Hi, have you met me?quote:
Nouk...-1quote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb dit weekend 'Zookeeper' gezien, omdat 'Bad Teacher' te laat draaide en ik 'Hangover 2' inderdaad ook al had gezien. Vergeleken bij 'Zookeeper', vond ik 'Hangover 2' goed
Ik had geen keuze, we waren met z'n 6-en.quote:
jamaar Dougquote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb dit weekend 'Zookeeper' gezien, omdat 'Bad Teacher' te laat draaide en ik 'Hangover 2' inderdaad ook al had gezien. Vergeleken bij 'Zookeeper', vond ik 'Hangover 2' goed
Heffernanquote:
net of jij die niet aankan in je eentjequote:Op maandag 25 juli 2011 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had geen keuze, we waren met z'n 6-en.
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Zookeeper kreeg een recensie van 1 ster omdat z etoch iets moesten geven
"Pijnlijk onleuk" stond er.
Ik ga donderdag naar Captain America. De laatste van de losse Avengers
Ik ga niet met iemand die in een sushirestaurant opschrijft wie wat heeft en dat ook wegstreept in discussiequote:
Die vond ik leukquote:Op maandag 25 juli 2011 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Bridesmaids in de bios gezien laatst
Ik kan niet op tegen die 5-serie met 19-inch velgenquote:
Doug is leuk! Maar dieren moet echt niet gaan praten in een filmquote:
Ja, die was pas leuk! Echt veel lol om gehad, melissa mcCartneyquote:
dikke vette shit hequote:Op maandag 25 juli 2011 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan niet op tegen die 5-serie met 19-inch velgen
[..]
Doug is leuk! Maar dieren moet echt niet gaan praten in een film
Ja, ik ook. Middagje of avond naar de bios, achteraf ergens nog wat gaan drinkenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die was pas leuk! Echt veel lol om gehad, melissa mcCartney
Ik ga sowieso graag naar de bios, gewoon lekker als uitje.
Weer in NL? Of nog aan het werk?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die was pas leuk! Echt veel lol om gehad, melissa mcCartney
Ik ga sowieso graag naar de bios, gewoon lekker als uitje.
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:35 schreef rival het volgende:
dikke vette shit he
pratende dieren boeit me niet zo... een film is nou eenmaal nep he.... als dat verhaal verder maar boeiend is en de grappen leuk
Ja heb de posters gezienquote:
Druk. Juist in de avond moet ik me onder de nederlanders begeven hequote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog een beetje vrij in de avond zodat je wat kan zien? Of drukd ruk druk?
Galifianakis... of zoietsquote:Op maandag 25 juli 2011 15:33 schreef Ripley het volgende:
Ik vond de hangover 2 best leuk. Extraatje voor mij was dat ik net in bangkok geweest ben en natuurlijk bradley cooper zach met de moeilijke achternaam.
Mja ach, ik heb een unlimited pas, dus dan maakt het niet zoveel uit.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga sowieso niet voor comedy's ofzo naar de Bios, alleen voor special effectfilms. De rest is thuis net zo goed te zien, goedkoper en dus geen lullende mensen om je heen.
Oh doe je productiewerk?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Druk. Juist in de avond moet ik me onder de nederlanders begeven he
Lijkt me op zich wel handig die pas, als er meer pathé's in de buurt zaten.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ach, ik heb een unlimited pas, dus dan maakt het niet zoveel uit.
Door comedy's heenlullen vind ik minder erg dan door een goede arthouse drama jankfilm
Nee ok, maar ik vind het dan ook weer niet zoveel toevoegen. Ik ga ook wel eens hoor, meestal als iemand er zelf wel graag heenwil ofzo. Maar ik download dit soort films meestal gewoon.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ach, ik heb een unlimited pas, dus dan maakt het niet zoveel uit.
Door comedy's heenlullen vind ik minder erg dan door een goede arthouse drama jankfilm
Volgende keer gewoon doenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik vind het dan ook weer niet zoveel toevoegen. Ik ga ook wel eens hoor, meestal als iemand er zelf wel graag heenwil ofzo. Maar ik download dit soort films meestal gewoon.
Wat ik niet snap, vorige week ging er een mobiel af, ok kan gebeuren, ff snel uit, 5 min later ging ie weer af, dan wil ik zo'n ding afpakken en wegmieteren.
Hij/zij zat helemaal aan de andere kantquote:
Des te beter je statement!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij/zij zat helemaal aan de andere kant.
Wat was er dan zoquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:46 schreef Flena het volgende:
ik heb laatst Kungfu Panda 2 in 3D gezien in de bioscoop
Ja,dochters van 7 en 5 jaarquote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat je een kind/neefje/nichtje hebt die dat wilde zien of geestelijk een beetje beperkt bent.
Ik zou het wel briljant vinden als iemand dat een keer doet in de bios.... Heb echt een grafhekel aan dat soort figuren die hun telefoon niet uit zetten.... Sowieso wel goed toestel, dat ie überhaupt nog bereik had...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat was er dan zoaan, dat ik het zou willen?
!!!1111111
!11111
Eigenlijk zou je die ook moeten behoeden voor die uitmelk pulp.quote:
ach hun hebben er van genoten en daar gaat het omquote:Op maandag 25 juli 2011 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je die ook moeten behoeden voor die uitmelk pulp.
Hou best van animatie films maar ik vond deel al heel erg mager. Lees: onvoldoende
Ja je kan idd best per ongeluk vergeten te zijn dat ding op stil te zetten (al staat er nog steeds de waarschuwing op het scherm) maar als je hem nadat ie overgaat daarna NOG niet op stil hebt staan?!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik vind het dan ook weer niet zoveel toevoegen. Ik ga ook wel eens hoor, meestal als iemand er zelf wel graag heenwil ofzo. Maar ik download dit soort films meestal gewoon.
Wat ik niet snap, vorige week ging er een mobiel af, ok kan gebeuren, ff snel uit, 5 min later ging ie weer af, dan wil ik zo'n ding afpakken en wegmieteren.
hulliequote:
hunebedquote:Op maandag 25 juli 2011 16:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks mis met hun als je het op de juiste manier gebruikt
'hun hebben' is soms net zo erg als 'dat betekend' of 'dat gebeurd'quote:
dat vind ik dan weer niet..quote:Op maandag 25 juli 2011 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
'hun hebben' is soms net zo erg als 'dat betekend' of 'dat gebeurd'
Ga uit mijn hoofd!quote:
Ik las het bericht en zag het ook gelijk voor me.quote:
Gewoon nooit rokenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik las het bericht en zag het ook gelijk voor me.
Nooit roken in een Dixi dus.
Of gewoon wel doen en geen 100 worden.quote:
En ik dacht dat dat kettingroken van mijn ouders met de ramen dicht en ons achterin vroeger al mishandeling was.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, dit is ook best triest
http://www.destentor.nl/r(...)met-baby-in-auto.ece
Onder de invloed van GHB en medicijnen, patatje eten in de auto met je baby achterin
Daar werd destijds nog niks van gezegdquote:Op maandag 25 juli 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik dacht dat dat kettingroken van mijn ouders met de ramen dicht en ons achterin vroeger al mishandeling was.
Ik al 32 jaar!quote:
Dat is de hoofdreden dat ik niet eens durf te stoppen, de vorige keer kwam ik in een weekend tijd 4 kilo aan.quote:
Toen kon dat nog ja. Net als wachten in de auto als het bloedheet is.quote:
Bij mij ook wel een beetje. Plus dat ik spontaan stronteigenwijs word van dat overdreven VAN ROKEN GA JE DOOHOOOOD!!1!-gedoequote:Op maandag 25 juli 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is de hoofdreden dat ik niet eens durf te stoppen, de vorige keer kwam ik in een weekend tijd 4 kilo aan.
Tegenwoordig hebben we magnetrons, dus we hoeven niet meer te wachten tot het hoogzomer isquote:Op maandag 25 juli 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen kon dat nog ja. Net als wachten in de auto als het bloedheet is.
Ik kreeg laatst idd nog te horen dat het arbotechnisch gezien juist goed is dat ik rook ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij mij ook wel een beetje. Plus dat ik spontaan stronteigenwijs word van dat overdreven VAN ROKEN GA JE DOOHOOOOD!!1!-gedoeEn het is gewoon lekker. Oh, en ook nog arbo-technisch verantwoord in mijn geval.
In één weekend?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
Dat is de hoofdreden dat ik niet eens durf te stoppen, de vorige keer kwam ik in een weekend tijd 4 kilo aan.
Mwa, ik vind het wel een goede reden om simpelweg niet te stoppen.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst idd nog te horen dat het arbotechnisch gezien juist goed is dat ik rook ja.
Het is ook een beetje een vaag soort way of life geworden. Dat ik dan panisch ga denken "maar dan word ik zo'n ongezellige ex-roker". Wat nergens op slaat natuurlijk.
Je moet een sigaret ook niet vervangen met voedselquote:Op maandag 25 juli 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
Ja. Ik ging met mijn ex een weekend weg. Toen was het net afgeschaft dat je op hotelkamers mocht roken. Dus het leek ons een goed idee om tijdens dat weekend weg te stoppen met roken. Met als gevolg dat ik me dat hele weekend het schompes heb gegeten en knallende ruzie aan het einde van het weekend.quote:
Wat vriendelijk weer.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
Dat ik dan panisch ga denken "maar dan word ik zo'n ongezellige ex-roker![]()
Je weet dat langer leven duurder is voor de staat/belastingbetaler dan kort en ziekelijk leven?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Van roken ga je doooohooooohoooood!!!!!!!!!!!!1
Blijf maar fijn roken met z'n allen, hoef ik die belasting tenminste niet te betalen
Ik stop als ik aan kinderen begin. Dat is voorlopig nog niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het wel een goede reden om simpelweg niet te stoppen.![]()
Graag gedaan hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Blijf maar fijn roken met z'n allen, hoef ik die belasting tenminste niet te betalen
Ik zei nog "maar dat slaat natuurlijk nergens op". MAAR DAT LEES JE WEER NIET HE?quote:
Van onder een auto komen kan je ook doodgaan....quote:Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Begin jij anders ook met roken, hoef ik straks geen hogere premie te betalen omdat nietrokers zonodig 100 moeten worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Selectief lezen is dan ook een kunst.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:27 schreef Kluts het volgende:
Ik zei nog "maar dat slaat natuurlijk nergens op". MAAR DAT LEES JE WEER NIET HE?
Naast een selectieve lezer is begrijpend lezen nu ook al moeilijk voor je?quote:
Ik noem het liever 'ervaren'.quote:
Tijdloos, Techno. Tijdloosquote:
Dan is het juist jammer dat hij zijn piek op dat gebied allang gehad heeft.quote:
Als dat zo is ben ik daar alleen maar blij mee geloof ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan is het juist jammer dat hij zijn piek op dat gebied allang gehad heeft.
Dat dacht ik.quote:
Maar het feit dat die exrokers dat altijd moeten verkondigen terwijl ze zelf heel goed weten dat ze heerlijk genoten hebben van die sigaretten, dat is altijd zo vervelend.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:35 schreef rival het volgende:
roken is smerig....
dat is feit...
kan je nagaan hoe zwak die rokers zijn... die doen iets, wat smerig is, maar kunnen het niet stoppen
en roep maar heel hard dat je echt geniet van het roken, deze EXroker weet beter
Neujquote:Op maandag 25 juli 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Begin jij anders ook met roken, hoef ik straks geen hogere premie te betalen omdat nietrokers zonodig 100 moeten worden.
Daarom juist, blijft er meer voor mij en mijn mede niet-rokers overquote:Op maandag 25 juli 2011 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je weet dat langer leven duurder is voor de staat/belastingbetaler dan kort en ziekelijk leven?
Denk het niet, de gezondheidszorg raakt overbelast op die manier.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Daarom juist, blijft er meer voor mij en mijn mede niet-rokers over
Wat interesseert mij de staat nou? Niet roken is voor mij goedkoperquote:Op maandag 25 juli 2011 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je weet dat langer leven duurder is voor de staat/belastingbetaler dan kort en ziekelijk leven?
het was een verslaving, das wat anders dan genieten....quote:Op maandag 25 juli 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar het feit dat die exrokers dat altijd moeten verkondigen terwijl ze zelf heel goed weten dat ze heerlijk genoten hebben van die sigaretten, dat is altijd zo vervelend.
De nagelsquote:Op maandag 25 juli 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat interesseert mij de staat nou? Niet roken is voor mij goedkoper
Plus... als ik zo van die doorrookte ouwe wijven zie met hun gelooide lederen smerige plooihuid en bruine vingers dan denk ik --->
Daarom stap ik ook als ik aan koters begin. Dan krijg ik hopelijk niet zo'n ouwe kop als mijn ma.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat interesseert mij de staat nou? Niet roken is voor mij goedkoper
Plus... als ik zo van die doorrookte ouwe wijven zie met hun gelooide lederen smerige plooihuid en bruine vingers dan denk ik --->
Het is sowieso een verslaving. Maar ik kan oprecht genieten van een sigaret, heerlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
het was een verslaving, das wat anders dan genieten....
dat eerste sigaretje 's ochtends voelde goed...
maar proef hem eens goed met de rook in je mond, zoals je soms eten of drinken proeft.. NIEMAND kan daarna zeggen dat het echt lekker is
Ga je wel eens een stukje zwemmen op een hete dag, als je aan het strand ligt? Lekker he?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
maar proef hem eens goed met de rook in je mond, zoals je soms eten of drinken proeft.. NIEMAND kan daarna zeggen dat het echt lekker is
je liegt. maar dat geeft niet. die zwakte hoort bij de verslaving...quote:Op maandag 25 juli 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is sowieso een verslaving. Maar ik kan oprecht genieten van een sigaret, heerlijk.
Milka mousse toestand dingquote:Op maandag 25 juli 2011 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik geniet ook nog grondig van elke hap chocola
in dat zoute water? rot op daar hebben ze zwembaden voorquote:Op maandag 25 juli 2011 16:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je wel eens een stukje zwemmen op een hete dag, als je aan het strand ligt? Lekker he?
Ik lieg niet. Ik zou liegen als ik zeg dat ELKE sigaret hemel op aarde is. Maar er zijn heus wel momenten dat ik er echt van geniet. Dat ik echt ff lekker met een sigaret zit en dat echt lekker vind.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
je liegt. maar dat geeft niet. die zwakte hoort bij de verslaving...
Mwah, na het eten, bij een biertje of bakkie koffie... zat momenten wanneer het wel echt lekker is.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:39 schreef rival het volgende:
Maar genoot je ook van de allereerste? Of geniet je nu gewoon omdat je verslaafd bent en die sigaret dus ff je verslaving bevredigd?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is sowieso een verslaving. Maar ik kan oprecht genieten van een sigaret, heerlijk.
De allereerste vond ik smerig. Daarna heb ik eigenlijk altijd wel ervan genoten, maar dat heeft denk ik ook wel met het ritueel te maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar genoot je ook van de allereerste? Of geniet je nu gewoon omdat je verslaafd bent en die sigaret dus ff je verslaving bevredigd?
Het zijn ook vaak wel echt van die... ja hoe ga ik dat zeggen... Tilburgse bijstandoma's... die zo'n lillike doorrookte kop hebbenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom stap ik ook als ik aan koters begin. Dan krijg ik hopelijk niet zo'n ouwe kop als mijn ma.
Nom nom!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
in dat zoute water? rot op daar hebben ze zwembaden voor
Je ontmaagding gaat ook tegenvallen, ik zeg het maar vast.quote:
Liefst ook nog elke week onder de zonnebank en dan zo'n crepepapierdecolleté hebben ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn ook vaak wel echt van die... ja hoe ga ik dat zeggen... Tilburgse bijstandoma's... die zo'n lillike doorrookte kop hebben
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lieg niet. Ik zou liegen als ik zeg dat ELKE sigaret hemel op aarde is. Maar er zijn heus wel momenten dat ik er echt van geniet. Dat ik echt ff lekker met een sigaret zit en dat echt lekker vind.
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, na het eten, bij een biertje of bakkie koffie... zat momenten wanneer het wel echt lekker is.
Over Tilburg gesproken, jij bent er niet bij vandaag?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn ook vaak wel echt van die... ja hoe ga ik dat zeggen... Tilburgse bijstandoma's... die zo'n lillike doorrookte kop hebben
Ik voorzie dat de PM-box van CL straks overvol zit.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
Je ontmaagding gaat ook tegenvallen, ik zeg het maar vast.
De neukpeukquote:Op maandag 25 juli 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lieg niet. Ik zou liegen als ik zeg dat ELKE sigaret hemel op aarde is. Maar er zijn heus wel momenten dat ik er echt van geniet. Dat ik echt ff lekker met een sigaret zit en dat echt lekker vind.
Over bier zeggen ze ook dat je het moet leren drinken, wil je zeggen dat je een biertje ook echt lekker vind smaken?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik heb het niet over gevoel, maar de smaak in je mond
of maken jullie jezelf zelfs wijs dat dat lekker is?
Scherpquote:Op maandag 25 juli 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
En de tweede, derde, vierde, vijfde?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt al iemand in gedachten die het voor haar gaat verknallen?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Liefst ook nog elke week onder de zonnebank en dan zo'n crepepapierdecolleté hebben ja.
Je hebt maar 1 maagdenvlies.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de tweede, derde, vierde, vijfde?
Dat is toch gewoon een feit.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt al iemand in gedachten die het voor haar gaat verknallen?
Want daar kan jij alles over vertellen? Als voormalig kettingroker zijnde?quote:
Als het maar geen voorteken is van wat komen gaat.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik voorzie dat de PM-box van CL straks overvol zit.
Ik ga vanavond, maar heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel zin in nog. Ben moe (4,5 u slaap is te weinig voor opa) en het weer is niet je van het. Plus: ik vind het met de jaren minder boeiend worden daar.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Over Tilburg gesproken, jij bent er niet bij vandaag?
Komop, je hoeft het niet te doen om er een mening over te geven toch? Als je naast een roker staat ruik je het al, en dat is niet echt lekker.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want daar kan jij alles over vertellen? Als voormalig kettingroker zijnde?
Het is ook dom. Zonde van je geld ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Ach ja, roken.... ik vind het gewoon niet zo heel slim om te doen. Er op latere leeftijd aan beginnen vind ik al helemaal do... niet zo slim. Dan ben je toch die hele groepsdruk/stoerdoen/experimenteer fase wel voorbij en weet je hopelijk wel wat het met je doet.
Maar ja, er zijn wel meer gewoontes/verslavingen die niet zo slim zijn om te doen.
de smaak van bier is niet zo bijzonder neequote:Op maandag 25 juli 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Over bier zeggen ze ook dat je het moet leren drinken, wil je zeggen dat je een biertje ook echt lekker vind smaken?
Welnee.quote:
Ik vond en vind het nog steeds goor, daarom ben ik nooit kettingrookster geworden. Doe eens niet zo fel zeg.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want daar kan jij alles over vertellen? Als voormalig kettingroker zijnde?
Laat mij nou gewoon even irritant doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop, je hoeft het niet te doen om er een mening over te geven toch? Als je naast een roker staat ruik je het al, en dat is niet echt lekker.
doe gewoonquote:Op maandag 25 juli 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
Sowieso vind ik het altijd een beetje jammer dat het wel oke is om rokers te bekritiseren om hun verslaving, maar dat zou ik eens moeten proberen bij een of andere vetlel die Big Mac nummero zoveel naar binnen schuift.
I rest my case.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
de smaak van bier is niet zo bijzonder nee
en genieten dat ik kan van dat koude biertje op een terras
Dat is ook een domme verslavingquote:Op maandag 25 juli 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
Sowieso vind ik het altijd een beetje jammer dat het wel oke is om rokers te bekritiseren om hun verslaving, maar dat zou ik eens moeten proberen bij een of andere vetlel die Big Mac nummero zoveel naar binnen schuift.
Ik zal er aan denken als ik de volgende keer weer eens ademnood krijg als er een tientonner naast me in de bus gaat zitten onder het mom van "als ik naast haar ga zitten valt het niet zo op dat ik 1.5 stoel inneem".quote:Op maandag 25 juli 2011 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
doe gewoon
en voor ik verkeerd over kom....ik bedoel dut dat je dat gewoon eens moet doen
Ik vind dat pure kindermishandeling, als een kind dik is.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is ook een domme verslaving
Zaterdag nog in de efteling... zit daar een joch van pak en beet ....11 jaar of zo, 's ochtendsvroeg... met een grote zak chips te vreten. Niet eten, VRETEN. Mond volproppen en zo. Smek smek schrans kauw. En dat kind was al zeer duidelijk veuls te vet. Dan denk ik: Als ouders had ik 'm die chipszak uit z'n handen gerukt hoor. Stelletje vetlellen.
you rest your case? dus je geeft toe dat ik gelijk heb? thnx!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
I rest my case.
Of komt het door je alcoholverslaving dat je er wel van houdt? ( die heb je niet, maar om even het punt aan te halen wat jij deed)
Die ouders hadden dat waarschijnlijk aan dat kind gegeven als ontbijt.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Zaterdag nog in de efteling... zit daar een joch van pak en beet ....11 jaar of zo, 's ochtendsvroeg... met een grote zak chips te vreten. Niet eten, VRETEN. Mond volproppen en zo. Smek smek schrans kauw. En dat kind was al zeer duidelijk veuls te vet. Dan denk ik: Als ouders had ik 'm die chipszak uit z'n handen gerukt hoor. Stelletje vetlellen.
Nu is het eerder "uncool" denk ik. Gok ik. Mag ik hopen.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook dom. Zonde van je geld ook.
Het is tegenwoordig ook niet meer "cool" op de middelbare school. Dat was het vroeger nog wel, in de zin van, als je ergens tegenaan wilde trappen, dan ging je roken.
Nee.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
you rest your case? dus je geeft toe dat ik gelijk heb? thnx!
Ik ging pas roken toen ik op de MAVO zat. Dus het zal ook wel een opleidingdingetje zijn enigszins.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu is het eerder "uncool" denk ik. Gok ik. Mag ik hopen.
Ik weet t eigenlijk nietLigt denk ik ook wel aan welke school misschien?
Je kent haar beter dan dat.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
you rest your case? dus je geeft toe dat ik gelijk heb? thnx!
Ik vreet ook heul veul chips. En dan zdg ik bewust vreet, want ik prop m'n hele waffel vol zodat het er bijna aan alle kanten uitpuilt, en dat tijdens het koken van mijn avondeten. Maar goed, ik kan het hebben. Van buiten danquote:Op maandag 25 juli 2011 16:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Die ouders hadden dat waarschijnlijk aan dat kind gegeven als ontbijt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
als er een tientonner naast me in de bus gaat zitten
+1quote:Op maandag 25 juli 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vreet ook heul veul chips. En dan zdg ik bewust vreet, want ik prop m'n hele waffel vol zodat het er bijna aan alle kanten uitpuilt, en dat tijdens het koken van mijn avondeten. Maar goed, ik kan het hebben. Van buiten danVan binnen slib ik misschien net zo hard dicht. Alleen als ik toch moddervet zou zijn (70 of zo zou wegen
) dan zou ik me toch eens achter mijn hoofd (daar bij de nekrollen) krabben. En de ouders van zo'n dik mormel mogen dat ook wel eens doen.
Nee, I rest my case, daar bedoel ik in dit geval mee dat de opmerking die jij maakte, juist bevestigde wat ik probeerde te zeggen. Dat iets niet persé lekker smaakt vanwege de smaak, maar de gewenning/verslaving.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat is de enige juiste conclusie als je het gesprek volgt....
Misschien krijgt hij dat gevoel wel van discussiëren met jou.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, I rest my case, daar bedoel ik in dit geval mee dat de opmerking die jij maakte, juist bevestigde wat ik probeerde te zeggen. Dat iets niet persé lekker smaakt vanwege de smaak, maar de gewenning/verslaving.
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vreet ook heul veul chips. En dan zdg ik bewust vreet, want ik prop m'n hele waffel vol zodat het er bijna aan alle kanten uitpuilt, en dat tijdens het koken van mijn avondeten. Maar goed, ik kan het hebben. Van buiten danVan binnen slib ik misschien net zo hard dicht. Alleen als ik toch moddervet zou zijn (70 of zo zou wegen
) dan zou ik me toch eens achter mijn hoofd (daar bij de nekrollen) krabben. En de ouders van zo'n dik mormel mogen dat ook wel eens doen.
Die moet je me even uitleggen Air.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij dat gevoel wel van discussiëren met jou.
bustedquote:Op maandag 25 juli 2011 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij dat gevoel wel van discussiëren met jou.
*trekt laatje open*quote:Op maandag 25 juli 2011 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik pak zelf nooit chips maar als iemand het me voorzet kan ik me toch niet inhouden
Wie nietquote:Op maandag 25 juli 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
Chips.Als ik een zak opentrek heb ik bodemdrift.
Een discussie-met-Kluts verslaving.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat oprecht verslavend vindt. Wel vermoeiend.quote:
Soms best vermakelijk hoor, potje muzieksmaak-battelen?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat oprecht verslavend vindt. Wel vermoeiend.
Cheesecake.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat oprecht verslavend vindt. Wel vermoeiend.
ik niet, ik pak 1 portie en stop dat in een schaaltje.....quote:Op maandag 25 juli 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
Chips.Als ik een zak opentrek heb ik bodemdrift.
Chips, pinda's... als het maar zout/hartig is. Geen zoet.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik pak zelf nooit chips maar als iemand het me voorzet kan ik me toch niet inhouden
Of zoals mijn oma. "Wil je wat lekkers? Pak maar uit de kast"quote:Op maandag 25 juli 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
*trekt laatje open*
oh jee lade, wat zet je me nu toch voor?
ja zo ken ik er ook een paar
Ik heb het niet eens in huisquote:Op maandag 25 juli 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
*trekt laatje open*
oh jee lade, wat zet je me nu toch voor?
ja zo ken ik er ook een paar
kluts met jou gaat de tijd veel snellerquote:Op maandag 25 juli 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms best vermakelijk hoor, potje muzieksmaak-battelen?.
Ik heb een imago blijkbaar.quote:
Dat komt doordat ik zo'n gezellig roker ben, rival.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
kluts met jou gaat de tijd veel sneller
R&Bquote:Op maandag 25 juli 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms best vermakelijk hoor, potje muzieksmaak-battelen?.
Die is wel heul makkelijk.quote:
Touchéquote:Op maandag 25 juli 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik zo'n gezellig roker ben, rival.
Op dit moment is alles, maar dan ook ALLES beter dan Amy lijkhuisquote:
quote:Scheidingen nu ook op Malta toegestaan VALETTA - Vaticaanstad en de Filipijnen zijn vanaf oktober de enige landen op aarde waar stellen niet officieel kunnen scheiden. Het parlement op Malta heeft vandaag een wetsvoorstel aangenomen waardoor stellen hun relatie vanaf oktober formeel mogen beëindigen.
Een grote meerderheid stemde in met het wetsvoorstel dat scheiden mogelijk maakt op Malta, een lidstaat van de Europese Unie waar de Rooms-Katholieke Kerk van oudsher veel invloed heeft.
Je hebt de laatste single van zanger Rinus gemist?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment is alles, maar dan ook ALLES beter dan Amy lijkhuis.
lil wayne?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment is alles, maar dan ook ALLES beter dan Amy lijkhuis.
Ook die is beter, en oprechter, en leuker om naar te luisteren, ook na 100 keer!quote:Op maandag 25 juli 2011 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt de laatste single van zanger Rinus gemist?
*houdt angstvallig haar mond, bijt op haar lip en probeert echt, echt, echt niet op de kast te klimmen*quote:
Ik twijfel nog of ik Amy erger vind of die dame in de Rinus videoclip.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook die is beter, en oprechter, en leuker om naar te luisteren, ook na 100 keer!
Alicia Keys?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
*houdt angstvallig haar mond, bijt op haar lip en probeert echt, echt, echt niet op de kast te klimmen*
van die dame in de clip krijg je niet het combined community STD-pack iigquote:Op maandag 25 juli 2011 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik Amy erger vind of die dame in de Rinus videoclip.
Ik kan het beide niet horen, dat gekweel, die uithalen om maar te laten horen hoe geweldig je kan zingen, dat het nummer kut is maakt geen moer uit, gewoon uithalen!!!!quote:
De persen draaien op volle toeren, zou ik ook doenquote:Op maandag 25 juli 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
Ik vraag me vooral af hoelang de platenmaatschappij van Amy wacht met het uitbrengen van het laatste album wat al af was. Cashen nu natuurlijk.
Was er op zich wel benieuwd naar, want vond haar eerste album heel tof, het tweede wat minder, maar toch leuk genoeg om benieuwd te zijn naar de volgende.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De persen draaien op volle toeren, zou ik ook doen.
En achteraf klagen dat er niet genoeg verkocht is natuurlijk.
glennis....quote:Op maandag 25 juli 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan het beide niet horen, dat gekweel, die uithalen om maar te laten horen hoe geweldig je kan zingen, dat het nummer kut is maakt geen moer uit, gewoon uithalen!!!!
Mijn ding was het niet, weer zo'n artiest die me puur om dr stem al irriteerde.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was er op zich wel benieuwd naar, want vond haar eerste album heel tof, het tweede wat minder, maar toch leuk genoeg om benieuwd te zijn naar de volgende.
En Duffy?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
Mijn ding was het niet, weer zo'n artiest die me puur om dr stem al irriteerde.
quote:
Moet ook tot mijn eerlijkheid bekennen dat ik de nieuwere nummers veel minder tof vind.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan het beide niet horen, dat gekweel, die uithalen om maar te laten horen hoe geweldig je kan zingen, dat het nummer kut is maakt geen moer uit, gewoon uithalen!!!!
DAT is pas verschrikkelijk. Een zingend paard.quote:
Kan ik me wel iets bij indenken, wel vrij specifieke stem. Vond haar muziek wel tof.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn ding was het niet, weer zo'n artiest die me puur om dr stem al irriteerde.
ze kan mooi zingen, die kop kan ze weinig aan doen verder....quote:Op maandag 25 juli 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
DAT is pas verschrikkelijk. Een zingend paard.
Serieus?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij indenken, wel vrij specifieke stem. Vond haar muziek wel tof.
Duffy daarentegen is een schoolvoorbeeld van meeliften op een trend en thank god viel de verkoop van haar laatste album zo tegen dat ze gestopt is met zingen.
Mwah, zo geweldig zingt die Glennis niet. Ze kan goed zingen, maar het is niet dat ik er kippevel van krijg. Ik kan me nog herinneren dat ze vroeger de soundmixshow won.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
ze kan mooi zingen, die kop kan ze weinig aan doen verder....
maar dat uithalen omdat het kan
quote:Eens te dik, altijd te dik AMSTERDAM - Uit Brits onderzoek blijkt dat het volgen van een dieet weinig nut heeft. Wie eenmaal dik is, wordt nooit meer een slanke den.
Wie een aantal kilo’s is aangekomen en wil afvallen, zal vaak worden teleurgesteld. Eenmaal aangekomen kilo's zijn erg lastig kwijt te raken, zo stellen onderzoekers naar aanleiding van het onderzoek. Dit meldt het Britse Medical Research Council.
In plaats van zich te concentreren op diëten, zouden mensen eerder moeten voorkomen dat zij in de eerste plaats te dik worden. Het beste is dat mensen voorkomen dat ze te zwaar worden.
Hoewel in Groot-Brittannië jaarlijks 12 miljoen mensen op dieet gaan, slaagt maar 10 procent van de mensen erin af te vallen. Bovendien komt het merendeel binnen een jaar weer aan.
Aan het onderzoek deden 5.362 mannen en vrouwen geboren in 1946 en 20.000 personen geboren in 1958 mee. Beide groepen kwamen aan in de jaren tachtig en sindsdien zijn mensen massaal zwaarder geworden.
Ondanks dat afvallen lastig is, adviseren de onderzoekers wel gezond te eten en meer te sporten. Dat is vooral gunstig voor de bloeddruk.
Ja echt, ik maak geen geintje.quote:
ze trad altijd op in de voom voom (disco in spanje) daar ken ik haar vanquote:Op maandag 25 juli 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, zo geweldig zingt die Glennis niet. Ze kan goed zingen, maar het is niet dat ik er kippevel van krijg. Ik kan me nog herinneren dat ze vroeger de soundmixshow won.
Ze heeft wel als voordeel dat ze stukken leuker is om naar te kijken dan de gemiddelde R&B zangeres.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij indenken, wel vrij specifieke stem. Vond haar muziek wel tof.
Duffy daarentegen is een schoolvoorbeeld van meeliften op een trend en thank god viel de verkoop van haar laatste album zo tegen dat ze gestopt is met zingen.
huh?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft wel als voordeel dat ze stukken leuker is om naar te kijken dan de gemiddelde R&B zangeres.
Ik vind het vooral irritant als ik langs de tvkantine zap en dan net meekrijg hoe ze die tune zingt.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
ze trad altijd op in de voom voom (disco in spanje) daar ken ik haar van
Adele heb ik dus niks mee. Hoewel ik 1 nummer van haar wel tof vind. Ik snap niet zo goed waar iedereen zo lyrisch over is bij haar.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:27 schreef HeatWave het volgende:
van Duffy ken ik ook echt alleen dat nummer, Adele bijv kan ik stukken beter hebben.
Damn, dan kun je ook niet veel hebbenquote:Op maandag 25 juli 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja echt, ik maak geen geintje.
Dat Mercy nummer was nog wel een leuke voor Singstar overigens.
Als iemand fastfood muziek maakt, is het Adele. Wat een nietszeggende, dertien-in-een-dozijn muziek is dat. En dan heb ik het nog niet over die nasale kutstem.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:27 schreef HeatWave het volgende:
van Duffy ken ik ook echt alleen dat nummer, Adele bijv kan ik stukken beter hebben.
Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als iemand fastfood muziek maakt, is het Adele. Wat een nietszeggende, dertien-in-een-dozijn muziek is dat. En dan heb ik het nog niet over die nasale kutstem.
Duidelijk geen Duffy.quote:
Ze had toch alleen een tijdelijke break genomen?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
Ja echt, ik maak geen geintje.
Dat Mercy nummer was nog wel een leuke voor Singstar overigens.
True. En zo zijn er wel meer zangers die geen geweldige zangers zijn, maar die het gewoon wel echt over weten te brengen. Die gast van the Cure (hoe heet hij ook al weer). Kurt Cobaine.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind goed kunnen zingen ook niet zo belangrijk eerlijk gezegd.
het moet natuurlijk niet vals ofzo zijn, maar een goeie band met strakke muziek en een zanger die niet zo geweldig goed, maar wel "echt" zingt is voor mij veel boeiender.
Axl kan niet echt mooi zuiver zingen, maar DAMN wat klinkt dat goed (toen dan).
Natuurlijk niet.quote:
Ik begreep dat ze echt gestopt was.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze had toch alleen een tijdelijke break genomen?
Ah, gevonden: Duffy to take a break from the music businessquote:Op maandag 25 juli 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
Ik begreep dat ze echt gestopt was.
Maar het is niet zo dat ik dagelijks telefooncontact met haar heb en het fijne ervanaf weet.
Ik vind het mooiquote:Op maandag 25 juli 2011 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als iemand fastfood muziek maakt, is het Adele. Wat een nietszeggende, dertien-in-een-dozijn muziek is dat. En dan heb ik het nog niet over die nasale kutstem.
Nee, dat is Andre3000. Ik hou van deze videoclipquote:Op maandag 25 juli 2011 17:36 schreef Godtje het volgende:
Ja alles leuk en wel maar Busta is natuurlijk de beste zanger.
Samen met Thijs een top duo.
Andre is goed!quote:Op maandag 25 juli 2011 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is Andre3000. Ik hou van deze videoclip![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:48 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn kantoormaatje is afgelopen weekend in zijn slaap overleden... 28 jaar... Sorry, moet het even kwijt. Het is zo onwerkelijk... net alsof het niet waar is als je er niet aan denkt.
Dat nummer is geweldig. Hoe kut je humeur ook is, met dat nummer wordt het allemaal beter.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is Andre3000. Ik hou van deze videoclip![]()
Oh getsie, wat jongquote:Op maandag 25 juli 2011 17:48 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn kantoormaatje is afgelopen weekend in zijn slaap overleden... 28 jaar... Sorry, moet het even kwijt. Het is zo onwerkelijk... net alsof het niet waar is als je er niet aan denkt.
Thanks. De enige reden dat ik vanochtend naar kantoor ben gegaan in plaats van thuis te werken, was vanwege hem. Krijgen we een invite voor een spoed teleconference, zonder subject. Ik zag dat hij niet bij de genodigden stond, dus heb hem de details nog geforward... Was de call om ons allemaal te informeren.. echt zo bizar.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Heel bizar en eng als dat zo dicht bij komt.
Sterkte
Ja, dat is heel eng.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Thanks. De enige reden dat ik vanochtend naar kantoor ben gegaan in plaats van thuis te werken, was vanwege hem. Krijgen we een invite voor een spoed teleconference, zonder subject. Ik zag dat hij niet bij de genodigden stond, dus heb hem de details nog geforward... Was de call om ons allemaal te informeren.. echt zo bizar.
Das wel heel jong....quote:Op maandag 25 juli 2011 17:48 schreef Spirit82 het volgende:
Ja he?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat nummer is geweldig. Hoe kut je humeur ook is, met dat nummer wordt het allemaal beter.
Ja, heb weinig van ze gehoord de laatste tijd.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Andre is goed!
Heb ik wat gemist of zijn ze heel stil de laatste tijd?
Van het topic?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:15 schreef Ripley het volgende:
Oh wat erg spirit. Dat is wel schrikken ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het geval godt terugleest: dat tweede is ook mijnwerk, maar ik doe voor sommige programma's ook redationeel/eindredactioneel werk als het zo uitkomt. Productie is weer wat anders, daar ben ik geen held in.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh doe je productiewerk?
Dacht dat je werk tegenwoordig meer lag op conceptontwikkeling.
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van het topic?Die gaat wel weer verder hoor.
Wel hoor, ik wilde eigenlijk al in gaan op je "dooddoeners", maar zelfs ik vond dat ongepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Leuk wel?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor het geval godt terugleest: dat tweede is ook mijnwerk, maar ik doe voor sommige programma's ook redationeel/eindredactioneel werk als het zo uitkomt. Productie is weer wat anders, daar ben ik geen held in.
1 naaste/bekende van mij is op jonge leeftijd overleden. We hebben met vrienden de hele avond herinneringen op zitten halen, grappen zitten maken en drankjes gedaan in de kroeg. Veel gelachen.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel hoor, ik wilde eigenlijk al in gaan op je "dooddoeners", maar zelfs ik vond dat ongepast
Voor rmv doe ik het al voor het vierde jaar, voor sommige andere programma's afgelopen jaar en dit jaar voor het eerst. Is wel leuk ja, dan kun je je eigen concept ook een beetje helpen met opgroeien zeg maar. En je leert ook als ontwikkelaar veel van het praktische proces van programmamakenquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor rmv doe ik het al voor het vierde jaar, voor sommige andere programma's afgelopen jaar en dit jaar voor het eerst. Is wel leuk ja, dan kun je je eigen concept ook een beetje helpen met opgroeien zeg maar. En je leert ook als ontwikkelaar veel van het praktische proces van programmamaken
Vrij matige woordkeuze.quote:
Ik weet nou niet of dat nou de oorzaak of het gevolg is maar mn maag is wel helemaal van streek.quote:
Het is de schuld van Obama, of, zoals StefanP zegt, Maobama.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:14 schreef Godtje het volgende:
Ik geloof niet dat ik mijn beste week ooit heb
Het is de schuld van dit klote weerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is de schuld van Obama, of, zoals StefanP zegt, Maobama.
Welk kloteweer? Het is prachtig weer, de plantjes worden hier heel blij van.quote:
Volop zon hier. Straks in korte broek naar buiten.quote:
Qasplantjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Welk kloteweer? Het is prachtig weer, de plantjes worden hier heel blij van.
Beenkrulletjesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volop zon hier. Straks in korte broek naar buiten.
quote:
Chewie met een permanentjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Gelukkig zijn ze niet zo lang als het haar op mijn hoofd.
Prachtigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Altijd mooi, NWS en POL, ik ben er inmiddels heilig van overtuigd dat onze Killer-Noor een linksekerkganger is die dit allemaal gedaan heeft om rechts in een slecht daglicht te stellen.
Dat is natuurlijk ook gewoon zo, alle misstanden in de wereld zijn terug te leiden opquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Maar goed in Elsevier stond al dat het toch de schuld van de Islam is!
Het is de schuld van de PVV!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Nog even geduld. Volgens mij is het een record.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |