaar (exacte locatie krijg je bij eventuele koop).
![lN55Y.jpg]()
![TmsRW.jpg]()
![3mniB.jpg]()
Tevens aangeboden: compacte schouder cameratas met enkele zijvakjes, groot voorvak en ruim binnenvak met verplaatsbaar binnenschot. Tas gebruikt voor mijn spiegelreflexcamera. Echter, door het overstappen op een groter model met accessoires en een te groot scala aan extra lensen (1 of 2 is in deze tas het limiet), had ik een andere tas nodig. Verder prefereer ik een rugtas, vandaar dat ik deze tas aanbiedt. Tas is gebruikt, maar in goede conditie. Alle ritsen werken nog, het middenschot (verplaatsbaar) is nog aanwezig en de schouderband is nog goed.
Prijs: T.e.a.b.
![qUf7Z.jpg]()