Niet te vroeg juichen,Berg was bij Groningen ook goed..quote:
Ach,wie moet Rutje anders opstellen? Het is niet zo dat we een betere spits hebben.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef ZaZoe het volgende:
Geen makkelijke jongen als ie niet opgesteld wordt, hopelijk laat Fred Rutten niet over zich heen lopen.
Grappig dat de zaakwaarnemer van El Ham de oom is van Jermain Lens.quote:PSV is een optie voor El Hamdaoui: 'Een club die om de titel speelt'
Maandag, 25 juli 2011 om 19:59
PSV-trainer Fred Rutten erkende maandag dat hij de komst van Mounir El Hamdaoui naar PSV best zag zitten. Sigi Lens, de zaakwaarnemer van de Marokkaanse spits, kan echter nog weinig zeggen over de interesse van Rutten. “De club heeft zich niet bij me gemeld”, stelt Lens in gesprek met het Eindhovens Dagblad.
“Ik heb er met Mounir ook nog niet over gesproken. Voor hem is op dit moment een binnenlandse club die speelt om de titel of voor de Champions League gaat een optie. Ook het buitenland houdt hij als mogelijkheid open”, aldus de belangenbehartiger van El Hamdaoui. Vorig jaar zomer regelde hij de zakelijke details bij de overgang van de 27-jarige spits van AZ naar Ajax. Nu is El Hamdaoui ongewenst in Amsterdam en mag hij weg, zodra zich een club voor hem meldt.
Volgens Lens wacht El Hamdaoui, goed voor 96 doelpunten op de Nederlandse velden in dienst van Excelsior, Willem II, AZ en Ajax, rustig af hoe zijn situatie wordt opgelost. “Mounir staat op dit moment nog onder contract bij Ajax. Komende maand neemt hij, mede in goed overleg met zijn huidige werkgever, een besluit over de toekomst. We hebben nog tot en met 31 augustus de tijd.”
Met Rutten gebeurt dat niet, ook al speelt hij slecht. Kijk maar naar Berg.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef ZaZoe het volgende:
Geen makkelijke jongen als ie niet opgesteld wordt, hopelijk laat Fred Rutten niet over zich heen lopen.
Als hij z'n doelpunten maakt, is er geen (PSV-)fan die er moeilijk over gaat doenquote:Op maandag 25 juli 2011 23:07 schreef ganzenherder het volgende:
Los gezien van zijn voetbalkwaliteitein past hij niet echt in de PSV cultuur imo. Als een Scandinavier als Berg al helemaal uitflipt op het publiek als hij weer eens een waardeloze wedstrijd speelt en het publiek niet meeheeft ben ik benieuwd wat die kerel gaat doen. Laat staan als hij een keer niet in de basis begint.
Weer zo eenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:23 schreef Plus_Ultra het volgende:
El Hamdaoui? Waar betalen jullie het van?
Welke van de 2 bedoel je?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
als Stekelenburg vertrekt bij ajax, weet ik nog wel een keeper voor ajax
Issak zou niet slecht zijn als tweede keeper.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gomez zou inderdaad een aardige 2e keeper zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die staat al in de spits bij Bayern. Gaat dus nooit komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gomez zou inderdaad een aardige 2e keeper zijn.
En als je hem wel kan betalen is het raar om hem dan als 2e keeper aan te trekken..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die staat al in de spits bij Bayern. Gaat dus nooit komen.
Geld zat met dat CL geld. Dat heeft Bayern niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die staat al in de spits bij Bayern. Gaat dus nooit komen.
Denk niet dat hij goed kan keepen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gomez zou inderdaad een aardige 2e keeper zijn.
Verhoeven ook niet. Gewoon leuk voor de heb.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk niet dat hij goed kan keepen...
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verhoeven ook niet. Gewoon leuk voor de heb.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou dan![]()
Wil de gemeente Steek kopen voor 25 Miljoen?
We hebben het geld al opgemaakt met het kopen van de scheidsrechters van de KNVB...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou dan![]()
Wil de gemeente Steek kopen voor 25 Miljoen?
Sterkte! Heeft Ajax ook geprobeerd. 7 jaar geen kampioen en het was nog wel de KNJBquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We hebben het geld al opgemaakt met het kopen van de scheidsrechters van de KNVB...
Leuk ook dat jullie directeuren ook met dat marrokaanse accent praten!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:54 schreef rubbereend het volgende:
Ik nu al uit naar de onderhandelingen met El Ham
Brands en Sanders: Je kan hier één miljoen per jaar verdien
El Ham:maar nu serieus........
Je wil toch een band krijgen met je spelersquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sterkte! Heeft Ajax ook geprobeerd. 7 jaar geen kampioen en het was nog wel de KNJB
[..]
Leuk ook dat jullie directeuren ook met dat marrokaanse accent praten!![]()
Jij hier verdien! Verdien nie veel!
Taktiek, taktiek.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:23 schreef jpg97 het volgende:
El Hamdaoui komt dus zeker niet naar PSV.
Hij blijft "lekker" bij jong Ajax zitten.
"Ik heb nog een contract van 3 jaar, Ajax heeft me naar jong Ajax gezet. Zij zijn aan zet. "
Ik hoop het, maar uiteindelijk zal hij wel voor veel te veel geld met een veel te hoog salaris naar PSV komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:23 schreef jpg97 het volgende:
El Hamdaoui komt dus zeker niet naar PSV.
Hij blijft "lekker" bij jong Ajax zitten.
"Ik heb nog een contract van 3 jaar, Ajax heeft me naar jong Ajax gezet. Zij zijn aan zet. "
Inderdaad, alsof hij voor de lol bij Jong Ajax gaat voetballen. Duidelijk een signaal naar de leiding toe. Ik ben vooral benieuwd of hij zelf ook water bij de wijn wil doen mbt zijn salariseisen. Zo niet, dan speelt hij dit seizoen in het buitenland bij een magere middenmoter. Of bij Ajax 2quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Taktiek, taktiek.
De prijs drukken, meer commisie zelf opstrijken, etc etc
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Morgen begint toch de 2de traingskamp? Nog steeds geen verdediger en spits. Gaat lekker zo.
Lens in de spits, De Wijn rechts voor, Labyad op het middenveld en Engelaar centraal achterin.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Morgen begint toch de 2de traingskamp? Nog steeds geen verdediger en spits. Gaat lekker zo.
Ik denk wel dat hij weg gaat bij Ajax.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof hij voor de lol bij Jong Ajax gaat voetballen. Duidelijk een signaal naar de leiding toe. Ik ben vooral benieuwd of hij zelf ook water bij de wijn wil doen mbt zijn salariseisen. Zo niet, dan speelt hij dit seizoen in het buitenland bij een magere middenmoter. Of bij Ajax 2
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/4747-24.phpquote:Deed ik ook. Heb begrepen dat PSV reeds een akkoord heeft met zowel club als speler zelf. Het is dus wachten op het zetten van de handtekening. Dat zou snel genoeg moeten kunnen gebeuren en ik verwacht dat PSV dat dan ook snel zal gaan doen. Die hebben immers ook geleerd van de situatie omtrend Mignolet vorig seizoen. Geduld is een schone zaak.
Transferbedrag zou liggen om en nabij de 4 miljoen met daarbij een doorverkoopclausule.
Beter dan dat alleen Ajax en Twente strijden voor het kampioenschap.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:44 schreef stoeltafel het volgende:
PSV heeft Zanka binnen, zegt een insider.
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/4747-24.php
Snap dus echt niet waar PSV het geld allemaal vandaan haalt. Als er nog een spits bij komt is er 25 miljoen uitgegeven. Het houd de competitie wel spannend.
Dat zei die jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:24 schreef Loohcs het volgende:
Hamdaoui zei toch een paar weken nadat hij bij Ajax had getekend dat hij eigenlijk niet in de spits wilde spelen, maar 'op' tien? Misschien dat ze nog ff moeten vragen hoe dat zit voordat ze hem contracteren. Vrees dat ze 'm uiteindelijk halen, maar ik hoop van niet. Groot risico qua geld en en prestaties. Bovendien als meneer 1x reserve staat meldt hij zich meteen ziek.
Ach, er zijn clubs die tegenwoordig in de wieg scouten... je moet wel erg veel mazzel hebben tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:00 schreef jpg97 het volgende:
Het scoutingsapparaat van PSV zuigt trouwens wel ballen.
Halen ze alleen maar spelers uit de eredivisie, daar waar ze "vroegah" wel ergens een zuid-amerikaantje op de kop konden tikken voor een paar ton, en deze voor veel geld verkochten.
Je bedoelt Manco, Cassio en Marquinho neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:00 schreef jpg97 het volgende:
Halen ze alleen maar spelers uit de eredivisie, daar waar ze "vroegah" wel ergens een zuid-amerikaantje op de kop konden tikken voor een paar ton, en deze voor veel geld verkochten.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:44 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Snap dus echt niet waar PSV het geld allemaal vandaan haalt. Als er nog een spits bij komt is er 25 miljoen uitgegeven. Het houd de competitie wel spannend.
Die kerel speelde dan ook echt heel heel erg slecht in zijn PSV periode. Als ze die kerel hadden gekocht had ik de hele technische staf van PSV gek verklaard. Dus ja af en toe kan ik me wel vinden in het PSV beleidquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Die braziliaan die voor 20 mil naar Rusland is gegaan. Mocht ook weggaan bij PSV.
Romario, Ronaldo, Farfan, Mendez.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bedoelt Manco, Cassio en Marquinho neem ik aan?
Daarnaast speelt hij morgen europees en is dus niet meer in te zetten voor psv in de europa league.twitter:ElfrinkRik twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 18:58:56@Dj_elchaval Beide clubs naderen elkaar totaal niet. Zanka is zeker target, maar nog in onderhandelingsfase. Wachten dus. reageer retweet
Maar scouting was wel goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die kerel speelde dan ook echt heel heel erg slecht in zijn PSV periode. Als ze die kerel hadden gekocht had ik de hele technische staf van PSV gek verklaard. Dus ja af en toe kan ik me wel vinden in het PSV beleid
Ben benieuwd wie gelijk heeft: de 'insider' of PSV-watcher met goede contacten bij de leiding..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:27 schreef Einthovuh het volgende:
Daarnaast speelt hij morgen europees en is dus niet meer in te zetten voor psv in de europa league.twitter:ElfrinkRik twitterde op dinsdag 26-07-2011 om 18:58:56@Dj_elchaval Beide clubs naderen elkaar totaal niet. Zanka is zeker target, maar nog in onderhandelingsfase. Wachten dus. reageer retweet
Als Mendez al in dat rijtje past dan is onze standaard ernstig gezaktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Romario, Ronaldo, Farfan, Mendez.
Ach ja Doedelzak is de enige die de laatste tijd nog wat heeft opgeleverd
Die Elfrink schrijft met een niveau dat ik op mijn 12e al kon. De man trapt louter open deuren in en brengt feitelijk niets nieuws. Het is ook gewoon een ventje die voor het ED op PSV gezet is, waarschijnlijk het concept gejat van VI, maar dan zonder werkelijk contacten te hebben die verder gaan dan waar iedere journalist over kan beschikken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:27 schreef Einthovuh het volgende:
Tja... Geen idee. Thijs Slegers is op vakantie en dit is op dit moment de enige nieuwsbron. Maar ik geloof Rik Elfrink eerder dan een zogenaamde insider.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die Elfrink schrijft met een niveau dat ik op mijn 12e al kon. De man trapt louter open deuren in en brengt feitelijk niets nieuws. Het is ook gewoon een ventje die voor het ED op PSV gezet is, waarschijnlijk het concept gejat van VI, maar dan zonder werkelijk contacten te hebben die verder gaan dan waar iedere journalist over kan beschikken.
De poster op PSV.Netwerk zou niet zijn nek zomaar uitsteken lijkt me, omdat hij anders voorgoed zijn geloofwaardigheid daar kwijt zou zijn.
Zullen we de hersenspinsels van FritskePhilips gewoon op PN houden. Die jongen gokt maar wat, heeft het zelden bij het rechte eind en is alleen maar uit op aandacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:44 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zeggen dat het scoutingsapparaat "ballen zuigt" is mij iets te kort door de bocht. Wij weten niet wat de scouting allemaal aandraagt. Heb sterk het idee dat Brands door het aantrekken van Nederlandse spelers de 'herkenbaarheid' en het de supporters weer kunnen laten identificeren met PSV wil stimuleren. Of hij daar gelijk in heeft, geen idee. Denk dat de gemiddelde PSV supporter meer met bijvoorbeeld Alex had dan met Bouma. Maar het valt mijns inziens te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:00 schreef jpg97 het volgende:
Tardelli met welgeteld nul doelpunten uit elf wedstrijden voor Anzhi? Gewoon goede beslissing geweest van PSV, maakt het nu weer niet waar namelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Die braziliaan die voor 20 mil naar Rusland is gegaan. Mocht ook weggaan bij PSV.
Tenzij Kopenhagen het hoofdtoernooi niet haalt, dan is hij namelijk gewoon inzetbaar. Anders pas na de winterstop.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:27 schreef Einthovuh het volgende:
Slegers' VI collega David de Vries heeft het van hem overgenomen. Maar die is duidelijk minder actief. Of er is gewoon niet zoveel te melden, dat kan ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Tja... Geen idee. Thijs Slegers is op vakantie en dit is op dit moment de enige nieuwsbron. Maar ik geloof Rik Elfrink eerder dan een zogenaamde insider.
Uit betreffend topic:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:32 schreef rubbereend het volgende:
Tardelli struikelde tijdens wedstrijden letterlijk over ballen, niet meer dan terecht dat hij weg islees voor de gein eens de topics van destijds terug zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:23 schreef ErikT het volgende:
Overigens ook nog gelachen gisteren, toen nadat die Liverpool gast geblesseerd raakte Tardelli nog ff over de bal viel. Waarom is die clown ooit gehaald...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:16 schreef ganzenherder het volgende:
Tardelli en 3 echte verdedigers in de basis, durf ik eigenlijk nog wel te kijken?![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb Tardelli gisteravodn kunnen betrappen op 2 goede (loop)acties dat was het wel
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:44 schreef Pritt het volgende:
Opzich hebben jullie veel geluk dat Frikandelli op huurbasis in Eindhoven is.
Dat klinkt als een of andere Ajax-tekstquote:Op woensdag 27 juli 2011 03:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal
[ afbeelding ]
Nou die eerste zin is al niveautje 5-jarige....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die Elfrink schrijft met een niveau dat ik op mijn 12e al kon.
nee. nec - mallorca is interessanter volgens elquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:33 schreef lyolyrc het volgende:
Wordt de wedstrijd tegen Nottingham Forest van vanavond nog ergens uitgezonden?
Thx! Nottingham Forest is natuurlijk geen Premier-Leagueclub meer, daar zal het wel aan liggen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. nec - mallorca is interessanter volgens el
Spits, verdediger en een rechtsback.quote:Over een ruime maand sluit de transfermarkt haar deuren en Marcel Brands hoopt voor die tijd nog drie spelers aan de selectie van PSV te kunnen toevoegen. Een nieuwe spits en een nieuwe centrumverdediger genieten de prioriteit, maar Brands wil eigenlijk ook nog een nieuwe rechtsback halen. “Als er iets met Stanislav Manolev gebeurt, dan is er geen vervanger”, legt hij uit.
Vorig seizoen speelde Atiba Hutchinson wel eens rechtsback, maar dat was slechts een noodoplossing. Naar een nieuwe verdediger en een nieuwe spits zoekt PSV al langer: “Als je de selectie bekijkt, dan is het duidelijk dat we op die posities mager bezet zijn”, zegt Brands in Voetbal International. “Natuurlijk beseffen we dat de eerste competitiewedstrijd er aankomt, maar dat betekent niet dat we ons laten opjagen. Liever een goede speler een dag te laat, dan nu een verkeerde keuze maken. We kunnen het geld maar één keer uitgeven.”
Voor de spitspositie is Mounir El Hamdaoui in beeld: de Marokkaan is op een zijspoor beland bij Ajax en Fred Rutten heeft aangegeven dat hij de aanvaller er graag bij heeft. Danny Blind, technisch manager van Ajax, meldde eerder op de dag echter dat PSV nog geen bod heeft uitgebracht op El Hamdaoui. Er zijn ook enkele clubs uit het buitenland die interesse hebben in de spits. Dmitri Bulykin van Anderlecht is volgens Brands niet in beeld.
4 miljoen ! Vind ik veel voor een 1 jarig contractquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:44 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
we hebben ook 5 miljoen betaald voor Wijnaldumquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
4 miljoen ! Vind ik veel voor een 1 jarig contract
Hoe lang duurt zijn contract eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben ook 5 miljoen betaald voor Wijnaldum
Ajax krijgt altijd de hoofdprijs voor zijn spelers, zie bv babel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax krijgt altijd de hoofdprijs voor zijn spelers, zie bv babel.
PSV laat spelers echt voor een appel en een ei gaan
Ik dacht wel dat ik er een opmerking over zou krijgen. Liet het echter expres staan. Turbotaal op een forumpje is wel wat anders dan schrijven voor het ED, nietwaar? Iets dwangmatig in correct Nederlands willen neerzetten, getuigt net zo goed van communicatieve tekortkomingen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nou die eerste zin is al niveautje 5-jarige....
WIjnaldum is Nederlands, aanvaller en een toptalent. Ik vind 5 miljoen (plus doorverkooppercentage) ook erg veel geld, maar de vergelijking met een speler als Zanka die uit een minder land komt, en verdediger is, en ook niet aan een voormalig concurrerende club (principes en emoties die daarbij komen kijken) uit dezelfde competitie wordt verkocht, wel scheef natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Babel was op dat moment een van de grootste talenten van Nederland, en er bestond echt een vermoeden dat hij de nieuwe aanvaller van Oranje kon worden. Daarnaast is hij verkocht onder andere voorwaarden in termen van het contract (en afkopen van de contractsduur was toen nog anders geregeld) en in een andere tijd, waarin de Nederlandse competitie hoger aan stond geschreven. Daarnaast zijn Ajaxspelers gewoon meer waard vanwege de naam van Ajax. Internationaal heeft die club gewoon meer naam. Andere clubs kennen ze in het buitenland niet echt. Kortom, het was niet belachelijk dat Babel zoveel opleverde.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax krijgt altijd de hoofdprijs voor zijn spelers, zie bv babel.
PSV laat spelers echt voor een appel en een ei gaan
Is ook een talentje hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:14 schreef Doublepain het volgende:
Tamata in de voorselectie jong Oranje. Leuk voor hem.
Vraag ik me ook af. Maar goed, als ze denken dat ze 4 miljoen kunnen vangen voor hem, zullen ze dat wel niet doen. Of ze zijn juist zo idioot dat ze het zomaar opgeven om hem een jaar extra te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:24 schreef Einthovuh het volgende:
Ben benieuwd of FC Kopenhagen vanavond Zanka opstelt tijdens voorronde CL of hem op de bank laat zitten met oog op een transfer.
Staat blijkbaar in de basis.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:24 schreef Einthovuh het volgende:
Ben benieuwd of FC Kopenhagen vanavond Zanka opstelt tijdens voorronde CL of hem op de bank laat zitten met oog op een transfer.
we're follow PSV on twitterquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef StefannPSV het volgende:
Waar kijken jullie als ik vragen mag?
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
Manolev de fout in?.!
Speelt die knakker in de basis bij Kopenhagen trouwens?
Hij speeltquote:Dear fans,
We all remember the great experiences last year in the UEFA Champions League, where the support from the terraces in PARKEN was unparalleled. In the squad we are still talking about the electric atmosphere that characterised the matches, and we were deeply impressed by the Tifos that had been created and the positive and intense support we received.
There is also no doubt that this support helped to carry us forward to the great results we achieved. The rush you constantly feel in the soles of your boots instinctively gives you a boost when playing, and it may just be what makes the difference between success and failure.
Tonight we begin a new European adventure, when Shamrock Rovers come to visit. I and the rest of the team sincerely hope that we stay together to create this unique European atmosphere again in PARKEN. To achieve a good result against Shamrock Rovers, we must put maximum pressure on our guests from the start, and we will be at our best if all men on the pitch and all hands on the terraces give their all.
It also means that everyone must keep to within the rules that are now applicable in PARKEN. There is, not least from the UEFA side, great attention to everything going on in accordance with regulations. Any violated may result in extremely serious penalties for the club. Therefore: please focus only on the positive support so we hopefully can go back to the football experience PARKEN was famous for last season.
Forza FC
Mathias Zanka Jorgensen
Tilbage
Gelukkig is Engelaar er nogquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef Einthovuh het volgende:
En ze hebben gewonnen... Als ze doorgaan hebben we er Europees dus niks meer aan
Winnen van Schaamlip Rovers kan JVC Cuijk ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef Einthovuh het volgende:
En ze hebben gewonnen... Als ze doorgaan hebben we er Europees dus niks meer aan
Manolev speelde vorig seizoen ook een dweil van een seizoen. Verdedigend maakt hij gewoon opzichtige blunders. Tegen Benfica stond hij gewoon spelers aan de verkeerde kant te dekken. Ja dat is verdomme basisvaardigheid voor een verdediger.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:25 schreef Lemming22 het volgende:
Laat het een signaal naar Manolev zijn dat hij is gewisseld. Wat speelt die gast een belabberde voorbereiding. Terwijl Tamata het verrassend goed doet.
Dat worden weer pirouettes van een verdediger op de Nederlandse veldenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Interesse PSV in Ronnie Stam als RB.
Eerste gesprekken hebben niets opgeleverd.
Fred wil eigenlijk het liefste met een aanspeelpunt spelen. Ik zelf ben best wel een voorstander van een 4-6-0. Je merkt dat Lens en Mertens ook naar binnen trekken. Komende mensen zijn daarbij erg moeilijk te bestrijden. Moeilijker althans dan een statisch aanspeelpunt. Verdedigers van de tegenpartij zullen door willen dekken waardoor achterin gaten ontstaan. De snelle jongens kunnen vanuit de linies in die gaten duiken. Niet makkelijk te verdedigen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:51 schreef LudoSanders het volgende:
Uit de geringe beelden van de wedstrijd gisteren maak ik op dat PSV zonder echte #9 speelde. Toivonen acteerde vanuit het middenveld, centrum werd vrijgelaten en daar doken continue nieuwe mensen in op.
Ronnie Stam? Laten we dan gewoon de jeugd een kans geven of zo.
Ojo is van nature ook geen rechtsback toch? Ik vraag me af of hij ooit het gewenste niveau gaat halen. Najah heb ik nooit zien spelen, maar hij zal er niet meteen kunnen staan bij het wegvallen van Manolev lijkt me. Is nog jong en heeft nog geen minuut in het eerste gespeeld. Dat gat is nog te groot.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fred wil eigenlijk het liefste met een aanspeelpunt spelen. Ik zelf ben best wel een voorstander van een 4-6-0. Je merkt dat Lens en Mertens ook naar binnen trekken. Komende mensen zijn daarbij erg moeilijk te bestrijden. Moeilijker althans dan een statisch aanspeelpunt. Verdedigers van de tegenpartij zullen door willen dekken waardoor achterin gaten ontstaan. De snelle jongens kunnen vanuit de linies in die gaten duiken. Niet makkelijk te verdedigen.
Ik ben ook van mening dat je een Ojo of een Najah een kans moet geven op rechtsback. Stam is pure middelmaat.
Ik bedoel eigenlijk als back-up van Manolev. Ik ben geen Manolev fan, maar probeer hem dan te verkopen. Ojo is een middenvelder, maar heeft in de jeugd ook in de verdediging gespeeld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ojo is van nature ook geen rechtsback toch? Ik vraag me af of hij ooit het gewenste niveau gaat halen. Najah heb ik nooit zien spelen, maar hij zal er niet meteen kunnen staan bij het wegvallen van Manolev lijkt me. Is nog jong en heeft nog geen minuut in het eerste gespeeld. Dat gat is nog te groot.
Dan is een tijdelijke speler halen (huren) wel een goede optie. Zo kan hij (en eventueel Ojo) nog groeien op de rechtsbackpositie, rustig gebracht worden en over een jaar of 2 in de basis staan.
Maarja, PSV-jeugd en de basis halen......
Volgens mij is het al afgeketst omdat Wigan niet wil verhurenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)Wigan_back_Stam.html
Hmm, weet niet wat ik er van moet vinden
Opzich wel een veilig idee dat hij ook achterin kan spelen. Deed het gisteren echt uitstekend en gaf een geweldig strakke pass.quote:
Hij was gisteren idd best ok.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:43 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Opzich wel een veilig idee dat hij ook achterin kan spelen. Deed het gisteren echt uitstekend en gaf een geweldig strakke pass.
Spits heeft dus echt prioriteit vind ik.
Heb je alsnog een verdediger nodig, we hebben niks achter de hand daar en als Bouma nog één seizoen op niveau kan spelen dan ben ik al dik tevreden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:43 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Opzich wel een veilig idee dat hij ook achterin kan spelen. Deed het gisteren echt uitstekend en gaf een geweldig strakke pass.
Spits heeft dus echt prioriteit vind ik.
Onze Leon heeft wel gelijktwitter:LOENLEONS twitterde op donderdag 28-07-2011 om 21:44:42@ElfrinkRik brands moet opschieten met die aankopen,kortdag !!!! reageer retweet
quote:Toivonen wil versterkingen: 'Ik wil wel voor de titel spelen'
Vrijdag, 29 juli 2011 om 10:27
Het is nog geen uitgemaakte zaak dat Ola Toivonen het komende seizoen nog voor PSV speelt. De Zweed heeft weinig vertrouwen in de breedte van de selectie van trainer Fred Rutten en wil dat er naast Kevin Strootman, Dries Mertens en Georgino Wijnaldum meer versterkingen komen.
“Ik wil hier blijven spelen, maar dan wel voor het landskampioenschap”, stelt de aanvaller tegenover het Algemeen Dagblad. Met de spelersgroep die er momenteel is in Eindhoven gaat dat volgens Toivonen niet lukken. “De huidige selectie is te smal. Er wordt ongetwijfeld hard gewerkt om versterkingen te halen, maar ik hoop dat de plannen ook gerealiseerd worden.”
De woorden van de Zweeds international zijn naar eigen zeggen niet bedoeld om een vertrek uit Eindhoven te forceren, al dringt Toivonen aan op meer aankopen. “Toch zal er nog heel wat moeten gebeuren, voordat ik vertrek bij PSV.” De aanvaller staat overigens niet alleen in die wens, en vindt coach Rutten aan zijn zijde. “Zijn ambities zijn ook mijn ambities”, laat de oefenmeester weten.
Prima dat er vanuit de spelersgroep ook wat druk op de leiding gelegd wordt. Ik denk alleen dat Brands het er ook wel mee eens is, dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:51 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=143518
[..]
Wie is dit?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:03 schreef Einthovuh het volgende:
Onze Leon heeft wel gelijktwitter:LOENLEONS twitterde op donderdag 28-07-2011 om 21:44:42@ElfrinkRik brands moet opschieten met die aankopen,kortdag !!!! reageer retweet
Een verstandelijk uitgedaagde die hier een tijdje gepost heeft.quote:
En nu elke dag minimaal 5 keer via Twitter aan Rik Elfrink vraagt of hij nog nieuws heeft. Alsof hij dat niet op Twitter zou zetten als hij dat zou hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een verstandelijk uitgedaagde die hier een tijdje gepost heeft.
Wat ik me vooral afvraag is waarom iemand die gast überhaupt volgt op Twitter?quote:
Waarschijnlijk van die mensen/bedrijven die iemand gaan volgen als hij/zij hem/haar gaan volgen...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat ik me vooral afvraag is waarom iemand die gast überhaupt volgt op Twitter?
Wel een goede mentaliteitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:51 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=143518
[..]
Dat Elfrink vragen van hem krijgt wil nog niet zeggen dat hij hem volgt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat ik me vooral afvraag is waarom iemand die gast überhaupt volgt op Twitter?
Desondanks heeft Leonleons toch 18 volgers..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat Elfrink vragen van hem krijgt wil nog niet zeggen dat hij hem volgt.
Nee, ik doelde vooral op de Pipo die hier zo af en toe dingen van hem post.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat Elfrink vragen van hem krijgt wil nog niet zeggen dat hij hem volgt.
ElHam mag van mij ook bij Ajax blijven aanklungelen. Ik vind hem qua karakter en persoonlijkheid gewoon niet PSV-waardig. Of hij er nu 5 of 35 inschiet, het zal nooit een PSV-kerel worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:42 schreef joers1 het volgende:
Ik zie weinig heil in El Hamdawie.....maar goed...in wie wel??
Bulykin? Ik weet het niet....
Matavz.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:42 schreef joers1 het volgende:
Ik zie weinig heil in El Hamdawie.....maar goed...in wie wel??
Bulykin? Ik weet het niet....
Nog meer financieel risco, heujjj. Als er teveel van deze spelers floppen dan en PSV geen CL haalt kunnen ze PSV meteen opheffenquote:
Dat is wel zo. Maar die garantie heb je nooit in het voetbal. CL is niet meer begroot trouwens.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nog meer financieel risco, heujjj. Als er teveel van deze spelers floppen dan en PSV geen CL haalt kunnen ze PSV meteen opheffen
ik denk dat dat ook nog vastigheid moet worden met het nieuwe systeem. Halve middenveld is om hoop en Manolev kan sowieso al niet omschakelen. Dus dan blijft er weinig meer overquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:08 schreef Lemming22 het volgende:
Wellicht een blessure, of even rust voor de start van de competitie. Onze vriend Rik zoekt het uit na de wedstrijd
Waarin we achter staan trouwens. Volgens de Tweets is PSV kwetsbaar in de omschakeling. Dat verbaast me niets, PSV speelt met een erg aanvallend middenveld en bij balverlies een erg trage verdediging...
Wie?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef Lemming22 het volgende:
Treurig signaal dat Engelaar het blijkbaar beter doet in de verdediging dan onze echte verdedigers.
rust is trouwens niet gek, hij is zo statisch als wat. Dat straalt wel rust uit ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef Lemming22 het volgende:
Treurig signaal dat Engelaar het blijkbaar beter doet in de verdediging dan onze echte verdedigers.
\quote:
Ik vrees voor een grote anti-climax.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Straks is er nog groot nieuws over #PSV volgens die Rik van het ED
Ik ook. Waarschijnlijk een jeugdspeler die zijn contributie heeft betaald.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vrees voor een grote anti-climax.
idee om Raymond Verheijen te betrekken bij PSV nu hij voor Feyenoord weinig meer doet?quote:Anzhi haalt ook fysieke trainer Arno Philips naar Rusland
29 juli 2011 Anzhi
Anzhi, de nieuwe club van Balazs Dzsudzsak, meldt dat ze Arno Philips hebben aangesteld als fysiotherapeut. Philips was de afgelopen twee jaar als parttime fysieke trainer van de A-selectie verbonden aan PSV en staat als zodanig ook nog op de officiële website van PSV vermeld.
omgquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:39 schreef Chase_Utley het volgende:
ElfrinkRik Rik Elfrink
#PSV heeft zich officieel gemeld bij #Ajax voor El Hamdaoui
Nee, je hebt volkomen gelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:40 schreef rubbereend het volgende:
PSV biedt 3 miljoen, Ajax vraagt 5, PSV betaalt 5
of ben ik nu te cynisch?
Leandro kon ook heel goed voetballenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
Tsja, op zich een prima voetballer. Dat is het punt niet.
Klopt, vandaar ook mijn "dat is het punt niet".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Leandro kon ook heel goed voetballen
Vertel, wat vier jij? Ik denk dat Hamdaoui best wel eens goed zou kunnen aarden in het Eindhovense en dan hebben jullie je concurrent flink versterkt.quote:
Maakt niet uit...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel, wat vier jij? Ik denk dat Hamdaoui best wel eens goed zou kunnen aarden in het Eindhovense en dan hebben jullie je concurrent flink versterkt.
Zolang jullie geen verdedigers halen ben ik er wel gerust op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel, wat vier jij? Ik denk dat Hamdaoui best wel eens goed zou kunnen aarden in het Eindhovense en dan hebben jullie je concurrent flink versterkt.
Dan heb ik nieuws voor je, die komen er.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zolang jullie geen verdedigers halen ben ik er wel gerust op.
Eerst zien dan geloven. En dan ook maar eerst zien of het wel versterkingen zijn. Ik weet nog wel dat Marcelo binnen werd gehaald als de nieuwe Douglas. Ook zal het nog knap lastig worden om een basisteam in te spelen met daarin 5 nieuwe basiskrachten. Maar goed, alles is mogelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je, die komen er.
Iets van 4,5 of 5 dacht ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Maar dit kan toch op de lange termijn niet goed zijn, die dure aankopen
Vertrouw het voor geen meter.
Wat heeft Ajax eigenlijk betaald voor Hamlap?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Kans is natuurlijk groter dan vorig jaar, maar stel dat jullie weer geen CL halen ben ik benieuwd hoe groot de problemen zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Maar dit kan toch op de lange termijn niet goed zijn, die dure aankopen
Vertrouw het voor geen meter.
Niet zo erg als vorig jaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Kans is natuurlijk groter dan vorig jaar, maar stel dat jullie weer geen CL halen ben ik benieuwd hoe groot de problemen zijn.
Daarom moet Hamlap ook gewoon wegblijven, snap niet dat bijna iedereen hier hem er graag bij willen hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:10 schreef Doublepain het volgende:
Maar El Ham zal geen problemen opleveren, herinneren mensen deze spelers nog:
Arnautovic of Lazovic?
Gaan we weer... CL is NIET BEGROOT.... Het maakt dus geen fuck uit, als we het wel halen is het mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Kans is natuurlijk groter dan vorig jaar, maar stel dat jullie weer geen CL halen ben ik benieuwd hoe groot de problemen zijn.
Huurhuis in Woensel geven. Is net Marrakech.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom moet Hamlap ook gewoon wegblijven, snap niet dat bijna iedereen hier hem er graag bij willen hebben
Maar Rutten kan hem juist weer zijn oude niveau laten halen. Als je ziet dat hij met zulke mensen kan omgaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom moet Hamlap ook gewoon wegblijven, snap niet dat bijna iedereen hier hem er graag bij willen hebben
Hoho, niet heel Woensel hè... Woensel-west!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huurhuis in Woensel geven. Is net Marrakech.
Daar heb je gelijk in. Maar als je als club in de Eredivisie rond de 20 miljoen aan aankopen doet dan ben je eigenlijk wel verplicht om kampioen te worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gaan we weer... CL is NIET BEGROOT.... Het maakt dus geen fuck uit, als we het wel halen is het mooi meegenomen.
Ah, duidelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gaan we weer... CL is NIET BEGROOT.... Het maakt dus geen fuck uit, als we het wel halen is het mooi meegenomen.
Tja, komop. Dat is rond die gemeentedeal wel 1000x overal duidelijk gemaakt. Zelfs op het 20:00 journaal. Als je een beetje voetbal volgt dan heb je dat al minstens 20x gehoord....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Als dat idd het geval is dan hebben jullie redelijk ingekocht dit jaar, als er nog een of twee verdedigers bijkomen zeker.
Waarom? Hoeveel heeft Ajax de afgelopen 4 jaar gemiddeld steeds uitgegeven? Het jaar dat Sulejmani kwam bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar als je als club in de Eredivisie rond de 20 miljoen aan aankopen doet dan ben je eigenlijk wel verplicht om kampioen te worden.
Dit gaat nog wel ff duren hoor, week voor het sluiten van de transfermarkt of zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
#Ajax wacht af na interesse in El Hamdaoui, aldus Brands. Speler zelf ziet #PSV als optie, volgens zaakwaarnemer Lens
Dat was dan ook een regelrechte wanprestatie van Ajax. Die waren dan ook sowieso dom om 16 miljoen voor 1 speler uit te geven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarom? Hoeveel heeft Ajax de afgelopen 4 jaar gemiddeld steeds uitgegeven? Het jaar dat Sulejmani kwam bijvoorbeeld?
Niks verplicht. Ajax bestaat ook nog steeds.
Zoals je zelf eerder al aangeeft, is het best lastig om meteen te presteren met 4 of 5 nieuwe spelers in het basiselftal. Dus nee, de verwachtingen zijn niet enorm hoog eigenlijk. Zeker niet met deze verdediging. Ik snap overigens wel dat iedereen die druk bij PSV probeert te leggen, maar de vlieger "PSV besteedt meer dan 20 miljoen, dus moet kampioen worden" gaat niet op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat was dan ook een regelrechte wanprestatie van Ajax. Die waren dan ook sowieso dom om 16 miljoen voor 1 speler uit te geven.
Als je in Nederland niet eens meer kampioen kan worden met 20 miljoen euro aan uitgaven aan nieuwe spelers dan klopt er iets niet met je club.
Denk eerder dat Ruttens er bang voor isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar Rutten kan hem juist weer zijn oude niveau laten halen. Als je ziet dat hij met zulke mensen kan omgaan.
Ajax heeft afgelopen 4 jaar aardig wat binnen gekregen door het verkopen van spelers; Sneijder 27mil, Babel 17mil, Huntelaar 27mil, Heitinga 10mil, Vermaelen 10mil, Suarez 26mil.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, komop. Dat is rond die gemeentedeal wel 1000x overal duidelijk gemaakt. Zelfs op het 20:00 journaal. Als je een beetje voetbal volgt dan heb je dat al minstens 20x gehoord....
[..]
Waarom? Hoeveel heeft Ajax de afgelopen 4 jaar gemiddeld steeds uitgegeven? Het jaar dat Sulejmani kwam bijvoorbeeld?
Niks verplicht. Ajax bestaat ook nog steeds.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar als je als club in de Eredivisie rond de 20 miljoen aan aankopen doet dan ben je eigenlijk wel verplicht om kampioen te worden.
Dat vind ik altijd zo'n overdreven iets...met welke probleemjongens ging Rutten dan GOED om??quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar Rutten kan hem juist weer zijn oude niveau laten halen. Als je ziet dat hij met zulke mensen kan omgaan.
in topcompetities niet nee omdat daar elke ploeg minimaal 30 miljoen kan uitgeven. In de Eredivisie is meer dan 20 miljoen in een transferperiode gigantisch veel. Het slaat nergens op dat jij het met andere competities vergelijkt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
. Slaat ook nergens op. Is in andere competities toch ook niet zo
Reis, Lazovic, Arnautovic.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n overdreven iets...met welke probleemjongens ging Rutten dan GOED om??
Lazovic?
Rutten is een slappe lul....en zijn rol met "moeilijke jongens" wordt in mijn ogen zwaar overschat altijd
Arnautovic, Elia, Lazovic en Reis zijn geen makkelijke jongens hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n overdreven iets...met welke probleemjongens ging Rutten dan GOED om??
Lazovic?
Rutten is een slappe lul....en zijn rol met "moeilijke jongens" wordt in mijn ogen zwaar overschat altijd
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Jullie weten wel dat BansheeBoy bij de transfer zit inbegrepen he.![]()
²
Dan hebben we al 6 punten lopen knoeien waarschijnlijk zodat we sowieso geen kampioen meer wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel ff duren hoor, week voor het sluiten van de transfermarkt of zo.
²
Hmm als je ziet dat in Engeland er genoeg teams zijn die meer als 15 miljoen besteden aan transfers (en dat zijn ook de teams die net promoveren) en ook nog niet eens kampioen worden, maar volgens jou moet dat wel?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
in topcompetities niet nee omdat daar elke ploeg minimaal 30 miljoen kan uitgeven. In de Eredivisie is meer dan 20 miljoen in een transferperiode gigantisch veel. Het slaat nergens op dat jij het met andere competities vergelijkt.
²
Ajax....quote:Brands: 'Ik krijg het idee dat Ajax de boot afhoudt'
Zaterdag, 30 juli 2011 om 08:56
PSV wil zich graag versterken met Mounir El Hamdaoui. De afgelopen dagen liet Fred Rutten zich al lovend uit over de Marokkaanse spits, die bij Ajax geen rol van betekenis meer speelt. De coach zei dat El Hamdaoui 'iets kan toevoegen aan het elftal'. Vervolgens verklaarde ook de aanvaller zelf wel iets te zien in een transfer naar Eindhoven. Vrijdagavond werd duidelijk dat PSV zich officieel had gemeld bij Ajax voor hem. Toch kan een akkoord nog lang op zich laten wachten.
In het Algemeen Dagblad geeft Marcel Brands, technisch manager bij PSV, aan dat Ajax nog geen vraagprijs voor El Hamdaoui heeft genoemd richting Eindhoven. “Maar het is de vraag of je wel een transfersom kunt eisen voor een voetballer die naar de beloften is gestuurd. Bij PSV hadden we zo'n situatie met Jan Kromkamp. Die mocht van ons ook transfervrij vertrekken. Ik krijg het idee dat Ajax de boot afhoudt, omdat ze hem liever naar het buitenland zien gaan.”
Over een week begint PSV de competitie met een uitwedstrijd bij AZ, ook één van El Hamdaouis oude clubs. Het is echter maar de vraag of de aanvaller dan al van club gewisseld is. Brands heeft redelijk wat geld te besteden dankzij de verkoop van grond onder het Philips Stadion en De Herdgang aan de gemeente, maar benadrukt dat dat geld maar één keer kan worden uitgegeven. Hij vergelijkt het met de aankoop van een nieuwe auto. “Je wilt graag een zwarte, maar dan moet je nog enkele maanden wachten. Daarom neem je toch maar de rode. Uiteindelijk heb je daar jaren spijt van.”
Zou een mooie afschrijving zijn, in één jaar 4 miljoen (of hoeveel is er toen betaald) weg. Maar als ik het zo lees, moet er nog héél erg veel gebeuren voordat dit rond zou komen. Misschien moet Brands zich toch maar op een back-up optie richten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Brandsverwachten dat Ajax El Hamdaoui transfervrij wil laten gaan.
Uit het ED. Ben benieuwd wat de redenen hiervoor zijn.quote:Engelaar aanvoerder af bij PSV
MIDDLESBROUGH - Orlando Engelaar is geen aanvoerder meer van PSV. Trainer Fred Rutten heeft met hem afgesproken dat hij de band overdoet aan Ola Toivonen.
Dat heeft Engelaar bekendgemaakt na de door PSV gewonnen uitwedstrijd tegen Middlesbrough (2-3). Engelaar speelde daarin verdienstelijk.
In de tweede helft bracht hij balans in de defensie en stichtte Middlesbrough nauwelijks meer gevaar. In de eerste helft speelde Engelaar op de plek van centrale middenvelder.
Engelaar noch Rutten gaven vrijdagavond veel toelichting op het besluit om Toivonen definitief tot aanvoerder te benoemen. Toivonen zelf ziet het als een 'grote eer', liet hij al eerder optekenen. Volgens Engelaar moet aan de zet niet te veel belang worden gehecht. "Het gaat best lekker de laatste weken en ook over vandaag ben ik tevreden", aldus de lange PSV'er.
Ik denk dat we volgende week echt nog geen nieuwe spits hebben....en El Hamda???? Liever nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Brandsverwachten dat Ajax El Hamdaoui transfervrij wil laten gaan.
Lijkt mij eerder een keuze of Pieters centraal gezet wordt, zodat Tamata linksback kan spelen. Maar Rutten kennende, wordt het vast gewoon Pieters - Bouma - Marcelo - Manolev. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat Rutten de enige defensieve zekerheid eruit gaat halen voor een speler uit de eigen jeugd...quote:Pieters en Tamata strijdom om basisplek bij PSV
MIDDLESBROUGH - Erik Pieters en Abel Tamata zullen met elkaar de concurrentie aan moeten gaan om uit te maken wie de vaste linksback van PSV wordt.
Dat heeft Fred Rutten vrijdagavond laten doorschemeren in Middlesbrough. Volgens Rutten wordt het een 'lastige keuze' tussen de twee.
Tamata draaide een prima voorbereiding, maar kreeg vrijdagavond rust van Rutten. Hij speelde maar tien minuten mee. Pieters kende door een opnieuw opspelende knieblessure een ongelukkige start van het seizoen, maar is inmiddels weer fit.
Dus Rutten vindt hem verdedigend ook niet goed genoeg blijkbaar, maar geeft meer om zijn aanvallende impulsen.quote:Rutten: Manolev blijft rechtsback
MIDDLESBROUGH - PSV-trainer Fred Rutten houdt vast aan Stanislav Manolev als rechtsback van PSV. Dat heeft hij vrijdagavond gezegd na de wedstrijd in en tegen Middlesbrough.
Manolev maakte vrijdagavond een aantal fouten, maar Rutten vindt ook dat naar de kwaliteiten van de Bulgaar moet worden gekeken.
Mede door zijn toedoen kon PSV in de tweede helft een achterstand ongedaan maken.
Om Ola tevreden te houden denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Uit het ED. Ben benieuwd wat de redenen hiervoor zijn.
Het ED (Elfrink volgens mij vooral) is wel fan van Engelaar als ik al die wedstrijdverslagen en Van de Herdgang blogs lees. Of zou hij nu toch echt zijn oude niveau eens aan het benaderen zijn?
Ahaquote:• Hamlap kopen voor 5 miljoen.
• Uitkotsen en bij 2de elftal gooien.
• PSV komt voor Hamlap.
• In een keer 5 miljoen gaan vragen.
• Liever houden als PSV niet wilt betalen en zijn hoge salaris blijven betalen.
Het is heel simpel. Speler heeft een contract, verkoper bepaalt de voorwaardenquote:
Te duur lijkt me wel een goed argumentquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:36 schreef Chooselife het volgende:
Waarom geen Matavz.
- Stabiel karakter
- Allround
- Type Makaay, geschikt voor teams met positieve spelopvatting (aanvallend/pressievoetbal)
- Bedienbaar vanaf de flank en centrum
- Geen tripjes naar Afrikacup e.d.
- Investering met evt. wisselgeld
- Spreekt goed Nederlands
- Niet veel duurder dan El Ham
Ik begrijp er vooralsnog niets van.
Veel PSV-nieuws vandaag. Verdediging versterken lijkt mij ook wel de belangrijkste prioriteit. Die goals voorin vallen wel. Helaas vallen er nu ook veel te veel en makkelijk tegengoals.quote:Brands: huren of kopen verdediger heeft nu allerhoogste prioriteit
30 juli 2011
In het Algemeen Dagblad laat Marcel Brands weten dat het halen van een centrale verdediger nu de allerhoogste prioriteit heeft. 'In de aanval zijn er nog wel mogelijkheden, maar als er centraal iemand wegvalt, hebben we meteen een groot probleem.'
Ook het huren van een verdediger is daarbij nu een optie, al is wat dat betreft het probleem dat grote Europese clubs pas net begonnen zijn aan de voorbereiding. 'Het liefst heb je voetballers voor jezelf. Maar soms kan huren de beste oplossing zijn.'
Brands zegt niet meer te rekenen op de komst van Zanka, omdat FC Kopenhagen hem absoluut niet wil laten gaan.
nee, we hebben nog zo'n 60 mil.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gratis overnemen.... dat kunnen alleen boertjes zijn. Gemeentegeld op??
Ze zijn aan het sparen voor Messi.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gratis overnemen.... dat kunnen alleen boertjes zijn. Gemeentegeld op??
Ik verwacht een arbitragezaakquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
El Hamdaoui die aangeeft er geen probleem van te maken om zijn wedstrijdjes bij Jong Ajax af te werken. Brands die vervolgens gewoon voorstelt hem transfervrij over te willen nemen. Als dit geen eentweetje is tussen Brands en El Hamdaoui + zaakwaarnemer.
Lijkt me een mooi koekie van eigen deeg voor Ajax. En dan in de Arena de winnende scoren voor PSV...!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:53 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik verwacht een arbitragezaakJij?
Brands is een held.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
El Hamdaoui die aangeeft er geen probleem van te maken om zijn wedstrijdjes bij Jong Ajax af te werken. Brands die vervolgens gewoon voorstelt hem transfervrij over te willen nemen. Als dit geen eentweetje is tussen Brands en El Hamdaoui + zaakwaarnemer.
Hey, je hebt me gehoord..!quote:Op zondag 31 juli 2011 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Brands is een held.
Helaas snappen niet alle PSV supporters dat. Plaatsvervangende schaamte vorig seizoen in Lissabon, toen ik Marcel Brand en zijn vrouw tegenkwam na afloop van Benfica-PSV; Een of andere malloot vond het nodig om tijdens het passeren 'HEY MARCEL HOOOMOOOOO. FREDJE DRUUT!!' te roepen.
Dat kan je alsquote:Op zondag 31 juli 2011 06:35 schreef Einthovuh het volgende:
PSV blijft revalidatiekosten contractloze Reis betalen
30 juli 2011
Vooralsnog is er geen oplossing in de impasse rond Jonathan Reis. Ondanks dat hij sinds 1 juli niet meer onder contract staat bij PSV, blijft de club de revalidatiekosten van de aanvaller betalen. 'We zijn nog altijd in gesprek. Dan is dat logisch' aldus Marcel Brands in het Algemeen Dagblad daarover.
Ja en als hij niet tekent ben je je geld kwijt. Stank voor dank.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:22 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat kan je alszien, maar aan de andere kant.
PSV wil Reis graag terug als hij weer fit raakt. Als ze dan nu zeggen "Zoek het maar uit, ga de revalidatiekosten maar lekker zelf betalen" dan is de kans een stuk kleiner dat hij alsnog bij PSV tekent..
Als je niet doorzet ben je sowieso je geld kwijt + het geld wat je er al in hebt gestoken.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja en als hij niet tekent ben je je geld kwijt. Stank voor dank.
Tja.. als je zo gaat denken.. Misschien moet PSV Marcel Brands geen salaris meer geven. Want stel voor dat hij tijd(waarvoor hij salaris krijgt!!) steekt in een transfer die uiteindelijk afketst..quote:Op zondag 31 juli 2011 11:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Na Ruud van Nistelrooy weet je toch wel hoe dat zit met spelers die zeggen van de club te houdenquote:Op zondag 31 juli 2011 12:12 schreef Einthovuh het volgende:
Waar het om gaat is dat hij het psv logo kust en zegt zo blij te zijn met onze club en vervolgens er al maanden een soap bezig is. Ook al is het waarschijnlijk de zaakwaarnemer die moeilijk doet...Teken gewoon bij, is het wel het minste wat je kunt doen voor de club die je zo heeft gesteund lijkt me.
Dadelijk komt er een andere club voor hem en ben je dat geld wat je in z'n revalidatie stopt gewoon kwijt.
Fixed!quote:Op zondag 31 juli 2011 12:19 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Na Ruud van Nistelrooy weet je toch wel hoe dat zit met spelers die zeggen van de club te houdenHet is altijd afwachten of ze constateren dat ze uiteindelijk niet terugkomen..
Ik vind het best, dan hoop ik dat ze hem voor 4 jaar vastleggen en dat hij nooit meer kan voetballen. En dat zijn zaakwaarnemer een hartaanval krijgt en pijnlijk dood gaat.quote:
Dat verwacht ik niet. PSV moet niet zo laag zinken. Daarnaast zou die volgens mij niet eens gewonnen worden omdat hij minder gaat verdienen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:53 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik verwacht een arbitragezaakJij?
Een beetje wel ja..quote:Op zondag 31 juli 2011 12:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vind het best, dan hoop ik dat ze hem voor 4 jaar vastleggen en dat hij nooit meer kan voetballen. En dat zijn zaakwaarnemer een hartaanval krijgt en pijnlijk dood gaat.
Draaf ik weer door?
