Het leven van een nerd gaat ook niet over rozen hequote:Op maandag 25 juli 2011 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, daar hoor je vaker problemen mij. Die van mij dus wel, maar sommige gebruikte audio codecs (AAC en nog iets) werkt dan weer niet.
Bij ons kwam het voor bij het analoge TV signaalquote:Op maandag 25 juli 2011 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weer wat geleerdEn het probleem opgelost
ehm.. hoe we over de entertainment wereld denken, disneyfilms haha, muziek..quote:
Precies. Het leven is hardquote:Op maandag 25 juli 2011 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het leven van een nerd gaat ook niet over rozen he
Lult hij niet gewoon mee om je zo snel mogelijk naakt op zijn achterbank te krijgen?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm.. hoe we over de entertainment wereld denken, disneyfilms haha, muziek..
Dan blijf je toch vissen in dezelfde (foute) vijver vreesch ikquote:Op maandag 25 juli 2011 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
In de entertainmentwereld wil iedereen elkaar in de kont neuken als je niet oppast he, FF?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat denk ik ookquote:Op maandag 25 juli 2011 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat je een stuk beter in je vel zou zitten als je dat wel kon.
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
Lult hij niet gewoon mee om je zo snel mogelijk naakt op zijn achterbank te krijgen?
hij hoeft dat niet, kan iedereen krijgen denk zonder er iets voor te hoeven doenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lult hij niet gewoon mee om je zo snel mogelijk naakt op zijn achterbank te krijgen?
heb jij al een vriendin?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In de entertainmentwereld wil iedereen elkaar in de kont neuken als je niet oppast he, FF?
Nu hebben wij ook een *klik* ?
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij hoeft dat niet, kan iedereen krijgen denk zonder er iets voor te hoeven doen
Precies. Wij lelijke eendjes moeten daar iig wel meer moeite voor doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij hoeft dat niet, kan iedereen krijgen denk zonder er iets voor te hoeven doen
Jokkebrok!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geef me z'n telefoonnummer, ik bel hem NU op.
Alleen die melanoma hequote:Op maandag 25 juli 2011 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Wij lelijke eendjes moeten daar iig wel meer moeite voor doen.
Het leven is goed en makkelijk als je knap, fout en gebronst bent.
denk je dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef golfer het volgende:
Bieb en boodschappen.
Ik lees de ontknoping van het beroep later nog wel.
Je moet er iets voor over hebben Steer. Daarom neukt hij er graag 2 tegelijk. Voor je het weet ben je dood.quote:
DNA verspreiden. Meiden! Eén afpakken, rest doorgeven.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben Steer. Daarom neukt hij er graag 2 tegelijk. Voor je het weet ben je dood.
Het is de nieuwe messiasquote:Op maandag 25 juli 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |