Misschien een prijs noemenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:45 schreef Ladysin het volgende:
Ik zet hierbij te koop mijn SIGMA 150-500/5.0-6.3 DG OS APO HSM (Nikon/Fuji Vatting). Halverwege dit jaar (2011) gekocht dus nog helemaal nieuw en mooi. Inclusief doos/boekjes/papiertjes, beschermtas en zonnekap. Ik zet hem te koop wegens mijn slappe armpjes die hem te zwaar vindenKan alleen opgehaald worden (omgeving Alkmaar)
Daar zijn wel generieke softboxen voor te krijgen, of alleen voor dit type/merk?quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:34 schreef PKfotografie het volgende:
Ik ben door de softboxen heen.
Heb alleen nog statiefjes en flitskoppen zonder instellamp.
De Sigma 10-20 en Canon 60mm zijn inmiddels verkocht! Enkel nog de 500d te koop! Bieden hiervoor kan vanaf ¤350,-. Meeneemprijs = ¤395,-quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:48 schreef Ochrist het volgende:
Even een schopje in dit topic!!
Wegens overstap naar FullFrame wil ik een aantal camera spullen te koop zetten, namelijk:
Canon 500d
- Aangeschaft in december 2010, dus nog ruim een jaar garantie! Wordt geleverd met originele doos, factuur en alle toebehoren uit de doos. Daarna krijg je 2 x 8GB SD kaartjes en een extra accu!
Sigma 10-20 EX DC HSM F4-5.6 (canon vatting
- Erg mooie groothoek lens voor canon crop camera's! Geen gebruiksporen en is inclusief tasje, voor en achterdop en zonnekap! Hiervan helaas geen doos meer aanwezig!
Canon 60mm F2.8 Macro
- Mooie macro(/portret) lens! Leuke foto's mee gemaakt ook alleen niet bruikbaar op FF! Deze lens is ook zonder gebruik sporen en is inclusief originele doos met boekje, zonnekap en lensdoppen!
Mocht je interesse hebben stuur even een PB of mail naar (tobias at tne-photography dot com)
Alles verkocht! en de 5d mark 2 in huis! wat een cameraquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:26 schreef Ochrist het volgende:
[..]
De Sigma 10-20 en Canon 60mm zijn inmiddels verkocht! Enkel nog de 500d te koop! Bieden hiervoor kan vanaf ¤350,-. Meeneemprijs = ¤395,-
quote:Pentax A 28mm f2.8 - Zo goed als nieuw, met originele doppen - ¤40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |