Hi, have you met me?quote:
Nouk...-1quote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb dit weekend 'Zookeeper' gezien, omdat 'Bad Teacher' te laat draaide en ik 'Hangover 2' inderdaad ook al had gezien. Vergeleken bij 'Zookeeper', vond ik 'Hangover 2' goed
Ik had geen keuze, we waren met z'n 6-en.quote:
jamaar Dougquote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb dit weekend 'Zookeeper' gezien, omdat 'Bad Teacher' te laat draaide en ik 'Hangover 2' inderdaad ook al had gezien. Vergeleken bij 'Zookeeper', vond ik 'Hangover 2' goed
Heffernanquote:
net of jij die niet aankan in je eentjequote:Op maandag 25 juli 2011 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had geen keuze, we waren met z'n 6-en.
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Zookeeper kreeg een recensie van 1 ster omdat z etoch iets moesten geven
"Pijnlijk onleuk" stond er.
Ik ga donderdag naar Captain America. De laatste van de losse Avengers
Ik ga niet met iemand die in een sushirestaurant opschrijft wie wat heeft en dat ook wegstreept in discussiequote:
Die vond ik leukquote:Op maandag 25 juli 2011 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Bridesmaids in de bios gezien laatst
Ik kan niet op tegen die 5-serie met 19-inch velgenquote:
Doug is leuk! Maar dieren moet echt niet gaan praten in een filmquote:
Ja, die was pas leuk! Echt veel lol om gehad, melissa mcCartneyquote:
dikke vette shit hequote:Op maandag 25 juli 2011 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan niet op tegen die 5-serie met 19-inch velgen
[..]
Doug is leuk! Maar dieren moet echt niet gaan praten in een film
Ja, ik ook. Middagje of avond naar de bios, achteraf ergens nog wat gaan drinkenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die was pas leuk! Echt veel lol om gehad, melissa mcCartney
Ik ga sowieso graag naar de bios, gewoon lekker als uitje.
Weer in NL? Of nog aan het werk?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die was pas leuk! Echt veel lol om gehad, melissa mcCartney
Ik ga sowieso graag naar de bios, gewoon lekker als uitje.
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:35 schreef rival het volgende:
dikke vette shit he
pratende dieren boeit me niet zo... een film is nou eenmaal nep he.... als dat verhaal verder maar boeiend is en de grappen leuk
Ja heb de posters gezienquote:
Druk. Juist in de avond moet ik me onder de nederlanders begeven hequote:Op maandag 25 juli 2011 15:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog een beetje vrij in de avond zodat je wat kan zien? Of drukd ruk druk?
Galifianakis... of zoietsquote:Op maandag 25 juli 2011 15:33 schreef Ripley het volgende:
Ik vond de hangover 2 best leuk. Extraatje voor mij was dat ik net in bangkok geweest ben en natuurlijk bradley cooper zach met de moeilijke achternaam.
Mja ach, ik heb een unlimited pas, dus dan maakt het niet zoveel uit.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga sowieso niet voor comedy's ofzo naar de Bios, alleen voor special effectfilms. De rest is thuis net zo goed te zien, goedkoper en dus geen lullende mensen om je heen.
Oh doe je productiewerk?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Druk. Juist in de avond moet ik me onder de nederlanders begeven he
Lijkt me op zich wel handig die pas, als er meer pathé's in de buurt zaten.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ach, ik heb een unlimited pas, dus dan maakt het niet zoveel uit.
Door comedy's heenlullen vind ik minder erg dan door een goede arthouse drama jankfilm
Nee ok, maar ik vind het dan ook weer niet zoveel toevoegen. Ik ga ook wel eens hoor, meestal als iemand er zelf wel graag heenwil ofzo. Maar ik download dit soort films meestal gewoon.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ach, ik heb een unlimited pas, dus dan maakt het niet zoveel uit.
Door comedy's heenlullen vind ik minder erg dan door een goede arthouse drama jankfilm
Volgende keer gewoon doenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik vind het dan ook weer niet zoveel toevoegen. Ik ga ook wel eens hoor, meestal als iemand er zelf wel graag heenwil ofzo. Maar ik download dit soort films meestal gewoon.
Wat ik niet snap, vorige week ging er een mobiel af, ok kan gebeuren, ff snel uit, 5 min later ging ie weer af, dan wil ik zo'n ding afpakken en wegmieteren.
Hij/zij zat helemaal aan de andere kantquote:
Des te beter je statement!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij/zij zat helemaal aan de andere kant.
Wat was er dan zoquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:46 schreef Flena het volgende:
ik heb laatst Kungfu Panda 2 in 3D gezien in de bioscoop
Ja,dochters van 7 en 5 jaarquote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat je een kind/neefje/nichtje hebt die dat wilde zien of geestelijk een beetje beperkt bent.
Ik zou het wel briljant vinden als iemand dat een keer doet in de bios.... Heb echt een grafhekel aan dat soort figuren die hun telefoon niet uit zetten.... Sowieso wel goed toestel, dat ie überhaupt nog bereik had...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat was er dan zoaan, dat ik het zou willen?
!!!1111111
!11111
Eigenlijk zou je die ook moeten behoeden voor die uitmelk pulp.quote:
ach hun hebben er van genoten en daar gaat het omquote:Op maandag 25 juli 2011 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je die ook moeten behoeden voor die uitmelk pulp.
Hou best van animatie films maar ik vond deel al heel erg mager. Lees: onvoldoende
Ja je kan idd best per ongeluk vergeten te zijn dat ding op stil te zetten (al staat er nog steeds de waarschuwing op het scherm) maar als je hem nadat ie overgaat daarna NOG niet op stil hebt staan?!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik vind het dan ook weer niet zoveel toevoegen. Ik ga ook wel eens hoor, meestal als iemand er zelf wel graag heenwil ofzo. Maar ik download dit soort films meestal gewoon.
Wat ik niet snap, vorige week ging er een mobiel af, ok kan gebeuren, ff snel uit, 5 min later ging ie weer af, dan wil ik zo'n ding afpakken en wegmieteren.
hulliequote:
hunebedquote:Op maandag 25 juli 2011 16:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks mis met hun als je het op de juiste manier gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |