quote:Arrestatie in Polen om aanslag Oslo
AMSTERDAM - De politie in Polen heeft een man gearresteerd die in verband wordt gebracht met de bomaanslag in Oslo van afgelopen vrijdag. Dat heeft de Noorse publieke omroep NRK maandag op basis van Poolse media gemeld.
quote:Breivik voorgeleid achter gesloten deuren
Anders Breivik, die vrijdag in Noorwegen 93 mensen doodde, is voorgeleid aan een Noorse rechter. Rechter Kim Heger heeft besloten om de zitting achter gesloten deuren te laten plaatsvinden na een verzoek van het Openbaar Ministerie.
Het is niet duidelijk wat voor kleding Breivik aan heeft. Hij zou van plan zijn om in een Tempeliers-achtig uniform te verschijnen.
Rechtszaken vinden in Noorwegen meestal plaats achter gesloten deuren, maar dat hoeft niet. Breivik had om een openbare zitting gevraagd zodat hij aan de hele wereldpers kon uitleggen waarom hij tot zijn daad is gekomen.
Maar de rechter ging niet in op dat verzoek. Het OM had een zitting achter gesloten deuren gevraagd om juist te voorkomen dat Breivik een platform zou krijgen voor de verspreiding van zijn ideologie.
Opluchting
Verslaggever Jeroen Wollaars zei dat er in Noorwegen met opluchting is gereageerd op het besluit van de rechter. "Breivik wordt inmiddels gehaat in Noorwegen. Het besluit van de rechter is met applaus ontvangen", aldus Wollaars.
Breivik heeft bekend de aanslagen te hebben gepleegd. Hij ziet er echter geen misdaad in.
De rechter moet vandaag beslissen over verlenging van het voorarrest. Dat kan hij voor maximaal acht weken doen. Daarna moet er opnieuw besloten worden over verlenging.
De rechter moet ook beslissen over de voorwaarden van de verlenging. Zo kan worden bepaald dat Breivik afgezien van zijn advocaat niemand mag spreken en geen nieuws mag zien of kranten mag lezen.
Medisch onderzoek
Op een later moment zal hij medisch worden onderzocht. Volgens Noorse juristen begint het eigenlijke proces mogelijk pas over een jaar.
De langste gevangenisstraf die in Noorwegen kan worden opgelegd is 21 jaar. Als een rechtbank oordeelt dat de veroordeelde dan nog een gevaar is voor zijn omgeving, kan dat met steeds vijf jaar worden verlengd.
quote:Dodental aanslagen Noorwegen mogelijk omlaag
AMSTERDAM – Het dodental als gevolg van de aanslagen in Noorwegen vorige week vrijdag wordt mogelijk naar beneden bijgesteld. Dit heeft de Noorse politie maandag laten weten, zo meldt persbureau Reuters.
Het officiële dodenaantal van de aanslagen staat momenteel op 93. De politie ging er tot nu toe vanuit dat op het eiland Utoya minstens 86 jongeren omkwamen, maar het gaat waarschijnlijk om minder doden.
De 32-jarige Anders Behring Breivik is vooralsnog de enige verdachte van de bloedige aanslagen.
Breivik werd vrijdag aangehouden op Utoya, kort nadat hij daar met vuurwapens een bloedbad had aangericht bij een jeugdkamp van de regerende Arbeiderspartij.
Kort voor de schietpartij was bij het kantoor van premier Jens Stoltenberg in Oslo, ruim 30 kilometer verderop, een autobom ontploft. Daarbij vielen zeker zeven doden.
quote:Noorse OM wil besloten voorgeleiding
OSLO - Het Openbaar Ministerie in Noorwegen heeft erop aangedrongen dat de voorgeleiding maandagmiddag van de verdachte van de aanslagen van vrijdag achter gesloten deuren plaatsheeft.
Eerder had de politie daarom gevraagd.
De reden is dat de politie Anders Behring Breivik geen ruimte wil geven ten overstaan van de wereldpers zijn ideologie te verspreiden.
De rechtbank bepaalt of de zitting besloten blijft. De zitting wordt geleid door Kim Heger, een rechter die ervaren is in terrorismezaken.
Uniform
De verdachte van de aanslagen in Noorwegen zelf wil juist dat de zitting openbaar is, om het publiek te kunnen uitleggen hoe hij tot zijn daden is gekomen. Ook heeft hij toestemming gevraagd om in uniform te verschijnen.
Het OM heeft ook laten weten dat het acht weken nodig denkt te hebben om de zaak tegen de verdachte, de 32-jarige Anders Behring Breivik, voor te bereiden. Breivik heeft bekend dat hij vrijdag een autobom tot ontploffing heeft gebracht in het centrum van Oslo en een bloedbad heeft aangericht in een jeugdkamp van de regerende Arbeiderspartij op het eiland Utøya, maar ontkent daarmee een misdaad te hebben gepleegd.
Het dodental van de aanslagen staat op 93, maar dit wordt maandag mogelijk naar beneden bijgesteld. Een onbekend aantal mensen wordt nog vermist.
Oud-premier
De Noorse krant Aftenposten meldde zonder bronvermelding dat Breivik heeft gezegd dat hij in het jeugdkamp had willen aankomen toen oud-premier Gro Harlem Brundtland daar op bezoek was. Harlem Brundtland was echter al vertrokken toen Breivik op Utøya aankwam. De politie wilde niet op het bericht ingaan.
quote:Franse politie doet inval bij vader schutter
AMSTERDAM – De Franse politie heeft maandag een inval gedaan in het huis van de vader van de man die wordt verdacht van de aanslagen in Noorwegen, Anders Behring Breivik.
Dit meldt het persbureau AP maandag. Het huis van Jens Breivik (76) staat in Cournanel, in het zuiden van Frankrijk. De omgeving van het huis is afgezet door de politie.
De vader is volgens mediaberichten naar Spanje vertrokken. De man, een oud-diplomaat, heeft tegenover Noorse media verklaard dat hij sinds 1995 geen contact meer had met zijn zoon.
Dan is het niet minder erg, maar dan voelt het wel minder erg. De mens bevat een instinct dat ons vertelt dat kinderen beschermd moeten worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:19 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
dat snap ik nooit, dus bij een even zo groot aantal volwassenen was het minder erg geweest?
Puur rationeel zou je zeggen dat kinderen meer 'nog te leven jaren' ontnomen worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:35 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Dan is het niet minder erg, maar dan voelt het wel minder erg. De mens bevat een instinct dat ons vertelt dat kinderen beschermd moeten worden.
Puur rationeel zou je inderdaad zeggen dat het allemaal even erg is, maar mensen zijn meer dan rationele wezens.
Zijn ideologie en ontbreken van empathie zijn anders verdomd persoonlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
En op zich heeft hij veel dingen mee, hij is intelligent, heeft fast cash en ziet er niet slecht uit voor de dames, me dunkt. Dit is dus puur een ideologische kwestie. Niets persoonlijks van aard dus.²
Hey, een BansheeBoy-post zonder dat de naam van Wilders negatief valt.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
En op zich heeft hij veel dingen mee, hij is intelligent, heeft fast cash en ziet er niet slecht uit voor de dames, me dunkt. Dit is dus puur een ideologische kwestie. Niets persoonlijks van aard dus.²
Komt ook omdat je weet wat hij gedaan heeft.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:37 schreef Merkie het volgende:
Ik vind 'm toch wel psycho uit z'n ogen kijken.
Hij at vast geen kapsalon nee.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hij heeft wel flink wat McDonalds gegeten sinds de foto in de OP en nu. Zal hij dat expres gedaan hebben?
In zijn manifest raadde hij aan er goed uit te zien op foto's, als effectieve propaganda. Zijn eigen foto's zijn waarschijnlijk gemaakt in een periode dat hij met dat aspect obsessief bezig was.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hij heeft wel flink wat McDonalds gegeten sinds de foto in de OP en nu. Zal hij dat expres gedaan hebben?
Volgens mij was hij ook actief aan het trainen zodat hij z'n "operatie" zo goed mogelijk kon uitvoeren. Maar hij zat meer in de Burger King dan in de sportschool geloof ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:41 schreef Kikvors het volgende:
[..]
In zijn manifest raadde hij aan er goed uit te zien op foto's, als effectieve propaganda. Zijn eigen foto's zijn waarschijnlijk gemaakt in een periode dat hij met dat aspect obsessief bezig was.
Ik denk dat de meeste moslims hem niet meer of minder haten dan de meeste linksen. Ook gedetineerden zullen het vermoorden van tientallen tieners niet zo oké vinden.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:41 schreef El_Matador het volgende:
Beweerde Anders niet dat de gevangenissen in Noorwegen VOLzitten met moslims? Zullen ook nog wel wat linksen tussenzitten...
Dat worden een mooie 90 minuten cel voor die teringlijer.
Het schijnt dat hij voor de photoshoot getrained heeft om er beter uit te zien. Net zoals het gebruik van make up. Of het waar is weet ik niet maar heb geen zin om dat hele manifest uit te pluizen.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste dus. Alle ophef over slechts 31 jaar detentie is dus onterecht. Hij haalt de 31 dagen niet eens.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste moslims hem niet meer of minder haten dan de meeste linksen. Ook gedetineerden zullen het vermoorden van tientallen tieners niet zo oké vinden.
Fred Perryquote:Op maandag 25 juli 2011 20:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lonsdale, Lacoste, what's next? Grote paniek in de modewereld.
www.fashion.nl/modewereld-in-paniek-welk-merk-is-de-volgende.html
In de gevangenissen in Noorwegen zitten moslims, linksen en gedetineerden?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste moslims hem niet meer of minder haten dan de meeste linksen. Ook gedetineerden zullen het vermoorden van tientallen tieners niet zo oké vinden.
Net als Joran zeker. Oh nee, wacht, die heeft een hele winkel opgezet in de gevangenis. Sommige mensen zijn goed in manipuleren.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Alle ophef over slechts 31 jaar detentie is dus onterecht. Hij haalt de 31 dagen niet eens.
Mwah, ze zullen er alles aan doen om hem maximaal in leven te houden tijdens zijn detentie. Is geen goed teken naar het buitenland toe als zo iemand gelijk overlijdt in de gevangenis.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Alle ophef over slechts 31 jaar detentie is dus onterecht. Hij haalt de 31 dagen niet eens.
Alleen maar.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In de gevangenissen in Noorwegen zitten moslims, linksen en gedetineerden?
Laat Joran & z'n snackbar erbuitenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net als Joran zeker. Oh nee, wacht, die heeft een hele winkel opgezet in de gevangenis. Sommige mensen zijn goed in manipuleren.
Joran heeft een Peruaanse vermoord en zit aldaar in een brakke cel. Anders heeft een compleet eiland(je) van menselijk leven ontdaan en gaat naar een luxueuze Noorse gevangenis.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net als Joran zeker. Oh nee, wacht, die heeft een hele winkel opgezet in de gevangenis. Sommige mensen zijn goed in manipuleren.
Eerder in de McDonald's:quote:Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij was hij ook actief aan het trainen zodat hij z'n "operatie" zo goed mogelijk kon uitvoeren. Maar hij zat meer in de Burger King dan in de sportschool geloof ik.
Aldus pagina 853.quote:They may have you on a watch list already and might even monitor some of your activities (internet/cell phone traffic). This will likely be the case if you have been involved in right wing activities in the past and are considered a threat against the establishment.
Avoid using channels they can monitor for activities involving planning of the operation. Use alias’s when corresponding while doing research. Use software which masks your IP address and other technology while researching via the internet (f example the Tor network, anonymize.net or Ipredator). Be extra careful when researching for bomb schematics (fertiliser bombs) as many terms will trigger electronic alerts. You can consider using other people’s networks remotely via laptop by parking outside their apartment/house. You can also buy an anonymous laptop and browse free from your local Mc Donalds etc. Use software to remove spy ware, cookies etc.
Ehm.... Ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef kLowJow het volgende:
Hij ziet er eerder een beetje gezwollen en beurs uit, ondanks die grijns op zijn gezicht. Zo te zien is hij hardhandig toegesproken.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lees nog 's. Ik heb het in mijn eerste zin over de meeste moslims in het algemeen en de meeste linksen in het algemeen.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij de komende 8 weken in een isolatiecel. Dan moet hij weer voorkomen geloof ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Nicequote:Op maandag 25 juli 2011 20:49 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Eerder in de McDonald's:
[..]
Aldus pagina 853.
nou neequote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij ziet er eerder een beetje gezwollen en beurs uit, ondanks die grijns op zijn gezicht. Zo te zien is hij hardhandig toegesproken.
gevoel kreeg ik ook hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 20:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed dan. Zo te zien heeft hij een flinke ram op zijn rechteroog gehad.
Nee. Ik vind je post zonder die nuancering veel leuker om te lezen.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Lees nog 's. Ik heb het in mijn eerste zin over de meeste moslims in het algemeen en de meeste linksen in het algemeen.
Ik weet dat in elk Europees land er percentueel gezien meer allochtonen in de gevangenissen zitten dan autochtonen uit diezelfde landen. Ik heb verder geen cijfers en/of informatie van hun politieke voorkeur. Niet alle allochtonen zijn links bijvoorbeeld qua politieke voorkeur mbt tot bijv. economische en sociologische zaken. Ze zijn meestal wel tegen het feit dat ze het land uitgezet zouden kunnen worden natuurlijk, wat over het algemeen een rechts politiek standpunt is, en dus worden ze meestal geassocieerd met links zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef Kikvors het volgende:
Lees nog 's. Ik heb het in mijn eerste zin over de meeste moslims in het algemeen en de meeste linksen in het algemeen.
er is echt wel iemand op zijn hoofd gaan zittenquote:
Dat heeft hij idd. geschreven in zijn manuscript. Verder schreef hij dat hij volop proteine shakes dronk en andere prestatiebevorderende middelen tot zich nam.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:44 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij voor de photoshoot getrained heeft om er beter uit te zien. Net zoals het gebruik van make up. Of het waar is weet ik niet maar heb geen zin om dat hele manifest uit te pluizen.
Boven zijn rechteroog is het enorm gezwollen, evenals het jukbeen eronder. Waarschijnlijk is er flink wat pan overheen gesmeerd voor zijn optreden in de rechtbank, maar die zwellingen poets je daarmee niet weg.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan het gemist hebben hoor. Maar is Wilders al naar buiten getreden met een verklaring of een soort van kniebuiging?²
quote:"Vreselijke aanslag in Oslo, zoveel onschuldige slachtoffers van gewelddadige, zieke geest. PVV rouwt mee met nabestaanden en Noorse volk"
''De daders is een gewelddadige zieke psychopaat en de PVV verafschuwt alles waar die man voor staat en heeft gedaan".
ik wordt doodmoe van je 'serieuze vragen'quote:Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Mods, mag ik niks posten ofzo?
Serieuze vragen worden gewoon verwijderd.²
ow snapquote:
Hmm, ik weet niet of je dit wel zo zeker kunt concluderen uit zo'n onduidelijke foto.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Boven zijn rechteroog is het enorm gezwollen, evenals het jukbeen eronder. Waarschijnlijk is er flink wat pan overheen gesmeerd voor zijn optreden in de rechtbank, maar die zwellingen poets je daarmee niet weg.
het lijkt er iig op imoquote:Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of je dit wel zo zeker kunt concluderen uit zo'n onduidelijke foto.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef kLowJow het volgende:
Nee. Ik vind je post zonder die nuancering veel leuker om te lezen.
Ik ben er toch vrij zeker vanquote:Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of je dit wel zo zeker kunt concluderen uit zo'n onduidelijke foto.
Als de PVV alles verafschuwt waar die man voor staat, dan mogen ze wel eens een nieuw verkiezingsprogramma gaan schrijven.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef Caland het volgende:
''De daders is een gewelddadige zieke psychopaat en de PVV verafschuwt alles waar die man voor staat en heeft gedaan"
Klokken, klepels, in andere steden van elkaar zelfs.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als de PVV alles verafschuwt waar die man voor staat, dan mogen ze wel eens een nieuw verkiezingsprogramma gaan schrijven.
twitter:AJELive twitterde op maandag 25-07-2011 om 18:38:10Estranged father of Anders Breivik in TV2 interview: “I think … he should have taken his own life rather than kill so many people.” #Norway reageer retweet
Geen idee of hij het zelf heeft ontworpen, maar NEE, dat is geen teken van de Knights Templars.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef EggsTC het volgende:
Heeft hij dit symbool zelf ontworpen? of is dit écht een teken van Knight Templars?
Het lijkt er wel op , idd.quote:
Volgens mij heeft hij het symbool zelf ontworpen. Hij is trouwens geen neonazi: hij vergelijkt de islam met het nazisme. Hij zet in het filmpje 3 ideologieën op een rijtje die volgens hem één pot nat zijn: communisme, nazisme, islam ... Overigens hanteert Geert Wilders een zelfde manier.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Wat me opvalt is dat het plaatje een doorboorde schedel heeft met ondermeer een hakenkruis erop. Toch apart aangezien hij zelf ook extreem rechts is.
Ik herken het ook niet en ik heb toch best wel wat gezien over de Knight Templars. Deze ook nooit tegen gekomen nee.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Geen idee of hij het zelf heeft ontworpen, maar NEE, dat is geen teken van de Knights Templars.
Ik geloof er ook geen hond van dat ie echt lid zou zijn van die organisatie, het is echt zo'n type organisatie waar je bij zou WILLEN horen als ie zou bestaan, en er zijn vast een hele hoop "wannabe's", en daar schaar ik AB ook onder.
Heeft Captain Hindsight eindelijk twitter?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:59 schreef Caland het volgende:
twitter:AJELive twitterde op maandag 25-07-2011 om 18:38:10Estranged father of Anders Breivik in TV2 interview: “I think … he should have taken his own life rather than kill so many people.” #Norway reageer retweet
het idee achter dat hakenkruis (en de hamer en sikkel en de halve maan en ster) was geloof ik dat dit de vijanden zijn ... hun schedels worden dus doorboort door het christendom of zoiets stomsquote:Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Deze viel me op he.
Heeft hij dit symbool zelf ontworpen? of is dit écht een teken van Knight Templars?
Wat me opvalt is dat het plaatje een doorboorde schedel heeft met ondermeer een hakenkruis erop. Toch apart aangezien hij zelf ook extreem rechts is.
Kent iemand dit symbool verder?
Ach, wie weet. Misschien vindt Erik de Slager zijn kontje wel onweerstaanbaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed genoeg zien op die foto. Dus geen ja, en geen nee.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo lang je er zelf maar in gelooft komt dat wel goed.
Extremisten heb je overal.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben de Moslimextremisten gehad. Maar wisten we dat we dit soort gasten ook hadden? Voor mij is het een totale verassing. Ja.²
Waarom ? Extermistische gelovigen (en dat hoeft niet per se een religie te zijn) zijn in de basis allemaal hetzelfde. Het daadwerkelijke geloof is onbelangrijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben de Moslimextremisten gehad. Maar wisten we dat we dit soort gasten ook hadden? Voor mij is het een totale verassing. Ja.²
Nah. Eerder Pim F, en die doet niets meer.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef Darklight het volgende:
Mss is Geertje wel een cel, en blaast die de Tweede Kamer op
wat jij dacht dat er alleen moslimextremisten bestondenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Foto van een Noorse gevangenis voor lang gestrafden:quote:Op maandag 25 juli 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Joran ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Sommige ideologieën zijn wel degelijk meer een voedingsbodem voor haat en geweld dan andere ideologieën.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Waarom ? Extermistische gelovigen (en dat hoeft niet per se een religie te zijn) zijn in de basis allemaal hetzelfde. Het daadwerkelijke geloof is onbelangrijk.
Heel leuk die foto, maar het werkt dus wel...veel meer dan een gewone gevangenis.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Foto van een Noorse gevangenis voor lang gestrafden:
[ afbeelding ]
Die dit soort acties plannen in die verse kale kopjes van ze is echt een verassing voor me.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat jij dacht dat er alleen moslimextremisten bestonden![]()
Weet niet of het voor AB ook werkt.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel leuk die foto, maar het werkt dus wel...veel meer dan een gewone gevangenis.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die dit soort acties plannen in die verse kale kopjes van ze is echt een verassing voor me.²
Je gelooft me niet? Dat denk ik echt. Aanslagen van deze orde en grootte hebben we toch nauwelijks gezien van dergelijke entiteiten?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zal me leren om uberhaupt te reageren
Wat betreft de PVV, ik denk dat ze weinig andere keus hadden dan iets te schrijven dat ze de daden verafschuwden. Ze omschrijven AB als een "Christenfundamentalist", maar laten handig elke referentie naar "Anti-Islam" en "Anti-Immigratie" weg, wat volgens mij toch veel sterkere aandacht heeft bij AB dan het Christendom.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef Kingstown het volgende:
Als de PVV alles verafschuwt waar die man voor staat, dan mogen ze wel eens een nieuw verkiezingsprogramma gaan schrijven.
Madrid anyone?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Je gelooft me niet? Dat denk ik echt. Aanslagen van deze orde en grootte hebben we toch nauwelijks gezien van dergelijke entiteiten?²
ja logisch, hij heeft die term om zich zelf heen bedachtquote:Op maandag 25 juli 2011 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
In zijn manifest staat de definitie van een Justiciar Knight (bij mij is het blz 824):
Any Justiciar Knight of the PCCTS is a person who fights the cultural Marxist/Multiculturalist Alliance with weapons, using unconventional methods.
En dan haalt 'ie Lao Tzu nog even aan: “If you are not afraid of dying, there is nothing you cannot achieve.”
Als je die pagina's daar in de buurt leest (even zoeken op de tekst "3.17 Justiciar Knights tasks and requirements") dan word je duidelijk dat dit wat 'ie gedaan heeft volledig past in dat wat hij beweert te zijn: zo'n Justiciar Knight.
Wat is een entiteit?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je gelooft me niet? Dat denk ik echt. Aanslagen van deze orde en grootte hebben we toch nauwelijks gezien van dergelijke entiteiten?²
Nah. Iedere ideologie die de wereld in "wij" en "zij" verdeelt kan tot dit soort extremisme leiden.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:07 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Sommige ideologieën zijn wel degelijk meer een voedingsbodem voor haat en geweld dan andere ideologieën.
Och...quote:
quote:Haags PVV-raadslid schoffeert rouwende Noren
Raadslid gebruikt maanden oud bericht om rouwende socialisten zwart te maken. Ook raar: hij tooit zichzelf met het symbool van de kruisvaarders.
(...)
http://www.nujij.nl/algem(...)noren.13111504.lynkx
Ik denk dat die gewoon teveel WoW heeft gespeeldquote:Op maandag 25 juli 2011 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
In zijn manifest staat de definitie van een Justiciar Knight (bij mij is het blz 824):
Any Justiciar Knight of the PCCTS is a person who fights the cultural Marxist/Multiculturalist Alliance with weapons, using unconventional methods.
En dan haalt 'ie Lao Tzu nog even aan: “If you are not afraid of dying, there is nothing you cannot achieve.”
Als je die pagina's daar in de buurt leest (even zoeken op de tekst "3.17 Justiciar Knights tasks and requirements") dan word je duidelijk dat dit wat 'ie gedaan heeft volledig past in dat wat hij beweert te zijn: zo'n Justiciar Knight.
Helemaal geen gekke vergelijking.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:01 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het symbool zelf ontworpen. Hij is trouwens geen neonazi: hij vergelijkt de islam met het nazisme. Hij zet in het filmpje 3 ideologieën op een rijtje die volgens hem één pot nat zijn: communisme, nazisme, islam ... Overigens hanteert Geert Wilders een zelfde manier.
Hij was juist tropts op zijn figuurquote:Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Theater Moskou, school Beslan, maar het blijven uitzonderingen en specifiek 1 politieke stroming afknallen is sowieso redelijk uniek.quote:
't Is niet te filmen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja logisch, hij heeft die term om zich zelf heen bedacht
Inderdaad, de term Justiciar/Justicar heb ik trouwens wel vaker voorbij zien komen in games.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon teveel WoW heeft gespeeld
Volgens mij heeft die orginasatie al toegegeven dat hij lid was...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Geen idee of hij het zelf heeft ontworpen, maar NEE, dat is geen teken van de Knights Templars.
Ik geloof er ook geen hond van dat ie echt lid zou zijn van die organisatie, het is echt zo'n type organisatie waar je bij zou WILLEN horen als ie zou bestaan, en er zijn vast een hele hoop "wannabe's", en daar schaar ik AB ook onder.
Alleen zien ze helaas vervolgens wel over het hoofd dat de wereld die ZIJ willen scheppen op een zuil van bloed net zo erg is.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal geen gekke vergelijking.
Massa-indoctrinatie, gruwelijke terreur, schrijnende armoede voor de meesten en walgelijke ideologische principes.
Ook volslagen idioten kunnen wel eens een goede vergelijking maken.
it is a fine line between genius and insanityquote:Op maandag 25 juli 2011 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't Is niet te filmen.
Ben me (nog steeds) aan het inlezen en het is echt shocking. Zo'n intelligent figuur en dan zo'n kronkel krijgen.
historische term geloof ikquote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Inderdaad, de term Justiciar/Justicar heb ik trouwens wel vaker voorbij zien komen in games.
Voor mij niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben de Moslimextremisten gehad. Maar wisten we dat we dit soort gasten ook hadden? Voor mij is het een totale verassing. Ja.
Buiten kijf.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Alleen zien ze helaas vervolgens wel over het hoofd dat de wereld die ZIJ willen scheppen op een zuil van bloed net zo erg is.
Dat had ie wel een "Glorious Axe of Supreme Uberness" of zo gebruikt. +10 Agility.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat die gewoon teveel WoW heeft gespeeld
Echte Arena knights hebben ook stamina erop.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:19 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat had ie wel een "Glorious Axe of Supreme Uberness" of zo gebruikt. +10 Agility.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:19 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat had ie wel een "Glorious Axe of Supreme Uberness" of zo gebruikt. +10 Agility.
De Engels Normandische koningen gebruikte Justiciars om het land te besturen in hun afwezigheid.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
it is a fine line between genius and insanity
[..]
historische term geloof ik
justiciars waren de bodyguards van de koning meestal geloof ik
ahquote:Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De Engels Normandische koningen gebruikte Justiciars om het land te besturen in hun afwezigheid.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef El_Matador het volgende:
Nooit gedacht dat jij zo'n nerd zou zijn.
