Ik mocht bukken stond precies op de plek waar ze de muur in gingen. Voor de rest was het super, saaie F3 race maar de Boss GP en de demo van J.V en Ricardio waren weer Nice.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:42 schreef King_Merc het volgende:
wat een idioot die Mehri , schakelt zowat het hele team uit..
De racepace van Alonso en Webber was gewoon beter op de Nurgburgring, dat Hamilton won kwam door een aantal belangrijke moves, niet zozeer dat hij de snelheid had om te winnen. Dan zet je de auto dus op een beter plek dan in theorie mogelijk is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je bedoelt een goede wedstrijd rijden ipv alleen maar laten zien dat je snel bent? Is dat de auto outperformen?
[..]
De snelste auto? Hoe kom je daarbij? Hij outperformde die auto gewoon. Vettel heeft vorig jaar 3 fouten gemaakt die hem flink punten kosten, maar toen hij eigenlijk al afgeschreven was en het ging om het kampioenschap liet hij geen spaan heel van Webber en reed hij ijzersterk, tussendoor ook nog zware pech incasseren en verwerken. Dat zie je Hamilton nooit doen.
[..]
Des te meer een illustratie van hoe Hamilton underperformed. Snel zijn met een slechte auto, gewoon het best ervan maken met een onding, maximaal punten overhouden ook al kun je weinig forceren, alle omstandigheden in je voordeel benutten. Dat is precies wat Hamilton niet doet. Die stond een paar weken geleden nog te jammeren voor CNN dat ze hem een betere auto moeten geven, terwijl hij bijna 100 punten heeft verloren aan zijn eigen knulligheid en zijn auto alleen in de kwalificatie echt minder was. Button stond er besmuikt naast, die zegt zoiets niet. Dat is gewoon de verkeerde mentaliteit, losersmentaliteit.
[..]
Ook in de F1 is er natuurlijk zoiets als vorm. Het mag duidelijk zijn dat Alonso niet lekker in zijn vel zat. Eerst dat joch dat hem bij kan houden, dat is natuurlijk even schrikken, hij zal er vanuit gegaan zijn dat hij de snelste was in de F1. Maar dat zijn dingen die een coureur moet verwerken, zeker als het betekent dat de bedreiging voor de wereldtitel waarvoor hij in de voorbereiding en door het seizoen zo hard heeft gewerkt uit eigen huis komt. Het huis wat vooral hij sterk heeft gemaakt met zijn feedback en inbreng. Maar dan is het ook nog het lievelingetje van het team en het land waarin hij werkt, en de marketingsensatie die financieel heel erg belangrijk voor het team is. Er werd toen al over Hamilton gesproken in termen van dat hij de records van Schumacher zou breken, erg lachwekkend nu maar toen was het echt zo.
Dat is natuurlijk geen lekkere situatie, waarbij hij dan ook niet lekker in zijn vel zat, zou hij dan wel lekker in vorm zijn geweest? Ik denk niet dat het team zijn auto hoefde te saboteren om hem niet optimaal te laten functioneren.
Die hele Hamiltonhype was gebaseerd op de veronderstelling dat hij A) sneller zou worden met meer ervarign en B) door ervaring beter zou worden in het omzetten van snelheid die in hem en in de auto zit in punten, C) dat hij ook onder druk presteert. Het eerste gaat meestal niet op voor grote talenten, het tweede was aan hem niet besteed omdat hij niet weet hoe hij zich moet ontwikkelen en hij de noodzaak ook niet ziet en het derde heeft hij ook niet in zich.
Was gisteren avond al even aan het zoeken. Maar wel weer typisch dat het materiaal het begeeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Geluk voor Vettel, ja, maar dat mocht wel na al de pech die hij dat seizoen al gehad had.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat Vettel het in de laatste race niet meer in eigen hand had vond ik eerder een zwakte van Vettel, uiteindelijk had hij in laatste race geluk met de SC situatie anders pakt Alonso daar gewoon de titel. Daarnaast was hij idd gewoon sneller dan Webber, maar hij maakte vaak foutjes in Q3 etc, waardoor het puntenverschil uiteindelijk vrij klein was. Titel was toe te schrijven aan de dominante auto van RBR, op pure downforce banen was die auto een volle seconde sneller dan de rest van het veld.
En in de laatste race was hij zelf ook gewoon ijzersterk, net als in de paar races daarvoor waarin hij behoorlijke pech had. En dat superrondje eruit gooien in Q3, vaak als hij maar één kans heeft, dat is ook gewoon zijn kwaliteit en is niet toe te schrijven aan de auto.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:25 schreef sasquatsch het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat het niet (alleen) aan Vettel's fouten ligt, maar vooral ook aan de pech die hij vorig seizoen had, dat hij niet met twee vingers in de neus kampioen is geworden, maar het geluk in de laatste race nodig had.
Als Hamilton zich slimmer gaat gedragen op de baan dan kan hij nog wel een (paar?) keer WK worden. De vraag is of dat ook echt gaat gebeuren...quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En in de laatste race was hij zelf ook gewoon ijzersterk, net als in de paar races daarvoor waarin hij behoorlijke pech had. En dat superrondje eruit gooien in Q3, vaak als hij maar één kans heeft, dat is ook gewoon zijn kwaliteit en is niet toe te schrijven aan de auto.
Als je ziet hoeveel punten Hamilton dit seizoen al verloren heeft door eigen toedoen, dan moet de conclusie gewoon zijn dat hij met deze auto (en zijn snelheid, die staat niet ter discussie) nog vol in de race om het WK had kunnen zijn.
Snelheid is de meest zeldzame kwaliteit, er zijn er maar drie die dat in die mate hebben, maar het is niet de enige benodigde kwaliteit om meervoudig WK te worden. Op de andere kwaliteiten scoort Hamilton heel beroerd en Vettel goed. Dat maakt het verschil en zal in de toekomt ook het verschil maken als Hamilton niet wil leren.
Die grap is al zooooo oudquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:08 schreef kepler het volgende:
http://www.gpupdate.net/e(...)rt-at-new-hampshire/
Stelletje watjes eigenlijk bij de IndycarGewoon regenbanden erop en gaan!
Oude grap, maar wel waarquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die grap is al zooooo oud.
Anyway, het IndyCar seizoen is echt vol drama dit jaar, jammer dat ik het altijd vergeet te kijken.
Dat kan je echt niet zelf bedenken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Oude grap, maar wel waarWaarom gooien ze er dan geen regenbanden op? Vraag ik me eigenlijk al heel lang af
Slimmer op de baan is niet genoeg denk ik. Zijn hele grondhouding is al verkeerd: "It's the car", ja dat zei Schumacher ook altijd, maar ipv zeuren dat hij niet de beste auto heeft moet hij zorgen dat hij het beste uit de auto haalt en de auto beter wordt. Zeker als zijn auto een van de twee beste is of zelfs de beste is afhankelijk van het moment in het seizoen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Als Hamilton zich slimmer gaat gedragen op de baan dan kan hij nog wel een (paar?) keer WK worden. De vraag is of dat ook echt gaat gebeuren...
Ik ook wel, om bovenstaande redenen is het nooit mijn favoriet geweest en ik kan er dan ook wel om lachen. Alleen die dikke warme wollen mantel der liefde, al dan niet met Union Jack erop, waarmee al zijn gefaal bedekt wordt, die irriteert mij behoorijk.quote:Ik vind het eigenlijk wel leuk om te zien op dit moment
quote:Tyre engineer unlocks secrets for McLaren – report
There is a secret to McLaren’s recent success, according to the German trade magazine Auto Motor und Sport.
With Lewis Hamilton and then Jenson Button winning the most recent German and Hungarian Grands Prix, the report said a big reason for the erosion of Red Bull’s dominance is a Japanese engineer.
Hiroshi Imai, who until 2009 was former F1 supplier Bridgestone’s chief engineer, is now working at McLaren on unlocking the secrets of the heavily-degrading Pirellis.
“He seems to have made a breakthrough,” said Auto Motor und Sport, revealing that McLaren has worked to better cool the brakes so that the heat is not transferred to the tyres.
Barcelona was ook niet echt koud te noemen, en daar zat Mclaren er ook goed bij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:28 schreef Fir3fly het volgende:
Klinkt leuk, maar ik denk dat het voornamelijk de koude temperaturen waren in Duitsland en Hongarije. Zo gauw het warmer wordt wordt McLaren zoekgereden door RB en Ferrari (zie Valencia).
We gaan het zien, nog 10 dagen voor FP1, die komkommertijd met aanverwante discussies heeft me lang genoeg geduurdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:50 schreef Swindler het volgende:
[..]
Barcelona was ook niet echt koud te noemen, en daar zat Mclaren er ook goed bij.
quote:Codemasters to launch free-to-play, online F1 game 16 Aug 2011
Codemasters, developers of the multimillion selling, BAFTA winning F1 2010™ video game, have announced that F1 Online: The Game, a free-to-play browser game, is in production at Codemasters Studios and set to launch in the first quarter of 2012.
F1 Online: The Game will give players the chance to be the driver and the team boss in a game that combines intuitive top-down racing gameplay with a rewarding management game, as players create and manage their own team. Gamers can see the first F1 Online: The Game screenshots and register their interest to receive updates about the game by logging into www.F1OnlineTheGame.com.
“Formula One is a proven major games brand that resonates with players on a global level and is recognised as one the biggest sports licenses in videogames,” said David Solari, VP, Codemasters Online. “As the worldwide gaming market evolves, 2012 is the perfect time to extend this series to the free-to-play market.
“Building on the commercial and critical success of our high-definition Formula One games, this is an exciting opportunity to bring our passion for the sport and our expertise in racing to a new audience. With a bespoke design for accessible browser play, F1 Online: The Game is a perfect complimentary experience to the HD series and will appeal to a broad spectrum of Formula One’s millions of fans worldwide.”
Developed under Codemasters’ exclusive worldwide agreement with Formula One World Championship Limited, F1 Online: The Game will feature all the official drivers, teams and circuits from the 2011 FIA Formula One World Championship. F1 Online: The Game will deliver a persistent world of Formula One to players through their internet browser, perfect for anytime racing.
Fans will be able to race with their favourite team in online multiplayer races across a range of game modes, from entering the full 2011 FIA Formula One World Championship to individual Grand Prix, complete with practice and qualifying sessions and a range of challenges and time trials. Gamers will be able to track and share their progress via a range of leaderboard and social network features.
Players will have the opportunity to create their very own team and become immersed in a world of Formula One on a grand scale; choosing their team name, designing a livery and leading the development of a personal franchise. As racer and team boss, they will manage the commercial, research, production and race crew functions required for success on track.
F1 Online: The Game is being developed in house at Codemasters using the company’s Unity game engine, to deliver stunning performance in a web browser. Iconic tracks including Monaco, Silverstone and Spa will be authentically brought to life by using track data and assets taken from the forthcoming F1 2011™ game (click here to pre-order) for high-definition consoles and PC Games for Windows.
Mij ook, gewoon weer gaan en laat maar zien wie het snelst is. Ik kan iig niet wachten want ik ben er het hele weekend live bij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, nog 10 dagen voor FP1, die komkommertijd met aanverwante discussies heeft me lang genoeg geduurd
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, nog 10 dagen voor FP1, die komkommertijd met aanverwante discussies heeft me lang genoeg geduurd
Kan Google Earth je daar niet mee helpen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:34 schreef Swindler het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Iemand die mij kan helpen? Weet iemand het hoogteverschil tussen begin en eind eau rouge?
Het is lastig om aan te tonen hoe stijl het is, ook qua foto's is het lastig te laten zien. Je gelooft het pas tot je er zelf staat, maar moet even een kennis overtuigen
[ afbeelding ]
Beter dan deze foto vind ik niet.
Goede tip niet aan gedacht even proberen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan Google Earth je daar niet mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |