abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2011 @ 20:33:08 #1
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_99934111
[Upd] Levenswerk Anders B. gevonden door FOK!'ers
[Upd] Levenswerk Anders B. gevonden door FOK!kers

De complete samenvatting van 9 jaar voorbereiding

Filmpje gemaakt door dader

Noot van de mods:
Dit is een mooie discussie, dat willen we graag zo houden en daarom graag geen extreme uitlatingen. Dit is uitdrukkelijk ook geen discussie over Geert Wilders of de PVV, ook al heeft de schutter aangegeven daarmee te sympathiseren. Dan blijft het leuk voor iedereen ^O^
Over BNW ja of nee:

Nee, niemand heeft het over in vervolg/voortaan
En er is ook al vaker gezegd dat degenen die willen speculeren en/of motieven van de dader willen bespreken een tweede topic hier in NWS kunnen aanmaken

Voor [Noorwegen] Aanslagen: de analyse
[Noorwegen] Aanslagen: de analyse

Na de explosie

Voor de explosie

quote:
Arrestatie in Polen om aanslag Oslo

AMSTERDAM - De politie in Polen heeft een man gearresteerd die in verband wordt gebracht met de bomaanslag in Oslo van afgelopen vrijdag. Dat heeft de Noorse publieke omroep NRK maandag op basis van Poolse media gemeld.
quote:
Breivik voorgeleid achter gesloten deuren
Anders Breivik, die vrijdag in Noorwegen 93 mensen doodde, is voorgeleid aan een Noorse rechter. Rechter Kim Heger heeft besloten om de zitting achter gesloten deuren te laten plaatsvinden na een verzoek van het Openbaar Ministerie.

Het is niet duidelijk wat voor kleding Breivik aan heeft. Hij zou van plan zijn om in een Tempeliers-achtig uniform te verschijnen.

Rechtszaken vinden in Noorwegen meestal plaats achter gesloten deuren, maar dat hoeft niet. Breivik had om een openbare zitting gevraagd zodat hij aan de hele wereldpers kon uitleggen waarom hij tot zijn daad is gekomen.

Maar de rechter ging niet in op dat verzoek. Het OM had een zitting achter gesloten deuren gevraagd om juist te voorkomen dat Breivik een platform zou krijgen voor de verspreiding van zijn ideologie.

Opluchting

Verslaggever Jeroen Wollaars zei dat er in Noorwegen met opluchting is gereageerd op het besluit van de rechter. "Breivik wordt inmiddels gehaat in Noorwegen. Het besluit van de rechter is met applaus ontvangen", aldus Wollaars.

Breivik heeft bekend de aanslagen te hebben gepleegd. Hij ziet er echter geen misdaad in.

De rechter moet vandaag beslissen over verlenging van het voorarrest. Dat kan hij voor maximaal acht weken doen. Daarna moet er opnieuw besloten worden over verlenging.

De rechter moet ook beslissen over de voorwaarden van de verlenging. Zo kan worden bepaald dat Breivik afgezien van zijn advocaat niemand mag spreken en geen nieuws mag zien of kranten mag lezen.

Medisch onderzoek

Op een later moment zal hij medisch worden onderzocht. Volgens Noorse juristen begint het eigenlijke proces mogelijk pas over een jaar.

De langste gevangenisstraf die in Noorwegen kan worden opgelegd is 21 jaar. Als een rechtbank oordeelt dat de veroordeelde dan nog een gevaar is voor zijn omgeving, kan dat met steeds vijf jaar worden verlengd.
quote:
Dodental aanslagen Noorwegen mogelijk omlaag

AMSTERDAM – Het dodental als gevolg van de aanslagen in Noorwegen vorige week vrijdag wordt mogelijk naar beneden bijgesteld. Dit heeft de Noorse politie maandag laten weten, zo meldt persbureau Reuters.

Het officiële dodenaantal van de aanslagen staat momenteel op 93. De politie ging er tot nu toe vanuit dat op het eiland Utoya minstens 86 jongeren omkwamen, maar het gaat waarschijnlijk om minder doden.

De 32-jarige Anders Behring Breivik is vooralsnog de enige verdachte van de bloedige aanslagen.

Breivik werd vrijdag aangehouden op Utoya, kort nadat hij daar met vuurwapens een bloedbad had aangericht bij een jeugdkamp van de regerende Arbeiderspartij.

Kort voor de schietpartij was bij het kantoor van premier Jens Stoltenberg in Oslo, ruim 30 kilometer verderop, een autobom ontploft. Daarbij vielen zeker zeven doden.
quote:
Noorse OM wil besloten voorgeleiding

OSLO - Het Openbaar Ministerie in Noorwegen heeft erop aangedrongen dat de voorgeleiding maandagmiddag van de verdachte van de aanslagen van vrijdag achter gesloten deuren plaatsheeft.

Eerder had de politie daarom gevraagd.

De reden is dat de politie Anders Behring Breivik geen ruimte wil geven ten overstaan van de wereldpers zijn ideologie te verspreiden.

De rechtbank bepaalt of de zitting besloten blijft. De zitting wordt geleid door Kim Heger, een rechter die ervaren is in terrorismezaken.

Uniform

De verdachte van de aanslagen in Noorwegen zelf wil juist dat de zitting openbaar is, om het publiek te kunnen uitleggen hoe hij tot zijn daden is gekomen. Ook heeft hij toestemming gevraagd om in uniform te verschijnen.

Het OM heeft ook laten weten dat het acht weken nodig denkt te hebben om de zaak tegen de verdachte, de 32-jarige Anders Behring Breivik, voor te bereiden. Breivik heeft bekend dat hij vrijdag een autobom tot ontploffing heeft gebracht in het centrum van Oslo en een bloedbad heeft aangericht in een jeugdkamp van de regerende Arbeiderspartij op het eiland Utøya, maar ontkent daarmee een misdaad te hebben gepleegd.

Het dodental van de aanslagen staat op 93, maar dit wordt maandag mogelijk naar beneden bijgesteld. Een onbekend aantal mensen wordt nog vermist.

Oud-premier

De Noorse krant Aftenposten meldde zonder bronvermelding dat Breivik heeft gezegd dat hij in het jeugdkamp had willen aankomen toen oud-premier Gro Harlem Brundtland daar op bezoek was. Harlem Brundtland was echter al vertrokken toen Breivik op Utøya aankwam. De politie wilde niet op het bericht ingaan.
quote:
Franse politie doet inval bij vader schutter

AMSTERDAM – De Franse politie heeft maandag een inval gedaan in het huis van de vader van de man die wordt verdacht van de aanslagen in Noorwegen, Anders Behring Breivik.

Dit meldt het persbureau AP maandag. Het huis van Jens Breivik (76) staat in Cournanel, in het zuiden van Frankrijk. De omgeving van het huis is afgezet door de politie.

De vader is volgens mediaberichten naar Spanje vertrokken. De man, een oud-diplomaat, heeft tegenover Noorse media verklaard dat hij sinds 1995 geen contact meer had met zijn zoon.

Links / Livestreams
http://nrk.no/
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14254705
Aanslagen in beeld
Dossier: Bloedbad Oslo
Terreur Noorwegen

Zie ook voor laatste nieuws en updates
Voorgeleiding Breivik achter gesloten deuren

Deze meneer deed het allemaal:

maandag 25 juli 2011 @ 20:34:37 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_99934166
En op zich heeft hij veel dingen mee, hij is intelligent, heeft fast cash en ziet er niet slecht uit voor de dames, me dunkt. Dit is dus puur een ideologische kwestie. Niets persoonlijks van aard dus. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_99934200
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:19 schreef Julius.Strandjutter het volgende:

[..]

dat snap ik nooit, dus bij een even zo groot aantal volwassenen was het minder erg geweest?
Dan is het niet minder erg, maar dan voelt het wel minder erg. De mens bevat een instinct dat ons vertelt dat kinderen beschermd moeten worden.
Puur rationeel zou je inderdaad zeggen dat het allemaal even erg is, maar mensen zijn meer dan rationele wezens.
pi_99934219
Hmm
Spetterpieterpater
pi_99934221
quote:
15s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
en ziet er niet slecht uit
Stiekem heb je daar wel een oogje voor he?
  maandag 25 juli 2011 @ 20:37:37 #6
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_99934281
Ik vind 'm toch wel psycho uit z'n ogen kijken.
2000 light years from home
pi_99934288
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:35 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Dan is het niet minder erg, maar dan voelt het wel minder erg. De mens bevat een instinct dat ons vertelt dat kinderen beschermd moeten worden.
Puur rationeel zou je inderdaad zeggen dat het allemaal even erg is, maar mensen zijn meer dan rationele wezens.
Puur rationeel zou je zeggen dat kinderen meer 'nog te leven jaren' ontnomen worden.
pi_99934293
quote:
En op zich heeft hij veel dingen mee, hij is intelligent, heeft fast cash en ziet er niet slecht uit voor de dames, me dunkt. Dit is dus puur een ideologische kwestie. Niets persoonlijks van aard dus. :{

Zijn ideologie en ontbreken van empathie zijn anders verdomd persoonlijk.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:38:37 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99934326
Ruim 100.000 mensen bij die stille tocht in Oslo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 juli 2011 @ 20:38:39 #10
297335 ElectraPlectra
I am Electra Plectra.
pi_99934327
quote:

Hey, een BansheeBoy-post zonder dat de naam van Wilders negatief valt.

Deze moet ik onthouden. :')
Chill Out by The KLF and Adventures Beyond The Ultraworld by The Orb, on an early summer night, alone, stoned. Best experience ever.
pi_99934341
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:37 schreef Merkie het volgende:
Ik vind 'm toch wel psycho uit z'n ogen kijken.
Komt ook omdat je weet wat hij gedaan heeft.

Doe deze quiz maar eens: http://www.malevole.com/mv/misc/killerquiz/
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:39:40 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99934367

Maar hij heeft wel flink wat McDonalds gegeten sinds de foto in de OP en nu. Zal hij dat expres gedaan hebben?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99934415
eindeloze blik in zijn ogen... totaal overtuigd van zijn daden.
Lambo of Rekt
pi_99934428
Beweerde Anders niet dat de gevangenissen in Noorwegen VOLzitten met moslims? Zullen ook nog wel wat linksen tussenzitten...

Dat worden een mooie 90 minuten cel voor die teringlijer. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_99934454
quote:
15s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Maar hij heeft wel flink wat McDonalds gegeten sinds de foto in de OP en nu. Zal hij dat expres gedaan hebben?
Hij at vast geen kapsalon nee. 8-)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_99934456
quote:
[ afbeelding ]

In zijn manifest raadde hij aan er goed uit te zien op foto's, als effectieve propaganda. Zijn eigen foto's zijn waarschijnlijk gemaakt in een periode dat hij met dat aspect obsessief bezig was.
pi_99934461
Weer met z'n Lacoste :')
  maandag 25 juli 2011 @ 20:43:04 #18
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_99934502
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:41 schreef Kikvors het volgende:

[..]

In zijn manifest raadde hij aan er goed uit te zien op foto's, als effectieve propaganda. Zijn eigen foto's zijn waarschijnlijk gemaakt in een periode dat hij met dat aspect obsessief bezig was.
Volgens mij was hij ook actief aan het trainen zodat hij z'n "operatie" zo goed mogelijk kon uitvoeren. Maar hij zat meer in de Burger King dan in de sportschool geloof ik.
pi_99934518
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:41 schreef El_Matador het volgende:
Beweerde Anders niet dat de gevangenissen in Noorwegen VOLzitten met moslims? Zullen ook nog wel wat linksen tussenzitten...

Dat worden een mooie 90 minuten cel voor die teringlijer. _O-
Ik denk dat de meeste moslims hem niet meer of minder haten dan de meeste linksen. Ook gedetineerden zullen het vermoorden van tientallen tieners niet zo oké vinden.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:43:59 #20
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_99934558
Heeft iemand Noorwegen al ingelicht dat hun embleempjes verkeerd zijn? Er staat "politi" in plaats van "politie".
  maandag 25 juli 2011 @ 20:44:08 #21
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99934563
quote:
[ afbeelding ]

Het schijnt dat hij voor de photoshoot getrained heeft om er beter uit te zien. Net zoals het gebruik van make up. Of het waar is weet ik niet maar heb geen zin om dat hele manifest uit te pluizen.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_99934600
Lonsdale, Lacoste, what's next? Grote paniek in de modewereld.

www.fashion.nl/modewereld-in-paniek-welk-merk-is-de-volgende.html
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99934618
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste moslims hem niet meer of minder haten dan de meeste linksen. Ook gedetineerden zullen het vermoorden van tientallen tieners niet zo oké vinden.
Dat laatste dus. Alle ophef over slechts 31 jaar detentie is dus onterecht. Hij haalt de 31 dagen niet eens. :D

maandag 25 juli 2011 @ 20:46:25 #24
28033 Pek
je moet wat
pi_99934649
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lonsdale, Lacoste, what's next? Grote paniek in de modewereld.

www.fashion.nl/modewereld-in-paniek-welk-merk-is-de-volgende.html
Fred Perry :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:46:27 #25
80268 kLowJow
That's Gay
pi_99934651
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef Kikvors het volgende:

[..]

In de gevangenissen in Noorwegen zitten moslims, linksen en gedetineerden?
pi_99934669
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste dus. Alle ophef over slechts 31 jaar detentie is dus onterecht. Hij haalt de 31 dagen niet eens. :D
Net als Joran zeker. Oh nee, wacht, die heeft een hele winkel opgezet in de gevangenis. Sommige mensen zijn goed in manipuleren.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:47:06 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99934682
quote:

[..]

Mwah, ze zullen er alles aan doen om hem maximaal in leven te houden tijdens zijn detentie. Is geen goed teken naar het buitenland toe als zo iemand gelijk overlijdt in de gevangenis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99934683
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Alleen maar.
pi_99934729
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Net als Joran zeker. Oh nee, wacht, die heeft een hele winkel opgezet in de gevangenis. Sommige mensen zijn goed in manipuleren.
Laat Joran & z'n snackbar erbuiten :')!
pi_99934771
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Joran heeft een Peruaanse vermoord en zit aldaar in een brakke cel. Anders heeft een compleet eiland(je) van menselijk leven ontdaan en gaat naar een luxueuze Noorse gevangenis.

Vind ik ergens toch wel een verschilletje.

pi_99934777
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Volgens mij was hij ook actief aan het trainen zodat hij z'n "operatie" zo goed mogelijk kon uitvoeren. Maar hij zat meer in de Burger King dan in de sportschool geloof ik.
Eerder in de McDonald's:

quote:
They may have you on a watch list already and might even monitor some of your activities (internet/cell phone traffic). This will likely be the case if you have been involved in right wing activities in the past and are considered a threat against the establishment.

Avoid using channels they can monitor for activities involving planning of the operation. Use alias’s when corresponding while doing research. Use software which masks your IP address and other technology while researching via the internet (f example the Tor network, anonymize.net or Ipredator). Be extra careful when researching for bomb schematics (fertiliser bombs) as many terms will trigger electronic alerts. You can consider using other people’s networks remotely via laptop by parking outside their apartment/house. You can also buy an anonymous laptop and browse free from your local Mc Donalds etc. Use software to remove spy ware, cookies etc.
Aldus pagina 853.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2011 20:55:36 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 20:50:10 #32
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99934810
quote:
Ehm.... Ja. ;)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_99934817
quote:
[ afbeelding ]

Hij ziet er eerder een beetje gezwollen en beurs uit, ondanks die grijns op zijn gezicht. Zo te zien is hij hardhandig toegesproken.
pi_99934845
quote:

[..]

Lees nog 's. Ik heb het in mijn eerste zin over de meeste moslims in het algemeen en de meeste linksen in het algemeen.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:51:18 #35
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99934859
quote:
Volgens mij zit hij de komende 8 weken in een isolatiecel. Dan moet hij weer voorkomen geloof ik.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 25 juli 2011 @ 20:51:27 #36
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_99934864
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:49 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Eerder in de McDonald's:

[..]

Aldus pagina 853.
Nice :') .
pi_99934944
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Hij ziet er eerder een beetje gezwollen en beurs uit, ondanks die grijns op zijn gezicht. Zo te zien is hij hardhandig toegesproken.
nou nee :')
pi_99934973
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

nou nee :')
Kijk nog maar eens goed dan. Zo te zien heeft hij een flinke ram op zijn rechteroog gehad.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:53:57 #39
13462 BansheeBoy
pi_99934989
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 25-07-2011 20:55:13 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 20:54:06 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99934999
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:53 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Kijk nog maar eens goed dan. Zo te zien heeft hij een flinke ram op zijn rechteroog gehad.
gevoel kreeg ik ook hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:54:57 #41
80268 kLowJow
That's Gay
pi_99935041
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Lees nog 's. Ik heb het in mijn eerste zin over de meeste moslims in het algemeen en de meeste linksen in het algemeen.
Nee. Ik vind je post zonder die nuancering veel leuker om te lezen.
pi_99935047
Hij is fan van lacoste.... c_/
pi_99935049
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

gevoel kreeg ik ook hoor
ik zie helemaal niks.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:55:45 #44
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99935088
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Kikvors het volgende:
Ik weet dat in elk Europees land er percentueel gezien meer allochtonen in de gevangenissen zitten dan autochtonen uit diezelfde landen. Ik heb verder geen cijfers en/of informatie van hun politieke voorkeur. Niet alle allochtonen zijn links bijvoorbeeld qua politieke voorkeur mbt tot bijv. economische en sociologische zaken. Ze zijn meestal wel tegen het feit dat ze het land uitgezet zouden kunnen worden natuurlijk, wat over het algemeen een rechts politiek standpunt is, en dus worden ze meestal geassocieerd met links zijn.

Onder de autochtone gedetineerden zou ik in ieder geval zeker niet willen stellen dat er meer links of meer rechts tussen zit. Het zal een afspiegeling zijn van de samenleving.
-
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 20:55:53 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99935096
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef Klaudias het volgende:

[..]

ik zie helemaal niks.
er is echt wel iemand op zijn hoofd gaan zitten
  maandag 25 juli 2011 @ 20:56:08 #46
13462 BansheeBoy
pi_99935104
Mods, mag ik niks posten ofzo? :?

Serieuze vragen worden gewoon verwijderd. :N

pi_99935107
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:44 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Het schijnt dat hij voor de photoshoot getrained heeft om er beter uit te zien. Net zoals het gebruik van make up. Of het waar is weet ik niet maar heb geen zin om dat hele manifest uit te pluizen.
Dat heeft hij idd. geschreven in zijn manuscript. Verder schreef hij dat hij volop proteine shakes dronk en andere prestatiebevorderende middelen tot zich nam.
Echt fit ziet hij er echter niet uit
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99935118
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef Klaudias het volgende:

[..]

ik zie helemaal niks.
Boven zijn rechteroog is het enorm gezwollen, evenals het jukbeen eronder. Waarschijnlijk is er flink wat pan overheen gesmeerd voor zijn optreden in de rechtbank, maar die zwellingen poets je daarmee niet weg.
pi_99935124
Die onuitstaanbare zelfvoldane blik, dezelfde als die Volkert van der G. bij zijn arrestatie had, doet mij vermoeden dat er een hele organistie achter zit..
pi_99935130
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Hij is fan van lacoste.... c_/
Zou me niks verbazen als zelfs dat nog in het standaard daderprofiel past.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:56:38 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99935132
quote:
15s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan het gemist hebben hoor. Maar is Wilders al naar buiten getreden met een verklaring of een soort van kniebuiging? :?

quote:
"Vreselijke aanslag in Oslo, zoveel onschuldige slachtoffers van gewelddadige, zieke geest. PVV rouwt mee met nabestaanden en Noorse volk"
''De daders is een gewelddadige zieke psychopaat en de PVV verafschuwt alles waar die man voor staat en heeft gedaan".
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 20:56:48 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99935140
quote:
15s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Mods, mag ik niks posten ofzo? :?

Serieuze vragen worden gewoon verwijderd. :N

ik wordt doodmoe van je 'serieuze vragen'

als Wilders iets zegt ben jij ongetwijfeld de eerste die het hoort ... laat het ons weten
  maandag 25 juli 2011 @ 20:57:06 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99935154
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik wordt
;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 juli 2011 @ 20:57:12 #54
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99935158
Komt door al die pepmiddelen en anabolen die hij de afgelopen tijd heeft genomen (om aan te sterken en om zich onoverwinnelijk te voelen tijdens die slachtpartij).
Hij adviseerde zelf om tijdens de operatie een iPod op te doen in met opzwepende muziek... Shoot-em-up game in het echt....
How can I make this topic about me?
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 20:57:23 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99935168
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef Caland het volgende:

[..]

;(
ow snap
  maandag 25 juli 2011 @ 20:57:26 #56
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_99935171
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Boven zijn rechteroog is het enorm gezwollen, evenals het jukbeen eronder. Waarschijnlijk is er flink wat pan overheen gesmeerd voor zijn optreden in de rechtbank, maar die zwellingen poets je daarmee niet weg.
Hmm, ik weet niet of je dit wel zo zeker kunt concluderen uit zo'n onduidelijke foto.
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 20:57:59 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99935194
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hmm, ik weet niet of je dit wel zo zeker kunt concluderen uit zo'n onduidelijke foto.
het lijkt er iig op imo
pi_99935207

Deze viel me op he.

Heeft hij dit symbool zelf ontworpen? of is dit écht een teken van Knight Templars?

Wat me opvalt is dat het plaatje een doorboorde schedel heeft met ondermeer een hakenkruis erop. Toch apart aangezien hij zelf ook extreem rechts is.

Kent iemand dit symbool verder?
Lambo of Rekt
  maandag 25 juli 2011 @ 20:58:16 #59
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99935208
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef kLowJow het volgende:
Nee. Ik vind je post zonder die nuancering veel leuker om te lezen.

;)
-
pi_99935216
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik ben er toch vrij zeker van :Y
pi_99935222
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef Caland het volgende:

''De daders is een gewelddadige zieke psychopaat en de PVV verafschuwt alles waar die man voor staat en heeft gedaan"

Als de PVV alles verafschuwt waar die man voor staat, dan mogen ze wel eens een nieuw verkiezingsprogramma gaan schrijven.
pi_99935236
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

het lijkt er iig op imo
Ze zeggen natuurlijk dat ie gevallen is.
pi_99935272
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als de PVV alles verafschuwt waar die man voor staat, dan mogen ze wel eens een nieuw verkiezingsprogramma gaan schrijven.
Klokken, klepels, in andere steden van elkaar zelfs.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:59:56 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99935278
AJELive twitterde op maandag 25-07-2011 om 18:38:10 Estranged father of Anders Breivik in TV2 interview: “I think … he should have taken his own life rather than kill so many people.” #Norway reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 juli 2011 @ 21:00:06 #65
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99935288
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef EggsTC het volgende:
Heeft hij dit symbool zelf ontworpen? of is dit écht een teken van Knight Templars?
Geen idee of hij het zelf heeft ontworpen, maar NEE, dat is geen teken van de Knights Templars.

Ik geloof er ook geen hond van dat ie echt lid zou zijn van die organisatie, het is echt zo'n type organisatie waar je bij zou WILLEN horen als ie zou bestaan, en er zijn vast een hele hoop "wannabe's", en daar schaar ik AB ook onder.
-
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:00:08 #66
236264 crew  capricia
pi_99935291
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik ben er toch vrij zeker van :Y
Het lijkt er wel op , idd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 25 juli 2011 @ 21:00:47 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99935317
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op , idd.
Zo lang je er zelf maar in gelooft komt dat wel goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99935327
quote:
[ afbeelding ]

Wat me opvalt is dat het plaatje een doorboorde schedel heeft met ondermeer een hakenkruis erop. Toch apart aangezien hij zelf ook extreem rechts is.

Volgens mij heeft hij het symbool zelf ontworpen. Hij is trouwens geen neonazi: hij vergelijkt de islam met het nazisme. Hij zet in het filmpje 3 ideologieën op een rijtje die volgens hem één pot nat zijn: communisme, nazisme, islam ... Overigens hanteert Geert Wilders een zelfde manier.
pi_99935334
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef maartena het volgende:

[..]

Geen idee of hij het zelf heeft ontworpen, maar NEE, dat is geen teken van de Knights Templars.

Ik geloof er ook geen hond van dat ie echt lid zou zijn van die organisatie, het is echt zo'n type organisatie waar je bij zou WILLEN horen als ie zou bestaan, en er zijn vast een hele hoop "wannabe's", en daar schaar ik AB ook onder.
Ik herken het ook niet en ik heb toch best wel wat gezien over de Knight Templars. Deze ook nooit tegen gekomen nee.
Lambo of Rekt
pi_99935366
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:59 schreef Caland het volgende:
AJELive twitterde op maandag 25-07-2011 om 18:38:10 Estranged father of Anders Breivik in TV2 interview: “I think … he should have taken his own life rather than kill so many people.” #Norway reageer retweet
Heeft Captain Hindsight eindelijk twitter?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:02:23 #71
8898 Darklight
pi_99935383
Mss is Geertje wel een cel, en blaast die de Tweede Kamer op
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:02:34 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99935395
quote:
[ afbeelding ]

Deze viel me op he.

het idee achter dat hakenkruis (en de hamer en sikkel en de halve maan en ster) was geloof ik dat dit de vijanden zijn ... hun schedels worden dus doorboort door het christendom of zoiets stoms

zal die wel zelf bedacht hebben
  maandag 25 juli 2011 @ 21:02:51 #73
13462 BansheeBoy
pi_99935401
We hebben de Moslimextremisten gehad. Maar wisten we dat we dit soort gasten ook hadden? Voor mij is het een totale verassing. Ja. :{

pi_99935424
quote:

[..]

Ach, wie weet. Misschien vindt Erik de Slager zijn kontje wel onweerstaanbaar.
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:03:42 #75
236264 crew  capricia
pi_99935434
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo lang je er zelf maar in gelooft komt dat wel goed.
Ik kan het niet goed genoeg zien op die foto. Dus geen ja, en geen nee. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_99935459
quote:
15s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben de Moslimextremisten gehad. Maar wisten we dat we dit soort gasten ook hadden? Voor mij is het een totale verassing. Ja. :{

Extremisten heb je overal.
pi_99935461
quote:

Waarom ? Extermistische gelovigen (en dat hoeft niet per se een religie te zijn) zijn in de basis allemaal hetzelfde. Het daadwerkelijke geloof is onbelangrijk.
pi_99935494
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef Darklight het volgende:
Mss is Geertje wel een cel, en blaast die de Tweede Kamer op
Nah. Eerder Pim F, en die doet niets meer.
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:05:50 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99935513
quote:

wat jij dacht dat er alleen moslimextremisten bestonden :? :D
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:06:40 #80
236264 crew  capricia
pi_99935548
quote:

[..]

Foto van een Noorse gevangenis voor lang gestrafden:
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_99935582
quote:

[..]

Dat zeiden ze van Joran ook.
Lambo of Rekt
pi_99935589
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Waarom ? Extermistische gelovigen (en dat hoeft niet per se een religie te zijn) zijn in de basis allemaal hetzelfde. Het daadwerkelijke geloof is onbelangrijk.
Dat geloof ik niet. Sommige ideologieën zijn wel degelijk meer een voedingsbodem voor haat en geweld dan andere ideologieën.
pi_99935592
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Foto van een Noorse gevangenis voor lang gestrafden:
[ afbeelding ]
Heel leuk die foto, maar het werkt dus wel...veel meer dan een gewone gevangenis.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:07:54 #84
13462 BansheeBoy
pi_99935597
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat jij dacht dat er alleen moslimextremisten bestonden :? :D
Die dit soort acties plannen in die verse kale kopjes van ze is echt een verassing voor me. :{

maandag 25 juli 2011 @ 21:08:20 #85
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99935623
In zijn manifest staat de definitie van een Justiciar Knight (bij mij is het blz 824):
Any Justiciar Knight of the PCCTS is a person who fights the cultural Marxist/Multiculturalist Alliance with weapons, using unconventional methods.

En dan haalt 'ie Lao Tzu nog even aan: “If you are not afraid of dying, there is nothing you cannot achieve.”

Als je die pagina's daar in de buurt leest (even zoeken op de tekst "3.17 Justiciar Knights tasks and requirements") dan word je duidelijk dat dit wat 'ie gedaan heeft volledig past in dat wat hij beweert te zijn: zo'n Justiciar Knight.
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:08:44 #86
236264 crew  capricia
pi_99935637
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:07 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Heel leuk die foto, maar het werkt dus wel...veel meer dan een gewone gevangenis.
Weet niet of het voor AB ook werkt.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:09:11 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99935651
quote:
15s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die dit soort acties plannen in die verse kale kopjes van ze is echt een verassing voor me. :{

:')

het zal me leren om uberhaupt te reageren
pi_99935669
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Weet niet of het voor AB ook werkt.
Die voldoet niet aan de criteria om hiervoor in aanmerking te komen.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:09:55 #89
13462 BansheeBoy
pi_99935690
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

:')

het zal me leren om uberhaupt te reageren
Je gelooft me niet? Dat denk ik echt. Aanslagen van deze orde en grootte hebben we toch nauwelijks gezien van dergelijke entiteiten? :?

maandag 25 juli 2011 @ 21:10:17 #90
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99935702
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef Kingstown het volgende:
Wat betreft de PVV, ik denk dat ze weinig andere keus hadden dan iets te schrijven dat ze de daden verafschuwden. Ze omschrijven AB als een "Christenfundamentalist", maar laten handig elke referentie naar "Anti-Islam" en "Anti-Immigratie" weg, wat volgens mij toch veel sterkere aandacht heeft bij AB dan het Christendom.

Anderzijds denk ik ook dat als het inderdaad een Islamiet zou zijn geweest die achter deze aanslagen zat, dat Geert Wilders vandaag nog in de Kamer had gestaan met kamervragen over of dit in Nederland zou kunnen gebeuren, en zie maar weer hoe gevaarlijk moslims zijn. Dat zal hij nu niet doen denk ik, en wat dat betreft vind ik zijn reactie ietwat aan de "gematigde" kant. Het is een verplichte reactie, meer geschreven omdat ze toch mediaaandacht krijgen wereldwijd momenteel, en toch een bepaalde reactie moeten geven. Alhoewel ik zeker geloof dat Wilders echt TEGEN dit soort levensverlies is, ben ik toch niet geheel overtuigd van de oprechtheid.
-
pi_99935704
quote:
15s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:

Je gelooft me niet? Dat denk ik echt. Aanslagen van deze orde en grootte hebben we toch nauwelijks gezien van dergelijke entiteiten? :?

Madrid anyone?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:10:48 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99935723
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
In zijn manifest staat de definitie van een Justiciar Knight (bij mij is het blz 824):
Any Justiciar Knight of the PCCTS is a person who fights the cultural Marxist/Multiculturalist Alliance with weapons, using unconventional methods.

En dan haalt 'ie Lao Tzu nog even aan: “If you are not afraid of dying, there is nothing you cannot achieve.”

Als je die pagina's daar in de buurt leest (even zoeken op de tekst "3.17 Justiciar Knights tasks and requirements") dan word je duidelijk dat dit wat 'ie gedaan heeft volledig past in dat wat hij beweert te zijn: zo'n Justiciar Knight.
ja logisch, hij heeft die term om zich zelf heen bedacht
  maandag 25 juli 2011 @ 21:10:54 #93
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99935729
quote:
15s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is een entiteit?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_99935743
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:07 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Sommige ideologieën zijn wel degelijk meer een voedingsbodem voor haat en geweld dan andere ideologieën.
Nah. Iedere ideologie die de wereld in "wij" en "zij" verdeelt kan tot dit soort extremisme leiden.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:11:23 #95
80268 kLowJow
That's Gay
pi_99935749
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef Caland het volgende:

[..]

[..]

Och...

quote:
Haags PVV-raadslid schoffeert rouwende Noren

Raadslid gebruikt maanden oud bericht om rouwende socialisten zwart te maken. Ook raar: hij tooit zichzelf met het symbool van de kruisvaarders.

(...)

http://www.nujij.nl/algem(...)noren.13111504.lynkx
  maandag 25 juli 2011 @ 21:11:26 #96
8898 Darklight
pi_99935752
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:

Ik denk dat die gewoon teveel WoW heeft gespeeld
pi_99935778
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:01 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij het symbool zelf ontworpen. Hij is trouwens geen neonazi: hij vergelijkt de islam met het nazisme. Hij zet in het filmpje 3 ideologieën op een rijtje die volgens hem één pot nat zijn: communisme, nazisme, islam ... Overigens hanteert Geert Wilders een zelfde manier.
Helemaal geen gekke vergelijking.

Massa-indoctrinatie, gruwelijke terreur, schrijnende armoede voor de meesten en walgelijke ideologische principes.

Ook volslagen idioten kunnen wel eens een goede vergelijking maken. :*

maandag 25 juli 2011 @ 21:11:56 #98
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99935783
quote:
[ afbeelding ]

Hij was juist tropts op zijn figuur
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_99935804
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:10 schreef eight het volgende:

[..]

Madrid anyone?
Theater Moskou, school Beslan, maar het blijven uitzonderingen en specifiek 1 politieke stroming afknallen is sowieso redelijk uniek.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:13:57 #100
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99935889
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja logisch, hij heeft die term om zich zelf heen bedacht
't Is niet te filmen.
Ben me (nog steeds) aan het inlezen en het is echt shocking. Zo'n intelligent figuur en dan zo'n kronkel krijgen.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:15:07 #101
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99935965
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:

[..]

Inderdaad, de term Justiciar/Justicar heb ik trouwens wel vaker voorbij zien komen in games.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:16:22 #102
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99936020
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef maartena het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die orginasatie al toegegeven dat hij lid was...
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_99936024
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Helemaal geen gekke vergelijking.

Massa-indoctrinatie, gruwelijke terreur, schrijnende armoede voor de meesten en walgelijke ideologische principes.

Ook volslagen idioten kunnen wel eens een goede vergelijking maken. :*
Alleen zien ze helaas vervolgens wel over het hoofd dat de wereld die ZIJ willen scheppen op een zuil van bloed net zo erg is.
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:16:48 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99936036
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

't Is niet te filmen.
Ben me (nog steeds) aan het inlezen en het is echt shocking. Zo'n intelligent figuur en dan zo'n kronkel krijgen.
it is a fine line between genius and insanity

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Inderdaad, de term Justiciar/Justicar heb ik trouwens wel vaker voorbij zien komen in games.
historische term geloof ik

justiciars waren de bodyguards van de koning meestal geloof ik
  maandag 25 juli 2011 @ 21:17:15 #105
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99936057
quote:
Voor mij niet.

Zie hier, hier, en hier bijvoorbeeld.....
-
pi_99936122
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Alleen zien ze helaas vervolgens wel over het hoofd dat de wereld die ZIJ willen scheppen op een zuil van bloed net zo erg is.
Buiten kijf. ;)

maandag 25 juli 2011 @ 21:19:40 #107
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99936168
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Dat had ie wel een "Glorious Axe of Supreme Uberness" of zo gebruikt. +10 Agility.
-
pi_99936231
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:19 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat had ie wel een "Glorious Axe of Supreme Uberness" of zo gebruikt. +10 Agility.
Echte Arena knights hebben ook stamina erop.
Lambo of Rekt
pi_99936234
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:19 schreef maartena het volgende:

[..]

:o

Nooit gedacht dat jij zo'n nerd zou zijn.

De Californische kindjes zijn nog wel veilig? ;)

pi_99936313
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

it is a fine line between genius and insanity

[..]

historische term geloof ik

justiciars waren de bodyguards van de koning meestal geloof ik
De Engels Normandische koningen gebruikte Justiciars om het land te besturen in hun afwezigheid.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:24:25 #111
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99936421
Hoe dan ook, hij misbruikt de term om vooral interresant te lijken.
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:24:52 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99936442
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef Doler12 het volgende:

[..]

De Engels Normandische koningen gebruikte Justiciars om het land te besturen in hun afwezigheid.
ah ^O^
pi_99936466
Inderdaad want het lijkt totaal niet op de historisch justiciars.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:25:25 #114
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99936469
quote:
15s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef El_Matador het volgende:
Nooit gedacht dat jij zo'n nerd zou zijn.

De Californische kindjes zijn nog wel veilig? ;)
:') Ik weet niet zoveel van WoW, maar ik weet nog wel dat de spelers zich uren bezig houden om betere wapens te verkrijgen. Ik heb wel eens comics voorbij zien komen de afgelopen jaren waarop dezelfde manier, met een of ander vaag wapen, de spot werd gedreven.

Heb het zelf verder nooit gespeeld, dat WoW.
-
pi_99936506
Gekheid en genialiteit lliggen niet zóveel van elkaar af in het alfabet..
  maandag 25 juli 2011 @ 21:26:21 #116
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99936521
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:24 schreef -Techno- het volgende:
Hoe dan ook, hij misbruikt de term om vooral interresant te lijken.
Dat denk ik ook inderdaad.
-
pi_99936605
Hij is lid van The Knights who say Ni
pi_99936628
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef maartena het volgende:

[..]

:') Ik weet niet zoveel van WoW, maar ik weet nog wel dat de spelers zich uren bezig houden om betere wapens te verkrijgen. Ik heb wel eens comics voorbij zien komen de afgelopen jaren waarop dezelfde manier, met een of ander vaag wapen, de spot werd gedreven.

Heb het zelf verder nooit gespeeld, dat WoW.
Gekken die zelf geen leven hebben en maar zoiets moeten doen om iemand te lijken.

Gelukkig zijn de meeste FOK!kers te dom om zo'n aanslag voor te bereiden. _O-

Pfoe.

maandag 25 juli 2011 @ 21:31:02 #119
28033 Pek
je moet wat
pi_99936738
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de meeste FOK!kers te dom om zo'n aanslag voor te bereiden. _O-

Pfoe.
Met deze nieuwe handleiding moet het toch een stuk makkelijker worden. :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_99936773
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:28 schreef Klaudias het volgende:
Hij is lid van The Knights who say Ni
Ik weet nog steeds niet of ik die film nou verschrikkelijk of verschrikkelijk leuk vind.
pi_99936785
Is het iemand trouwens ook al opgevallen dat hij stuken heeft overgenomen van mensen zo als Robert Spencer, Ibn Warraq, Daniel Pipes en Pamela Geller?
pi_99936810
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:31 schreef Pek het volgende:

[..]

Met deze nieuwe handleiding moet het toch een stuk makkelijker worden. :P
Die uitspraken van die gast ook.

Ik begrijp werkelijk niet dat hij hier door FOK!kers "intelligent" genoemd wordt.

De meest zinloze en domme aanslag ooit.

Het zegt wel wat over het niveau van de gemiddelde FOK!ker die blijkbaar opkijkt tegen een autistische kankerlijer met het IQ van een woelmuis. :')

pi_99936827
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:31 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet of ik die film nou verschrikkelijk of verschrikkelijk leuk vind.
Wat jij vindt Monty python niet leuk schande! :(
pi_99936832
quote:
[ afbeelding ]

Deze viel me op he.

Niet zo raar. Nationaal-Socialisme is immers een socialisme variant die ook nog eens positief stond tegenover de islam. En: je kan het nazisme eigenlijk 1 op 1 verantwoordelijk houden voor de 'linkse' houding van Europa na WOII en daarmee ook voor de huidige multiculturele samenlevingen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99936834
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:31 schreef Doler12 het volgende:
Is het iemand trouwens ook al opgevallen dat hij stuken heeft overgenomen van mensen zo als Robert Spencer, Ibn Warraq, Daniel Pipes en Pamela Geller?
Nee.

pi_99936840
pi_99936873
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Niet alleen dat, ze waren verder ook de handhavers van de wet en bepaalden wat er gebeurde met overtreders.
Lambo of Rekt
pi_99936948
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Niet zo raar. Nationaal-Socialisme is immers een socialisme variant die ook nog eens positief stond tegenover de islam. En: je kan het nazisme eigenlijk 1 op 1 verantwoordelijk houden voor de 'linkse' houding van Europa na WOII en daarmee ook voor de huidige multiculturele samenlevingen.
wat is dit nou weer voor rotzooi
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 21:35:12 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99936969
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Niet alleen dat, ze waren verder ook de handhavers van de wet en bepaalden wat er gebeurde met overtreders.
Dredd!!!
pi_99936992
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
een autistische kankerlijer
Meest treffende beschrijving van Anders Beivrik tot nu toe. ^O^
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_99936997
Dat ene teken is uiteraard geen historisch teken die de echte Tempeliers droegen, al lijkt het er wel op
pi_99937016
quote:
99s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

Dredd!!!
Zoiets ja, ik denk dat hij daarom ook die term voor zichzelf heeft genomen, omdat hij handhaver is van zijn wet en dus straft op deze manier.
Lambo of Rekt
  maandag 25 juli 2011 @ 21:36:52 #133
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99937055
quote:
Tja, Glenn Beck.... :')
-
pi_99937112
quote:
Een zieke hond natuurlijk, maar politieke jongerenorganisaties zijn ook een broedplaats van volkomen geobsedeerde oogkleppendragende mongolen die elkaar naar de mond praten.

Nee, dat is geen Hitler Jugend. Maar "disturbing" zoals Glenn "I am at least as disturbing as the Hitler Jugend" Beck het noemt, is wel het juiste woord. Net zo "disturbing" als die gristenreligieuze shit die uit zijn eigen mond komt trouwens.

Kinderen horen lekker achter de wijven aan op die leeftijd. Niet geindoctrineerd te worden met sociaal-democratische bullshit.

Nog steeds geen reden ze af te knallen, maar dat lijkt me evident.

maandag 25 juli 2011 @ 21:39:06 #135
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_99937177
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Hij was juist trots op zijn figuur
Met nadruk op *was* want nu ziet hij er wat opgeblazen en pafferig uit. :Y
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_99937222
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Is vast ook een gevolg van het afkicken van de anabolen en andere middelen. :')
  maandag 25 juli 2011 @ 21:40:28 #137
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99937231
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef waht het volgende:

[..]

Dat is nooit bevestigd toch??
Live from Chicago
pi_99937236
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een zieke hond natuurlijk, maar politieke jongerenorganisaties zijn ook een broedplaats van volkomen geobsedeerde oogkleppendragende mongolen die elkaar naar de mond praten.

Nee, dat is geen Hitler Jugend. Maar "disturbing" zoals Glenn "I am at least as disturbing as the Hitler Jugend" Beck het noemt, is wel het juiste woord. Net zo "disturbing" als die gristenreligieuze shit die uit zijn eigen mond komt trouwens.

Kinderen horen lekker achter de wijven aan op die leeftijd. Niet geindoctrineerd te worden met sociaal-democratische bullshit.

Niks mis met jongeren met een politieke interesse.
pi_99937244
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hij zal in de komende 8 weken wel wat kilo'tjes kwijtraken, denk ik zo. ;)

pi_99937294
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Dat staat ook in zijn manifest, dat hij Ephedrine neemt en steroids oid, "to be in the best physical performance and more alert mentally by 100%"
Lambo of Rekt
pi_99937316
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Dat is iets anders.

Maar ik ken ze, die minipolitici in spe. Zogenaamd "open minded", maar als er 1 andere mening dan het elkaarnaardemondpratengelul bijkomt, dan is er van die "open mind" ineens niets meer over.

pi_99937343
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Je praat wel anders als het een PVV-jeugdkamp is. :N :N :N
pi_99937360
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat staat ook in zijn manifest, dat hij Ephedrine neemt en steroids oid, "to be in the best physical performance and more alert mentally by 100%"
Dus omdat z'n lul verschrompeld was, doodde ie uit frustratie expres eerst de mooiste meisjes!

pi_99937373
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Sterk!

pi_99937377
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Dat hij anabolen heeft gebruikt? Geen flauw idee, maar we hebben uiteraard alleen z'n eigen logboek tot nu toe.
pi_99937437
quote:
Oh zo typisch..
  maandag 25 juli 2011 @ 21:44:17 #147
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_99937441
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef waht het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al aan te denken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 25 juli 2011 @ 21:44:57 #148
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99937473
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ah ok, er was een nieuwsrelletje over of hij al dan niet on steroids was tijdens utoya
Live from Chicago
pi_99937483
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Omdat ik een hekel heb aan de PVV.
pi_99937505
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is iets anders.

Maar ik ken ze, die minipolitici in spe. Zogenaamd "open minded", maar als er 1 andere mening dan het elkaarnaardemondpratengelul bijkomt, dan is er van die "open mind" ineens niets meer over.
Beetje zoals jou zeg maar.
pi_99937508
Hier een historische tekeningen van een aantal echte tempeliers en dat komt Anders met zijn US marines uniform plus doodshoofd kruis :')
pi_99937512
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:45 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Je bent een potentiële linkse Anders B. Gefeliciteerd, u gaat niet door naar start!
  maandag 25 juli 2011 @ 21:46:08 #153
13462 BansheeBoy
pi_99937548
Wat ik me dan ook meteen afvraag is of veiligheidsdiensten ook echt actief het internet en dus fora afspeuren om extremisten eruit te filteren en te volgen. :{

pi_99937556
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je bent een potentiële linkse Anders B. Gefeliciteerd, u gaat niet door naar start!
He, bedankt he. :{ Je logica snap ik niet helemaal.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:46:37 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99937562
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe hij heeft staan schieten, maar als hij een wapen zoals op een van de foto's is het manifest heeft gebruikt, met vizier, dan kan het zomaar zijn dat hij een aantal keer door de terugslag van het wapen het vizier tegen zijn oogkas en jukbeen heeft gehad.

Om zoveel doden en gewonden te veroorzaken moet hij ongelooflijk vaak geschoten hebben, als een op de twee raak was dan is het veel, en dan moet hij dus minimaal 300 keer geschoten hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99937587
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:45 schreef Doler12 het volgende:
Hier een historische tekeningen van een aantal echte tempeliers en dat komt Anders met zijn US marines uniform plus doodshoofd kruis :')
[ afbeelding ]
Je hebt dan vast het manifest niet gelezen en het filmpje niet gezien, of wel?
Lambo of Rekt
pi_99937590
quote:
15s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik me dan ook meteen afvraag is of veiligheidsdiensten ook echt actief het internet en dus fora afspeuren om extremisten eruit te filteren en te volgen. :{

Ja, als het moslims betreft.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 25 juli 2011 @ 21:47:19 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99937597
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Wat valt er niet aan te snappen¿ :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99937609
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Je wil het PVV-ers verbieden om een kamp te hebben, terwijl je vindt dat links het wel mag. Je bent nu misschien nog niet radicaal genoeg om ook daadwerkelijk een PVV-kamp overhoop te knallen maar je haat is er. ^O^ Vooral zo doorgaan. ^O^
pi_99937613
quote:

Bij uitgesproken zei een terroristen expert dat ze wel gelijk tot acties over gaan als Moslims met aanslagen dreigen.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:47:58 #161
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99937622
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Calimero :')
pi_99937625
quote:

Ja...en vooral mensen die extreem veel gebruik maken van dezelfde smiley worden gevolgd :{
pi_99937636
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je wil het PVV-ers verbieden om een kamp te hebben,
Waar zeg ik dat?
pi_99937643
quote:

[..]

Beetje zoals jou zeg maar.
Was het maar waar. Die moreel-verheven elitaire klootzakjes. Die zich een mening durven aan te meten over Henk en Ingrid die door Marokkaans tuig de buurt uit getreiterd worden.

Lesje Nederlands gespijbeld trouwens?

pi_99937649
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:48 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ja...en vooral mensen die extreem veel gebruik maken van dezelfde smiley worden gevolgd :{
Laten we het hopen. :{

:{ 3
pi_99937679
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:48 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
quote:

[..]

pi_99937681
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Calimero :')
Hoezo is dat Calimero. Er wordt actief naar Jihad-website gezocht, dat heeft prioriteit nummer één bij de AIVD. Dat jij de waarheid niet durft te zien, doet daar niets aan af.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99937691
quote:

[..]

Je wil het PVV-ers verbieden om een kamp te hebben, terwijl je vindt dat links het wel mag. Je bent nu misschien nog niet radicaal genoeg om ook daadwerkelijk een PVV-kamp overhoop te knallen maar je haat is er. ^O^ Vooral zo doorgaan. ^O^
_O_

Klaudias zit in de hoek. Enge elitaire mannetjes met een "verheven" mening over anderen.

pi_99937712
quote:

[..]

Volgens die redenering zijn alle PVV-ers potentiele Anders B'tjes.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99937713
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo is dat Calimero. Er wordt actief naar Jihad-website gezocht, dat heeft prioriteit nummer één bij de AIVD. Dat jij de waarheid niet durft te zien, doet daar niets aan af.
Net alsof stormfront niet gemonitord wordt. :P
pi_99937729
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe hij heeft staan schieten, maar als hij een wapen zoals op een van de foto's is het manifest heeft gebruikt, met vizier, dan kan het zomaar zijn dat hij een aantal keer door de terugslag van het wapen het vizier tegen zijn oogkas en jukbeen heeft gehad.

Om zoveel doden en gewonden te veroorzaken moet hij ongelooflijk vaak geschoten hebben, als een op de twee raak was dan is het veel, en dan moet hij dus minimaal 300 keer geschoten hebben.
Hij heeft 1,5 uur lopen knallen. 300 kogels is dan wel echt extreem weinig.

pi_99937765
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, want de PVV heeft aangedrongen op een verbod op de Jonge Socialisten. :')

Faal.

pi_99937773
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Want jij kent alle PVV-ers. ^O^ Net als alle PVV-ers alle moslims kennen natuurlijk. ^O^

Zo heerlijk die generalisering. ^O^ Lekker makkelijk. *;
  maandag 25 juli 2011 @ 21:51:12 #174
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99937791
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders dan stellen dat alleen moslims in de gaten worden gehouden door de AIVD.
pi_99937807
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, want de PVV heeft aangedrongen op een verbod op de Jonge Socialisten. :')

Faal.
De PVV heeft aangedrongen op een verbod op de Koran, moskeeén en Islamitische scholen en ziet het liefst de Islamitische ideologie uit het straatbeeld verdwijnen.

Faal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99937823
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je hebt dan vast het manifest niet gelezen en het filmpje niet gezien, of wel?
Die pakjes die hij droeg en al die achterlijke medailles kom op dat heeft totaal niks te maken met de echte tempeliers.
pi_99937829
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

[..]

Dat "ja natuurlijk" is een antwoord op de vraag of ik anders zou reageren.

Ja natuurlijk zou ik anders reageren. Een jongere die naar een kamp gaat van een gematigde politieke partij vind ik doodgewoon. Een jongere die naar een kamp gaat van een extreme politieke partij vind ik dom en eng. Wil nog niet zeggen dat ik dat wil verbieden.
pi_99937837
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders dan stellen dat alleen moslims in de gaten worden gehouden door de AIVD.
90 om 10. En dan durf jij hier nog calimero te roepen? Ga je schamen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99937872
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De PVV heeft aangedrongen op een verbod op de Koran, moskeeén en Islamitische scholen en ziet het liefst de Islamitische ideologie uit het straatbeeld verdwijnen.

Faal.
Dat ze gek zijn hoef je mij niet uit te leggen.

Maar dat houdt nog steeds geen stand tegen jouw uitspraak.

Overigens heb ik er totaal geen problemen mee als de islam (op vreedzame wijze!) van de aardbodem verdwijnt.

Zoals elk gezond mens, lijkt me.

pi_99937873
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Ja natuurlijk zou ik anders reageren. Een jongere die naar een kamp gaat van een gematigde politieke partij vind ik doodgewoon. Een jongere die naar een kamp gaat van een extreme politieke partij vind ik dom en eng. Wil nog niet zeggen dat ik dat wil verbieden.
En jij bepaalt vanaf jouw ivoren toren welke partijen extreem zijn en welke niet?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:52:53 #181
13462 BansheeBoy
pi_99937874
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, dat idee heb ik ook. Ik denk dat dat topprioriteit is voor de AIVD. Slechte zaak, want daarmee kunnen die andere entiteiten met relatief gemak in de luwte werken. En ze zijn tot veel in staat zo nu blijkt. :{

Random woord: sjabloon

pi_99937884
quote:

[..]

Kinderen van 16-18 moeten achter de wijven aan en mogen nog niet nadenken over de wereld en politiek ?
Wauw. Wat een inhoudsloze jeugd wens jij mensen toe.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:53:12 #183
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99937892
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

90 om 10. En dan durf jij hier nog calimero te roepen? Ga je schamen.
Waar haal jij die cijfers vandaan?? En waarom zou ik mij schamen?
pi_99937918
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

En jij bepaalt vanaf jouw ivoren toren welke partijen extreem zijn en welke niet?
Nee. Met mijn eigen verstand. En jij mag helemaal zelf weten wat jij extreem vindt en wat niet.
pi_99937919
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Bij de PvdA lopen net zulke volslagen idioten rond als bij de PVV, wat is je punt?

pi_99937927
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Overigens heb ik er totaal geen problemen mee als de islam (op vreedzame wijze!) van de aardbodem verdwijnt.

Het houdt prima stand. Alleen heb je dat niet door. Dus bedankt voor je bevestiging.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99937998
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:53 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Nee. Met mijn eigen verstand. En jij mag helemaal zelf weten wat jij extreem vindt en wat niet.
Je beseft dat Anders B. het ook met zijn eigen verstand beredeneert heeft? En daarna een paar afslagen heeft overgeslagen. Je kunt nu de afslag richting gezond verstand nog nemen, daarna volgen afslagen naar depressie, frustratie, alleenzaamheid, schizofrenie en massamoord.
pi_99937999
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:53 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Kinderen van 16-18 moeten achter de wijven aan en mogen nog niet nadenken over de wereld en politiek ?
Wauw. Wat een inhoudsloze jeugd wens jij mensen toe.
Ze mogen best nadenken. Dat is echter iets anders dan met zijn allen op een eilandje handjes vasthouden en de Internationale zingen, niet?

Ik ken die organisaties. Het is echt een trieste bende omhooggevallen beroepspolitici in de dop die met werkelijke politieke interesse (neutraal dan wel gebalanceerd dus) niets te maken (willen) hebben.

pi_99938010
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:31 schreef Doler12 het volgende:
Hoe durf je!
quote:
But remember, jihad is not the problem. New York's 911, London's 7/7, Madrid's 3/11, Bali, Mumbai, Beslan, Moscow ......... is not the problem. "Islamophobia" is the problem. Repeat after me as you bury the dead, "Islamophobia is the probem, Islamophobia is the problem."
Pamela Geller had reeds duidelijk gewezen waar de oorzaak lag!
pi_99938021
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Die pakjes die hij droeg en al die achterlijke medailles kom op dat heeft totaal niks te maken met de echte tempeliers.
In zijn manifest komen veel tekeningen voor van "echte" templars en in het filmpje alleen maar.
Lambo of Rekt
pi_99938029
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij de PvdA lopen net zulke volslagen idioten rond als bij de PVV, wat is je punt?
Geef eens een voorbeeld.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99938053
quote:

Over elitair met verheven mening over anderen gesproken....
pi_99938100
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld.
Job Cohen is al een mooi boegbeeld van die faalpartij.

Gansje Elatik is een mooie 2e. En dan heb je nog een zooi moslims met losse handjes.

"iedereen hoort erbij!" (behalve PVV'ers en anderen die niet in dat zielige linkse sprookje geloven dan).

Bij de domheid die PVV'ers aan de dag leggen kan je nog lachen. De PvdA neemt zichzelf echter bloedserieus, daarin zit het gevaar.

pi_99938105
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze mogen best nadenken. Dat is echter iets anders dan met zijn allen op een eilandje handjes vasthouden en de Internationale zingen, niet?
Niet noodzakelijkerwijs nee.

quote:
Ik ken die organisaties. Het is echt een trieste bende omhooggevallen beroepspolitici in de dop die met werkelijke politieke interesse (neutraal dan wel gebalanceerd dus) niets te maken (willen) hebben.
Zelf lid geweest begrijp ik ?
pi_99938111
quote:

[..]

Geef eens een voorbeeld.

Hallon.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:57:46 #196
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99938113
quote:
Jeugdkampen en jeugdcongressen worden overal ter wereld gehouden. De VVD Jongeren doen ook e.e.a. bijvoorbeeld (zie hier bijv: http://www.jovd.nl/index/(...)osofischweekend.html ) en dat heeft niets te maken met indoctrinatie, maar gewoon met jongeren die willen meedoen met de politiek, en zich verbonden voelen met een bepaalde politieke stroming.

De Young Republicans gaan dit jaar 4 dagen naar Puerto Rico: http://www.yrnf.com/events.shtml
-
  maandag 25 juli 2011 @ 21:57:47 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99938117
quote:

[..]

Dat heb ik nou met elke religie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 juli 2011 @ 21:57:50 #198
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99938120
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Niets mis met elitairisme!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_99938122
quote:

[..]

Zo is hij nu eenmaal. Het is zijn postwijze. Feitelijk meent hij nooit wat hij zegt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99938134
quote:

[..]

Geef eens een voorbeeld.
De lijst is te lang....het probleem is dat beide partijen in stand houden.
Wie was die PvdA gek die mensen opriep niet naar Prince te gaan gisteren of vandaag?
pi_99938141
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Job Cohen is al een mooi boegbeeld van die faalpartij.

Gansje Elatik is een mooie 2e. En dan heb je nog een zooi moslims met losse handjes.

"iedereen hoort erbij!" (behalve PVV'ers en anderen die niet in dat zielige linkse sprookje geloven dan).

Bij de domheid die PVV'ers aan de dag leggen kan je nog lachen. De PvdA neemt zichzelf echter bloedserieus, daarin zit het gevaar.
Nee. Geef eens een voorbeeld. Je bent nu mijn vraag aan het ontwijken.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 25 juli 2011 @ 21:59:03 #202
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_99938177
quote:

[..]

Je bent al halverwege met het inslaan van de verkeerde paden. :')
pi_99938183
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hallon.
Wat moet ik hiermee?
Allah Al Watan Al Malik
pi_99938201
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Niets mis met elitairisme!
Ik vind van niet, maar als je dat zelf wél verfoeilijk vindt en dan 3 minuten later het zelf doet, dan wordt het wat onnozel.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:59:38 #205
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99938202
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
Och, bij de VVD en het CDA ook. Bij elke partij zitten wel idioten natuurlijk, en dat zien we ook wel weer aan de huidige regering. :P
-
pi_99938207
quote:

[..]

Overal ter wereld waar islamitische opvattingen niet-islamitische opvattingen tegenkomen, ontstaat terreur, geweld, onderdrukking, onderwerping en een gruwelijk tweederangsburgerschap voor niet-moslims.

Dat lijkt me niet elitair, maar een gezonde betrokkenheid bij het welzijn van een volk.

Noem me 1 positief ding dat de islam heeft voortgebracht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_99938248
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat heb ik nou met elke religie.
Ik ook. En met andere collectivistische ideologieen als nazisme, socialisme en communisme.

pi_99938250
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat moet ik hiermee?
Oh, wacht dat is jouw held? Ze is de vrouw met goede ideeën aan wie jij je optrekt? 8)7
  maandag 25 juli 2011 @ 22:01:01 #209
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99938261
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Hallon.
Hotlinks van Den Helder Actueel werken niet. Als jij de afbeelding ziet, zit ie nog in je cache.... maar wij zien een "gaarne niet hotlinken" afbeelding. ;)
-
pi_99938265
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Overal ter wereld waar islamitische opvattingen niet-islamitische opvattingen tegenkomen, ontstaat terreur, geweld, onderdrukking, onderwerping en een gruwelijk tweederangsburgerschap voor niet-moslims.

Dat lijkt me niet elitair, maar een gezonde betrokkenheid bij het welzijn van een volk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die moeten liegen om hun eigen mening te onderbouwen... sad boy. Misschien moet je ook eens een stuk van 1500 pagina's maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99938278
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Oh, wacht dat is jouw held? Ze is de vrouw met goede ideeën aan wie jij je optrekt? 8)7
Waar heb jij het over. Heb je gedronken ofzo?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 25 juli 2011 @ 22:01:51 #212
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99938294
quote:

[..]

SPOILER
Ben je serieus?? De islamitische wereld heeft ons geweldige vooruitgangen gebracht in geneeskunde, sterrekunde, kunst, filosofie, wiskunde, alles. Ze lagen bijzonder ver op ons voor terwijl de Germanen nog in berenvellen achter de everzwijnen aanrenden...

Om van de serieuze merzische keuken nog maar niet te spreken :9

God wat ben jij verblind zeg... En dan zeggen dat die kids geindoctrineerd zijn
Live from Chicago
pi_99938298
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waar heb jij het over. Heb je gedronken ofzo?
Blijkbaar was de foto niet zichtbaar. :P Het is Ella Vogelaar. ;)
pi_99938299
Ik ga op youtube "2 Girls 1 Cup Reaction" videos bekijken om me op te vrolijken.
:W
pi_99938317
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef meth1745 het volgende:
Ik ga op youtube "2 Girls 1 Cup Reaction" videos bekijken om me op te vrolijken.
:W
Kijk gewoon de video zelf, ook leuk tijdverdrijf. :P
pi_99938329
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mensen die moeten liegen om hun eigen mening te onderbouwen... sad boy. Misschien moet je ook eens een stuk van 1500 pagina's maken.
Hoe dik is de Koran eigenlijk ;) ?
pi_99938339
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Blijkbaar was de foto niet zichtbaar. :P Het is Ella Vogelaar. ;)
Tegenover een Ella Vogelaar staat een Martin Bosma. Die laatste is 5 miljoen keer gestoorder dan Ella. En anders hebben we nog de vrouwenmishandelaar of de pornobaas.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99938346
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Schaak en...mat!
pi_99938352
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef maartena het volgende:

[..]

Jeugdkampen en jeugdcongressen worden overal ter wereld gehouden. De VVD Jongeren doen ook e.e.a. bijvoorbeeld (zie hier bijv: http://www.jovd.nl/index/(...)osofischweekend.html ) en dat heeft niets te maken met indoctrinatie, maar gewoon met jongeren die willen meedoen met de politiek, en zich verbonden voelen met een bepaalde politieke stroming.

De Young Republicans gaan dit jaar 4 dagen naar Puerto Rico: http://www.yrnf.com/events.shtml
Ik weet dat alle partijen (behalve de PVV) dat hebben. Dat maakt het echter nog geen open weekend met boeiende dialogen met andersdenkenden, maar gelul in de ruimte tussen gastjes die denken dat ze premier worden. :')

Ik heb meer medelijden met die lui dan met domme rukkers die achter de PVV aanhobbelen. Die laatsten weten vaak niet beter. :')

pi_99938363
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Geen idee. Vertel eens. Koran's heb je namelijk in verschillende maten. Er is zelfs een pocket-versie.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 25 juli 2011 @ 22:04:05 #221
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99938394
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik weet dat alle partijen (behalve de PVV) dat hebben. Dat maakt het echter nog geen open weekend met boeiende dialogen met andersdenkenden, maar gelul in de ruimte tussen gastjes die denken dat ze premier worden. :')

Ik heb meer medelijden met die lui dan met domme rukkers die achter de PVV aanhobbelen. Die laatsten weten vaak niet beter. :')
PVV heeft dat ook hoor, zielige ziel
Live from Chicago
pi_99938422
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ben je serieus??
Bloedserieus. Helaas.
quote:
De islamitische wereld heeft ons geweldige vooruitgangen gebracht in geneeskunde, sterrekunde, kunst, filosofie, wiskunde, alles. Ze lagen bijzonder ver op ons voor terwijl de Germanen nog in berenvellen achter de everzwijnen aanrenden...

Lieverd, die ontwikkelingen waren er niet DANKZIJ, maar ONDANKS de islam.

De Perzische keuken is heerlijk en Perzen zijn een geweldig volk, maar je ziet hoe het islamisme dat land kapotmaakt.

pi_99938438
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

PVV heeft dat ook hoor, zielige ziel
De PVV heeft een jongerenafdeling? Dan was Brinkman toch echt een beetje te laat met zijn wens.

pi_99938441
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tegenover een Ella Vogelaar staat een Martin Bosma. Die laatste is 5 miljoen keer gestoorder dan Ella. En anders hebben we nog de vrouwenmishandelaar of de pornobaas.
Och er zijn ook nog wat PvdA-ers die hun vrouw graag in elkaar beuken en dan in Marokko achterlaten. Moeten we nog even door gaan?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99938444
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bloedserieus. Helaas.

[..]

De Perzische keuken is heerlijk en Perzen zijn een geweldig volk, maar je ziet hoe het islamisme dat land kapotmaakt.
Neenee, dankzij. Niet ondanks! Dankzij de unificatie, dankzij de vermenging.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 25 juli 2011 @ 22:05:13 #226
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99938447
quote:

[..]

Bloedserieus. Helaas.

[..]

Ondanks? Zij deden dat allemaal hoor... En wij profiteren er nog van. Of schrijf jij in Romeinse cijfers?
Live from Chicago
pi_99938448
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Begin van een partij is altijd lastig. Of ben je Troelstra vergeten?
  maandag 25 juli 2011 @ 22:05:28 #228
350502 john243
Valt op blondjes
pi_99938457
Ik ben het grotendeels eens met het manifest van Anders Breivik, maar ben het niet eens met het geweld dat hij voorschrijft.Geweld is in dit stadium van islamisering nog niet nodig, hoewel Breivik wel iets onder de aandacht heeft gebracht.
Schindler's List - Echte Jannen - Snickers - Anouk, I love 'em all
  maandag 25 juli 2011 @ 22:05:38 #229
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99938466
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De PVV heeft een jongerenafdeling? Dan was Brinkman toch echt een beetje te laat met zijn wens.
Ze werken er aan, ja. En plannen een jongerendag in November.
Live from Chicago
pi_99938467
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Och er zijn ook nog wat PvdA-ers die hun vrouw graag in elkaar beuken en dan in Marokko achterlaten. Moeten we nog even door gaan?
Ja, welk tweede kamerlid deed dat?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 25 juli 2011 @ 22:05:40 #231
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99938469
quote:
Een godsdienst brengt sowieso weinig positiefs, het Christendom en Jodendom ook niet. Wat positieve dingen brengt zijn mensen, en wat zij bereikt hebben. Er is nogal wat wiskundige, en gezondheidskundige basiskennis afkomstig vanuit het Midden Oosten, maar dat zal ik niet gooien op "afkomstig van de Islam", net zo min dat ik de ontdekkingen van Edison en Pasteur zal gooien op "afkomstig van het Christendom.".

Een godsdienst zegt weinig, net zoals het Christendom betrekt de Islam halve continenten, en in die continenten wonen geleerden, wijzen, wetenschappers, filosofen, schrijvers, etc.....

De vraag slaat dus nergens op.
-
pi_99938470
quote:

[..]

Ben je serieus?? De islamitische wereld heeft ons geweldige vooruitgangen gebracht in geneeskunde, sterrekunde, kunst, filosofie, wiskunde, alles. Ze lagen bijzonder ver op ons voor terwijl de Germanen nog in berenvellen achter de everzwijnen aanrenden...

Ik wist niet dat Karel de grote in een berenvel rondliep, je leert veel op Fok!
pi_99938475
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er is zelfs een pocket-versie.
Handig. Mongolide lachwekkende haat-lectuur voor onderweg!
pi_99938480
quote:

[..]

Geen idee. Vertel eens. Koran's heb je namelijk in verschillende maten. Er is zelfs een pocket-versie.
Als je zijn manifest klein print, heb je ook een pocket-versie. Doe niet zo schaapachtig, zeg.
pi_99938497
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, daar hebben we het PVV-programma voor.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 25 juli 2011 @ 22:06:23 #236
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99938498
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Nee die had een vossenbontje.
Live from Chicago
pi_99938509
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Doler12 het volgende:

[..]

En dat het Oost-Romeinse rijk uit debielen bestond.
pi_99938520
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ondanks? Zij deden dat allemaal hoor... En wij profiteren er nog van. Of schrijf jij in Romeinse cijfers?
Was even vergeten dat de almachtige Allah Mohammed heeft bevolen die nummers te gebruiken.
pi_99938522
quote:

[..]

Het Arabische schrift is een voortvloeisel van de islam?

Mooi ook hoe uit alle macht allerlei historische feiten verdraaid worden om een zieke ideologie nieuw elan te geven.

maandag 25 juli 2011 @ 22:06:46 #240
80268 kLowJow
That's Gay
pi_99938529
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef john243 het volgende:
Ik ben het grotendeels eens met het manifest van Anders Breivik, maar ben het niet eens met het geweld dat hij voorschrijft.Geweld is in dit stadium van islamisering nog niet nodig, hoewel Breivik wel iets onder de aandacht heeft gebracht.
Geef even een seintje als het zover is wil je.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:06:56 #241
45206 Pietverdriet
pi_99938539
quote:

[..]

En was zelfs een versie in tattoo, die leide tot prikakties
  maandag 25 juli 2011 @ 22:07:07 #242
13462 BansheeBoy
pi_99938548
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waarom doe je zo? :?

pi_99938556
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je zijn manifest klein print, heb je ook een pocket-versie. Doe niet zo schaapachtig, zeg.
Ik weet niet hoor, maar MisterSqueeky vroeg wat aan mij - en hij had het over de dikte. Ik geef gewoon een antwoord op zijn vraag, wat heb ik met dat manifest te maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99938558
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, daar hebben we het PVV-programma voor.
Afwisseling is altijd fijn :)
pi_99938570
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef maartena het volgende:

[..]

Een godsdienst brengt sowieso weinig positiefs, het Christendom en Jodendom ook niet. Wat positieve dingen brengt zijn mensen, en wat zij bereikt hebben. Er is nogal wat wiskundige, en gezondheidskundige basiskennis afkomstig vanuit het Midden Oosten, maar dat zal ik niet gooien op "afkomstig van de Islam", net zo min dat ik de ontdekkingen van Edison en Pasteur zal gooien op "afkomstig van het Christendom.".

Een godsdienst zegt weinig, net zoals het Christendom betrekt de Islam halve continenten, en in die continenten wonen geleerden, wijzen, wetenschappers, filosofen, schrijvers, etc.....

Houd nou eens op met die 0 aan de islamitische wereld toe te kennen. Die komt uit India.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:07:54 #246
350502 john243
Valt op blondjes
pi_99938585
quote:

[..]

Het Christendom heeft zeker wel iets zeer positiefs in Europa gebracht i.t.t. het oude heidendom Een moreel stelsel en een arbeidsethos, om maar iets te noemen
pi_99938591
quote:

[..]

Ze werken er aan, ja. En plannen een jongerendag in November.
Mooi moment voor een bommetje?

Ik kan me genoeg uitspraken van politici dan wel FOK!kers in die richting herinneren. Van die politici die nu krokodillentranen janken om het werkelijk vreselijke feit van afgelopen vrijdag.

Zelf zien ze PVVers maar wat graag 30 km uit de kust gedropt worden.

pi_99938607
quote:
15s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom doe je zo? :?

Omdat jullie denkbeelden nog steeds debiel en afkeuringswaardig zijn, ondanks dat een Noorse debiel een massamoordenaar is gebleken.
pi_99938609
quote:
3s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Afwisseling is altijd fijn :)
Zeker, na een normaal serieus boek, even een lachwekkend programma voor de kick.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99938612
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar MisterSqueeky vroeg wat aan mij - en hij had het over de dikte. Ik geef gewoon een antwoord op zijn vraag, wat heb ik met dat manifest te maken.
Je weet dondersgoed wat hij bedoelt. Alleen maar omdat het haatmanifest van de islam meer dan duizend jaar oud is, vind je het beter dan het manifest van Anders B.
pi_99938618
Al die uitvindingen hebben natuurlijk niks te maken met de Islam, maar meer dat het Midden-Oosten al duizenden jaren een wetenschappelijke smeltpunt was.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:08:47 #252
45206 Pietverdriet
pi_99938621
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het Arabische schrift is een voortvloeisel van de islam?

Mooi ook hoe uit alle macht allerlei historische feiten verdraaid worden om een zieke ideologie nieuw elan te geven.
Ach, de statenbijbel leide ertoe dat haarlems het standaard nederlands werd, en de luther bijbel dat zijn ossiedialect het hochdeutsch werd. Zo gek is dat dus niet.
pi_99938623
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je weet dondersgoed wat hij bedoelt. Alleen maar omdat het haatmanifest van de islam meer dan duziend jaar oud is, vind je het beter dan het manifest van Anders B.
De Koran vergelijken met dit haatmanifest. Gestoorde ziel.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 25 juli 2011 @ 22:08:52 #254
350502 john243
Valt op blondjes
pi_99938625
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Geef even een seintje als het zover is wil je.
Wat een zielige kutreactie, ik wil helemaal geen aanslag plegen. Flikker op als je niet normaal kunt doen.
pi_99938626
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kan me genoeg uitspraken van politici dan wel FOK!kers in die richting herinneren. Van die politici die nu krokodillentranen janken om het werkelijk vreselijke feit van afgelopen vrijdag.

lekker fris figuur ben jij
pi_99938630
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef john243 het volgende:

[..]

Het Christendom heeft zeker wel iets zeer positiefs in Europa gebracht i.t.t. het oude heidendom Een moreel stelsel en een arbeidsethos, om maar iets te noemen
Die arbeidsethos zit anders voornamelijk in de Noord-Europese landen.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:08:59 #257
80268 kLowJow
That's Gay
pi_99938632
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt Nederlandse politici horen spreken over het opblazen van PVV jongeren? Echt waar joh?
  maandag 25 juli 2011 @ 22:09:03 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99938635
quote:

[..]

Was dat niet zo'n 2000 jaar geleden dat ze in het Midden-Oosten zo op ons voorlagen qua ontwikkeling?

Zo oud is de Islam nog lang niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99938661
quote:

[..]

Religieuze ideologieen kunnen nooit iets opleveren wat de mens verder helpt, omdat ze standaard geloven in een hiernamaals (ok, joden uitgezonderd). Het leven op aarde is niets waard, erna schijnt de lol pas te beginnen voor die "denkers". :')

pi_99938662
quote:
13s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die knoran is net zo erg. Zo niet erger, want daar zijn al miljoenen doden door gevallen. En dat al eeuwen lang.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:09:34 #261
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99938665
Dit topic is echt volledig overgenomen door oppervlakkige, verblindde en sheltered individuen. De uitzondering daargelaten. Zelfs nu het geen allochtoon was, moet het daar over gaan en was het indirect toch hun fout. Kotsmisselijk maken jullie me.
Live from Chicago
  maandag 25 juli 2011 @ 22:09:41 #262
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99938672
quote:

[..]

Hoe komen ze in Azië dan aan hun arbeidsethos? Ik geloof namelijk niet dat dergelijke zaken voortvloeien vanuit een religie.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:09:55 #263
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_99938688
Kan iemand niet de OP aanvullen? Vind het nu erg beperkt en is al 40 delen ongeveer hetzelfde. En met de info over zijn manuscript heeft deze laffe kindermoordenaar precies wat hij wil, een discussie over iets dat totaal niet gerelateerd is aan zijn afschuwelijke handelen...

Graag dus meer aandacht voor...

quote:
Witnesses said he moved from body to body checking for signs of life and shot teenagers in the face during his rampage on the holiday island, where a Labour youth camp was being held.

quote:
Student Ereland Fosseide Selre, 19, hid from the killer in a walk-in freezer in a cabin kitchen.

"We tried not to breathe and held each other so he would not hear us," he said.

"He came so close that we heard his footsteps.

"He even stopped near the fridge before turning around and leaving. We just broke into tears because we had been so lucky."

quote:
"He pointed the gun at me and I screamed: 'Please. No, please'," the 21-year-old said.

The gunman, standing on the rocks, and surrounded by dead bodies, allegedly told Adrian: "I am going to kill you all. You all must die."

Incredibly the gunman spared the young man, but returned later.

Adrian said he then lay motionless and pretended he was dead on the shore among the bodies of his friends while the gunman allegedly picked off teenagers in the water who were trying to swim to the mainland.

"I could hear him breathing," Adrian said.

"I could hear his boots. I could feel the heat of his gun."

Breivik, dressed in police uniform, then allegedly shot Adrian in the shoulder to check if he was alive.

"I didn't move so he thought I was dead," the student activist said.

"I lay there for two hours, very cold, but I was able to lean on my shoulder and put pressure on the wound so I didn't lose much blood."

quote:
I went down to the water's edge and sought cover behind a sort of brick wall. There were many of us there. I prayed, prayed, prayed. I hope that God saw me. I called my mum and said that it was not certain that we would meet again, but that I would do everything I could to get away

quote:
I didn't move a muscle, played dead for at least an hour. Then I turned my head slightly to see if I could see if anybody was alive. It was completely still. There were bodies everywhere. Lots of blood. I was very afraid. But I got up. I had been lying on one dead body. The two who had laid on top of me were both dead.

http://www.independent.co(...)1-Splash_627232s.jpg
http://static.euronews.ne(...)norway-flashback.jpg
http://telegraph.feedspor(...)/attack_1953684i.jpg
http://www.independent.co(...)d-REUTER_627369s.jpg

Disturbing Footage of Utoya Victims on Shoreline

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 25-07-2011 22:14:08 ]
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_99938689
Een onderscheid tussen de verschillende godsdiensten maken is verdomd selectieve verontwaardiging als je het mij vraagt. Zeker als je bedenkt hoeveel geschriften ze gemeenschappelijk hebben.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:10:02 #265
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99938696
quote:
Net zoals vrijwel alle ontwikkelingen in Europa er niet waren DANKZIJ het Christendom, maar ONDANKS het Christendom. Godsdiensten hebben er gewoon weinig mee te maken. Vraag Gallileo, Leonardo Da Vinci, Einstein, of Edison maar eens of het Christendom er mee te maken heeft.

Je probeert hier de Islam in een negatief daglicht te stellen door te vragen wat voor positieve zaken het heeft bijgedragen, waarbij je vooraf al het antwoord weet dat een Godsdienst weinig te maken heeft met wat de mensheid aan wetenschap en filosofie bereikt. Dat geldt echter net zo goed voor het Christendom en elke andere Godsdienst.

Jouw vraag had dus moeten zijn: Noem me 1 positief ding wat Godsdienst heeft voortgebracht.

Het heeft verder geen enkel verband met de immigrantengroepen in west-europa.
-
pi_99938702
quote:

[..]

Oeh, oeh, heb ik je nu op je tere zieltje getrapt. Ik vind de Koran en de Bijbel en al die andere waanzin net zo erg als dit manifest. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
pi_99938704
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was dat niet zo'n 2000 jaar geleden dat ze in het Midden-Oosten zo op ons voorlagen qua ontwikkeling?

Zo oud is de Islam nog lang niet.
Gedurende de Islamitische periode tussen 700-1100 lag het Midden-Oosten ook gewoon voor op de ontwikkeling van het Westen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99938720
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, welk tweede kamerlid deed dat?
Oh het gaat alleen om 2e kamerleden? De rest telt niet mee?
  maandag 25 juli 2011 @ 22:10:28 #269
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99938721
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die knoran is net zo erg. Zo niet erger, want daar zijn al miljoenen doden door gevallen. En dat al eeuwen lang.
Vanwege de bijbel niet dan? 500 jaar geleden was het andersom hoor, de christenen togen naar eht oosten en slachtten alles af wat het niet met ze eens was
Live from Chicago
  maandag 25 juli 2011 @ 22:10:31 #270
80268 kLowJow
That's Gay
pi_99938724
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef john243 het volgende:

[..]

Wat een zielige kutreactie, ik wil helemaal geen aanslag plegen. Flikker op als je niet normaal kunt doen.
Pardon? jij zegt toch:
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef john243 het volgende:
Geweld is in dit stadium van islamisering nog niet nodig, hoewel Breivik wel iets onder de aandacht heeft gebracht.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:10:38 #271
45206 Pietverdriet
pi_99938728
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef Doler12 het volgende:
Al die uitvindingen hebben natuurlijk niks te maken met de Islam, maar meer dat het Midden-Oosten al duizenden jaren een wetenschappelijke smeltpunt was.
Na, laten we het houden op dat ze daar geen middeleeuwen hadden zoals wij die hadden en daarom veel kennis overleeft heeft. Maargoed, die middeleeuwen hebben ze daar nu dus.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:11:31 #272
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99938762
Deze Anders hoopt dat zijn daad navolging zal krijgen maar hij verdwijnt voor altijd in de bak zonder dat er ook maar een enkele 'volger' in zijn voetsporen zal treden.
In zijn manifest zegt hij letterlijk dat hij dit als doel van zijn leven had gekozen.
pi_99938767
quote:

[..]

De koran bevat meer wijze levenslessen inderdaad.

"Doodt de ongelovigen, waar gij hen ook vindt!"

Wat een treurnis.

Anders Breivik's zieke acties vallen in het niet bij de slachtingen aangericht door islamitische krijgers om allerlei landen (van Nigeria tot Indonesie) te onderwerpen (zoals je weet de letterlijke betekenis van "islam") aan de Wil van Allah.

Hoe dat ooit tot een mooie samenleving kan leiden, heb jij me nooit weten uit te leggen.

Dat gaat dan ook gewoon niet.

pi_99938768
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Oeh, oeh, heb ik je nu op je tere zieltje getrapt. Ik vind de Koran en de Bijbel en al die andere waanzin net zo erg als dit manifest. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Tuurlijk mag je dat zeggen. En ik geef mijn standpunt daar weer over. Heb ik je nu op je tere zieltje getrapt. Het is net zoiets als jouw vergelijken met Anders B, om mijn punt over te brengen, zo'n ziekelijke neiging heb je.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 25 juli 2011 @ 22:11:52 #275
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99938778
quote:
maar dat hebben andere Godsdiensten, zoals de Islam ook. De "zondag" mag dan wel wat anders zijn in de Islam, maar een hele hoop morele zaken, en de manier waarop men moet werken komt ook voort uit de Koran. Maar ik denk niet dat dergelijke basis-wijsheden worden bedoeld hier.
-
pi_99938787
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Na, laten we het houden op dat ze daar geen middeleeuwen hadden zoals wij die hadden en daarom veel kennis overleeft heeft. Maargoed, die middeleeuwen hebben ze daar nu dus.
Ik vind het ruim overdreven om het de middeleeuwen te noemen.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:12:08 #277
45206 Pietverdriet
pi_99938789
quote:

[..]

Tja daar is het niet mee te vergelijken, het is een haat manifest
pi_99938804
Ik voel die liefde weer.
pi_99938820
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat een treurnis.

Anders Breivik's zieke acties vallen in het niet bij de slachtingen aangericht door islamitische krijgers om allerlei landen (van Nigeria tot Indonesie) te onderwerpen (zoals je weet de letterlijke betekenis van "islam") aan de Wil van Allah.

Hoe dat ooit tot een mooie samenleving kan leiden, heb jij me nooit weten uit te leggen.

Je bedoelt, doodt de ongelovigen die je aanvallen op je eigen terrein en je willen uitmoorden.

Inderdaad, dat staat er in ja.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99938823
Dorpsgenoten spreken nu over Andres op ned 2
  maandag 25 juli 2011 @ 22:12:50 #281
350502 john243
Valt op blondjes
pi_99938825
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Pardon? jij zegt toch:

[..]

Dus als je vrouw gedwongen een hoofdoek om moet accepteer jij dat?
pi_99938829
quote:

[..]

He, dat is grappig. Als ik zeg dat de doden in Noorwegen gevallen zijn door de ideeën van o.a. Wilders, dan wordt jij boos.
Maar wanneer het om moslims gaat, gaat het opeens niet meer om de verantwoordelijkheid van één individu.

Grappig zeg.
pi_99938830
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je dat zeggen. En ik geef mijn standpunt daar weer over. Heb ik je nu op je tere zieltje getrapt. Het is net zoiets als jouw vergelijken met Anders B, om mijn punt over te brengen, zo'n ziekelijke neiging heb je.
Helemaal niet. Maar je moet niet zo vanuit de hoogte doen met je Koran. Oeh, je bent zoveel beter dan wij. Oeh, oeh, oeh.
pi_99938832
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Vanwege de bijbel niet dan? 500 jaar geleden was het andersom hoor, de christenen togen naar eht oosten en slachtten alles af wat het niet met ze eens was
Dat maakt de islam opeens ok? :?

Waarom verdedig jij de islam zo, eigenlijk? Als vrouw nog wel. :X

pi_99938833
Geven jullie me een seintje wanneer jullie klaar zijn met dat geleuter over godsdiensten? bvd
pi_99938845
Ik ben totaal niet thuis in het hele rechtspraak-proces, dus wat gaat er nu de komende 8 weken gebeuren?
  maandag 25 juli 2011 @ 22:13:17 #287
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_99938851
quote:
Als we het over "eeuwen lang" hebben, dan staat de Bijbel toch nog echt met stip op de eerste plaats.
-
  maandag 25 juli 2011 @ 22:13:23 #288
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99938860
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat een treurnis.

Dat zegt de bijbel ook! en daar is ook braaf naar gelusiterd. Dat jij er neit bij was in die tijd om achter de computer internetheld/prediker te spelen, betekent niet dat het niet gebeurd is
Live from Chicago
pi_99938864
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik hoop het. Een tijd van vooruitgang en vernieuwing, ook religieus. Toename van welvaart. Ze kunnen het gebruiken.
pi_99938866
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh het gaat alleen om 2e kamerleden? De rest telt niet mee?
De tweede kamerleden vertegenwoordigen ons. Dus momenteel telt de rest niet mee. Zeg het eens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99938870
quote:

[..]

arbeidsethos? de verdedigers van het christendom beroepen zich net op het feit dat het geen 'action-based maar een 'faith-based' godsdienst is. Het gaat niet om wat je doet, enkel wat je gelooft.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:13:35 #292
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99938873
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef Doler12 het volgende:
Dorpsgenoten spreken nu over Andres op ned 2
Bedankt voor de kijktip :)
pi_99938898
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Helemaal niet. Maar je moet niet zo vanuit de hoogte doen met je Koran. Oeh, je bent zoveel beter dan wij. Oeh, oeh, oeh.
Uit de hoogte doen met je Koran... laat mij niet lachen, lees lekker terug en kijk wie er uit de hoogte doet, met zijn halve gare wensen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99938899
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Bijbel is ook troep. Kijk deze fijne gozer maar, die ziet zichzelf toch als echte christen?
Fantastisch, we hadden al moslimfundies, we hadden al Amerikaanse christenfundies en nu hebben we die in Europa ook. Damn.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:14:33 #295
13462 BansheeBoy
pi_99938915
Over Wilders mogen we niet praten, maar wel over de Islam. Mods? :')

maandag 25 juli 2011 @ 22:14:41 #296
80268 kLowJow
That's Gay
pi_99938921
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef john243 het volgende:

[..]

Dus als je vrouw gedwongen een hoofdoek om moet accepteer jij dat?
Misschien moeten we eerst nog even een stapje terug gaan en kijken hoe gepast jouw uitbarsting van zojuist n.a.v. mijn reactie op die post was?
  maandag 25 juli 2011 @ 22:14:56 #297
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99938937
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat maakt de islam opeens ok? :?

Waarom verdedig jij de islam zo, eigenlijk? Als vrouw nog wel. :X
Als vrouw nog wel. Niet alleen discrimineren, maar ook nog een sexiost. Chapeau.

Ik ben helemaal neit specifiek voor de islam, maar ook niet tegen.

En als buitenlander zijnde waar ik woon, ben ik blij dat niet iedereen me constant aan mijn hoofd zeurt dat ik mijn culturele ideeen meot laten vallen en dat ze me lekker pepernoten laten eten in november zonder me achterlijk te noemen
Live from Chicago
pi_99938938
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Dat zegt de bijbel ook! en daar is ook braaf naar gelusiterd. Dat jij er neit bij was in die tijd om achter de computer internetheld/prediker te spelen, betekent niet dat het niet gebeurd is
En dus? De bijbel is wel anders geschreven dan de koran. De koran is een gebodsboek. De bijbel een verzameling metaforen en verdraaide historische feiten.

Toch een tikkie anders, hoewel gristendom net zo achterlijk is als elke andere religie.

pi_99938950
quote:
13s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uit de hoogte doen met je Koran... laat mij niet lachen, lees lekker terug en kijk wie er uit de hoogte doet, met zijn halve gare wensen.
Welke wensen? Doe toch niet zo maf. 8)7
  maandag 25 juli 2011 @ 22:15:35 #300
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99938968
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dus? De bijbel is wel anders geschreven dan de koran. De koran is een gebodsboek. De bijbel een verzameling metaforen en verdraaide historische feiten.

Toch een tikkie anders, hoewel gristendom net zo achterlijk is als elke andere religie.
De bijbel doet dat net zo goed vriend
Live from Chicago
pi_99938974
Ik word droevig van dit topic
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 22:16:31 #302
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99939009
godsamme, je gaat ff een kwartier boodschapjes doen }:|

terug naar de aanslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')