Maar sportief is PSV wel een verbetering t.o.v. Jong Ajax.. Maar ik weet niet of het beide aspecten moet zijn(dus Sportief én Financieel)quote:Op zondag 31 juli 2011 12:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. PSV moet niet zo laag zinken. Daarnaast zou die volgens mij niet eens gewonnen worden omdat hij minder gaat verdienen.
Njaa, okeey. Sorry dan.quote:
Had die lambal maar geen contract moeten ondertekenen waarin staat dat hij 'speler van Ajax is' hetgeen inhoudt dat hij zowel voor Jong Ajax als Ajax 1 kan uitkomen. Jammer maar helaas. Ik hoop ook op arbitrage, al is het alleen maar omdat zo en de naam van de Subsidie Verein weer negatief in het nieuws komt én omdat je zo'n arbitragezaak niet gaat winnen.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:41 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar sportief is PSV wel een verbetering t.o.v. Jong Ajax.. Maar ik weet niet of het beide aspecten moet zijn(dus Sportief én Financieel)
Zijn toch meestal de spelers die naar Ajax toewillen en niet mogen die arbitragezaken aanspannen? Meestal komen die niet van Ajax zelf af volgens mij...quote:Op zondag 31 juli 2011 13:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax is de club van arbitragezaken, daar moet je geen voorbeeld aan nemen.
Iedereen die Ajax ziet buiten PSV of Feyenoord krijgt een groot fapmomentquote:Op zondag 31 juli 2011 13:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax is de club van arbitragezaken, daar moet je geen voorbeeld aan nemen.
Ach, de Godenprutsers zijn een keer kampioen geworden en onze Amsterdammers (die zelden uit Amsterdam komen) zitten hun monitor weer te bevlekken met hun eigen geweldigheid....quote:Op zondag 31 juli 2011 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen die Ajax ziet buiten PSV of Feyenoord krijgt een groot fapmoment
Gohquote:
De zaakwaarnemer van Reis heeft al lang besloten dat Reisje niet meer terugkomt bij PSV lijkt me. De man wil niet eens praten.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:22 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat kan je alszien, maar aan de andere kant.
PSV wil Reis graag terug als hij weer fit raakt. Als ze dan nu zeggen "Zoek het maar uit, ga de revalidatiekosten maar lekker zelf betalen" dan is de kans een stuk kleiner dat hij alsnog bij PSV tekent..
PSV zou voor Reis NIKS meer moeten doen: geen kosten betalen, geen contract aanbieden...lekker laten stikken!! Ondankbaar schepsel!quote:Op zondag 31 juli 2011 11:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje boos?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:15 schreef joers1 het volgende:
[..]
PSV zou voor Reis NIKS meer moeten doen: geen kosten betalen, geen contract aanbieden...lekker laten stikken!! Ondankbaar schepsel!
Hij heeft in het verleden meerdere malen bewezen een waardeloze prof te zijn...keer op keer niet op tijd terugkomen uit Brazilie. Drugsgebruik...PSV heeft genoeg geslikt.
Kom nou! Optyfen met dat soort types die nog niks tot weinig hebben gebracht bij PSV (hij heeft 3 wedstrijden gespeeld waarvan 2 leuke...en dat was het). Zijn rol en kwalieteit worden zwaar overschat door veel mensen.
Ik had 'm na zn drugsgebruik niet eens meer aangenomen: ontslag op staande voet. En dan nu...na zoveel steun van PSV, zo'n gedrag?? nee dank je. Oprotten!!
Als Reis iets heeft laten zien in zijn periode toen hij niet geblesseerd of aan de drugs was is dat hij in potentie een betere spits is dan Koevermans Berg en Zeefuik bij elkaar (Al zegt dat natuurlijk niet heel veel). Briljante techniek had deze man, al heeft hij door die blessure inderdaad niet heel veel wedstrijden kunnen laten zien wat hij in huis heeft. Hij was een uitstekende spits geweest voor PSV als hij die blessure nooit had opgelopen denk ik nog altijd Maar door zijn mentaliteit en voornamelijk door deze blessure vrees ik het ergste en denk ik niet dat hij ooit op heel hoog niveau zal gaan schitteren..quote:Op zondag 31 juli 2011 19:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje boos?
Ik ben het overigens wel met je eens dat de Godenstatus die Reis toegeschreven wordt eigenlijk nergens op gebaseerd is. Sure, hij heeft een paar keer gescoord, maar eigenlijk niets bijzonders. Hij is (ook fit) niet de gedroomde eerste spits die PSV nodig heeft. Ook toen hij fit was was hij geen materiaal dat PSV kampioen had gemaakt. Beter dan Berg, dat wel, maar geen PSV-waardige eerste spits.
Zijn niveau in combinatie met zijn houding en problematische achtergrond doen mij ook twijfelen of PSV nog wel zo veel moeite voor hem moet doen. Hij is geen Ronaldo, geen Romario en zelfs geen Kezman.
Ik denk dat in het geval van Reis vooral 'de wens de vader van de gedachte is'. Echt, kijk eens terug op youtube. Hij is echt niet zo goed. Ja, beter dan Koef, Berg en Zeefuik. Maar dat is mijn moeder ook.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als Reis iets heeft laten zien in zijn periode toen hij niet geblesseerd of aan de drugs was is dat hij in potentie een betere spits is dan Koevermans Berg en Zeefuik bij elkaar (Al zegt dat natuurlijk niet heel veel). Briljante techniek had deze man, al heeft hij door die blessure inderdaad niet heel veel wedstrijden kunnen laten zien wat hij in huis heeft. Hij was een uitstekende spits geweest voor PSV als hij die blessure nooit had opgelopen denk ik nog altijd Maar door zijn mentaliteit en voornamelijk door deze blessure vrees ik het ergste en denk ik niet dat hij ooit op heel hoog niveau zal gaan schitteren..
Boos niet hoor, maar hou niet zo van dat soort arrogante typetjes.:) Zeker niet als dat o pniets is gebaseerd. Wat heeft hij nou ECHT laten zien ooit??? Precies 4 doelpunten afgelopen jaar, die leuk waren. maar dat maakt hem nog geen God.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje boos?
Ik ben het overigens wel met je eens dat de Godenstatus die Reis toegeschreven wordt eigenlijk nergens op gebaseerd is. Sure, hij heeft een paar keer gescoord, maar eigenlijk niets bijzonders. Hij is (ook fit) niet de gedroomde eerste spits die PSV nodig heeft. Ook toen hij fit was was hij geen materiaal dat PSV kampioen had gemaakt. Beter dan Berg, dat wel, maar geen PSV-waardige eerste spits.
Nou, je kwam best boos over hoor. Sniet erg, het zij je vergeven.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:57 schreef joers1 het volgende:
[..]
Boos niet hoor, maar hou niet zo van dat soort arrogante typetjes.
Reis heeft vorig seizoen 8 doelpunten gemaakt..quote:Op zondag 31 juli 2011 19:57 schreef joers1 het volgende:
[..]
Boos niet hoor, maar hou niet zo van dat soort arrogante typetjes.:) Zeker niet als dat o pniets is gebaseerd. Wat heeft hij nou ECHT laten zien ooit??? Precies 4 doelpunten afgelopen jaar, die leuk waren. maar dat maakt hem nog geen God.
Na zn drugsmisbruik en verslaving, was ik klaar met 'm. Ik had m NOOIT meer opgesteld.
En nu hij zo moeilijk gaat lopen doen (samen met zn zaakwaarnemer) ben ik helemaal klaar met die gast. Stank voor dank
Speelt in China.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is Kezman niet transfer vrij?! Of iig te huur?!
30 mei was zijn contract afgelopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |