abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:41:49 #201
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99971827
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat heb ik wel gedaan. Maar goed, herformuleer hem dan eens. Wees eens duidelijk wat je nu precies wilt weten.
My bad, je schuift dus alles af op de moslims. Ik had beter moeten weten :')
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_99972131
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb helaas geen daadwerkelijke invloed op het vergallen van mijn oude leefomgeving doordat dit het straatbeeld is geworden

[ afbeelding ]

en dit de scholen

[ afbeelding ]

En nee, dat vind ik niet positief.
Erg zeg, bruine mensen met rare kleren.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_99972176
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:41 schreef -Techno- het volgende:

[..]

My bad, je schuift dus alles af op de moslims. Ik had beter moeten weten :')
Ow okay ik geef alle schuld aan de moslims. Knap hoe jij dat uit die 2 zinnen kan halen.

Maar he, je kan je nu tenminste ver verheven voelen boven deze SBS6 kijkende campingtokkie.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99972266
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:49 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Erg zeg, bruine mensen met rare kleren.
Ja. Als de meerderheid allochtoon is, is dat erg ja.

Maar jij vindt het vast leuk als wetten geschreven door een middeleeuwse krijgsheer met pedofiele neigingen gaan overheersen en het NLs een taal is die op straat tot 3e rangs wordt gedegradeerd. Top ook als je je kind op zo'n school doet, prachtig allemaal die 'verrijking'.

Maar he, vooral ontkennen hoor. Daar ga je een hoop mee bereiken.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99972425
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar jij vindt het vast leuk als wetten geschreven door een middeleeuwse krijgsheer met pedofiele neigingen gaan overheersen en het NLs een taal is die op straat tot 3e rangs wordt gedegradeerd. Top ook als je je kind op zo'n school doet, prachtig allemaal die 'verrijking'.

Ja, al die mensen op die foto zijn voor de sharia inderdaad. En allemaal vinden ze wat Mohammed deed letterlijk goed was en naar deze moderne tijd gehaald moet worden. En alle PVV'ers zijn Brei .. oh dat mag ik natuurlijk niet zeggen.

Accepteer het nou gewoon maar Die_Hofstadgruppe ... sinds 22/7 ben je uitgeluld. :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:55:59 #206
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99972426
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ow okay ik geef alle schuld aan de moslims. Knap hoe jij dat uit die 2 zinnen kan halen.
Nee dat doe ik op basis van de foto's die je plaats in post#196. Je antwoord laat namelijk te wensen over. Maar wie/wat is nou schuldig aan het straatbeeld dat jij laat zien?
quote:
Maar he, je kan je nu tenminste ver verheven voelen boven deze SBS6 kijkende campingtokkie.
Minderwaardigheidscomplex?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_99973316
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Ja, al die mensen op die foto zijn voor de sharia inderdaad. En allemaal vinden ze wat Mohammed deed letterlijk goed was en naar deze moderne tijd gehaald moet worden. En alle PVV'ers zijn Brei .. oh dat mag ik natuurlijk niet zeggen.

Accepteer het nou gewoon maar Die_Hofstadgruppe ... sinds 22/7 ben je uitgeluld. :)
Blij ben je he met 22/7? :D _O-

WTF je laat gewoon slechts een paar posts verderop zien wat ik zei! :D
pi_99973542
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Blij ben je he met 22/7? :D _O-

WTF je laat gewoon slechts een paar posts verderop zien wat ik zei! :D
Nee, ik lach je uit. :)
pi_99973560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Nee dat doe ik op basis van de foto's die je plaats in post#196. Je antwoord laat namelijk te wensen over. Maar wie/wat is nou schuldig aan het straatbeeld dat jij laat zien?

[..]
Wie zijn daar schuldig aan?

De rechtse partijen door de arbeidsmigranten in 1e instantie toe te laten, al zou dat slechts tijdelijk zijn. Grootste boosdoeners zijn daarna de christelijke partijen met hun gezinsherenigingswet en daarna voornamelijk de PvdA en GL met hun constante gepamper en tegen houden van alles wat maar iets strenger was.
pi_99973609
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:21 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Nee, ik lach je uit. :)
Nee, je bent gewoon blij: sinds 22/7 zijn je tegenstanders uitgeluld.
pi_99973622
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die vastgelopen plaat kennen we al 10 jaar inmiddels , probeer eens iets nieuws.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_99973708
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, je bent gewoon blij: sinds 22/7 zijn je tegenstanders uitgeluld.
Reageer nou eens gewoon op mijn post. :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:27:46 #213
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99973878
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De rechtse partijen door de arbeidsmigranten in 1e instantie toe te laten, al zou dat slechts tijdelijk zijn. Grootste boosdoeners zijn daarna de christelijke partijen met hun gezinsherenigingswet en daarna voornamelijk de PvdA en GL met hun constante gepamper en tegen houden van alles wat maar iets strenger was.
Met extra dank aan het bedrijfsleven die stevig hebben gelobbyt bij onze regering. Met hun voornaamste argument dat het goed zou zijn voor de economie. Om diezelfde reden hebben we nu ook de EU bv. Prima als je hier tegen bent maar wat is dan een realistisch alternatief?
pi_99973942
En zo'n van Jole dan ook: wie zich met kruisridders-symboliek omringt is een Anders B. :')

Wat een kansloze kneus.

En kijk die site eens: http://www.joop.nl/

Vrijwel ALLE artikelen gaan erover hoe Wilders/rechts zich dit moet aanrekenen.

De champagne is echt ontkurkt daar.
pi_99974005
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

GL (en hun voorlopers) hebben nog nooit iets tegen kunnen houden, want ze hebben nog nooit in de regering gezeten en de PvdA slechts deels.
pi_99974062
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En zo'n van Jole dan ook: wie zich met kruisridders-symboliek omringt is een Anders B. :')
Doet me denken aan een fokker die net allemaal doembeelden over sharia postte. :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:31:52 #217
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99974109
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:30 schreef Kingstown het volgende:

[..]

GL (en hun voorlopers) hebben nog nooit iets tegen kunnen houden, want ze hebben nog nooit in de regering gezeten en de PvdA slechts deels.
Dat klopt, die waren voor integratie zodat de allochtonen nog enigszins iets meekrijgen van onze normen en waarden.
pi_99974146
Een klap voor de anti-islambeweging, ja een vuistslag in hun gezicht

Tijd dat populisten de waarheid gaan spreken

Geert Wilders in het nauw door Noorse terrorist

Polarisatie rond Noorse massamoord

De doelen van extreem rechts zijn ontheiligd

Over de richting van een kogel

Eenzame wolven komen zelden alleen

Moorden in Noorwegen, en de inspiratiebron

De kogel kwam van rechts, en ging door de kerk

Etc etc

En als klap op de vuurpijl:
'Wilders indirect verantwoordelijk voor Breivik'

Ja mensen, het staat er echt.

Op de redactie aldaar:

pi_99974197
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:27 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Met extra dank aan het bedrijfsleven die stevig hebben gelobbyt bij onze regering. Met hun voornaamste argument dat het goed zou zijn voor de economie. Om diezelfde reden hebben we nu ook de EU bv. Prima als je hier tegen bent maar wat is dan een realistisch alternatief?
Je weet niet eens dat de deal was dat men weer eruit zou gaan na een korte periode werken? Het gros van de immigranten is hier gekomen in het kader van gezinshereniging en NA dat het werven al lang, lang afgelopen was.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:33:42 #220
117098 Hathor
Effe niet
pi_99974206
Echt, de linkse spermaklodders vliegen je om de oren nu. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_99974295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:31 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Dat klopt, die waren voor integratie zodat de allochtonen nog enigszins iets meekrijgen van onze normen en waarden.
Oh alles in eigen taal, moskeeën subsidiëren etc is integratie?
Bewegwijzering naar Mekka is integratie? :D http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=1552
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:35:20 #222
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99974302
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je weet niet eens dat de deal was dat men weer eruit zou gaan na een korte periode werken? Het gros van de immigranten is hier gekomen in het kader van gezinshereniging en NA dat het werven al lang, lang afgelopen was.
Een erg naïeve deal als je het mij vraagt.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:36:11 #223
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99974359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh alles in eigen taal, moskeeën subsidiëren etc is integratie?
Bewegwijzering naar Mekka is integratie? :D http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=1552
Heb ik gezegd wat integratie in zou moeten houden?
pi_99974979
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:36 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Heb ik gezegd wat integratie in zou moeten houden?
Oh nu is het opeens een vrij begrip geworden? :')

Goed, we gaan hier toch niet uitkomen. Jij vind het allemaal prachtig dit: Amsterdam heeft allochtone meerderheid

Ik niet. Ik kap ook met dit 'gediscussieer' hier.

Ik wens je veel succes in je verder leven ermee en hoop dat je de laatste autochtoon in je buurt ooit wordt, dan is het een fantastische, verrijkte leefomgeving geworden. En niet zeuren als je dochter de enige is zonder hoofddoek in d'r klas en er ook 1 om wil.
pi_99975223
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik niet. Ik kap ook met dit 'gediscussieer' hier.
14.gif

Maar je mag altijd terug komen als je alles op een rijtje hebt. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')