quote:Op maandag 25 juli 2011 07:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
toch wel he!ons een beetje vergeten!
Ik was jullie nooit vergeten !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben alleen niet meer zo vaak op fok.
ah.. Je hebt een levenquote:Op maandag 25 juli 2011 07:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was jullie nooit vergeten !!!!![]()
Jij ook al hier?quote:Op maandag 25 juli 2011 07:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was jullie nooit vergeten !!!!![]()
jaquote:
Vroegah jongen.quote:
haha jij rebelse rakkerquote:Op maandag 25 juli 2011 07:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Muhahahaaha.. Elke ochtend zit er een man in de trein.. Die stapt een halte voor ik er uit moet in, en gaat er bij dezelfde halte uit.. Hij blijft altijd bij de deur staan, met zn hand op de knop aan de linkerkant.. Rechts zit ook een knop.. Om hem te irriteren druk ik dan op rechts, zodat hij niet meer kan drukken.. Whehehe..
Nu ging ie snel van links naar rechts toen ik er aan kwam.. Deed ie vorige week.. Te lachwekkend..
MAAAARRRR.. Ik drukte natuurlijk nu op links...
Hij ontplofte bijna
Autisten pestenquote:Op maandag 25 juli 2011 07:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Muhahahaaha.. Elke ochtend zit er een man in de trein.. Die stapt een halte voor ik er uit moet in, en gaat er bij dezelfde halte uit.. Hij blijft altijd bij de deur staan, met zn hand op de knop aan de linkerkant.. Rechts zit ook een knop.. Om hem te irriteren druk ik dan op rechts, zodat hij niet meer kan drukken.. Whehehe..
Nu ging ie snel van links naar rechts toen ik er aan kwam.. Deed ie vorige week.. Te lachwekkend..
Hij ontplofte bijna
quote:Op maandag 25 juli 2011 07:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij ontplofte bijna
Echt gaaf! Wat ga je draaien?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dinsdagnacht eerste 'show' morgen aan het eind van de middag ff testen.
Dat ga ik niet afbakenen. Wat ik leuk vind en dat loopt van Elvis Presley tot aan DJ Tiesto en alles wat er ook maar een klein beetje tussen zit.quote:
Aah, okay, tof!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ga ik niet afbakenen. Wat ik leuk vind en dat loopt van Elvis Presley tot aan DJ Tiesto en alles wat er ook maar een klein beetje tussen zit.
Op het eerste opzetje voor morgennacht staat onder andere al Herman Brood, AC/DC en UB40.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, okay, tof!
Ik merk aan mezelf dat ik zulke shows vaker afluister dan shows rondom één ding, als dat niet 'jouw ding' is dan houd je dat geen uur vol
Maar als er afgewisseld is met andere muziek is het juist leuk om eens iets anders te leren
Leuk!! UB40 is populair hahaquote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Op het eerste opzetje voor morgennacht staat onder andere al Herman Brood, AC/DC en UB40.
Ik heb nu een beetje jaren 70/80, maar je moet ook niet vreemd op kijken als ik eens een uurtje huidige top 40 draai.
Of country.
Of folk.
Of eurodance.
of...
of...
Dan draai ik ook alleen de liedjes die ik tof vind hoor, Gaga zul je bij mij niet horen.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk!! UB40 is populair haha
Ik had gister een half uur top 40 gedraaid, de ene helft vond het helemaal leuk en de andere helft een verschrikking
Country is wel leukquote:Op maandag 25 juli 2011 10:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Op het eerste opzetje voor morgennacht staat onder andere al Herman Brood, AC/DC en UB40.
Ik heb nu een beetje jaren 70/80, maar je moet ook niet vreemd op kijken als ik eens een uurtje huidige top 40 draai.
Of country.
Of folk.
Of eurodance.
of...
of...
Lady Gaga vind ik ook totaal niks voor jou, weer niet waaromquote:Op maandag 25 juli 2011 10:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan draai ik ook alleen de liedjes die ik tof vind hoor, Gaga zul je bij mij niet horen.
En UB40 is gewoon tof, ik heb drie LP's van ze.
Gewoon, gaga.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lady Gaga vind ik ook totaal niks voor jou, weer niet waarom
LP's nog wel, das gaaf!
Echt cool, ik vind die LP-foto's van Zwabs altijd zo mooiquote:Op maandag 25 juli 2011 10:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon, gaga.
Ik heb er, gok ik, een stuk of 60 staan ondertussen, en de collectie groeit nog steeds.
Ik ben een beetje mijn camera kwijt op het moment, maar ik zal een keer foto's voor je maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt cool, ik vind die LP-foto's van Zwabs altijd zo mooi
Whehe, herkenbaarquote:Op maandag 25 juli 2011 10:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben een beetje mijn camera kwijt op het moment, maar ik zal een keer foto's voor je maken.
Mooiequote:Op maandag 25 juli 2011 10:38 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel drie arty en onscherpe foto's van mijn pickup.
Tientje bij de kringloop ofzo.quote:
Ik ga drie van de vier ook doenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Heerlijk. Net boodschapjes gedaan, raampje open, muziek iets te hard, zonnebrilletje op.
Het gaat niet regenen, mond spoelen met zeep.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu boodschapjes en fysio
Voordat het gaat regenen
Het gaat niet regenen want het is ROZE MAANDAGquote:Op maandag 25 juli 2011 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu boodschapjes en fysio
Voordat het gaat regenen
KermisFM.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Het gaat niet regenen want het is ROZE MAANDAG
groot volksfeest
jajaquote:
Dat zijn de leuke dingen, die je ergens opduiktquote:Op maandag 25 juli 2011 10:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Tientje bij de kringloop ofzo.
Maar hij speelt als een terelier, heb er trouwens ook wel een redelijke versterker achterstaan, en prima boxen. Dat doet ook al een boel.
Tof.quote:
Ik was al wel op zoek, maar ik zag dees opeens staan, en voor dat soort prijzen kun je nog wel eens een gokje wagen.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke dingen, die je ergens opduikt
En dan zal er wel geluid uit komen ja
Helemaal tof als het goed uitpakt dan!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Ik was al wel op zoek, maar ik zag dees opeens staan, en voor dat soort prijzen kun je nog wel eens een gokje wagen.
Oh zekerquote:Op maandag 25 juli 2011 11:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
weet niet.. Zou het door de ibuprofen kunnen komen?
hier in Spijkenisse wel, volgens weeronline.nlquote:Op maandag 25 juli 2011 10:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Het gaat niet regenen, mond spoelen met zeep.
Die ik ook hebquote:Op maandag 25 juli 2011 11:39 schreef Lutte het volgende:
C_a, ik moet vandaag even naar de April Evil, kijken of ze dat vestje hebben![]()
Jaaaquote:Op maandag 25 juli 2011 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die ik ook heb
Die is leuk heHebben ze bij jullie een aparte winkel
Ik heb hem bij de sting gekochtZe hebben hem ook in het blauw
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaaaIk moet een vest maar vind alles lelijk
In Veghel niet, maar waar we gaan winkelen welEn ook een Sting, dubbel kans
Jup, lekker vrolijkquote:Op maandag 25 juli 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik ben al gelijk online aan het zoeken, ze hebben echt leuke kleding
Ow daar lagen er ook heel veel vanquote:Op maandag 25 juli 2011 11:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, lekker vrolijk![]()
Ik vind die smileyshirts ook altijd zo leuk
niet in tilburgquote:Op maandag 25 juli 2011 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier in Spijkenisse wel, volgens weeronline.nl
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die mooie kleren, je kunt het niet aan!!
ah.. Nee 2dequote:Op maandag 25 juli 2011 11:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh zekerDenk dat dat het is zelfs
Eerste dag?
*gaat weer duimen*quote:Op maandag 25 juli 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
Zo 1 augustus weer naar het ziekenhuis voor IUI poging nummer 2. Bij mijn eigen artsDus ik heb weer vertrouwen
* Duimt ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
Zo 1 augustus weer naar het ziekenhuis voor IUI poging nummer 2. Bij mijn eigen artsDus ik heb weer vertrouwen
De aanhoudster wint.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
ik sliep gewoon voor 23:00 uur al hequote:
Ik slaap nog steeds niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik sliep gewoon voor 23:00 uur al heAlthans dat zei Rob
Hij kwam voor 23:00 uur nar boven en toen lag ik al in coma
vind je het gek!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik sliep gewoon voor 23:00 uur al heAlthans dat zei Rob
Hij kwam voor 23:00 uur nar boven en toen lag ik al in coma
Ik was gistermiddag pas om 17u mijn bed uit, ik vermoed dat daar het probleem zit.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent al heel de nacht wakker?
ja maar eigenlijk wilde ik knetter bijstaan, maar ik kon echt niet meer. Gelukkig was Hans erquote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
vind je het gek!
Je roept al 3 dagen dat je moe bent
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb twee gaatjes in mijn been, komt allebei bloed uit, Twilight!!!
Nu ben ik bang voor jequote:Op maandag 25 juli 2011 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb twee gaatjes in mijn been, komt allebei bloed uit, Twilight!!!
Van Saturday Night Live. Amerikaanse sketchshow.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 07:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij ontplofte bijna
Nou er is iets fout gegaan bij die tyfus bioscoop dus ik denk dat we het wel kunnen vergeten, gvd wel geld afgeschreven maar geen ticketsquote:
Heb je al gebeld?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou er is iets fout gegaan bij die tyfus bioscoop dus ik denk dat we het wel kunnen vergeten, gvd wel geld afgeschreven maar geen tickets
Ja ik hang net op, we kunnen helaas niks doen moet u nieuwe bestellen betalen we deze terug na een emailquote:
valt me nog meequote:Op maandag 25 juli 2011 15:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.gadgetsentrend(...)tstation/20/85/4679/
¤200____________!
hihiquote:Op maandag 25 juli 2011 15:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die arme autist helemaal uit zijn doen
echt? hoe belachelijk zeg!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik hang net op, we kunnen helaas niks doen moet u nieuwe bestellen betalen we deze terug na een email
Krijg aids
WTF? Wat een stel graftakkenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik hang net op, we kunnen helaas niks doen moet u nieuwe bestellen betalen we deze terug na een email
Krijg aids
Ah keej.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van Saturday Night Live. Amerikaanse sketchshow.
dat is vreemd, lijkt meer een gevalletje "we kunnen wel,maar willen niet"quote:Op maandag 25 juli 2011 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijg aids
Wtfquote:Op maandag 25 juli 2011 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijg aids
Nee we gaan nu volgende weekquote:Op maandag 25 juli 2011 15:19 schreef Bellatrix het volgende:
Wtf hoe raar Kal.Dus die barcode heb je niet gekregen?
Gadverdamme wat een kutstreek.quote:
Nu even mail sturen voor mijn geld terugquote:Op maandag 25 juli 2011 15:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een kutstreek.Hoe dom zijn die joekels daar.
dank. Maar wederom leegquote:
Ik vind Heathrow ook maar een graftakken airport als je kijkt naar de importantie enzo.quote:
Ah well, wat pasta op kosten van de uitgever en dan maar wachten.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind Heathrow ook maar een graftakken airport als je kijkt naar de importantie enzo.
Een beetje aan de hoge regionen werken. Ik vind het een goed plan.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet niet hoe of waarom maar ik heb net Greatest Hits van Mariah Carey gedownload.
Ik ben er ook wel erg content mee hoor, toch een soort stevige fundering in mijn jeugd.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een beetje aan de hoge regionen werken. Ik vind het een goed plan.
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze hadden hem niet in mijn maatWel een ander vestje gevonden, lichtblauw
Jupquote:Op maandag 25 juli 2011 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
April Evil kocht ik vroegah ook altijd van. In The Sting toch?
hier is het zomer haha. Lekker weer.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een vestje, twee rokjes en een shirtje. En nu nog zomer graag
Tofquote:Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een vestje, twee rokjes en een shirtje. En nu nog zomer graag
okanquote:Op maandag 25 juli 2011 17:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Staat een lekker hapje in het bushokje.. Nomnom.. Even fappen!
Wat ben je een prachtig Mientje als je alle tijd van de wereld hebt.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een pudding op van Cambridge
Ik zit gewoon megavol
Nu een pot thee zetten
Ja dat had ik dus ookquote:Op maandag 25 juli 2011 18:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee.. ik stond net op de weegschaal.. mag wel weer gaan opletten
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat ben je een prachtig Mientje als je alle tijd van de wereld hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook
3 kilo
[..] ik 4. bah!
Hoeveel waren het er?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
Net ons pap meegeholpen wat te slopen in de tuin, gewoon een hele naaktslak familie gevonden.
3! Grote, kleinere en een babby.quote:
gavder!quote:Op maandag 25 juli 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
Net ons pap meegeholpen wat te slopen in de tuin, gewoon een hele naaktslak familie gevonden.
zou wel leuk zijn als iemand er tegen ingaat ofzoquote:Op maandag 25 juli 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
Vanavond trouwerij! Met c_a's speech door heloef en mij
Wil jij vanavond ipv zingen, lekker gaan rellen? Als iemand vraagt: wie heeft er bezwaar tegen dit huwelijk, dat jij dan opstaat en zeggen dat je het er niet mee eens bent?quote:
Ja, maar dat doe ik dan wel zingend!quote:Op maandag 25 juli 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil jij vanavond ipv zingen, lekker gaan rellen? Als iemand vraagt: wie heeft er bezwaar tegen dit huwelijk, dat jij dan opstaat en zeggen dat je het er niet mee eens bent?
Lekker acteren, lekker drama etc .....
Is goedquote:Op maandag 25 juli 2011 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik dan wel zingend!
Wat de REL ?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:55 schreef Lutte het volgende:
Ik ga de laptop reserveren, dit moet ik horen!
is dat zo?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:02 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer staan je buren bij Cityville niet meer op volgorde van XP?
Het laatst wat ik van haar hoorde was dat ze ging stofzuigen...ik hoop dat het monster haar niet opgezogen heeftquote:
Ik maak het monster kapot!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het laatst wat ik van haar hoorde was dat ze ging stofzuigen...ik hoop dat het monster haar niet opgezogen heeft
Ik heb er ff een whatsappje tegenaan gegooidquote:Op maandag 25 juli 2011 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het laatst wat ik van haar hoorde was dat ze ging stofzuigen...ik hoop dat het monster haar niet opgezogen heeft
je krijgt vast antwoordquote:Op maandag 25 juli 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er ff een whatsappje tegenaan gegooid
ik had een zelfde soort gesprekquote:Op maandag 25 juli 2011 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb haar net nog gesproken
Was boos over kaarten van PatheLogisch, kut pathe
Voor de rest veel zin in weekendEn ze mist uiteraard D en J
Maar dat is logisch
Siepie
Fool for youquote:Op maandag 25 juli 2011 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, weet jij hoe dat nieuwe liedje van krystle heet? Die van die rtl4 reclame?
Fool for you denk ik!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, weet jij hoe dat nieuwe liedje van krystle heet? Die van die rtl4 reclame?
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
Nou J. is nog steeds erg verdrietig dus ik voel me ook niet zo top nu
Dat is wel de bedoeling ja, hij vroeg het zo lief, kom je morgen even langsquote:Op maandag 25 juli 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Maar je gaat hem morgen even zien toch
[/quote]quote:Op maandag 25 juli 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fool for you
[quote]Op maandag 25 juli 2011 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fool for you denk ik!
Hoe weten jullie dat?quote:
Awwwquote:Op maandag 25 juli 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja, hij vroeg het zo lief, kom je morgen even langs
Siepiequote:Op maandag 25 juli 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
Kroelquote:Op maandag 25 juli 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een lekkere vent hoor
Joah!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Siepie
Die geven we zaterdag een extra knuffel
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
aidsvlekken?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Ik hoop dat die aidsvlekken uit me gezicht verdwenen zijn zaterdag
Niets wat make- up kan wegwerken denk ikquote:Op maandag 25 juli 2011 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Ik hoop dat die aidsvlekken uit me gezicht verdwenen zijn zaterdag
Miran gebruikt niet veel make-upquote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niets wat make- up kan wegwerken denk ik
Ik haat make-upquote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niets wat make- up kan wegwerken denk ik
nee dat had ik al door, maar als het haar echt stoort...de Da en de kruitvat zijn niets bij me....ik moest even het goede poedertje hebben voor de bruiloft toendertijdquote:
komende dagen even goed scrubben en dan komt het wel goed hoop ikquote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee dat had ik al door, maar als het haar echt stoort...de Da en de kruitvat zijn niets bij me....ik moest even het goede poedertje hebben voor de bruiloft toendertijd![]()
Zullen we een clubje oprichten?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie er ook uit als een leprapatient c_a, je bent niet alleen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie er ook uit als een leprapatient c_a, je bent niet alleen.
Ik ook nietquote:
Ik ook nooit gehad, ik heb eerder een droge huidquote:Op maandag 25 juli 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook nietNooit gehad ook, tot ik opeens met de pil stopte
Zelf vroeger toen ik de pil nog niet slikte had ik geen puisten en pukkels en whatever
droge huid heb ik ookquote:Op maandag 25 juli 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook nooit gehad, ik heb eerder een droge huid
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb zo'n vettige huid dat ik er me goulash-kroketten in frituur!
Geweldig.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb zo'n vettige huid dat ik er me goulash-kroketten in frituur!
Hij heeft ook echt de stem ervoorquote:Op maandag 25 juli 2011 20:24 schreef ValHallen het volgende:
robdriessen is echt de beste DJ van radio 49. By far.
eensquote:Op maandag 25 juli 2011 20:24 schreef ValHallen het volgende:
robdriessen is echt de beste DJ van radio 49. By far.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |