Precies. Het leven is hardquote:Op maandag 25 juli 2011 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het leven van een nerd gaat ook niet over rozen he
Lult hij niet gewoon mee om je zo snel mogelijk naakt op zijn achterbank te krijgen?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm.. hoe we over de entertainment wereld denken, disneyfilms haha, muziek..
Dan blijf je toch vissen in dezelfde (foute) vijver vreesch ikquote:Op maandag 25 juli 2011 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
In de entertainmentwereld wil iedereen elkaar in de kont neuken als je niet oppast he, FF?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat denk ik ookquote:Op maandag 25 juli 2011 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat je een stuk beter in je vel zou zitten als je dat wel kon.
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
Lult hij niet gewoon mee om je zo snel mogelijk naakt op zijn achterbank te krijgen?
hij hoeft dat niet, kan iedereen krijgen denk zonder er iets voor te hoeven doenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lult hij niet gewoon mee om je zo snel mogelijk naakt op zijn achterbank te krijgen?
heb jij al een vriendin?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In de entertainmentwereld wil iedereen elkaar in de kont neuken als je niet oppast he, FF?
Nu hebben wij ook een *klik* ?
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij hoeft dat niet, kan iedereen krijgen denk zonder er iets voor te hoeven doen
Precies. Wij lelijke eendjes moeten daar iig wel meer moeite voor doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij hoeft dat niet, kan iedereen krijgen denk zonder er iets voor te hoeven doen
Jokkebrok!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geef me z'n telefoonnummer, ik bel hem NU op.
Alleen die melanoma hequote:Op maandag 25 juli 2011 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Wij lelijke eendjes moeten daar iig wel meer moeite voor doen.
Het leven is goed en makkelijk als je knap, fout en gebronst bent.
denk je dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef golfer het volgende:
Bieb en boodschappen.
Ik lees de ontknoping van het beroep later nog wel.
Je moet er iets voor over hebben Steer. Daarom neukt hij er graag 2 tegelijk. Voor je het weet ben je dood.quote:
DNA verspreiden. Meiden! Eén afpakken, rest doorgeven.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben Steer. Daarom neukt hij er graag 2 tegelijk. Voor je het weet ben je dood.
Het is de nieuwe messiasquote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hier gelukkig nu van donker- naar lichtgrijsquote:Op maandag 25 juli 2011 14:48 schreef Vork het volgende:
Nee, al is de lucht wel van mooi blauw naar strak wit gegaan.
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is de nieuwe messiasHebben we zijn beroep ook meteen te pakken
Allang. http://www.kpn.com/prive/mobiel/aanbiedingen/iphone4.htmquote:Op maandag 25 juli 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tof Sarabi! Heeft KPN em nou al?
ah fijn! Helaas moet ik nog wel ff wachten tot ik een nieuw toestel uit mag zoekenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Allang. http://www.kpn.com/prive/mobiel/aanbiedingen/iphone4.htm
gelukkig krijg je het toestel gratis bij een 2 jaar abbo van 150 euro per maandquote:Op maandag 25 juli 2011 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Allang. http://www.kpn.com/prive/mobiel/aanbiedingen/iphone4.htm
Yep, maar ik ben overgestapt naar T-mobilequote:Op maandag 25 juli 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tof Sarabi! Heeft KPN em nou al?
Ze moeten ergens hun melk koe weer mee terug krijgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gelukkig krijg je het toestel gratis bij een 2 jaar abbo van 150 euro per maand
ach, je zegt alles om de benen wijd te krijgenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das dan weer jammer..quote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gelukkig krijg je het toestel gratis bij een 2 jaar abbo van 150 euro per maand
wat is daar zo fout aan?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik blijf er bij: taxichauffeur, wat ik je brom
Ik denk dat zo iemand vooral foute vrouwen aantrekt (sorry FFT), want ik kan me van de vrouwen hier niet voorstellen dat ze op een foute, knappe man vallen die Disney films leuk vindt en met je flirt als hij al een relatie heeftquote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:15 schreef Isabeau het volgende:
(zie je het al voor je?Bluezz, LieLie, Sunny, Freecell, DE, krak?
![]()
het idee alleen al dat die er met een foute vent vandoor zouden gaan, ook als ze geen relatie hebben)
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat zo iemand vooral foute vrouwen aantrekt (sorry FFT), want ik kan me van de vrouwen hier niet voorstellen dat ze op een foute, knappe man vallen die Disney films leuk vindt en met je flirt als hij al een relatie heeftDus nee, hij kan niet iedereen krijgen.
(zie je het al voor je?Bluezz, LieLie, Lein, Sunny, Freecell, DE, krak?
![]()
het idee alleen al dat die er met een foute vent vandoor zouden gaan, ook als ze geen relatie hebben)
Ja, jou zie ik daar weer wel voor aanquote:
Jaquote:
En jij?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat zo iemand vooral foute vrouwen aantrekt (sorry FFT), want ik kan me van de vrouwen hier niet voorstellen dat ze op een foute, knappe man vallen die Disney films leuk vindt en met je flirt als hij al een relatie heeftDus nee, hij kan niet iedereen krijgen.
![]()
Alles natuurlijkquote:
het ging anders. We waren vrienden en hij had het constant over zn vriendin..ja, zn moppie/lief etc. Was best hoor en lijkt me geen beste versiertruc om daar mee te beginnen. Later kwamen er pas gevoelens maar ik denk dat hij ook door heeft dat dat niet gaat want hij reageert ook niet meer. Hijs gek op zn vriendin. En dit is t beste alleen ik vind t niet leuk dat ik weer op t verkeerde moment bij de verkeerde gevoelens krijg want mn hoofd wordt er gek van. Het is heus niet zo dat ik je niet leuk vindt als je geen vriendin hebtquote:Op maandag 25 juli 2011 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Ah, daar hebben we de eerste afknapper alquote:
haha wel een grappige analysequote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alles natuurlijk![]()
Nja je was bang dat wij dachten dat je hem op z'n beroep had uitgekozen en aangezien jij ook altijd voor taxi speelt..![]()
Of nachtclubeigenaar
Beiden![]()
Het is wel een beetje jammer idd dat je verliefd wordt op iemand waar je niet verliefd op zou moeten worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
het ging anders. We waren vrienden en hij had het constant over zn vriendin..ja, zn moppie/lief etc. Was best hoor en lijkt me geen beste versiertruc om daar mee te beginnen. Later kwamen er pas gevoelens maar ik denk dat hij ook door heeft dat dat niet gaat want hij reageert ook niet meer. Hijs gek op zn vriendin. En dit is t beste alleen ik vind t niet leuk dat ik weer op t verkeerde moment bij de verkeerde gevoelens krijg want mn hoofd wordt er gek van. Het is heus niet zo dat ik je niet leuk vindt als je geen vriendin hebt
dat is mijn main issue. Zou zo tof zijn om eens iemand te ontmoeten die leuk en vrijgezel is, en mij leuk vindt..quote:Op maandag 25 juli 2011 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wel een beetje jammer idd dat je verliefd wordt op iemand waar je niet verliefd op zou moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |