Een voeding met 80+ certificaat. En een processor met een lage TDP.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zegt me dus ook niksIk bedoel, ik weet niet wat je onder zuinig verstaat
Hoezo heb je die stick nodig dan als ze het komen aansluiten?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef CherryLips het volgende:
Morgen grote internet- en tv- aansluitdag. En even kijken of ik zelf het bureau in elkaar kan timmeren. Er stond nog een groot bureau in de garage dat ik mocht gebruiken, hoef ik die ene hier niet te demonteren, in te schepen en daar naar boven te sjouwen enzoMisschien dat ik morgen even zo'n stickje met prepaid mobiel internet koop ofzo, dan kan ik gewoon aan de eettafel werken.
Dat dus. En ik moet met de trein, dus ik kan amper wat meenemen. Op het bureau na staan alle meubels er al. En nog meer dagen vrij nemen kost me klauwen vol geld.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:15 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij heeft ze het nodig voor haar werk.
Lang niet alles staat in de woordenboeken. En namen controleren, uitdrukkingen opzoeken en vragen mailen.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:29 schreef Tegan het volgende:
Heb je dat vaak nodig dan met je woordenboeken?
Knuffelen lijkt me toch beter.quote:
Je denkt dat je nu nog geloofwaardig overkomt?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind zeehondjes lief en mensen die bont dragen stom.
Mijn aversie tegen Nickelson jassen heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:51 schreef Lolaatje het volgende:
Je denkt dat je nu nog geloofwaardig overkomt?
Die jassen zijn een goede reden om bont toe te juichen en om nep bont te verbieden.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn aversie tegen Nickelson jassen heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken.![]()
Hmm, die was niet erg sterk he.![]()
Ze was vannacht wat minder slaperig dan eergisteren. Maar doet het helemaal niet slecht vind ik.quote:
Beide zijn lelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:57 schreef Godtje het volgende:
Die jassen zijn een goede reden om bont toe te juichen en om nep bont te verbieden.
Dan worden de jassen onbetaalbaar voor die ...... en zijn van van die lelijke trend af.
Neequote:Op maandag 25 juli 2011 11:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn aversie tegen Nickelson jassen heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken.![]()
Hmm, die was niet erg sterk he.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer online
En ik heb tv op m'n slaapkamer
Misschien kan je er één verpatsen op marktplaatsquote:Op maandag 25 juli 2011 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Ziggo heeft me twee draadloze modems gegeven. Aardig van ze
Internet!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer online
En ik heb tv op m'n slaapkamer
Of als reserve houden, want die ene gaat ongetwijfeld een keer kapot.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien kan je er één verpatsen op marktplaats
Dan geven ze gewoon een nieuwe.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of als reserve houden, want die ene gaat ongetwijfeld een keer kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |