haha wel een grappige analysequote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alles natuurlijk![]()
Nja je was bang dat wij dachten dat je hem op z'n beroep had uitgekozen en aangezien jij ook altijd voor taxi speelt..![]()
Of nachtclubeigenaar
Beiden![]()
Het is wel een beetje jammer idd dat je verliefd wordt op iemand waar je niet verliefd op zou moeten worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
het ging anders. We waren vrienden en hij had het constant over zn vriendin..ja, zn moppie/lief etc. Was best hoor en lijkt me geen beste versiertruc om daar mee te beginnen. Later kwamen er pas gevoelens maar ik denk dat hij ook door heeft dat dat niet gaat want hij reageert ook niet meer. Hijs gek op zn vriendin. En dit is t beste alleen ik vind t niet leuk dat ik weer op t verkeerde moment bij de verkeerde gevoelens krijg want mn hoofd wordt er gek van. Het is heus niet zo dat ik je niet leuk vindt als je geen vriendin hebt
dat is mijn main issue. Zou zo tof zijn om eens iemand te ontmoeten die leuk en vrijgezel is, en mij leuk vindt..quote:Op maandag 25 juli 2011 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wel een beetje jammer idd dat je verliefd wordt op iemand waar je niet verliefd op zou moeten worden.
z80quote:Op maandag 25 juli 2011 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is mijn main issue. Zou zo tof zijn om eens iemand te ontmoeten die leuk en vrijgezel is, en mij leuk vindt..
Niet rot bedoeld, maar DH is een stuk minder fout dan jij lieverd.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
volgens mij is DH de foutste van de SC
wrom? Omdat ik Apres Ski dans?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet rot bedoeld, maar DH is een stuk minder fout dan jij lieverd.
Plus mijn skileraarquote:Op maandag 25 juli 2011 15:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohhhh ik kan in ieder geval één foute man bedenken waar Isa wat mee gehad heeft.
Oe heb je iets met je skileraar gehad?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Plus mijn skileraarVind ik ook héél fout
Mwoah. Cliché eerder denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tennisleraar, skileraar...allemaal best fout. En dit was dan ook zo'n hoogblonde met blauwe ogen en tandpastasmilequote:
oe!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(in Oostenrijk, niet in een skihut)
wat is een betere manier om ook je lieve kant te tonen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste afknapper al
Moet je dat nou echt nog vragen?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wrom? Omdat ik Apres Ski dans?
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(in Oostenrijk, niet in een skihut)
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet rot bedoeld, maar DH is een stuk minder fout dan jij lieverd.
ai...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tennisleraar, skileraar...allemaal best fout. En dit was dan ook zo'n hoogblonde met blauwe ogen en tandpastasmile
1. Door blijven klooien met een kerel waarvan je wist dat hij niet deugde, een vriendin had, je een rot gevoel gaf, je misbruikte en je als een afgetrainde hond behandelde?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou, geef jij eens een goed antwoord dan
Ik kan antwoord geven, maar dat vind jij vast niet goedquote:Op maandag 25 juli 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou, geef jij eens een goed antwoord dan
D_H verwoord het keurig, IMO.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
1. Door blijven klooien met een kerel waarvan je wist dat hij niet deugde, een vriendin had, je een rot gevoel gaf, je misbruikte en je als een afgetrainde hond behandelde?
2. Nooit nee kunnen zeggen of tegengas geven aan kerels die wat van je willen (hyves perikelen als voorbeeld)
ff kort samengevat. Kan nog langer.
dat is stom voor mezelf, niet 'fout'. Ik ben open en gevoelig maar fout schaar ik onder een player zijn. Dacht wel dat jullie dit bedoelden. Verder over punt 2; ik negeer mn hele hyves inbox hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
1. Door blijven klooien met een kerel waarvan je wist dat hij niet deugde, een vriendin had, je een rot gevoel gaf, je misbruikte en je als een afgetrainde hond behandelde?
2. Nooit nee kunnen zeggen of tegengas geven aan kerels die wat van je willen (hyves perikelen als voorbeeld)
ff kort samengevat. Kan nog langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |