Een voeding met 80+ certificaat. En een processor met een lage TDP.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zegt me dus ook niksIk bedoel, ik weet niet wat je onder zuinig verstaat
Hoezo heb je die stick nodig dan als ze het komen aansluiten?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef CherryLips het volgende:
Morgen grote internet- en tv- aansluitdag. En even kijken of ik zelf het bureau in elkaar kan timmeren. Er stond nog een groot bureau in de garage dat ik mocht gebruiken, hoef ik die ene hier niet te demonteren, in te schepen en daar naar boven te sjouwen enzoMisschien dat ik morgen even zo'n stickje met prepaid mobiel internet koop ofzo, dan kan ik gewoon aan de eettafel werken.
Dat dus. En ik moet met de trein, dus ik kan amper wat meenemen. Op het bureau na staan alle meubels er al. En nog meer dagen vrij nemen kost me klauwen vol geld.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:15 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij heeft ze het nodig voor haar werk.
Lang niet alles staat in de woordenboeken. En namen controleren, uitdrukkingen opzoeken en vragen mailen.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:29 schreef Tegan het volgende:
Heb je dat vaak nodig dan met je woordenboeken?
Knuffelen lijkt me toch beter.quote:
Je denkt dat je nu nog geloofwaardig overkomt?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind zeehondjes lief en mensen die bont dragen stom.
Mijn aversie tegen Nickelson jassen heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:51 schreef Lolaatje het volgende:
Je denkt dat je nu nog geloofwaardig overkomt?
Die jassen zijn een goede reden om bont toe te juichen en om nep bont te verbieden.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn aversie tegen Nickelson jassen heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken.![]()
Hmm, die was niet erg sterk he.![]()
Ze was vannacht wat minder slaperig dan eergisteren. Maar doet het helemaal niet slecht vind ik.quote:
Beide zijn lelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:57 schreef Godtje het volgende:
Die jassen zijn een goede reden om bont toe te juichen en om nep bont te verbieden.
Dan worden de jassen onbetaalbaar voor die ...... en zijn van van die lelijke trend af.
Neequote:Op maandag 25 juli 2011 11:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn aversie tegen Nickelson jassen heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken.![]()
Hmm, die was niet erg sterk he.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer online
En ik heb tv op m'n slaapkamer
Misschien kan je er één verpatsen op marktplaatsquote:Op maandag 25 juli 2011 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Ziggo heeft me twee draadloze modems gegeven. Aardig van ze
Internet!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer online
En ik heb tv op m'n slaapkamer
Of als reserve houden, want die ene gaat ongetwijfeld een keer kapot.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien kan je er één verpatsen op marktplaats
Dan geven ze gewoon een nieuwe.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of als reserve houden, want die ene gaat ongetwijfeld een keer kapot.
En wat moet je dan tot die nieuwe is geleverd?quote:
Zo doen wij dat ook hoor, maar ondertussen lopen we het via DM gigantisch af te kraken.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef Tegan het volgende:
In mijn gezicht zeggen ze natuurlijk wel dat het mooi is.
Wel weer ouderwets gezellig. Helemaal leuk dat CL haar crib er vlak achteraan kwam.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo doen wij dat ook hoor, maar ondertussen lopen we het via DM gigantisch af te kraken.
Ga er eens naast staan en maak es een foto. Gaan wij kijken of we het zien.quote:
Behangquote:Op maandag 25 juli 2011 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
Ach joh, wat een gezeur ook over die muren. Wij hebben ook geen egale witte muur. Ik vertik het ook om het hele huis van behang te voorzien aangezien ik alles door moet trekken met onze open trappen.
Je ziet het niet en het stoort voor geen meter.
We hebben het er niet over gehadquote:
CD? Het is 2011 hoor!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:28 schreef Tegan het volgende:
Kan je ergens Windows cd's krijgen als je een legale key hebt? Of info@microsoft.nl mailen?
Dit stalkt een heel stuk makkelijker zo!quote:Op maandag 25 juli 2011 23:02 schreef Tegan het volgende:
Anyway. Slaapt iedereen al? CL al klaar voor eerste nachtje daar?
OS X Lion kan je al niet meer eens krijgen op een fysiek medium maar alleen via download.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:19 schreef Q. het volgende:
[..]
OS X Lion kan je al niet meer eens krijgen op een fysiek medium maar alleen via download.
Als je een key hebt kan je gewoon via torrent-sites een ISO downloaden, het gaat alleen om de licentie.quote:
Dat is volgens mij alleen voor early adopters. Er komt vanzelf nog wel een doosje in de schappen te liggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:19 schreef Q. het volgende:
[..]
OS X Lion kan je al niet meer eens krijgen op een fysiek medium maar alleen via download.
Volgens mij spelen ze met de gedachte om het uit te brengen op een USB stick als fysiek medium. Kost ineens wel $20 meer als ik de geruchten mag gelovenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen voor early adopters. Er komt vanzelf nog wel een doosje in de schappen te liggen.
Maar vast wel in een state-of-the-art hoesje. Want zo is Apple.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen voor early adopters. Er komt vanzelf nog wel een doosje in de schappen te liggen.
Dat kan nauwelijks nog een verrassing zijn aangezien je voor al hun producten flink betaalt voor de fysieke verschijning, niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze met de gedachte om het uit te brengen op een USB stick als fysiek medium. Kost ineens wel $20 meer als ik de geruchten mag geloven. Afzetters.
Nee? Alleen accesoires willen ze volgens mij 500% winst op maken. De rest valt wel mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan nauwelijks nog een verrassing zijn aangezien je voor al hun producten flink betaalt voor de fysieke verschijning, niet?
Nee, download is 30 dollar, fysiek (USB stick) 70 dollar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze met de gedachte om het uit te brengen op een USB stick als fysiek medium. Kost ineens wel $20 meer als ik de geruchten mag geloven. Afzetters.
Voor de non-mobile tak valt dat best mee, mits je inderdaad niet vergelijkt met de afgetrapte Acer van de Mediamarkt. De mobile tak heeft daarentegen een erg mooie markup (geen vergissing van Apple in uw voordeel, u gaat niet naar start).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan nauwelijks nog een verrassing zijn aangezien je voor al hun producten flink betaalt voor de fysieke verschijning, niet?
Nee hoor, hij blijft in de App store staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar vast wel in een state-of-the-art hoesje. Want zo is Apple.
$70? Dan laat ik hem voor deze generatie vermoedelijk liggen. Zo imposant vond ik de extra's van Lion niet (en nu kan ik nog zonderquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, download is 30 dollar, fysiek (USB stick) 70 dollar.
Ja, duh, maar er staat wel meer in de App Store wat ook fysiek te koop is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, hij blijft in de App store staan.
Het doosje van Leopard was onovertroffen mooi.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarin is Apple dan weer niet uniek.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee? Alleen accesoires willen ze volgens mij 500% winst op maken. De rest valt wel mee.
Yup. Het enige doosje wat ik niet als Family Pack hebquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope. Maar wel 30 euro.
Die hele Lion is een een magere update met de helft van MS gejat. Als het niet meer is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook gewoon doordat Snow Leopard zo geweldig goed is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
$70? Dan laat ik hem voor deze generatie vermoedelijk liggen. Zo imposant vond ik de extra's van Lion niet (en nu kan ik nog zonder).
Apple is in vrij veel dingen niet uniekquote:
Je sarcasme unit is stuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hele Lion is een een magere update met de helft van MS gejat. Als het niet meer is.
Kijk wat we nu hebben uitgevonden! Omgekeerd scrollen!![]()
Iedereen dat gelijk weer uitzetten. Maar wel trots zijn op hun Lion!![]()
En we hebben nu! Folders en mapjes! OMG! Folders en mapjes! Kan iemand me opvangen voor ik flauw val! Folders en mapjes! De innovatie!![]()
En er trots op zijn.
Vergeet fullscreen applicaties nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:07 schreef Godtje het volgende:
En we hebben nu! Folders en mapjes! OMG! Folders en mapjes! Kan iemand me opvangen voor ik flauw val! Folders en mapjes! De innovatie!
Je smaak.... werk er aan!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het doosje van Leopard was onovertroffen mooi.
[ afbeelding ]
Nog nooit gezien! OMG! Hoe uniek!quote:
"Space, the final frontier"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het doosje van Leopard was onovertroffen mooi.
[ afbeelding ]
En geen scrollbars meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vierkante buttons zijn ook innovatief te noemen.
Die ziet er dan nog wel weer okay uit. Ik mis Exposé op mijn werklaptopquote:
Dat was waarschijnlijk het ding waar ik het langst over na moest denken.quote:
Spaces zijn nu wel wat flexibeler, dat is wel handig. Maar waarom moest het nu zonodig allemaal weer anders?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die ziet er dan nog wel weer okay uit. Ik mis Exposé op mijn werklaptop.
Think different!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk het ding waar ik het langst over na moest denken.
Huh!!!?!?! Dat had ik toch al? Waarom is dit nieuw?![]()
Nou we hebben het iets verbeterd! Niet te veel, minimaal en we laten de oude versie er ook in omdat dat zo lekker makkelijk werkt dubbele dingen in je OS![]()
Je krijgt nu voor 30 euro ook twee applicatie mappen! De eerste hadden we niet zo handig gemaakt. Dus we doen een nieuwe poging met bijna fuullescreen en mapjes. Omdat de oude kut is. Maar die kutte blijft het ook doen!
Ja maar het ziet er toch mooi uit?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat deed ik. Ik had een upgrade verwacht waar je iets aan hebt.
De mac doet het voor de rest prima hoor trouwens.quote:
Finder is ook matig. Windows Explorer daarentegen ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:15 schreef Godtje het volgende:
Je krijgt nu voor 30 euro ook twee applicatie mappen! De eerste hadden we niet zo handig gemaakt. Dus we doen een nieuwe poging met bijna fuullescreen en mapjes. Omdat de oude kut is. Maar die kutte blijft het ook doen!
Niets mis met de gebrekkigheid van de communicatiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
De mac doet het voor de rest prima hoor trouwens.
Alleen de laatste updates, gebrekkige communicatie en innovatie blijven de laatste tijd helaas uit.
Explorer is echt 100 keer beter. Jammer dat MS de indexing heeft verbeterd in windows 7 en 2008 maar de serach heeft verneukt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Finder is ook matig. Windows Explorer daarentegen ook.
quote:
Explorer is voor mensen die geen filemanagement willen doen, maar net op dat ene bestandje willen klikken om het te openen of op te starten. Dat kan met een OS wat library/tag based is, maar Windows is (nog) niet dat OS.quote:
Je bent niet bekend met Internet Explorer voor Mac?quote:De grootste ergenis van de mac vind ik echt finder. Zelden zo iets slechts gezien.
Je moet blij wezen dat je de Single Threaded Finder van OSX Tiger niet heb mee hoeven maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Finder is ook matig. Windows Explorer daarentegen ook.
Dat heb ik Explorer ook vaak genoeg zien doen. Onder Windows NT, dat welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet blij wezen dat je de Single Threaded Finder van OSX Tiger niet heb mee hoeven maken.
Dat was pas slecht. Je hele systeem liep vast om een Netwerk share te zoeken.
Finder is geheel niet mee te werken op geen enkele manier.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Explorer is voor mensen die geen filemanagement willen doen, maar net op dat ene bestandje willen klikken om het te openen of op te starten. Dat kan met een OS wat library/tag based is, maar Windows is (nog) niet dat OS.
[..]
Je bent niet bekend met Internet Explorer voor Mac?.
Ja, alleen ik heb liever een download van Microsoft ipv een of andere torrentquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je een key hebt kan je gewoon via torrent-sites een ISO downloaden, het gaat alleen om de licentie.
direct bij MS kunnen downloaden acht ik buitengewoon onwaarschijnlijk. Heb het zelf vorig jaar, ow wacht, da's alweer bijna 2 jaar terug, ook met een torrent gedaan, omdat ik de installatiecd niet terug kon vinden. De "crack" dl's ontwijken scheelt een stuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, alleen ik heb liever een download van Microsoft ipv een of andere torrent.
Met een hash-checker.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:52 schreef Tegan het volgende:
Ah, ik heb denk ik al een goede download gevonden. Hoe doe je eigenlijk zo'n hash check?
http://code.kliu.org/hashcheck/quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:52 schreef Tegan het volgende:
Ah, ik heb denk ik al een goede download gevonden. Hoe doe je eigenlijk zo'n hash check?
Windows NT 4.0. Dat was pas een systeem. Jaaaaaaren mee gewerkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik Explorer ook vaak genoeg zien doen. Onder Windows NT, dat wel.
Dat was pas ruk bedoel je?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Windows NT 4.0. Dat was pas een systeem. Jaaaaaaren mee gewerkt.!
Het was een verademing qua stabiliteit. Terwijl al mn vriendjes nog zaten te vloeken met een continue crashend Windows 98 was ik ze een paar stappen voor met NT.quote:
Hipquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een verademing qua stabiliteit. Terwijl al mn vriendjes nog zaten te vloeken met een continue crashend Windows 98 was ik ze een paar stappen voor met NT.
NT was stabiel maar geen multimedia.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was een verademing qua stabiliteit. Terwijl al mn vriendjes nog zaten te vloeken met een continue crashend Windows 98 was ik ze een paar stappen voor met NT.
Alleen draaide er niets op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Terwijl al je vriendjes lagen te neuken zat je met NT te kloten?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Heerde. Onwaarschijnlijk dat Q. toen veel getrouwde vriendjes had.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Terwijl al je vriendjes lagen te neuken zat je met NT te kloten?
Juist!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Terwijl al je vriendjes lagen te neuken zat je met NT te kloten?
Nou, ze waren er vroeg bij hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heerde. Onwaarschijnlijk dat Q. toen veel getrouwde vriendjes had.
Voor games had ik een dualboot met 98.quote:
Zo'n nieuwe technologie dat je het oude nog ernaast moest hebbenquote:
Geen USBquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor games had ik een dualboot met 98.Maar Total Annihilation draaide er op.
Qua normale apps draaide het bijna alles.
Geen Plug & Play.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen USB
Dat was nog eens een mooie tijd.
Het idee was mooi. De wereld te mooi gezien ook maar wel mooi.quote:
Pics in het vorige deel.quote:
Lotgenootjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het idee was mooi. De wereld te mooi gezien ook maar wel mooi.
Ik moet een nieuwe PC.De mijn blijft uitvallen. Gewoon keihard uit.
Vermoedelijk voeding probleem maar aangezien het al een core2duo is van 4 jaar oud misschien maar eens een nieuwe.
Baas gesmst of ik een nieuwe mag.quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baas gesmst of ik een nieuwe mag.
Hij is op vakantie of ik anderhalve week kan wachten![]()
Als ik geduldig wil zijn dan zou ik wel buschauffeur zijn geworden.![]()
Ik moet een i7 met 8gb en ssd's
Ik zou bijna de gok wagen en het halen en later de bon inleveren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
Mannen en geduld.Nee nee, dat moet GELIJK opgelost worden.
Heb ik weer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:55 schreef Godtje het volgende:
Te geduldig geweest. Ze is al bezet.
Jammer.
Had ze inderdaad ook al in flora en fauna voorbij zien komen, wat een schatjequote:
ik. De rest doet er niet toe.quote:
Toch naar de kermis? Of naar Pennywise?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:54 schreef JDude het volgende:
Straks naar Tilburg. Welke inentingen heb ik dan nodig?
Iets met arsenicum.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:54 schreef JDude het volgende:
Straks naar Tilburg. Welke inentingen heb ik dan nodig?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch naar de kermis? Of naar Pennywise?
Ik heb er even aan gedacht maar ik ben deze week al heel veel de hort op en dat trekt mijn portemonnee niet (om over mijn lever maar niet te spreken).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:38 schreef Kuukske het volgende:
Ga je ook Grrr? Omdat je het zelf voorstelt?
Wie?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:42 schreef Kuukske het volgende:
Oh wat jammer. Ga je wel naar Bad Religion?
Ik ben een weirdoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:50 schreef Kuukske het volgende:
Wel Pennywise kennen, maar Bad Religion niet..
Wow.
Is prima, alleen gaat het eerst volgende vliegtuig pas om half 8 morgen ochtendquote:
En waarom dat dan?quote:
Omdat jij van de games bent!quote:
Deus Ex komt eind augustusquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat jij van de games bent!![]()
En dus ook door jou komt er gvd de komende maanden geen normaal spel uit!![]()
En in Nov, Dec, Jan komen er dan in 1 keer 10 uit ofzo
Echt geen fuck. Infamous2 was nog aardig en La noire een beetje tegenvaller maar bij gebrek aan beter... en dan het vooruitzicht voor de maand jul, aug, sep is bedroevend.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deus Ex komt eind augustus
Jan Meijroos zat maandag ook op het vliegveld te bedenken welke goede games er recent uit waren gekomen, zes sites aanwezig en iedereen zat er een beetje van: uhm, eigenlijk geen donder
En ze komen als eerste dus het zal idd wel lopen maar het is wel kut. Voor nu want ik zit uit ellende maar 100% te halen in la noire. En voor dan want wat moet ik nou.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:51 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat spel zal toch wel lopen, geen concurrentie van Rockstar op dit moment en iedereen wacht braaf op GTA V. Die komt er, dat weet ik, maar Rockstar is eerst druk met Max Payne 3.
Aankondiging? Na Max Payne 3 dit jaar. Hypetrain vertrekt voor een aankomst zo rond kerst 2012 en het zal uitgesteld worden voor een release in 2013.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze komen als eerste dus het zal idd wel lopen maar het is wel kut. Voor nu want ik zit uit ellende maar 100% te halen in la noire. En voor dan want wat moet ik nou.
Saints row komt wel. Maar dan ook nog twee shooters. ....
En wat denk jij? GTA 5 eind 2012? Of gaat het 2013 worden?
Beste gamereeks everquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aankondiging? Na Max Payne 3 dit jaar. Hypetrain vertrekt voor een aankomst zo rond kerst 2012 en het zal uitgesteld worden voor een release in 2013.
*Kristallen bol weer wegstopt.
quote:
quote:
quote:
Thanksquote:
Dat vergeet ik ook nooit meer.quote:
en gefeliciteerd met oud poezeltjequote:Op woensdag 27 juli 2011 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vergeet ik ook nooit meer.Gelijk met mijn oudje, poezel is 20 geworden vandaag.
proficiat*
Thanks. Jij ook met poezelquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vergeet ik ook nooit meer.Gelijk met mijn oudje, poezel is 20 geworden vandaag.
proficiat*
Dat is net als Seven. die tegelijk jarig is met mijn ex en even oud. Dat vergeet ik ook nooit meer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Jij ook met poezel. Hoe heet ze eigenlijk?
Volgens mij wist ik dat al wel ergens omdat ze dus vorig jaar ook jarig was met mij.
Welke van de vele?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:43 schreef Tegan het volgende:
Dat is net als Seven. die tegelijk jarig is met mijn ex en even oud. Dat vergeet ik ook nooit meer.
Wel vergeten wat haar andere nick nou was![]()
.
Ik vergeet telkens hoe oud/jong je bent. Zo heeft iedereen wat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:43 schreef Tegan het volgende:
Dat is net als Seven. die tegelijk jarig is met mijn ex en even oud. Dat vergeet ik ook nooit meer.
Wel vergeten wat haar andere nick nou was![]()
.
Jij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welke van de vele?. Je denkt vast aan MLI.
Gefeliciteerd T..
Samenquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens hoe oud/jong je bent. Zo heeft iedereen wat.![]()
Ik schat je nog steeds ouder dan je bent.Sorry.
Dat hoor ik irl ook altijd. Maar dat vind ik wel een compliment, dus bedanktquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens hoe oud/jong je bent. Zo heeft iedereen wat.![]()
Ik schat je nog steeds ouder dan je bent.Sorry.
Wacht maar tot je 30 bent en mensen denken dat je 40 bent.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat hoor ik irl ook altijd. Maar dat vind ik wel een compliment, dus bedankt.
Ik ook, zeker 25 geweest.quote:
Inderdaad, daarom ben ik blij dat mijn zoons mij jonger schatten dan Lit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Wacht maar tot je 30 bent en mensen denken dat je 40 bent.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 30 bent en mensen denken dat je 40 bent.
Jaloers? En ook al geen pup? Awwwwquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Al word ik gewoon elk jaar 21. Maar misschien is het tijd om er eens 24 van te maken, 21 wordt ongeloofwaardig.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar ik voel me nog een jong blaadje van 16.
Maatje 34 hebben, naar Robbie Williams in Paradisoquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:01 schreef Tegan het volgende:
16 zijn was wel briljant. Mega-egoboost van geslaagd zijn, geen verplichtingen, alleen maar leuke dingen doen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 40 bent en mensen denken dat je 20 bent.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Schatten ze jou zooooo jong ja?Laat eens zien of ze gelijk hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:11 schreef Pheno het volgende:
Mja, begrijpelijk, met een lap voor mijn gezicht schatten ze me ook gelijk 18.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij juist 25+quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, begrijpelijk, met een lap voor mijn gezicht schatten ze me ook gelijk 18.
Het is de enige foto die ik voorhanden hebquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, begrijpelijk, met een lap voor mijn gezicht schatten ze me ook gelijk 18.
Waar heb ik die bandfoto van je gelaten? *zoekt*quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is de enige foto die ik voorhanden heb
Toen ik bij de RHCP zat met een sok om mijn.... No, you wouldn't!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar heb ik die bandfoto van je gelaten? *zoekt*
Er gebeurd hier inderdaad vrij weinig...quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wacht en wacht en er komt maar niks.
Geeft niks. NIet iedereen kan een hardwerkende burger zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:57 schreef Kuukske het volgende:
Ja, jeetje. Ik ging alleen even liggen onder het mom van.. Dat ligt lekker..
Een sok om je ijsbeer, inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen ik bij de RHCP zat met een sok om mijn.... No, you wouldn't!
Dead pinguin in 3... 2... 1...quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een sok om je ijsbeer, inderdaad.
Bandfoto.
GMTA. Dat deed ik vanmiddag ook. Even liggen tijdschriftje lezen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:57 schreef Kuukske het volgende:
Dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:57 schreef Kuukske het volgende:
Al die voetstappen op je kleed?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:29 schreef Tegan het volgende:
Hi. Verjaardag overleefd. Ik weet weer waarom ik nooit mensen over de vloer heb.
Pffft, moet ik ook eens doen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:57 schreef Kuukske het volgende:
quote:
quote:
Typische 'als je geen voeten zou hebben, zou je dan schoenen dragen?' foto.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:35 schreef Godtje het volgende:
Aangezien tieten en tepels niet meer mogen in dit soort topics.
![]()
[ afbeelding ]
Of een "het is dat ze voeten heeft, anders zou je niet weten wat de voorkant is"quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typische 'als je geen voeten zou hebben, zou je dan schoenen dragen?' foto.
Verdomde rages ook waar het hip is om je zonnebril op je achterhoofd te dragen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:37 schreef Pheno het volgende:
Of een "het is dat ze voeten heeft, anders zou je niet weten wat de voorkant is"
quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verdomde rages ook waar het hip is om je zonnebril op je achterhoofd te dragen.
ik weet niet of ik nu blij moet zijn dat het 2 uur duurde voor ik 'm begreep, of bedroefd dat ik 'm überhaupt snapquote:Op donderdag 28 juli 2011 07:44 schreef Pheno het volgende:
En dan doet hij zijn wiebelende hoofdaanval!
Wat schattig. Je bent me niet vergeten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:29 schreef Diovarus het volgende:
Jah hoor, moet alleen wennen aan dit alles.
Anders dan eerst (jaar of 2 terug)
ben je stiekem gevolgd![]()
NB!ers vergeten elkaar nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat schattig. Je bent me niet vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |