Ik moet echt leren om op tijd naar bed te gaan door de weeksquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Kater na gisteravond?
Dat was me het nachtje dan wel.
Volgens mij is dat voor jullie bijna een soort van tweede carnaval.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:40 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, de hond ook weer uit gelaten, alweer bijna opmaken voor wederom dagje kermis.
Nu echter gehandicapten dag, dus begeleiden van gehandicapten
Tell me about it.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet echt leren om op tijd naar bed te gaan door de weeks
ZOveel in één dag?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
BAM 1,5 kilo eraf na 1 dagje shaken![]()
Straks wel popcorn bij de film, maar voor de rest gewoon shaken
Ik hoop het voor je, anders blijft er binnen de kortste keren niets meer van je over.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vocht denk ik en restje bier van zaterdag ofzo
Wat gaan jullie doen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk
Moet de tijd doden tot iedereen klaar is met aankleden, wassen, spullen zoeken.
Leuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dagje naar Nijmegen, wandelen en naar de Stratemakerstoren.
Dankje, ik ook.. Het ziet er nu nog maar een beetje donker uit, maar wie weetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuk.
Ik hoop voor je dat een beetje redelijk weer is daar.
*kijkt uit raamquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuk.
Ik hoop voor je dat een beetje redelijk weer is daar.
*Pluus in auto pleurt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis hier aan het regenen dus neem je pluutje maar mee
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
*Pluus in auto pleurt.
Mama ook echt zo: hoe weet je dat het daar regent dan? Ik: Internet.
O vast.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die denkt nu vast dat er zoiets als GoogleWeather is.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
*Pluus in auto pleurt.
Mama ook echt zo: hoe weet je dat het daar regent dan? Ik: Internet.
HET GAAT NU IDD WAT HARDER. KUDTZOMER!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis hier aan het regenen dus neem je pluutje maar mee
Het is echt tien keer niksquote:
Augustus gaat vast beter worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is echt tien keer niks
Ik heb een abonnement op het openluchtbad hier, om het abonnement 'eruit te halen' moet je negen keer gaan zwemmen. Nou vorige jaren zat ik echt aan de twintig+ keer, nu nog maar op vijf
Half augustus moet ik weer naar school geloof ikquote:
Lekker niet aan denken nog.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Half augustus moet ik weer naar school geloof ikIk zou het niet precies weten, is dat heel erg?
Heb gisteren al een agenda gehaald, dat vind ik heel wat
Jij snapt hemquote:
Want de auto moet verkocht worden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij snapt hem
We zijn nog steeds niet weg, inmiddels drie uur later dan gepland, het vrijwaringsbewijs ofzo is kwijt
daar gaat jullie dagje nijmegenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
NeeMaar mama wil hem eerst gevonden hebben
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
We zijn gewoon nog niet weg... We zouden om acht uur vertrekken hè
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama: Zijn we nu klaar?
Ron: Ik moet nog aankleden.______!
Alles wat er al qua regen is gevallen, hebben jullie mooi vermeden!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Voor strand moet je niet in Nijmegen zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog geen regen gezien! Lekker strandweer, eindelijk.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ron poedeltjenaakt aan de ontbijttafel.
Bijzondere familie!
Dat was al wel bekend. Maar bedankt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor strand moet je niet in Nijmegen zijn
Al hebben we een Waalstrand!quote:
[..]
Maar je hebt er nog wel flink wat last van dus?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu, dat is specifiek.Ja, aardig. Met voetje iets verbetering en verder voel ik me goed en ben ik blij.
Nee, ik heb daar weinig gevoel. Maar door die druk ontstaat er snel eelt waardoor het genezingsproces weer wordt vertraagd.quote:
Ah, op die manier... dat is vervelendquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar weinig gevoel. Maar door die druk ontstaat er snel eelt waardoor het genezingsproces weer wordt vertraagd.
Ik snap het ook niet..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mogguh Benny. Waar is dat mooie weer gebleven?
oh dat doe k altijd op t werk hoor.. Altijd 25 minuten te vroegquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Binnen die zes minuten voor elkaar gekregen?
[..]
