Als je de boemel richting Nijverdal bedoelt, nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef James1988 het volgende:
Snel vraagje, misschien weet iemand dat hier: is het Quer-durchs-Land-Ticket geldig in de boemel vanaf Enschede?
Vanaf Enschede rijdt er toch ook een treintje naar Münster van DB Regio?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je de boemel richting Nijverdal bedoelt, nee.
Oh, verhip.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vanaf Enschede rijdt er toch ook een treintje naar Münster van DB Regio?
SWT is wel geldig in elk geval, QDL zal dan ook wel geldig zijn (soortgelijke voorwaarden toch?)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef James1988 het volgende:
Snel vraagje, misschien weet iemand dat hier: is het Quer-durchs-Land-Ticket geldig in de boemel vanaf Enschede?
Andere voorwaarden, zelfde gebiedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef dennistd het volgende:
[..]
SWT is wel geldig in elk geval, QDL zal dan ook wel geldig zijn (soortgelijke voorwaarden toch?)
Dan heb je ook Spijkenisse nog, als aids een stad was..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rotterdam heeft echt z'n eigen Almeres wel. Heeft het Dordt niet voor nodig.
Ben je wel eens in Dordrecht geweest?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dordrecht is het Almere van Rotterdam in mijn beleving. Hoewel veel minder kut dan Almere vind ik Rotterdam weer veel kutter dan Amsterdam. Daarom mogen ze het wat mij betreft platgooien nadat ze flevoland hebben laten zinken.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dordrecht
was een relevante stad.
Gastjes, jullie zandbak is binnen profiel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kap es effetjes met dat geklier, daar is POL voor.
Wat dan? Ben er voor het laatste geweest toen greavy net een aprilia RS had gekocht nadat ik hem op msn had lopen spamen dat scooters voor wijven zijn. Rondje gereden daar en ik heb echt helemaal niks boeiends gezien. Mensen die ik daar ken gaan uit in breda of rotterdam.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Dordrecht geweest?
Heel wat meer te beleven dan Zoetermeer of Almere hoor. Dort ligt dicht bij Rotterdam, maar was al eeuwen een relevante stad.
VETquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:14 schreef Yreal het volgende:
ik mag onverwachte waarschijnlijk mee met de trein naar sziget![]()
Den haag HS -> Budapest.. dat word nog een hele zit..
Er komen opzich wel leuk dingen en je kan je er voor een paar centen de tering in zuipenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VET
Dat festival zou ik verder links laten liggen trouwens, maar okee
Datquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:22 schreef Yreal het volgende:
hé zo'n lange treinrit voor nop is natuurlijk een buitenkansje![]()
![]()
Zo kut is dat nou ook weer nietquote:
Ik ben jaren terug 1x met de trein naar Praag geweest, de trein die ik toen had vanaf Berlijn reed door naar Budapest. Weet niet precies meer hoe laat die uit Berlijn vertrok, ik weet wel dat we om 16:00 uur ofzo in Praag waren, en dat die trein om 23:30 in Budapest zou aankomen! Dat duurt best even jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er komen opzich wel leuk dingen en je kan je er voor een paar centen de tering in zuipen![]()
Maatje belde me net op dat degene waarmee hij ging moeilijk loopt te doen, maar hé zo'n lange treinrit voor nop is natuurlijk een buitenkansje![]()
Maar god, hoe fucking lang zal dat wel niet zitten zijn?
De rit met grotendeels ICE via wenen duurt al 20 uur![]()
tot wenen !
Nee man denk om je kilometersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:36 schreef Yreal het volgende:
Mmm, praag is 17:49 + 5,30 is meer dan een dag.. de neukDan lijken die ICE's, railjets of desnoods het vliegtuig toch wel een stuk aantrekkelijker..
Oei, dat begint echt welzorgelijke proporties aan te nemen nuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:40 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik zit pas aan 9.796km dit jaar... Ik ben maar een beetje een nep-treinnerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |