Simpele reden: het spoorwegnetwerk is er niet voor geschikt, voor kantelbakinstallaties is wat ruimte nodig (i.v.m. het omgrenzingsprofiel) en die is er in Nederland niet. Op het toelatingsformulier voor spoorwegvoertuigen van het IVW staat ook iets als:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik had ineens een ingeving: waarom schaft NS geen Pendolino's aan?
quote:x) Bevat het spoorwegvoertuig een kantelbakinstallatie?
- Ja: Ga naar y)
- Nee: Ga naar z)
y) Kan de kantelbakinstallatie worden uitgeschakeld?
- Ja: ga naar z)
- Nee: dank u voor uw aanvraag en tot ziens
En als je de 26 al ruim bent gepasseerd?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:16 schreef greavy het volgende:
[..]
Als je nog geen 26 bent, kan je voor België een Go Pass (10 ritten voor ¤50) kopen aan een loket.
Dan kan je een Rail Pass kopen: 10 ritten voor 74 euro.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
En als je de 26 al ruim bent gepasseerd?
Is Visé - Brussel één rit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:44 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dan kan je een Rail Pass kopen: 10 ritten voor 74 euro.
Jammer voor de staat, maar de hele concessie was nooit realistisch zoals Ascendancy al terecht aangeeft. Nu is het hopen dat de andere geïnteresseerden (DB, SNCF, Stagecoach, etc) niet al te lastig gaan doen waardoor een vlotte integratie HRN+HSL mogelijk is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef Duvel het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)honderden-miljoenen/
!!!
Kunnen we tenminste dordrecht overslaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jammer voor de staat, maar de hele concessie was nooit realistisch zoals Ascendancy al terecht aangeeft. Nu is het hopen dat de andere geïnteresseerden (DB, SNCF, Stagecoach, etc) niet al te lastig gaan doen waardoor een vlotte integratie HRN+HSL mogelijk is.
Als dat eenmaal gebeurd is zie ik het een stukje zonniger in voor de HSL in Nederland (+België).
Ik kan me niet voorstellen dat de volledige 1900 op de HSL wordt gegooid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kunnen we tenminste dordrecht overslaan
Kijk, een man met hersensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:47 schreef Yreal het volgende:
Ze moeten ook nog effe een bocht in de HSL leggen bij lage zwaluwe naar roosendaal, dan kan alles Dordrecht over slaan![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:47 schreef Yreal het volgende:
Ze moeten ook nog effe een bocht in de HSL leggen bij lage zwaluwe naar roosendaal, dan kan alles Dordrecht over slaan![]()
Wat heb jij tegen Dordrecht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:47 schreef Yreal het volgende:
Ze moeten ook nog effe een bocht in de HSL leggen bij lage zwaluwe naar roosendaal, dan kan alles Dordrecht over slaan![]()
Sowieso is het doordeweek inderdaad één rit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:56 schreef ReisT het volgende:
Als je tussen twee willekeurige stations in België reist via de kortste of snelste route is dat één rit.![]()
Welke twee stations dat mag je dus zelf kiezen, Visé-Essen is ook één rit.
Dordrecht is het Almere van Rotterdam in mijn beleving. Hoewel veel minder kut dan Almere vind ik Rotterdam weer veel kutter dan Amsterdam. Daarom mogen ze het wat mij betreft platgooien nadat ze flevoland hebben laten zinken.quote:
Rotterdam heeft echt z'n eigen Almeres wel. Heeft het Dordt niet voor nodig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dordrecht is het Almere van Rotterdam in mijn beleving. Hoewel veel minder kut dan Almere vind ik Rotterdam weer veel kutter dan Amsterdam. Daarom mogen ze het wat mij betreft platgooien nadat ze flevoland hebben laten zinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |