Over wat integratie inhoudt mag best gediscussieerd worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh nu is het opeens een vrij begrip geworden?
Die illusie heb ik ook niet.quote:Goed, we gaan hier toch niet uitkomen.
Aannamequote:Jij vind het allemaal prachtig dit: Amsterdam heeft allochtone meerderheid
Echt niet, morgen ga je opnieuw je plaat afspelen.quote:Ik niet. Ik kap ook met dit 'gediscussieer' hier.
Bedankt, jij natuurlijk van hetzelfde.quote:Ik wens je veel succes in je verder leven ermee
En weer een aanname....quote:en hoop dat je de laatste autochtoon in je buurt ooit wordt, dan is het een fantastische, verrijkte leefomgeving geworden.
Mijn vriendin en ik willen bewust geen kinderen maar dat staat los van deze discussie.quote:En niet zeuren als je dochter de enige is zonder hoofddoek in d'r klas en er ook 1 om wil.
Niet om in een Wilders-topic terecht te komen, maar zijn partij met alleen hemzelf en zijn ik-heb-maar-1-lid-en-dat-ben-ik-stichting, is dat democratisch?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:30 schreef fokker2012 het volgende:
Wilders zegt in zijn verklaring dat ie een "democraat in hart en nieren is"... iemand zou aan hem moeten vragen hoe hij denkt over een Nederlands-islamitische partij die de Sharia wil invoeren. Tolereert meneer de democraat zo'n partij? Of gaat ie ook zo gek doen als Breivik mocht het zover komen?
Het zou niet de eerste keer zijn dat zoiets de laatste druppel is, maar in dit geval lijkt het mij niet: dan zou ie 9 jaar lang problemen moeten hebben gehad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:15 schreef Marlan het volgende:
Wellicht is Anders Breivik tot zijn daad gekomen uit seksuele frustratie:
[..]
Kom gezellig in Drenthe wonen! Is veel beter voor je humeur...lekker irl schaapjes tellen! Er wonen hier in een hele provincie minder mensen dan in dat DH van jou, van die rust knapt een mens echt van op!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik wens je veel succes in je verder leven ermee en hoop dat je de laatste autochtoon in je buurt ooit wordt, dan is het een fantastische, verrijkte leefomgeving geworden. En niet zeuren als je dochter de enige is zonder hoofddoek in d'r klas en er ook 1 om wil.
Ik ben bang van niet, moslims en niet westerse allochtonen hebben juist wel (veel) kinderen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef -Techno- het volgende:
Mijn vriendin en ik willen bewust geen kinderen maar dat staat los van deze discussie.
Aangezien rechts het meeste aan de macht is geweest, heb je dus precies wat jij wilt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:01 schreef Oud_student het volgende:
Raar eigenlijk: links voert wel een bevolkingspolitiek door cultuurvreemde mensen hierheen te halen (en het krijgen van kinderen te bevorderen, dan kun je niet teruggestuurd worden), maar een rechtse bevolkingspolitiek (bevordering van het eigen volk) wordt gelijk fascistisch genoemd..
Touché! Maar 1 kanttekening, 3e generatie allochtonen nemen al veel minder kinderen dan 1e generatie allochtonen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:01 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, moslims en niet westerse allochtonen hebben juist wel (veel) kinderen.
Over 30 jaar zal het straatbeeld echt totaal veranderd zijn.
De bevolkingspolitiek zoals die in Nederland wordt gevoerd is het product van zowel links als rechts.....quote:Raar eigenlijk: links voert wel een bevolkingspolitiek door cultuurvreemde mensen hierheen te halen (en het krijgen van kinderen te bevorderen, dan kun je niet teruggestuurd worden), maar een rechtse bevolkingspolitiek (bevordering van het eigen volk) wordt gelijk fascistisch genoemd..
Ze willen stiekum gewoon een oorlog.quote:Ik heb het eindeloos gevraagd, de afgelopen jaren, hóe zien PVV'ers en aanverwanten het dan voor zich, om met behoud van onze eigen normen en waarden die verwachte islamisering te stuiten.
Dus omdat de ene politiek fascistisch is, zou een andere politiek afkeurenswaardig zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:01 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, moslims en niet westerse allochtonen hebben juist wel (veel) kinderen.
Over 30 jaar zal het straatbeeld echt totaal veranderd zijn.
Raar eigenlijk: links voert wel een bevolkingspolitiek door cultuurvreemde mensen hierheen te halen (en het krijgen van kinderen te bevorderen, dan kun je niet teruggestuurd worden), maar een rechtse bevolkingspolitiek (bevordering van het eigen volk) wordt gelijk fascistisch genoemd..
Hallo! Ik hoef die gekken niet hier. Ben jij een haartje betoeterd ze uit te nodigen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kom gezellig in Drenthe wonen! Is veel beter voor je humeur...lekker irl schaapjes tellen! Er wonen hier in een hele provincie minder mensen dan in dat DH van jou, van die rust knapt een mens echt van op!
Ja, gezinshereniging mogelijk gemaakt door een VVD minister. Jammer dat Wilders die waarheid nooit durft te vertellen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je weet niet eens dat de deal was dat men weer eruit zou gaan na een korte periode werken? Het gros van de immigranten is hier gekomen in het kader van gezinshereniging en NA dat het werven al lang, lang afgelopen was.
quote:Wilders noemt Van der Laan handlanger Mohammed B.
Laatste update: 2 november 2009 18:18 info
DEN HAAG - Geert Wilders vindt dat PvdA-minister Eberhard van der Laan en D66-leider Alexander Pechtold zich gedragen als ''politieke handlangers'' van Mohammed B., de man die vijf jaar geleden cineast Theo van Gogh vermoordde.
Volgens de PVV-voorman dragen uitlatingen van de twee politici bij ''aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV''.
''PvdA en D66 hebben blijkbaar niks geleerd van de moord op Pim Fortuyn.'' Wilders reageert maandag op uitlatingen van Pechtold (de Volkskrant) en Van der Laan (De Pers) die Wilders en zijn partij achtereenvolgens typeren als extreemrechts en een gevaar voor de rechtsstaat.
Lees verder:
http://www.nu.nl/politiek(...)nger-mohammed-b.html
quote:Fledderjon noemt Geert Wilders handlanger Anders Behring Breivik
Laatste update: 26 juli 2011 21:26 info
DEN HAAG - Fledderjon vindt dat PVV-dictator Geert Wilders zich gedraagt als een ''politieke handlanger'' van Anders Behring Breivik., de man die 5 dagen geleden ten minste 76 jongeren van sociaal democratische allure vermoordde.
Volgens de FOK!-poster dragen uitlatingen van de populist bij ''aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de rest van de samenleving''.
Inderdaad, maar zeggen dat Wilders een politiek handlanger is van de dader in Noorwegen, dat kan dan weer niet.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:21 schreef Nielsch het volgende:
Wilders en zijn volgelingen hebben bloed aan hun handen. Punt.
Niet letterlijk nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Ze moeten zich wel achter de oren krabben met betrekking tot hun retoriek, hun probleemstelling en duidelijkheid met betrekking tot de oplossingen die ze zien.
Maar ze hebben GEEN bloed aan hun handen.
En figuurlijk valt er ook een hoop op af te dingen. Het terechte punt van de gebezigde oorlogstaal en de oorlogsmethode moet je niet onderuithalen door belachelijke aantijgingen te doen.quote:
Onzin, dat is hetzelfde als zeggen dat alle Moslims bloed aan hun hand hebben nav 9/11quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:21 schreef Nielsch het volgende:
Wilders en zijn volgelingen hebben bloed aan hun handen. Punt.
Nee, dat is zeker niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:27 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Onzin, dat is hetzelfde als zeggen dat alle Moslims bloed aan hun hand hebben nav 9/11
Ze moeten zich nu ook achter hun oren krabben wat betreft hypocrisie. Een Marokkaanse tasjesdief is volgens sommige PVV-sympathisanten geïnspireerd door de islam, maar als een massamoordenaar een boek schrijft waar "Martin Bosma" op had kunnen staan, dan is er opeens ruimte voor nuance?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze moeten zich wel achter de oren krabben met betrekking tot hun retoriek, hun probleemstelling en duidelijkheid scheppen met betrekking tot de oplossingen die ze zien.
Idd, Nielsch is net zo hypocriet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:27 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Onzin, dat is hetzelfde als zeggen dat alle Moslims bloed aan hun hand hebben nav 9/11
het is exact hetzelfdequote:
Ook dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:32 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ze moeten zich nu ook achter hun oren krabben wat betreft hypocrisie. Een Marokkaanse tasjesdief is volgens sommige PVV-sympathisanten geïnspireerd door de islam, maar als een massamoordenaar een boek schrijft waar "Martin Bosma" op had kunnen staan, dan is er opeens ruimte voor nuance?
dat ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:32 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ze moeten zich nu ook achter hun oren krabben wat betreft hypocrisie. Een Marokkaanse tasjesdief is volgens sommige PVV-sympathisanten geïnspireerd door de islam, maar als een massamoordenaar een boek schrijft waar "Martin Bosma" op had kunnen staan, dan is er opeens ruimte voor nuance?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |