abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99933537
Stel.

Stel, je bent van mening dat er wat veel moslims zijn in Europa. Maakt niet zoveel uit hoe ze er gekomen zijn en wanneer. Ze zijn er nu.
Daarbij denk je dat de volgende twee stellingen juist zijn:
• Moslims krijgen meer kinderen dan niet-moslims
• Zodra er een bepaald percentage moslims is, wordt de cultuur islamitisch

Stel dat je bovenstaande denkt / gelooft, wat zou je dan moeten of kunnen doen?

Voor zover ik kan bedenken zijn er een beperkt aantal opties:
• Je schouders ophalen, een en ander is onvermijdelijk.
• Proberen het tij te keren

Welke opties zijn er dan om dat tij te keren?
In alle oprechtheid zie ik geen enkele vreedzame manier om via de politiek of iets dergelijks iets aan die verwachte tsunami van islamisering te doen.
Maar ik heb vast ongelijk, nietwaar? Toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99933632
Qua politiek zou je er zeker wat aan kunnen doen.

1. Grenzen dicht.
2. Nederlanders stimuleren om kinderen te krijgen.
3. Nukes op het midden oosten gooien.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_99933725
Op de PVV stemmen?
  maandag 25 juli 2011 @ 20:26:13 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99933789
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:20 schreef sigme het volgende:
Stel.

Stel, je bent van mening dat er wat veel moslims zijn in Europa. Maakt niet zoveel uit hoe ze er gekomen zijn en wanneer. Ze zijn er nu.
Daarbij denk je dat de volgende twee stellingen juist zijn:
• Moslims krijgen meer kinderen dan niet-moslims
• Zodra er een bepaald percentage moslims is, wordt de cultuur islamitisch

Voor zover ik kan bedenken zijn er een beperkt aantal opties:
• Je schouders ophalen, een en ander is onvermijdelijk.
• Proberen het tij te keren

Welke opties zijn er dan om dat tij te keren?
In alle oprechtheid zie ik geen enkele vreedzame manier om via de politiek of iets dergelijks iets aan die verwachte tsunami van islamisering te doen.
Maar ik heb vast ongelijk, nietwaar? Toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien Nederland een democratie is valt er legitiem enkel via die weg iets aan te doen. Als het grootste deel van het volk niet gelooft dat we geislamiseerd worden, of het niets interesseert, wie ben jij als individu dan om daar (met geweld) tegen in te gaan?

Wat je kunt doen is (als je echt denkt dat het fout gaat) emigreren naar een land waar dit niet van toepassing is, bijv. Nieuw Zeeland.
The End Times are wild
pi_99933876
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:22 schreef MouzurX het volgende:
Qua politiek zou je er zeker wat aan kunnen doen.

1. Grenzen dicht.
2. Nederlanders stimuleren om kinderen te krijgen.
3. Nukes op het midden oosten gooien.
1 verandert niks aan de uitgangspunten
2 zou je concreet moeten uitwerken voordat ik zie hoe dat politiek, vreedzaam en effectief genoeg kan zijn
3 valt onder de minder vreedzame methoden, en verandert ook niet iets aan de gegeven uitgangspunten in Europa.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99933911
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Aangezien Nederland een democratie is valt er legitiem enkel via die weg iets aan te doen.
Wat is er legitiem via de democratie dan aan te doen?
pi_99933934
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:24 schreef Zechs het volgende:
Op de PVV stemmen?
En wat kan die PVV dan doen? Een vierkantje rood kleuren doet op zich niks.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:29:52 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_99933940
Sit back and watch it come.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_99933956
Je zou zoiets kunnen bereiken door:
1. Een continue stroom van propaganda. Continu toelichten hoe slecht moslims zijn en de crisis op hun steken etc.
2. Hieronder valt dus ook de media, je moet de media overnemen/overhalen om dus zoveel mogelijk anti-moslim sentiment te verspreiden.
3. False flag operaties.. ala een aanslag plegen uit naam van een neppe moslim organisatie in nederland oid.
4. Organisatie oprichten die stelselmatig moslims lastig valt/aanslagen pleegt op moslims.
5. Politieke partij oprichten en wetten doorvoeren tegen moslims (naja hier heb je de pvv al voor)
pi_99933965
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Bouwstop voor Moskees ed.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 25 juli 2011 @ 20:31:01 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99933993
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is er legitiem via de democratie dan aan te doen?
Grenzen dicht gooien, aanwezige moslims integreren. Met behoud van cultuur en godsdienst naar mijn part, maar wel 'compatible' met Nederlandse wetten en normen.

Er is geen VN-wet ofzo die je verplicht om immigratie toe te staan. Kijk naar landen als Japan of Zuid-Korea, wel welvarend, weinig immigranten. Waarom zouden wij dat in ons overbevolkte land moeten doen? Het is een keuze (geweest).
The End Times are wild
pi_99933994
quote:
Proberen het tij te keren
Je bedoeld op vakantie naar Oslo gaan of wat? :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_99934016
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:30 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Bouwstop voor Moskees ed.
Gaan de moslims zich daardoor minder voortplanten of wordt daardoor de islamisering als ze met genoeg zijn gestopt?
  maandag 25 juli 2011 @ 20:32:28 #14
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_99934069
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Aangezien Nederland een democratie is valt er legitiem enkel via die weg iets aan te doen. Als het grootste deel van het volk niet gelooft dat we geislamiseerd worden, of het niets interesseert, wie ben jij als individu dan om daar (met geweld) tegen in te gaan?

Wat je kunt doen is (als je echt denkt dat het fout gaat) emigreren naar een land waar dit niet van toepassing is, bijv. Nieuw Zeeland.
dan los je het probleem toch niet op als je naar n-z gaat? :)
pi_99934088
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Gaan de moslims zich daardoor minder voortplanten of wordt daardoor de islamisering als ze met genoeg zijn gestopt?
Daardoor geef je ze minder kans om zich te uiten wat heel wat tevredenheid kan leveren als je je zorgen maakt over de Islamisering
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 25 juli 2011 @ 20:32:53 #16
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99934092
De nieuwe Nederlanders zo goed mogelijk proberen op te voeden dmv integratie/taal cursussen bv. Niets doen betekent in jouw scenario het einde van de Nederlandse cultuur.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:32:53 #17
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99934093
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Doel je nou op voortplanten in het midden oosten of in nederland?
Als je de moslims uit nederland gooit dan is er alleen een dreiging op oorlog met het midden oosten(een invasie). Maar aangezien amerika er ook nog is kan dit niet gebeuren.
pi_99934102
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Grenzen dicht gooien, aanwezige moslims integreren. Met behoud van cultuur en godsdienst naar mijn part, maar wel 'compatible' met Nederlandse wetten en normen.

Er is geen VN-wet ofzo die je verplicht om immigratie toe te staan. Kijk naar landen als Japan of Zuid-Korea, wel welvarend, weinig immigranten. Waarom zouden wij dat in ons overbevolkte land moeten doen? Het is een keuze (geweest).
Dat laatste is dus niet relevant; ze zijn er al. Grenze dicht idem.

Dat van dat integreren: hoe is dat vreedzaam en effectief uitvoerbaar? Maak het eens echt concreet!
  maandag 25 juli 2011 @ 20:33:06 #19
306109 francoisdublanc
pi_99934107
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]

als hun een meerderheid hebben en daardoor de grenzen dicht kunnen gooien.
dan ja? toch?
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2011 @ 20:33:18 #20
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_99934116
quote:
Je zou je eens kunnen inlezen in statistieken en demografie ipv. je informatie van PVV-websites te halen zodat je kan inzien dat je geloof nergens op gebaseerd is en alleen maar voortkomt uit populistische bangmakerij.

Als het westerse geboortecijfer daalt tot ongekende prporties en tegelijkertijd het moslim-geboortecijfer stijgt naar ongekende hoogte (alle vrouwen moeten 10 jaar van hun leven jaarlijks een kind uitpoepen, dat soort cijfers) is er een kans dat het over 40 jaar 50-50 is. Ondertussen is de tendens dat het geboortecijfer onder moslims juist daalt en is de verwachting dat dit over een jaar of tien gelijk is aan het westerse.

Educatie dus.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:33:41 #21
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99934134
Allochtonen in nederland planten zich na 2-3 generaties al op dezelfde snelheid voort als nederlanders btw.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:33:47 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99934138
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

dan los je het probleem toch niet op als je naar n-z gaat? :)
Nou, voor jezelf wel. En aangezien het de rest van de mensen hier blijkbaar niet boeit hoeft het probleem dan ook niet opgelost te worden. Al bekeert heel Nederland zich tot de Islam, dat is dan hun eigen keuze.
The End Times are wild
  maandag 25 juli 2011 @ 20:35:00 #23
306109 francoisdublanc
pi_99934176
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, voor jezelf wel. En aangezien het de rest van de mensen hier blijkbaar niet boeit hoeft het probleem dan ook niet opgelost te worden. Al bekeert heel Nederland zich tot de Islam, dat is dan hun eigen keuze.
dan gaat wel een cultuur verloren, dat zou zonde zijn.
pi_99934185
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Doel je nou op voortplanten in het midden oosten of in nederland?
Als je de moslims uit nederland gooit dan is er alleen een dreiging op oorlog met het midden oosten(een invasie). Maar aangezien amerika er ook nog is kan dit niet gebeuren.
Lees de OP.
Moslims in Europa. Maar goed, je noemt nu dus "moslims uit Nederland gooien". Is dat een optie? Dat valt bij mij onder de niet vreedzame mogelijkheden. Ik vraag of er iemand mij ervan kan overtuigen dat wie denkt dat Europa serieus gevaar loopt, een vreedzame oplossing kan bedenken.
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2011 @ 20:36:01 #25
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_99934214
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:35 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

dan gaat wel een cultuur verloren, dat zou zonde zijn.
De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Frans Duits en Jan Smit ;(
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')