Te veel voor te weinig
Dat dus. En riante vakanties op kosten van de zaak, ho maar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh dat doe k altijd op t werk hoor.. Altijd 25 minuten te vroeg
pakken ze hem eindelijk eens hard van achterenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef roos85 het volgende:
The F-wordGordon Ramsay wordt door de marine onder handen genomen
leuk zo'n vakantie!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:51 schreef Renesite het volgende:
Onder een luifel in de regen. Ook in Oostenrijk is het herfst.
quote:
Ja dat heb ik ook hoor. Maar de boeken en films blijven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon het idee dat het is afgelopen enzo
ga de boeken dan wel in het Engels lezenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:16 schreef Pheno het volgende:
Voor mij begint het allemaalMoet boeken en films nog zien
Mag ik eerst ff verhuizen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh sorry, je hebt de memo niet gekregen zie ik
we doen afstand van flevoland
Nopequote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:59 schreef roos85 het volgende:
Benny, ben je al achter welke emoticon het dicht bij het gezicht van Gordon kwam?
Ik zou er een hoop voor over hebben om ze allemaal weer eens blanco te lezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:16 schreef Pheno het volgende:
Voor mij begint het allemaalMoet boeken en films nog zien
Dat is de eerste alquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:13 schreef iBenny het volgende:
Ik ga helemaal opnieuw beginnen met de films zodra de HP7 DVD uit is
7.1 is al uitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:13 schreef iBenny het volgende:
been there done thatquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:13 schreef iBenny het volgende:
Ik had het gezien idd, wat een faalactiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een intense kutfaal.
[Upd] BD blundert met voorpagina
Jezus nogal jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een intense kutfaal.
Waar?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
Zag net trouwens de gezichten bij de slachtoffers, maakt het net altijd nog een tándje erger.
ik moest lachen jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:22 schreef iBenny het volgende:
Om die reactie moest ik wel lachen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:22 schreef iBenny het volgende:
Om die reactie moest ik wel lachen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)noorse-slachtpartij/
En Glenn Beck vergelijkt de slachtoffers met de Hitlerjugend, ja heur, gaan we weer.
die was het jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gevonden... http://www.vg.no/bildespesial/spesial.php?id=8411
Glenn Beckquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)noorse-slachtpartij/
En Glenn Beck vergelijkt de slachtoffers met de Hitlerjugend, ja heur, gaan we weer.
Ja ineens slaat toe hoe jong ze nog waren ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
Zag net trouwens de gezichten bij de slachtoffers, maakt het net altijd nog een tándje erger.
Zolang een aidspartij als de Tea Party daar kan bestaan verbaast niets me meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Glenn BeckDat is echt de grootste mongool van de Amerikaanse TV. Dat ze hem nog steeds een podium willen geven voor zijn ranzige uitspraken..
quote:
Leuk juist, krijg je van die heerlijke rare reactiesquote:
Het rare is dat de Tea Party eerst niet eens zo kut was. Hun standpunten zijn nooit de mijne geweest, maar sinds Palin en consorten zich daar heeft gevestigd is het helemaal de verkeerde kant op gegaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zolang een aidspartij als de Tea Party daar kan bestaan verbaast niets me meer.
Tea parties trekken altijd rare mensen aanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zolang een aidspartij als de Tea Party daar kan bestaan verbaast niets me meer.
Met allemaal dezelfde mensen in verschillende topics.quote:
Boston tea party!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tea parties trekken altijd rare mensen aan
[ afbeelding ]
zijn best liberale standpunten nog ja, maar ja, alles kan kapot blijkbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:34 schreef ValHallen het volgende:
Hoewel hij zelf een tegenstander is van abortus, meent Paul dat de federale overheid hierover geen inspraak heeft, dat het dus een recht is waarover staten zelf mogen beslissen. Paul hangt een consistent life ethic aan, wat ook betekent dat hij tegen de doodstraf is. The war on drugs (strenge overheidshandhaving van het drugsbeleid) beschouwt Ron Paul als een falend beleid en pleit daardoor voor legalisatie van drugs. Zijn standpunt omtrent het homohuwelijk is dat de overheid daar geen zeggenschap in behoort te hebben, dat trouwen een levensbeschouwelijke / godsdienstige aangelegenheid is en aangezien kerk en staat gescheiden zijn het homohuwelijk mogelijk moet zijn.
Je zou niet zeggen dat dit de standpunten zijn van de oprichter van de Tea Party, met alle weirdo's die er tegenwoordig rondlopen
Ron Paul heb ik altijd erg gewaardeerd. Maar dat is toch met zoveel partijen, komt ineens een ander persoon in en hoppa, meteen alle grondbeginselen weg.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:34 schreef ValHallen het volgende:
Hoewel hij zelf een tegenstander is van abortus, meent Paul dat de federale overheid hierover geen inspraak heeft, dat het dus een recht is waarover staten zelf mogen beslissen. Paul hangt een consistent life ethic aan, wat ook betekent dat hij tegen de doodstraf is. The war on drugs (strenge overheidshandhaving van het drugsbeleid) beschouwt Ron Paul als een falend beleid en pleit daardoor voor legalisatie van drugs. Zijn standpunt omtrent het homohuwelijk is dat de overheid daar geen zeggenschap in behoort te hebben, dat trouwen een levensbeschouwelijke / godsdienstige aangelegenheid is en aangezien kerk en staat gescheiden zijn het homohuwelijk mogelijk moet zijn.
Je zou niet zeggen dat dit de standpunten zijn van de oprichter van de Tea Party, met alle weirdo's die er tegenwoordig rondlopen
Mooi zoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik volgende week ga
Je snapt dat hij niet meer bij de party zit?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zijn best liberale standpunten nog ja, maar ja, alles kan kapot blijkbaar
Mja, als ik Amerikaan was geweest had ik denk ik op hem gestemd. Maar dat is moeilijk te zeggen, misschien was ik ook wel meegegaan in de Obama hypequote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ron Paul heb ik altijd erg gewaardeerd. Maar dat is toch met zoveel partijen, komt ineens een ander persoon in en hoppa, meteen alle grondbeginselen weg.
Ow en BAM 1,5 kilo lichter dan gisterquote:
Zoveel?!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en BAM 1,5 kilo lichter dan gisterVocht ik weet het
Maar toch een lekker gevoel
Nu nog 2 en ik ben weer happy
Ik zat in Amerika toen ie verkozen werd en ik moet zeggen, het was een thrill om die inauguratie en het nieuws te horen. Echt heel intens. Obama heeft nu teveel op zijn schouders waardoor mensen denken dat ie het niet waar gaat maken. Ze vergeten het feit dat ie nu de stronthoop aan het opruimen is die Bush heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja, als ik Amerikaan was geweest had ik denk ik op hem gestemd. Maar dat is moeilijk te zeggen, misschien was ik ook wel meegegaan in de Obama hype
Oh dat is zeker vetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zat in Amerika toen ie verkozen werd en ik moet zeggen, het was een thrill om die inauguratie en het nieuws te horen. Echt heel intens. Obama heeft nu teveel op zijn schouders waardoor mensen denken dat ie het niet waar gaat maken. Ze vergeten het feit dat ie nu de stronthoop aan het opruimen is die Bush heeft achtergelaten.
yea i knowquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je snapt dat hij niet meer bij de party zit?
Hij is overigens kandidaat voor de aankomende verkiezen. Maar een Republikein dus hij gaat never nooit gekozen worden door de partij
Ik heb geen idee nogquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even omeletje maken en hond uitlaten
Luister je zo ook naar mij? 1,5 uur van alles wat
Ik wist dat er zo'n opmerking zou komenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ze heeft in ieder geval twee bulten.
[ afbeelding ]
Dat is altijd het irritante van onbekende mensen in het topic, je weet niet wat zij al wetenquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ze heeft in ieder geval twee bulten.
[ afbeelding ]
Thomás is een slimme jongen. Hij weet dingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is altijd het irritante van onbekende mensen in het topic, je weet niet wat zij al weten
Ik vind het zelf altijd irritant als ik dingen uitgelegd krijg die ik al weet
ik ontken allesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Thomás is een slimme jongen. Hij weet dingen.
Wuutquote:Van Kampen wordt op de website Fok.nl en internetdienst Twitter regelmatig beledigd en bedreigd met de dood vanwege haar rol in de Plus-reclames. Groenendijk heeft contact gehad met Van Kampen over de uitlatingen en meldt in het radioprogramma (vanaf 3 minuut 40) dat de actrice behoorlijk ontdaan is door de verwensingen.
WAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:54 schreef iBenny het volgende:
http://www.distrifood.nl/(...)-voor-Plusmeisje.htm
[..]
Wuut
Dat is zo triest he.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:54 schreef iBenny het volgende:
http://www.distrifood.nl/(...)-voor-Plusmeisje.htm
[..]
Wuut
Wut, bedreigd?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ermee geinen is leuk, maar iemand dood bedreigen? Wtf. Dan ben je echt niet goed in je hoofd ook.
Lees het bericht nog eens.quote:
Nigel de Jong 2.0quote:
Onze Nigel ging tenminste netjes voor de benen. Een karatetrap in de nek, wat voor doerak ben je danquote:
Nigel raakte hem op zijn borst.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onze Nigel ging tenminste netjes voor de benen. Een karatetrap in de nek, wat voor doerak ben je dan
Ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh je bedoelt die. WK finale dus verdrongen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ron poedeltjenaakt aan de ontbijttafel.
Bijzondere familie!
Dat heb ik gelukkig niet (meer). Was ook voor Contador in de tour enzo. Ik zat wel echt stuk na de finale, zeker omdat een vriend zei: Het is maar een spelletje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet.Maar als ik iets hoor van een Spanjaard wijs ik gewoon op hun economie en werkeloosheid percentage.
Ja, het zit diep.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet (meer). Was ook voor Contador in de tour enzo. Ik zat wel echt stuk na de finale, zeker omdat een vriend zei: Het is maar een spelletje.Was in staat hem klappen te geven maar dat stond zo raar omdat we in de enige plek in Utrecht waren waar er niet gevochten werd
Ik ga vaker een WK finale kijken in een gaybar.
Het gaat te fur.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:58 schreef iBenny het volgende:
Gaat denk ik over dit topic...
[PAINT] PLUS-Reclame Edgar, dikkert
Patquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Zie ik opeens zo'n dik wijf opp t station lopen.. Mn naam roepen..
Is het mn moeder
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Is het mn moeder
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Is het mn moeder
Ik dacht Esmee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Is het mn moeder
Je bent famoes darling!quote:
quote:
Dat vindt die kleine hier ook altijd.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde praten op de radio, diet-ie het niet
Noooooh!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde praten op de radio, diet-ie het niet
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vroeg aan mijn moeder in de trein of Ze wel eens in dr aarsje was geneukt.. Vond ze niet leuk
Een en al liefde tussen julliequote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vroeg aan mijn moeder in de trein of Ze wel eens in dr aarsje was geneukt.. Vond ze niet leuk
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:03 schreef PatriQue89 het volgende:
En dan lekker alles uitprinten en op de bank lezen zeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, het hele archief in een zipbestandje
jezus, dat is een 280 delige boekenserie waar ikneit aan ga beginnenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:27 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan lekker alles uitprinten en op de bank lezen zeker.
nederlandstalig nerdforum dat best tof was voordat er steeds meer betweterige 14jarigen kwamenquote:
Tweakers vind ik zo gay, daarom ken ik het niet.quote:
Danny dacht dat ie het beter kon.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is fok ontstaan vanuit tweakers vroeger die mensen zaten eerst daar
O dacht dat het een boek was.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nederlandstalig nerdforum dat best tof was voordat er steeds meer betweterige 14jarigen kwamen
lees er tegenwoordig midner dan vroeger
http://gathering.tweakers.net/
Goede reden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tweakers vind ik zo gay, daarom ken ik het niet.
Vind ik ook!quote:
JE MOEDER IS NIET DIKquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Is het mn moeder
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tweakers vind ik zo gay, daarom ken ik het niet.
nevermind. Melkkoequote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
is goedkoper dan dat wat het internet in drenthe ons gekost zou hebben
Daar had je een krantenwijk voor moeten nemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
Hoeveel was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik mag je zusje. Eigenlijk kan ik niet om Clapton heen als beste gitarist ooit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
mijn zusje d'r kitten heet layla, omdat clapton
Met fragmenten?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Net de samenvatting van het huwelijk op de radio.
Ohw... was het opgenomen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Net de samenvatting van het huwelijk op de radio.
OHquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Met bijna alles volgens mij.
Ik sliep gister.
kloptquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 3 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |