abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99955914
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit dus.
Maar dan kan je niet vragen of Wilders zijn toon moet matigen. Immers, daarvoor zou hij een mate van verantwoording moeten hebben ten opzichte van wat er in Noorwegen is gebeurt. Hij kan moeilijk zijn toon gaan matigen, gewoon omdat het kan. Dus, je houdt hem niet verantwoordelijk ervoor, maar je rekent het hem wel aan?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:18:19 #202
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99955924
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:14 schreef KoosVogels het volgende:

[i][i][i][i][i]Dan lees je hem niet goed volgens mij, Koos zou hem nooit verantwoordelijk houden. Maar het is juist precies hetzelfde wat Pim Fortuyn een hele tijd terug heeft gezegd: de politiek heeft voor het klimaat gezorgd waarin ik vermoord kan worden. Hoezo geldt dat nu niet voor Wilders? Het mes snijdt aan twee kanten.[/i][/i][/i][/i][/i]
Dit dus.
Toch niet, fortuyn is 1 politcus die door 1 gek de nieuwe hitler is genoemd. media maakten van fortuyn, 1 persoon, een demoon, hense demoniseren. 1 gek deed er wat mee.

De noor is een burger met wapens die de politiek die hij zag als pro-islam als vijand.

De man die de bus van de koningin aan wilde rijden maar een monument raakte had ook een excuus alleen was het niet extern, van een ander, ook 1 gek.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 12:18:33 #203
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_99955936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar dan kan je niet vragen of Wilders zijn toon moet matigen. Immers, daarvoor zou hij een mate van verantwoording moeten hebben ten opzichte van wat er in Noorwegen is gebeurt. Hij kan moeilijk zijn toon gaan matigen, gewoon omdat het kan. Dus, je houdt hem niet verantwoordelijk ervoor, maar je rekent het hem wel aan?
Exactly.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_99955965
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Gruwelijke Geert geeft al jaren aan geweld te verafschuwen en het niet de bedoeling is men n.a.v. van zijn debat geweld gaan gebruiken.

‘Mijn proces staat niet op zichzelf’, aldus Wilders. ‘Alleen de onnozelen denken dat het een incident is. Door heel Europa, niet alleen in Nederland, maar in heel Europa vechten de multiculturalistische elites een totale oorlog uit tegen hun bevolkingen. Met als inzet de voortzetting van de massa-immigratie en de islamisering, uiteindelijk resulterend in een islamitisch Europa – een Europa zonder vrijheid: Eurabië.’

Hier heeft Geert W. het toch duidelijk over een totale oorlog, niet bepaald vredelievend of woorden die geweld verafschuwen.
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:19:44 #205
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99955978
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:15 schreef Zolcon het volgende:
Vrijheid van meningsuiting heeft alleen waarde als het tot een open debat leidt. Wilders gooit de deur naar een normaal en open debat dicht. Radicalisering is daar een consequentie van
Ook weer onzin, je spreekt jezelf in 1 kort tekstje tegen.
Wat wij hier zeggen mag mede door wilders !!!!
Als het volk ZWIJGT dan spreken de wapens.

De noor sprak sowieso....
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_99956013
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is evident dat dergelijke harde uitspraken een naargeestig klimaat creeeren. Je hoeft geen doctoraal in de psychologie te bezitten om dat te beseffen. Het is echter aan de voerders van het debat om conclusies te trekken uit de gebeurtenissen. Passen we onze toon aan zodat het venijn uit de debat wordt gehaald? Of gaan we door met het doen van harde uitspraken met alle mogelijke gevolgen van dien?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:21:55 #207
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99956038
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:19 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

‘Mijn proces staat niet op zichzelf’, aldus Wilders. ‘Alleen de onnozelen denken dat het een incident is. Door heel Europa, niet alleen in Nederland, maar in heel Europa vechten de multiculturalistische elites een totale oorlog uit tegen hun bevolkingen. Met als inzet de voortzetting van de massa-immigratie en de islamisering, uiteindelijk resulterend in een islamitisch Europa – een Europa zonder vrijheid: Eurabië.’

Hier heeft Geert W. het toch duidelijk over een totale oorlog, niet bepaald vredelievend of woorden die geweld verafschuwen.
Zo duidelijk is het je niet.
maar in heel Europa vechten de multiculturalistische elites een totale oorlog uit tegen hun bevolkingen.
is zoiets als dat je oorlog in je lichaam hebt, anti-lichamen tegen bacterie/virussen.
pi_99956063
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is evident dat dergelijke harde uitspraken een naargeestig klimaat creeeren. Je hoeft geen doctoraal in de psychologie te bezitten om dat te beseffen. Het is echter aan de voerders van het debat om conclusies te trekken uit de gebeurtenissen. Passen we onze toon aan zodat het venijn uit de debat wordt gehaald? Of gaan we door met het doen van harde uitspraken met alle mogelijke gevolgen van dien?
Je draait er een beetje omheen Koos. Je kan niet van Wilders verlangen dat hij zijn toon matigt als hij geen verantwoording voelt en neemt voor wat er gebeurt is in Noorwegen. Dat zou nogal krom zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 12:23:01 #209
341203 3-voud
pi_99956065
quote:

[..]

En jij ziet natuurlijk enkel een "totale oorlog" als met wapens en bommen.
Dat er een totale oorlog gaande is in de vorm heftig debat tussen de religies (en atheïsten voor mijn part) in de meeste Europese landen is niet ter sprake. Want die bommen vallen al dagelijks? Of hoe zie jij dat?
pi_99956075
quote:

[..]

Precies. Wilders vertelt dat we in oorlog zijn, dat slinksen en de moslims vijanden van de vrijheid zijn, dat ze ons willen onderdrukken en onderwerpen... en zegt er nadrukkelijk bij dat een dialoog "met een kopje thee" geen enkele zin heeft, nee - zelfs een teken van zwakte is.

Dus, zoals al ad nauseam gezegd, als hij werkelijk tegen geweld is moet hij nu eindelijk maar eens gaan uitleggen wat hij dan wel wil. Zeker nu zijn achterban het ook al niet snapt.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:24:36 #211
104871 remlof
Europees federalist
pi_99956094
quote:

[..]

Inderdaad. Dit zou letterlijk uit dat manifest van die Breivik kunnen komen. Dit soort dingen moet ie echt niet meer roepen.

Ik zeg dus niet dat ie bepaalde dingen niet mag zeggen, ik zeg dat ie wel heel erg op de toon waarop hij die dingen zegt moet letten.
Yankee go home!
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 12:26:14 #212
341203 3-voud
pi_99956139
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Inderdaad. Dit zou letterlijk uit dat manifest van die Breivik kunnen komen. Dit soort dingen moet ie echt niet meer roepen.

Ik zeg dus niet dat ie bepaalde dingen niet mag zeggen, ik zeg dat ie wel heel erg op de toon waarop hij die dingen zegt moet letten.
Tja, het is en blijft een schreeuwert zo nu en dan. (beetje zoals Koos :') )
Zoals die "kopvoddentaks"... mijn god wat een stumpert.
pi_99956170
Vast al gezegd, maar: is links nu ook niet meer (mede-)verantwoordelijk voor de moord op Fortuyn?
pi_99956176
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:26 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Eens. Hij brengt heel veel dingen op een domme manier enzo, maar dat moet hij kunnen doen vind ik. Wie gaat er anders bepalen wat wel en wat niet mag?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_99956177
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:21 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

maar in heel Europa vechten de multiculturalistische elites een totale oorlog uit tegen hun bevolkingen.
is zoiets als dat je oorlog in je lichaam hebt, anti-lichamen tegen bacterie/virussen.
Ik vind het fijn dat jij het zo uitlegt, maar blijkbaar dacht Anders B, daar euhm duidelijk anders over. En voor de meeste mensen geldt denk ik oorlog=gevecht=geweld. Zeker voor ultra-rechtse types die nuances zowieso niet snappen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:28:12 #216
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99956206
Het is helemaal geen uitglijder en het is ook geen nieuw voorstel. De Noorse feministe Hege Storhaug heeft al jaren geleden gepleit voor een belasting op de "sexistische hoofddoek".

De Deense verpleegster Rachel Adelberg sprak bij haar campagne tegen de hoofddoek al van een 'vod van een politiek-religieuze vlag voor op je kop'. Rachel strijd al jaren tegen het gedwongen eten van halal voedsel in Deense ziekenhuizen en tegen de hoofddoek.

Deze kopvoddenactie is dus een vrouwvriendelijke en vrouwenbevrijdende actie van Geert Wilders.
bron: http://keesjemaduraatje.w(...)kopvoddentaks-i.html
pi_99956225
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:21 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

En anti-lichamen maken de bacterien en virussen dood. Dus.... ?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:29:36 #218
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99956244
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:28 schreef MisterSqueaky het volgende:

En anti-lichamen maken de bacterien en virussen dood. Dus.... ?
Natuurlijke defence, weerstand, geen oorlog in de zin van bommen en granaten.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:30:45 #219
104871 remlof
Europees federalist
pi_99956276
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:26 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik vind jou nog al een stumpert door Koos continu een schreeuwerd te noemen, dat helpt de discussie niet echt, een beetje een PVV tactiek, alles om de echte discussie uit de weg te gaan.
Yankee go home!
pi_99956311
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:29 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Natuurlijke defence, weerstand, geen oorlog in de zin van bommen en granaten.
En ? Natuurlijke weerstand doodt nog steeds de tegenstander.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:32:14 #221
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99956322
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:27 schreef lurf_doctor het volgende:

Zeker voor ultra-rechtse types die nuances zowieso niet snappen.
Hij noemde zich ook christen en nam wilders voor een deel als voorbeeld.
Daar wilders niet heeft gedaan wat de noor deed, is dat een vreemd voorbeeld wat hij noemde. Een onmogelijkheid.(En ja ik snap dat het voorbeeld nemen over andere dingen gaat van wilders, net zoals oorlog tegen iets niet per se wil zeggen gewapende strijd...)
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 12:32:23 #222
341203 3-voud
pi_99956325
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik vind jou nog al een stumpert door Koos continu een schreeuwerd te noemen, dat helpt de discussie niet echt, een beetje een PVV tactiek, alles om de echte discussie uit de weg te gaan.
Actie = reactie.
Wet van de natuur.

Net zoals jij me continue uitdaagt tot zelfs toegaf er alles aan te doen mij te bannen. Dat negeer ik omdat ik toch vind dat er uit Koos meer zinnigs komt dan uit jou.
pi_99956328
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

En jij ziet natuurlijk enkel een "totale oorlog" als met wapens en bommen.
Dat er een totale oorlog gaande is in de vorm heftig debat tussen de religies (en atheïsten voor mijn part) in de meeste Europese landen is niet ter sprake. Want die bommen vallen al dagelijks? Of hoe zie jij dat?
Ik snap niet zoveel van je betoog, maar volgens mij neem je het op voor Geert W.
pi_99956333
en mijn reactie was zeker weer te lang voor de rechtse users om een goede inhoudelijke reactie op te geven?
Moeten Wilders en de PVV hun toon matigen?

[ Bericht 37% gewijzigd door Zolcon op 26-07-2011 12:37:46 ]
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:33:23 #225
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99956363
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:31 schreef MisterSqueaky het volgende:

En ? Natuurlijke weerstand doodt nog steeds de tegenstander.
Dus als wilders de ehec bacterie had ontdekt op NL spruitjes, dan had je gewoon spruitjes gaan eten ?? :)
Nee echt, dit is geen niveau, voorbeelden van lik mijn vestje, opvattingen van kleuters, oorlog = altijd dat de bommen in den haag vallen e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')