De Californische kindjes zijn nog wel veilig?
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:24 schreef -Techno- het volgende:
Hoe dan ook, hij misbruikt de term om vooral interresant te lijken.
Gekken die zelf geen leven hebben en maar zoiets moeten doen om iemand te lijken.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef maartena het volgende:
[..]Ik weet niet zoveel van WoW, maar ik weet nog wel dat de spelers zich uren bezig houden om betere wapens te verkrijgen. Ik heb wel eens comics voorbij zien komen de afgelopen jaren waarop dezelfde manier, met een of ander vaag wapen, de spot werd gedreven.
Heb het zelf verder nooit gespeeld, dat WoW.
Met deze nieuwe handleiding moet het toch een stuk makkelijker worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste FOK!kers te dom om zo'n aanslag voor te bereiden.
Pfoe.
Die uitspraken van die gast ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Met deze nieuwe handleiding moet het toch een stuk makkelijker worden.
Wat jij vindt Monty python niet leuk schande!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:31 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik die film nou verschrikkelijk of verschrikkelijk leuk vind.
Niet zo raar. Nationaal-Socialisme is immers een socialisme variant die ook nog eens positief stond tegenover de islam. En: je kan het nazisme eigenlijk 1 op 1 verantwoordelijk houden voor de 'linkse' houding van Europa na WOII en daarmee ook voor de huidige multiculturele samenlevingen.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:58 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Deze viel me op he.
Kent iemand dit symbool verder?
Nee.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:31 schreef Doler12 het volgende:
Is het iemand trouwens ook al opgevallen dat hij stuken heeft overgenomen van mensen zo als Robert Spencer, Ibn Warraq, Daniel Pipes en Pamela Geller?
Niet alleen dat, ze waren verder ook de handhavers van de wet en bepaalden wat er gebeurde met overtreders.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De Engels Normandische koningen gebruikte Justiciars om het land te besturen in hun afwezigheid.
wat is dit nou weer voor rotzooiquote:Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet zo raar. Nationaal-Socialisme is immers een socialisme variant die ook nog eens positief stond tegenover de islam. En: je kan het nazisme eigenlijk 1 op 1 verantwoordelijk houden voor de 'linkse' houding van Europa na WOII en daarmee ook voor de huidige multiculturele samenlevingen.
Dredd!!!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ze waren verder ook de handhavers van de wet en bepaalden wat er gebeurde met overtreders.
Meest treffende beschrijving van Anders Beivrik tot nu toe.quote:
Zoiets ja, ik denk dat hij daarom ook die term voor zichzelf heeft genomen, omdat hij handhaver is van zijn wet en dus straft op deze manier.quote:
Tja, Glenn Beck....quote:Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef Klaudias het volgende:
Glenn Beck:
http://mediamatters.org/mmtv/201107250006
Een zieke hond natuurlijk, maar politieke jongerenorganisaties zijn ook een broedplaats van volkomen geobsedeerde oogkleppendragende mongolen die elkaar naar de mond praten.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef Klaudias het volgende:
Glenn Beck:
Met nadruk op *was* want nu ziet hij er wat opgeblazen en pafferig uit.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij was juist trots op zijn figuur
Is vast ook een gevolg van het afkicken van de anabolen en andere middelen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Met nadruk op *was* want nu ziet hij er wat opgeblazen en pafferig uit.
Dat is nooit bevestigd toch??quote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef waht het volgende:
[..]
Is vast ook een gevolg van het afkicken van de anabolen en andere middelen.
Niks mis met jongeren met een politieke interesse.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een zieke hond natuurlijk, maar politieke jongerenorganisaties zijn ook een broedplaats van volkomen geobsedeerde oogkleppendragende mongolen die elkaar naar de mond praten.
Nee, dat is geen Hitler Jugend. Maar "disturbing" zoals Glenn "I am at least as disturbing as the Hitler Jugend" Beck het noemt, is wel het juiste woord. Net zo "disturbing" als die gristenreligieuze shit die uit zijn eigen mond komt trouwens.
Kinderen horen lekker achter de wijven aan op die leeftijd. Niet geindoctrineerd te worden met sociaal-democratische bullshit.
Nog steeds geen reden ze af te knallen, maar dat lijkt me evident.
Hij zal in de komende 8 weken wel wat kilo'tjes kwijtraken, denk ik zo.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Met nadruk op *was* want nu ziet hij er wat opgeblazen en pafferig uit.
Dat staat ook in zijn manifest, dat hij Ephedrine neemt en steroids oid, "to be in the best physical performance and more alert mentally by 100%"quote:
Dat is iets anders.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Niks mis met jongeren met een politieke interesse.
Je praat wel anders als het een PVV-jeugdkamp is.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Niks mis met jongeren met een politieke interesse.
Dus omdat z'n lul verschrompeld was, doodde ie uit frustratie expres eerst de mooiste meisjes!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat staat ook in zijn manifest, dat hij Ephedrine neemt en steroids oid, "to be in the best physical performance and more alert mentally by 100%"
Sterk!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je praat wel anders als het een PVV-jeugdkamp is.![]()
![]()
Dat hij anabolen heeft gebruikt? Geen flauw idee, maar we hebben uiteraard alleen z'n eigen logboek tot nu toe.quote:
Oh zo typisch..quote:Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef Klaudias het volgende:
Glenn Beck:
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef waht het volgende:
[..]
Is vast ook een gevolg van het afkicken van de anabolen en andere middelen.
Ah ok, er was een nieuwsrelletje over of hij al dan niet on steroids was tijdens utoyaquote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat staat ook in zijn manifest, dat hij Ephedrine neemt en steroids oid, "to be in the best physical performance and more alert mentally by 100%"
Ja natuurlijk. Omdat ik een hekel heb aan de PVV.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je praat wel anders als het een PVV-jeugdkamp is.![]()
![]()
Beetje zoals jou zeg maar.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is iets anders.
Maar ik ken ze, die minipolitici in spe. Zogenaamd "open minded", maar als er 1 andere mening dan het elkaarnaardemondpratengelul bijkomt, dan is er van die "open mind" ineens niets meer over.
Je bent een potentiële linkse Anders B. Gefeliciteerd, u gaat niet door naar start!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:45 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Omdat ik een hekel heb aan de PVV.
He, bedankt he.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je bent een potentiële linkse Anders B. Gefeliciteerd, u gaat niet door naar start!
Ik weet niet hoe hij heeft staan schieten, maar als hij een wapen zoals op een van de foto's is het manifest heeft gebruikt, met vizier, dan kan het zomaar zijn dat hij een aantal keer door de terugslag van het wapen het vizier tegen zijn oogkas en jukbeen heeft gehad.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Boven zijn rechteroog is het enorm gezwollen, evenals het jukbeen eronder. Waarschijnlijk is er flink wat pan overheen gesmeerd voor zijn optreden in de rechtbank, maar die zwellingen poets je daarmee niet weg.
Je hebt dan vast het manifest niet gelezen en het filmpje niet gezien, of wel?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:45 schreef Doler12 het volgende:
Hier een historische tekeningen van een aantal echte tempeliers en dat komt Anders met zijn US marines uniform plus doodshoofd kruis![]()
[ afbeelding ]
Ja, als het moslims betreft.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik me dan ook meteen afvraag is of veiligheidsdiensten ook echt actief het internet en dus fora afspeuren om extremisten eruit te filteren en te volgen.²
Wat valt er niet aan te snappen¿quote:Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef Klaudias het volgende:
[..]
He, bedankt he.Je logica snap ik niet helemaal.
Je wil het PVV-ers verbieden om een kamp te hebben, terwijl je vindt dat links het wel mag. Je bent nu misschien nog niet radicaal genoeg om ook daadwerkelijk een PVV-kamp overhoop te knallen maar je haat is er.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef Klaudias het volgende:
[..]
He, bedankt he.Je logica snap ik niet helemaal.
Bij uitgesproken zei een terroristen expert dat ze wel gelijk tot acties over gaan als Moslims met aanslagen dreigen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik me dan ook meteen afvraag is of veiligheidsdiensten ook echt actief het internet en dus fora afspeuren om extremisten eruit te filteren en te volgen.²
Calimeroquote:
Ja...en vooral mensen die extreem veel gebruik maken van dezelfde smiley worden gevolgdquote:Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je wil het PVV-ers verbieden om een kamp te hebben,
Was het maar waar. Die moreel-verheven elitaire klootzakjes. Die zich een mening durven aan te meten over Henk en Ingrid die door Marokkaans tuig de buurt uit getreiterd worden.quote:
Laten we het hopen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja...en vooral mensen die extreem veel gebruik maken van dezelfde smiley worden gevolgd
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:45 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Omdat ik een hekel heb aan de PVV.
Hoezo is dat Calimero. Er wordt actief naar Jihad-website gezocht, dat heeft prioriteit nummer één bij de AIVD. Dat jij de waarheid niet durft te zien, doet daar niets aan af.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je wil het PVV-ers verbieden om een kamp te hebben, terwijl je vindt dat links het wel mag. Je bent nu misschien nog niet radicaal genoeg om ook daadwerkelijk een PVV-kamp overhoop te knallen maar je haat is er.Vooral zo doorgaan.
Volgens die redenering zijn alle PVV-ers potentiele Anders B'tjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je wil het PVV-ers verbieden om een kamp te hebben, terwijl je vindt dat links het wel mag. Je bent nu misschien nog niet radicaal genoeg om ook daadwerkelijk een PVV-kamp overhoop te knallen maar je haat is er.Vooral zo doorgaan.
Net alsof stormfront niet gemonitord wordt.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo is dat Calimero. Er wordt actief naar Jihad-website gezocht, dat heeft prioriteit nummer één bij de AIVD. Dat jij de waarheid niet durft te zien, doet daar niets aan af.
Hij heeft 1,5 uur lopen knallen. 300 kogels is dan wel echt extreem weinig.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij heeft staan schieten, maar als hij een wapen zoals op een van de foto's is het manifest heeft gebruikt, met vizier, dan kan het zomaar zijn dat hij een aantal keer door de terugslag van het wapen het vizier tegen zijn oogkas en jukbeen heeft gehad.
Om zoveel doden en gewonden te veroorzaken moet hij ongelooflijk vaak geschoten hebben, als een op de twee raak was dan is het veel, en dan moet hij dus minimaal 300 keer geschoten hebben.
Ja, want de PVV heeft aangedrongen op een verbod op de Jonge Socialisten.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens die redenering zijn alle PVV-ers potentiele Anders B'tjes.
Want jij kent alle PVV-ers.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens die redenering zijn alle PVV-ers potentiele Anders B'tjes.
Dat is heel wat anders dan stellen dat alleen moslims in de gaten worden gehouden door de AIVD.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo is dat Calimero. Er wordt actief naar Jihad-website gezocht, dat heeft prioriteit nummer één bij de AIVD. Dat jij de waarheid niet durft te zien, doet daar niets aan af.
De PVV heeft aangedrongen op een verbod op de Koran, moskeeén en Islamitische scholen en ziet het liefst de Islamitische ideologie uit het straatbeeld verdwijnen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, want de PVV heeft aangedrongen op een verbod op de Jonge Socialisten.
Faal.
Die pakjes die hij droeg en al die achterlijke medailles kom op dat heeft totaal niks te maken met de echte tempeliers.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt dan vast het manifest niet gelezen en het filmpje niet gezien, of wel?
Dat "ja natuurlijk" is een antwoord op de vraag of ik anders zou reageren.quote:
90 om 10. En dan durf jij hier nog calimero te roepen? Ga je schamen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan stellen dat alleen moslims in de gaten worden gehouden door de AIVD.
Dat ze gek zijn hoef je mij niet uit te leggen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De PVV heeft aangedrongen op een verbod op de Koran, moskeeén en Islamitische scholen en ziet het liefst de Islamitische ideologie uit het straatbeeld verdwijnen.
Faal.
En jij bepaalt vanaf jouw ivoren toren welke partijen extreem zijn en welke niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Dat "ja natuurlijk" is een antwoord op de vraag of ik anders zou reageren.
Ja natuurlijk zou ik anders reageren. Een jongere die naar een kamp gaat van een gematigde politieke partij vind ik doodgewoon. Een jongere die naar een kamp gaat van een extreme politieke partij vind ik dom en eng. Wil nog niet zeggen dat ik dat wil verbieden.
Ja, dat idee heb ik ook. Ik denk dat dat topprioriteit is voor de AIVD. Slechte zaak, want daarmee kunnen die andere entiteiten met relatief gemak in de luwte werken. En ze zijn tot veel in staat zo nu blijkt.quote:
Kinderen van 16-18 moeten achter de wijven aan en mogen nog niet nadenken over de wereld en politiek ?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een zieke hond natuurlijk, maar politieke jongerenorganisaties zijn ook een broedplaats van volkomen geobsedeerde oogkleppendragende mongolen die elkaar naar de mond praten.
Nee, dat is geen Hitler Jugend. Maar "disturbing" zoals Glenn "I am at least as disturbing as the Hitler Jugend" Beck het noemt, is wel het juiste woord. Net zo "disturbing" als die gristenreligieuze shit die uit zijn eigen mond komt trouwens.
Kinderen horen lekker achter de wijven aan op die leeftijd. Niet geindoctrineerd te worden met sociaal-democratische bullshit.
Nog steeds geen reden ze af te knallen, maar dat lijkt me evident.
Waar haal jij die cijfers vandaan?? En waarom zou ik mij schamen?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
90 om 10. En dan durf jij hier nog calimero te roepen? Ga je schamen.
Nee. Met mijn eigen verstand. En jij mag helemaal zelf weten wat jij extreem vindt en wat niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En jij bepaalt vanaf jouw ivoren toren welke partijen extreem zijn en welke niet?
Bij de PvdA lopen net zulke volslagen idioten rond als bij de PVV, wat is je punt?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Dat "ja natuurlijk" is een antwoord op de vraag of ik anders zou reageren.
Ja natuurlijk zou ik anders reageren. Een jongere die naar een kamp gaat van een gematigde politieke partij vind ik doodgewoon. Een jongere die naar een kamp gaat van een extreme politieke partij vind ik dom en eng. Wil nog niet zeggen dat ik dat wil verbieden.
Het houdt prima stand. Alleen heb je dat niet door. Dus bedankt voor je bevestiging.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ze gek zijn hoef je mij niet uit te leggen.
Maar dat houdt nog steeds geen stand tegen jouw uitspraak.
Overigens heb ik er totaal geen problemen mee als de islam (op vreedzame wijze!) van de aardbodem verdwijnt.
Zoals elk gezond mens, lijkt me.
Je beseft dat Anders B. het ook met zijn eigen verstand beredeneert heeft? En daarna een paar afslagen heeft overgeslagen. Je kunt nu de afslag richting gezond verstand nog nemen, daarna volgen afslagen naar depressie, frustratie, alleenzaamheid, schizofrenie en massamoord.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:53 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Nee. Met mijn eigen verstand. En jij mag helemaal zelf weten wat jij extreem vindt en wat niet.
Ze mogen best nadenken. Dat is echter iets anders dan met zijn allen op een eilandje handjes vasthouden en de Internationale zingen, niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Kinderen van 16-18 moeten achter de wijven aan en mogen nog niet nadenken over de wereld en politiek ?
Wauw. Wat een inhoudsloze jeugd wens jij mensen toe.
Hoe durf je!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:31 schreef Doler12 het volgende:
Is het iemand trouwens ook al opgevallen dat hij stuken heeft overgenomen van mensen zo als Robert Spencer, Ibn Warraq, Daniel Pipes en Pamela Geller?
Pamela Geller had reeds duidelijk gewezen waar de oorzaak lag!quote:But remember, jihad is not the problem. New York's 911, London's 7/7, Madrid's 3/11, Bali, Mumbai, Beslan, Moscow ......... is not the problem. "Islamophobia" is the problem. Repeat after me as you bury the dead, "Islamophobia is the probem, Islamophobia is the problem."
In zijn manifest komen veel tekeningen voor van "echte" templars en in het filmpje alleen maar.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die pakjes die hij droeg en al die achterlijke medailles kom op dat heeft totaal niks te maken met de echte tempeliers.
Geef eens een voorbeeld.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij de PvdA lopen net zulke volslagen idioten rond als bij de PVV, wat is je punt?
Over elitair met verheven mening over anderen gesproken....quote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
Overigens heb ik er totaal geen problemen mee als de islam (op vreedzame wijze!) van de aardbodem verdwijnt.
Job Cohen is al een mooi boegbeeld van die faalpartij.quote:
Niet noodzakelijkerwijs nee.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze mogen best nadenken. Dat is echter iets anders dan met zijn allen op een eilandje handjes vasthouden en de Internationale zingen, niet?
Zelf lid geweest begrijp ik ?quote:Ik ken die organisaties. Het is echt een trieste bende omhooggevallen beroepspolitici in de dop die met werkelijke politieke interesse (neutraal dan wel gebalanceerd dus) niets te maken (willen) hebben.
Jeugdkampen en jeugdcongressen worden overal ter wereld gehouden. De VVD Jongeren doen ook e.e.a. bijvoorbeeld (zie hier bijv: http://www.jovd.nl/index/(...)osofischweekend.html ) en dat heeft niets te maken met indoctrinatie, maar gewoon met jongeren die willen meedoen met de politiek, en zich verbonden voelen met een bepaalde politieke stroming.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef El_Matador het volgende:
Dat heb ik nou met elke religie.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niets mis met elitairisme!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over elitair met verheven mening over anderen gesproken....
Zo is hij nu eenmaal. Het is zijn postwijze. Feitelijk meent hij nooit wat hij zegt.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De lijst is te lang....het probleem is dat beide partijen in stand houden.quote:
Nee. Geef eens een voorbeeld. Je bent nu mijn vraag aan het ontwijken.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Job Cohen is al een mooi boegbeeld van die faalpartij.
Gansje Elatik is een mooie 2e. En dan heb je nog een zooi moslims met losse handjes.
"iedereen hoort erbij!" (behalve PVV'ers en anderen die niet in dat zielige linkse sprookje geloven dan).
Bij de domheid die PVV'ers aan de dag leggen kan je nog lachen. De PvdA neemt zichzelf echter bloedserieus, daarin zit het gevaar.
Je bent al halverwege met het inslaan van de verkeerde paden.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar als je dat zelf wél verfoeilijk vindt en dan 3 minuten later het zelf doet, dan wordt het wat onnozel.quote:
Och, bij de VVD en het CDA ook. Bij elke partij zitten wel idioten natuurlijk, en dat zien we ook wel weer aan de huidige regering.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
Bij de PvdA lopen net zulke volslagen idioten rond als bij de PVV, wat is je punt?
Overal ter wereld waar islamitische opvattingen niet-islamitische opvattingen tegenkomen, ontstaat terreur, geweld, onderdrukking, onderwerping en een gruwelijk tweederangsburgerschap voor niet-moslims.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ook. En met andere collectivistische ideologieen als nazisme, socialisme en communisme.quote:
Oh, wacht dat is jouw held? Ze is de vrouw met goede ideeën aan wie jij je optrekt?quote:
Hotlinks van Den Helder Actueel werken niet. Als jij de afbeelding ziet, zit ie nog in je cache.... maar wij zien een "gaarne niet hotlinken" afbeelding.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Overal ter wereld waar islamitische opvattingen niet-islamitische opvattingen tegenkomen, ontstaat terreur, geweld, onderdrukking, onderwerping en een gruwelijk tweederangsburgerschap voor niet-moslims.
Dat lijkt me niet elitair, maar een gezonde betrokkenheid bij het welzijn van een volk.
Noem me 1 positief ding dat de islam heeft voortgebracht.Mensen die moeten liegen om hun eigen mening te onderbouwen... sad boy. Misschien moet je ook eens een stuk van 1500 pagina's maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allah Al Watan Al Malik
Waar heb jij het over. Heb je gedronken ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, wacht dat is jouw held? Ze is de vrouw met goede ideeën aan wie jij je optrekt?
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Overal ter wereld waar islamitische opvattingen niet-islamitische opvattingen tegenkomen, ontstaat terreur, geweld, onderdrukking, onderwerping en een gruwelijk tweederangsburgerschap voor niet-moslims.
Dat lijkt me niet elitair, maar een gezonde betrokkenheid bij het welzijn van een volk.
Noem me 1 positief ding dat de islam heeft voortgebracht.Ben je serieus?? De islamitische wereld heeft ons geweldige vooruitgangen gebracht in geneeskunde, sterrekunde, kunst, filosofie, wiskunde, alles. Ze lagen bijzonder ver op ons voor terwijl de Germanen nog in berenvellen achter de everzwijnen aanrenden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om van de serieuze merzische keuken nog maar niet te spreken
God wat ben jij verblind zeg... En dan zeggen dat die kids geindoctrineerd zijnLive from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Blijkbaar was de foto niet zichtbaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over. Heb je gedronken ofzo?
Kijk gewoon de video zelf, ook leuk tijdverdrijf.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef meth1745 het volgende:
Ik ga op youtube "2 Girls 1 Cup Reaction" videos bekijken om me op te vrolijken.
Hoe dik is de Koran eigenlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die moeten liegen om hun eigen mening te onderbouwen... sad boy. Misschien moet je ook eens een stuk van 1500 pagina's maken.
Tegenover een Ella Vogelaar staat een Martin Bosma. Die laatste is 5 miljoen keer gestoorder dan Ella. En anders hebben we nog de vrouwenmishandelaar of de pornobaas.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Blijkbaar was de foto niet zichtbaar.Het is Ella Vogelaar.
Schaak en...mat!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hoe dik is de Koran eigenlijk?
Ik weet dat alle partijen (behalve de PVV) dat hebben. Dat maakt het echter nog geen open weekend met boeiende dialogen met andersdenkenden, maar gelul in de ruimte tussen gastjes die denken dat ze premier worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Jeugdkampen en jeugdcongressen worden overal ter wereld gehouden. De VVD Jongeren doen ook e.e.a. bijvoorbeeld (zie hier bijv: http://www.jovd.nl/index/(...)osofischweekend.html ) en dat heeft niets te maken met indoctrinatie, maar gewoon met jongeren die willen meedoen met de politiek, en zich verbonden voelen met een bepaalde politieke stroming.
De Young Republicans gaan dit jaar 4 dagen naar Puerto Rico: http://www.yrnf.com/events.shtml
Geen idee. Vertel eens. Koran's heb je namelijk in verschillende maten. Er is zelfs een pocket-versie.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hoe dik is de Koran eigenlijk?
PVV heeft dat ook hoor, zielige zielquote:Op maandag 25 juli 2011 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet dat alle partijen (behalve de PVV) dat hebben. Dat maakt het echter nog geen open weekend met boeiende dialogen met andersdenkenden, maar gelul in de ruimte tussen gastjes die denken dat ze premier worden.
Ik heb meer medelijden met die lui dan met domme rukkers die achter de PVV aanhobbelen. Die laatsten weten vaak niet beter.
Bloedserieus. Helaas.quote:
Lieverd, die ontwikkelingen waren er niet DANKZIJ, maar ONDANKS de islam.quote:De islamitische wereld heeft ons geweldige vooruitgangen gebracht in geneeskunde, sterrekunde, kunst, filosofie, wiskunde, alles. Ze lagen bijzonder ver op ons voor terwijl de Germanen nog in berenvellen achter de everzwijnen aanrenden...
God wat ben jij verblind zeg... En dan zeggen dat die kids geindoctrineerd zijn
De PVV heeft een jongerenafdeling? Dan was Brinkman toch echt een beetje te laat met zijn wens.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
PVV heeft dat ook hoor, zielige ziel
Och er zijn ook nog wat PvdA-ers die hun vrouw graag in elkaar beuken en dan in Marokko achterlaten. Moeten we nog even door gaan?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tegenover een Ella Vogelaar staat een Martin Bosma. Die laatste is 5 miljoen keer gestoorder dan Ella. En anders hebben we nog de vrouwenmishandelaar of de pornobaas.
Neenee, dankzij. Niet ondanks! Dankzij de unificatie, dankzij de vermenging.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bloedserieus. Helaas.
[..]
Lieverd, die ontwikkelingen waren er niet DANKZIJ, maar ONDANKS de islam.
De Perzische keuken is heerlijk en Perzen zijn een geweldig volk, maar je ziet hoe het islamisme dat land kapotmaakt.
Ondanks? Zij deden dat allemaal hoor... En wij profiteren er nog van. Of schrijf jij in Romeinse cijfers?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bloedserieus. Helaas.
[..]
De Perzische keuken is heerlijk en Perzen zijn een geweldig volk, maar je ziet hoe het islamisme dat land kapotmaakt.
Begin van een partij is altijd lastig. Of ben je Troelstra vergeten?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tegenover een Ella Vogelaar staat een Martin Bosma. Die laatste is 5 miljoen keer gestoorder dan Ella. En anders hebben we nog de vrouwenmishandelaar of de pornobaas.
Ze werken er aan, ja. En plannen een jongerendag in November.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De PVV heeft een jongerenafdeling? Dan was Brinkman toch echt een beetje te laat met zijn wens.
Ja, welk tweede kamerlid deed dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och er zijn ook nog wat PvdA-ers die hun vrouw graag in elkaar beuken en dan in Marokko achterlaten. Moeten we nog even door gaan?
Een godsdienst brengt sowieso weinig positiefs, het Christendom en Jodendom ook niet. Wat positieve dingen brengt zijn mensen, en wat zij bereikt hebben. Er is nogal wat wiskundige, en gezondheidskundige basiskennis afkomstig vanuit het Midden Oosten, maar dat zal ik niet gooien op "afkomstig van de Islam", net zo min dat ik de ontdekkingen van Edison en Pasteur zal gooien op "afkomstig van het Christendom.".quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
Noem me 1 positief ding dat de islam heeft voortgebracht.
Ik wist niet dat Karel de grote in een berenvel rondliep, je leert veel op Fok!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben je serieus?? De islamitische wereld heeft ons geweldige vooruitgangen gebracht in geneeskunde, sterrekunde, kunst, filosofie, wiskunde, alles. Ze lagen bijzonder ver op ons voor terwijl de Germanen nog in berenvellen achter de everzwijnen aanrenden...
Handig. Mongolide lachwekkende haat-lectuur voor onderweg!quote:
Als je zijn manifest klein print, heb je ook een pocket-versie. Doe niet zo schaapachtig, zeg.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geen idee. Vertel eens. Koran's heb je namelijk in verschillende maten. Er is zelfs een pocket-versie.
Nee, daar hebben we het PVV-programma voor.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Handig. Mongolide lachwekkende haat-lectuur voor onderweg!
Nee die had een vossenbontje.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Karel de grote in een berenvel rondliep, je leert veel op Fok!
En dat het Oost-Romeinse rijk uit debielen bestond.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Karel de grote in een berenvel rondliep, je leert veel op Fok!
Was even vergeten dat de almachtige Allah Mohammed heeft bevolen die nummers te gebruiken.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ondanks? Zij deden dat allemaal hoor... En wij profiteren er nog van. Of schrijf jij in Romeinse cijfers?
Het Arabische schrift is een voortvloeisel van de islam?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ondanks? Zij deden dat allemaal hoor... En wij profiteren er nog van. Of schrijf jij in Romeinse cijfers?
Geef even een seintje als het zover is wil je.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef john243 het volgende:
Ik ben het grotendeels eens met het manifest van Anders Breivik, maar ben het niet eens met het geweld dat hij voorschrijft.Geweld is in dit stadium van islamisering nog niet nodig, hoewel Breivik wel iets onder de aandacht heeft gebracht.
En was zelfs een versie in tattoo, die leide tot prikaktiesquote:Op maandag 25 juli 2011 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geen idee. Vertel eens. Koran's heb je namelijk in verschillende maten. Er is zelfs een pocket-versie.
Waarom doe je zo?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Handig. Mongolide lachwekkende haat-lectuur voor onderweg!
Ik weet niet hoor, maar MisterSqueeky vroeg wat aan mij - en hij had het over de dikte. Ik geef gewoon een antwoord op zijn vraag, wat heb ik met dat manifest te maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je zijn manifest klein print, heb je ook een pocket-versie. Doe niet zo schaapachtig, zeg.
Afwisseling is altijd fijnquote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we het PVV-programma voor.
Houd nou eens op met die 0 aan de islamitische wereld toe te kennen. Die komt uit India.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Een godsdienst brengt sowieso weinig positiefs, het Christendom en Jodendom ook niet. Wat positieve dingen brengt zijn mensen, en wat zij bereikt hebben. Er is nogal wat wiskundige, en gezondheidskundige basiskennis afkomstig vanuit het Midden Oosten, maar dat zal ik niet gooien op "afkomstig van de Islam", net zo min dat ik de ontdekkingen van Edison en Pasteur zal gooien op "afkomstig van het Christendom.".
Een godsdienst zegt weinig, net zoals het Christendom betrekt de Islam halve continenten, en in die continenten wonen geleerden, wijzen, wetenschappers, filosofen, schrijvers, etc.....
De vraag slaat dus nergens op.
Het Christendom heeft zeker wel iets zeer positiefs in Europa gebracht i.t.t. het oude heidendom Een moreel stelsel en een arbeidsethos, om maar iets te noemenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Een godsdienst brengt sowieso weinig positiefs, het Christendom en Jodendom ook niet. Wat positieve dingen brengt zijn mensen, en wat zij bereikt hebben. Er is nogal wat wiskundige, en gezondheidskundige basiskennis afkomstig vanuit het Midden Oosten, maar dat zal ik niet gooien op "afkomstig van de Islam", net zo min dat ik de ontdekkingen van Edison en Pasteur zal gooien op "afkomstig van het Christendom.".
Een godsdienst zegt weinig, net zoals het Christendom betrekt de Islam halve continenten, en in die continenten wonen geleerden, wijzen, wetenschappers, filosofen, schrijvers, etc.....
Mooi moment voor een bommetje?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze werken er aan, ja. En plannen een jongerendag in November.
Omdat jullie denkbeelden nog steeds debiel en afkeuringswaardig zijn, ondanks dat een Noorse debiel een massamoordenaar is gebleken.quote:
Zeker, na een normaal serieus boek, even een lachwekkend programma voor de kick.quote:
Je weet dondersgoed wat hij bedoelt. Alleen maar omdat het haatmanifest van de islam meer dan duizend jaar oud is, vind je het beter dan het manifest van Anders B.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar MisterSqueeky vroeg wat aan mij - en hij had het over de dikte. Ik geef gewoon een antwoord op zijn vraag, wat heb ik met dat manifest te maken.
Ach, de statenbijbel leide ertoe dat haarlems het standaard nederlands werd, en de luther bijbel dat zijn ossiedialect het hochdeutsch werd. Zo gek is dat dus niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Arabische schrift is een voortvloeisel van de islam?
Mooi ook hoe uit alle macht allerlei historische feiten verdraaid worden om een zieke ideologie nieuw elan te geven.
De Koran vergelijken met dit haatmanifest. Gestoorde ziel.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed wat hij bedoelt. Alleen maar omdat het haatmanifest van de islam meer dan duziend jaar oud is, vind je het beter dan het manifest van Anders B.
Wat een zielige kutreactie, ik wil helemaal geen aanslag plegen. Flikker op als je niet normaal kunt doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geef even een seintje als het zover is wil je.
lekker fris figuur ben jijquote:Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi moment voor een bommetje?
Ik kan me genoeg uitspraken van politici dan wel FOK!kers in die richting herinneren. Van die politici die nu krokodillentranen janken om het werkelijk vreselijke feit van afgelopen vrijdag.
Zelf zien ze PVVers maar wat graag 30 km uit de kust gedropt worden.
Die arbeidsethos zit anders voornamelijk in de Noord-Europese landen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef john243 het volgende:
[..]
Het Christendom heeft zeker wel iets zeer positiefs in Europa gebracht i.t.t. het oude heidendom Een moreel stelsel en een arbeidsethos, om maar iets te noemen
Je hebt Nederlandse politici horen spreken over het opblazen van PVV jongeren? Echt waar joh?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi moment voor een bommetje?
Ik kan me genoeg uitspraken van politici dan wel FOK!kers in die richting herinneren. Van die politici die nu krokodillentranen janken om het werkelijk vreselijke feit van afgelopen vrijdag.
Zelf zien ze PVVers maar wat graag 30 km uit de kust gedropt worden.
Was dat niet zo'n 2000 jaar geleden dat ze in het Midden-Oosten zo op ons voorlagen qua ontwikkeling?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben je serieus?? De islamitische wereld heeft ons geweldige vooruitgangen gebracht in geneeskunde, sterrekunde, kunst, filosofie, wiskunde, alles. Ze lagen bijzonder ver op ons voor terwijl de Germanen nog in berenvellen achter de everzwijnen aanrenden...
Religieuze ideologieen kunnen nooit iets opleveren wat de mens verder helpt, omdat ze standaard geloven in een hiernamaals (ok, joden uitgezonderd). Het leven op aarde is niets waard, erna schijnt de lol pas te beginnen voor die "denkers".quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Die knoran is net zo erg. Zo niet erger, want daar zijn al miljoenen doden door gevallen. En dat al eeuwen lang.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Koran vergelijken met dit haatmanifest. Gestoorde ziel.
Hoe komen ze in Azië dan aan hun arbeidsethos? Ik geloof namelijk niet dat dergelijke zaken voortvloeien vanuit een religie.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef john243 het volgende:
[..]
Het Christendom heeft zeker wel iets zeer positiefs in Europa gebracht i.t.t. het oude heidendom Een moreel stelsel en een arbeidsethos, om maar iets te noemen
quote:Witnesses said he moved from body to body checking for signs of life and shot teenagers in the face during his rampage on the holiday island, where a Labour youth camp was being held.
quote:Student Ereland Fosseide Selre, 19, hid from the killer in a walk-in freezer in a cabin kitchen.
"We tried not to breathe and held each other so he would not hear us," he said.
"He came so close that we heard his footsteps.
"He even stopped near the fridge before turning around and leaving. We just broke into tears because we had been so lucky."
quote:"He pointed the gun at me and I screamed: 'Please. No, please'," the 21-year-old said.
The gunman, standing on the rocks, and surrounded by dead bodies, allegedly told Adrian: "I am going to kill you all. You all must die."
Incredibly the gunman spared the young man, but returned later.
Adrian said he then lay motionless and pretended he was dead on the shore among the bodies of his friends while the gunman allegedly picked off teenagers in the water who were trying to swim to the mainland.
"I could hear him breathing," Adrian said.
"I could hear his boots. I could feel the heat of his gun."
Breivik, dressed in police uniform, then allegedly shot Adrian in the shoulder to check if he was alive.
"I didn't move so he thought I was dead," the student activist said.
"I lay there for two hours, very cold, but I was able to lean on my shoulder and put pressure on the wound so I didn't lose much blood."
quote:I went down to the water's edge and sought cover behind a sort of brick wall. There were many of us there. I prayed, prayed, prayed. I hope that God saw me. I called my mum and said that it was not certain that we would meet again, but that I would do everything I could to get away
quote:I didn't move a muscle, played dead for at least an hour. Then I turned my head slightly to see if I could see if anybody was alive. It was completely still. There were bodies everywhere. Lots of blood. I was very afraid. But I got up. I had been lying on one dead body. The two who had laid on top of me were both dead.
Net zoals vrijwel alle ontwikkelingen in Europa er niet waren DANKZIJ het Christendom, maar ONDANKS het Christendom. Godsdiensten hebben er gewoon weinig mee te maken. Vraag Gallileo, Leonardo Da Vinci, Einstein, of Edison maar eens of het Christendom er mee te maken heeft.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef El_Matador het volgende:
Oeh, oeh, heb ik je nu op je tere zieltje getrapt. Ik vind de Koran en de Bijbel en al die andere waanzin net zo erg als dit manifest. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gedurende de Islamitische periode tussen 700-1100 lag het Midden-Oosten ook gewoon voor op de ontwikkeling van het Westen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n 2000 jaar geleden dat ze in het Midden-Oosten zo op ons voorlagen qua ontwikkeling?
Zo oud is de Islam nog lang niet.
Oh het gaat alleen om 2e kamerleden? De rest telt niet mee?quote:
Vanwege de bijbel niet dan? 500 jaar geleden was het andersom hoor, de christenen togen naar eht oosten en slachtten alles af wat het niet met ze eens wasquote:Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die knoran is net zo erg. Zo niet erger, want daar zijn al miljoenen doden door gevallen. En dat al eeuwen lang.
Pardon? jij zegt toch:quote:Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef john243 het volgende:
[..]
Wat een zielige kutreactie, ik wil helemaal geen aanslag plegen. Flikker op als je niet normaal kunt doen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef john243 het volgende:
Geweld is in dit stadium van islamisering nog niet nodig, hoewel Breivik wel iets onder de aandacht heeft gebracht.
Na, laten we het houden op dat ze daar geen middeleeuwen hadden zoals wij die hadden en daarom veel kennis overleeft heeft. Maargoed, die middeleeuwen hebben ze daar nu dus.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef Doler12 het volgende:
Al die uitvindingen hebben natuurlijk niks te maken met de Islam, maar meer dat het Midden-Oosten al duizenden jaren een wetenschappelijke smeltpunt was.
De koran bevat meer wijze levenslessen inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen. En ik geef mijn standpunt daar weer over. Heb ik je nu op je tere zieltje getrapt. Het is net zoiets als jouw vergelijken met Anders B, om mijn punt over te brengen, zo'n ziekelijke neiging heb je.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oeh, oeh, heb ik je nu op je tere zieltje getrapt. Ik vind de Koran en de Bijbel en al die andere waanzin net zo erg als dit manifest. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
maar dat hebben andere Godsdiensten, zoals de Islam ook. De "zondag" mag dan wel wat anders zijn in de Islam, maar een hele hoop morele zaken, en de manier waarop men moet werken komt ook voort uit de Koran. Maar ik denk niet dat dergelijke basis-wijsheden worden bedoeld hier.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef john243 het volgende:
Ik vind het ruim overdreven om het de middeleeuwen te noemen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, laten we het houden op dat ze daar geen middeleeuwen hadden zoals wij die hadden en daarom veel kennis overleeft heeft. Maargoed, die middeleeuwen hebben ze daar nu dus.
Tja daar is het niet mee te vergelijken, het is een haat manifestquote:Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bedoelt, doodt de ongelovigen die je aanvallen op je eigen terrein en je willen uitmoorden.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De koran bevat meer wijze levenslessen inderdaad.
"Doodt de ongelovigen, waar gij hen ook vindt!"
Wat een treurnis.
Anders Breivik's zieke acties vallen in het niet bij de slachtingen aangericht door islamitische krijgers om allerlei landen (van Nigeria tot Indonesie) te onderwerpen (zoals je weet de letterlijke betekenis van "islam") aan de Wil van Allah.
Hoe dat ooit tot een mooie samenleving kan leiden, heb jij me nooit weten uit te leggen.
Dat gaat dan ook gewoon niet.
Dus als je vrouw gedwongen een hoofdoek om moet accepteer jij dat?quote:
He, dat is grappig. Als ik zeg dat de doden in Noorwegen gevallen zijn door de ideeën van o.a. Wilders, dan wordt jij boos.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die knoran is net zo erg. Zo niet erger, want daar zijn al miljoenen doden door gevallen. En dat al eeuwen lang.
Helemaal niet. Maar je moet niet zo vanuit de hoogte doen met je Koran. Oeh, je bent zoveel beter dan wij. Oeh, oeh, oeh.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen. En ik geef mijn standpunt daar weer over. Heb ik je nu op je tere zieltje getrapt. Het is net zoiets als jouw vergelijken met Anders B, om mijn punt over te brengen, zo'n ziekelijke neiging heb je.
Dat maakt de islam opeens ok?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vanwege de bijbel niet dan? 500 jaar geleden was het andersom hoor, de christenen togen naar eht oosten en slachtten alles af wat het niet met ze eens was
Als we het over "eeuwen lang" hebben, dan staat de Bijbel toch nog echt met stip op de eerste plaats.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat zegt de bijbel ook! en daar is ook braaf naar gelusiterd. Dat jij er neit bij was in die tijd om achter de computer internetheld/prediker te spelen, betekent niet dat het niet gebeurd isquote:Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De koran bevat meer wijze levenslessen inderdaad.
"Doodt de ongelovigen, waar gij hen ook vindt!"
Wat een treurnis.
Anders Breivik's zieke acties vallen in het niet bij de slachtingen aangericht door islamitische krijgers om allerlei landen (van Nigeria tot Indonesie) te onderwerpen (zoals je weet de letterlijke betekenis van "islam") aan de Wil van Allah.
Hoe dat ooit tot een mooie samenleving kan leiden, heb jij me nooit weten uit te leggen.
Dat gaat dan ook gewoon niet.
Ik hoop het. Een tijd van vooruitgang en vernieuwing, ook religieus. Toename van welvaart. Ze kunnen het gebruiken.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, laten we het houden op dat ze daar geen middeleeuwen hadden zoals wij die hadden en daarom veel kennis overleeft heeft. Maargoed, die middeleeuwen hebben ze daar nu dus.
De tweede kamerleden vertegenwoordigen ons. Dus momenteel telt de rest niet mee. Zeg het eens.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh het gaat alleen om 2e kamerleden? De rest telt niet mee?
arbeidsethos? de verdedigers van het christendom beroepen zich net op het feit dat het geen 'action-based maar een 'faith-based' godsdienst is. Het gaat niet om wat je doet, enkel wat je gelooft.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef john243 het volgende:
[..]
Bedankt voor de kijktipquote:Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef Doler12 het volgende:
Dorpsgenoten spreken nu over Andres op ned 2
Uit de hoogte doen met je Koran... laat mij niet lachen, lees lekker terug en kijk wie er uit de hoogte doet, met zijn halve gare wensen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Helemaal niet. Maar je moet niet zo vanuit de hoogte doen met je Koran. Oeh, je bent zoveel beter dan wij. Oeh, oeh, oeh.
Bijbel is ook troep. Kijk deze fijne gozer maar, die ziet zichzelf toch als echte christen?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vanwege de bijbel niet dan? 500 jaar geleden was het andersom hoor, de christenen togen naar eht oosten en slachtten alles af wat het niet met ze eens was
Misschien moeten we eerst nog even een stapje terug gaan en kijken hoe gepast jouw uitbarsting van zojuist n.a.v. mijn reactie op die post was?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef john243 het volgende:
[..]
Dus als je vrouw gedwongen een hoofdoek om moet accepteer jij dat?
Als vrouw nog wel. Niet alleen discrimineren, maar ook nog een sexiost. Chapeau.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat maakt de islam opeens ok?
Waarom verdedig jij de islam zo, eigenlijk? Als vrouw nog wel.
En dus? De bijbel is wel anders geschreven dan de koran. De koran is een gebodsboek. De bijbel een verzameling metaforen en verdraaide historische feiten.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat zegt de bijbel ook! en daar is ook braaf naar gelusiterd. Dat jij er neit bij was in die tijd om achter de computer internetheld/prediker te spelen, betekent niet dat het niet gebeurd is
Welke wensen? Doe toch niet zo maf.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uit de hoogte doen met je Koran... laat mij niet lachen, lees lekker terug en kijk wie er uit de hoogte doet, met zijn halve gare wensen.
De bijbel doet dat net zo goed vriendquote:Op maandag 25 juli 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dus? De bijbel is wel anders geschreven dan de koran. De koran is een gebodsboek. De bijbel een verzameling metaforen en verdraaide historische feiten.
Toch een tikkie anders, hoewel gristendom net zo achterlijk is als elke andere religie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |