quote:Twin Cam and Special
In 1971, the Type 74 Europa Twin Cam was made available to the public, with a 115 hp (78 kW) 1558 cc "big valve" Lotus-Ford Twin Cam engine (105 hp US "Federal" emissions control version until the end of production), a new Renault 4-speed gearbox (Type 352) and a re-designed bodyshell to improve rearward visibility. Mike Kimberley, who rose to become chief executive of Group Lotus, then a new engineer at Lotus, was appointed Chief Engineer of the Europa TC project. 1,580 cars were shipped as Europa Twin Cam before Lotus switched to a 126 hp (94 kW) aspirated by Dell'Orto/Weber carburettors version of the same engine; in addition to offering a new Renault 5-speed (Type 365) gearbox option; and renamed the car Europa Special. It weighed 740 kg (1631 lb), had a top speed of 123 mph (198 km/h), did 0–60 mph in 7.0 seconds, and ran the 1/4 mile in 14.9 sec. A total of 100 Specials were manufactured. To honour Team Lotus's 1972 and 1973 F1 World Championship titles, all black with gold pin stripe – plus numbered badge – Europa Specials were offered as the first ever John Player Special commemorative motor vehicles.
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Juist omdat het een station is, ligt ook en GSi blokkie in, incluis de remmerij, bak en aandrijfassen; technisch is het gewoon een GSi, het is niet alleen maar looksquote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. En een station ook nog
AF = AutoFans
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Juist omdat het een station is, ligt ook en GSi blokkie in, incluis de remmerij, bak en aandrijfassen; technisch is het gewoon een GSi, het is niet alleen maar looks
Ik bedoelde "grapje, ik maak wel een nieuwe".quote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Maar daarom nog niet minder grappig. AF
Ja. Maar liever heb ik het over AFquote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik bedoelde "grapje, ik maak wel een nieuwe".
Nou, ga AF. Zit. En koest.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja. Maar liever heb ik het over AF
/care wat anderen ervan vindenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring...
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:41 schreef Paladijn het volgende:
heerlijke wagen in GT5
En nu ga ik slapen.
Vanaf morgen zijn we te volgen via http://twitter.com/teamspijker en http://carbagerun.littlebluefrog.nl in de avonduurtjes
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben goehoed. EN IK MAAK GDFR geen nieuwe.
Met de rest bedoelde ik niet jou, maar de rest van het team Spijker.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je wenste ons 'have fun' dus jij gaat slapen
Gezellig.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Met de rest bedoelde ik niet jou, maar de rest van het team Spijker.
Dus als je het niet erg vindt, ga ik pas zo meteen een keertje.
Lijkt me lastig/duur als je een keer iets kapot hebt.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef densmee het volgende:
is dit niks SD?
http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=12253
Touratech stuurt alles op, als je de beurs maar ver genoeg open doet.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lijkt me lastig/duur als je een keer iets kapot hebt.
Heb ik pas al gepost in dat topic van die dude die door zuid Amerika wilde, duur speeltje, maar wel een serieus dingquote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef densmee het volgende:
is dit niks SD?
http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=12253
trustuh liefjequote:Op zondag 24 juli 2011 23:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb ik pas al gepost in dat topic van die dude die door zuid Amerika wilde, duur speeltje, maar wel een serieus ding![]()
![]()
Ik zit te kijken voor een wat oudere GSX of GSF, of een FJ of FJR 1000+ voor de woon - werk km's, kan ik een beetje opschieten op de snelwegDan kan de Twin een beetje voor de leut/fun/prive kilometers en de offroad blijven.
ik ga maffen; om 04.00 gaat de wekker voor mijn first day @ de vakantiejob![]()
laterZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuurlijk, maar ik was niet sippie hoor, komt wel goed hier, en ik word gewoon lekker betaald voor niksdoen, zit lekker buiten in het zonnetjequote:Op maandag 25 juli 2011 07:20 schreef Anne het volgende:
Ben je nou meteen weer vrolijk?
Edit, deze was nog tegen SD.
Kijk, dat is relaxed begin van de weekquote:Op maandag 25 juli 2011 07:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tuurlijk, maar ik was niet sippie hoor, komt wel goed hier, en ik word gewoon lekker betaald voor niksdoen, zit lekker buiten in het zonnetje
mogguh, klefbekquote:
quote:
truequote:Op maandag 25 juli 2011 07:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Kijk, dat is relaxed begin van de week
is dit inlikken voor een modfunktie of ben je ein bisschen schwul?quote:Op maandag 25 juli 2011 07:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Voor jou een goedemorgen met een kusje in de zon
Heb je een mail gehad van ondergetekende voor modschap?quote:Op maandag 25 juli 2011 07:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
is dit inlikken voor een modfunktie of ben je ein bisschen schwul?
is forum@fok mijn mailadres tegenwoordig?quote:Op maandag 25 juli 2011 07:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Heb je een mail gehad van ondergetekende voor modschap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Daarom! Ik heb me al ingelikt (quote:Op maandag 25 juli 2011 07:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
is forum@fok mijn mailadres tegenwoordig?
quote:lieve yvje, jij bent de beste! Maar dat wist je alGraag zou ik zolang anne er rondhuppelt hoofdmot worden van pta. Ik weet bijna niets van auto's maar het lijkt me een geweldige ervaring en zo kan ik mijn cv wat opleuken. Liefst, kusjes en hugs, yours 4evah, fokgastje
![]()
![]()
that makes two of us, alleen raakt mijn nederlandsch er niet van van slagquote:Op maandag 25 juli 2011 07:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja maar dat is puur persoonlijk hoor. Gewoon, omdat ik van anne vrolijk wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 25 juli 2011 07:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
that makes two of us, alleen raakt mijn nederlandsch er niet van van slag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zo een stomme fout
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 08:07 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff, we zijn een uur verder, en nog steeds sta ik niet in de computer hierik heb serieus nog nooit in 020 gewerkt zonder problemen; wat een kutdorp is het toch ook
Goede veiligheidsprocedure, dat dan weer wel. En het had ook kunnen regenen, dus onterechte klachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Trucker rijdt dwars door Bourtange
Trucker rijdt dwars door Bourtange
Een trucker heeft een spoor van vernielingen achtergelaten in Bourtange.
Tijdens zijn rit, dwars door Bourtange, vernielde de trucker met zijn vrachtwagen verschillende historische bruggen, een monumentale synagoge en enkele panden. De bruggen en smalle straten van Bourtange zijn niet berekend op een grote vrachtwagens. Om in Bourtange te komen, moest de 58-jarige Groningse trucker over drie oude bruggen rijden. Bij de eerste twee bruggen in Bourtange vernielde hij de grote houten deuren uit de poort.
Bij alle drie de bruggen, waar de trucker overheen is gereden, zijn de leuningen versplinterd en de pijlers beschadigd. De trucker eindigde zijn rit op het Martkplein van Bourtange, waar hij ook nog eens twee lantaarnpalen omver reed en een dakgoot raakte. Een van de lantaarnpalen vloog, door de klap van de aanrijding, door het boograam van een oude synagoge.
Volgens deskundigen zal het nog weken duren voordat de schade aan de bruggen in Bourtange is hersteld, mocht dat überhaupt al lukken. ''Als de bruggen verzakt zijn, zal het moeilijk worden om ze te repareren'', aldus de manager van Stichting Vesting Bourtange.
De politie vermoedt dat de trucker onder invloed was van alcohol, maar de chauffeur weigerde aan een blaastest mee te werken. Hij is '' in flink verwarde toestand'' in de cel gezet. Een ander probleem is de vrachtwagen, die nog steeds klem staat in het centrum van Bourtange. De gemeente van Bourtange is nog aan het onderzoeken nog hoe de truck het beste weer kan worden verwijderd uit Bourtange.
Ik snapte al niet waar je het over had.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:26 schreef Alfisti het volgende:
Graag even een complimentje dat ik geen Anne-land maar Duitsland schreef.
Linkje naar jullie twitter gebeuren. Vind het wel leuk om te volgen!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:37 schreef Paladijn het volgende:
updates op onze twitter incl. wat simpele foto's trouwens
http://twitter.com/teamspijkerquote:Op maandag 25 juli 2011 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Linkje naar jullie twitter gebeuren. Vind het wel leuk om te volgen!
Succes trouwens.
goed bezig, hou het spul heelquote:Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
http://twitter.com/teamspijker
erg gaaf tot nu toe, we gaan nu richting bremen, hamburg en kopenhagen
Zo dat klinkt goed! Veel succes!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
http://twitter.com/teamspijker
erg gaaf tot nu toe, we gaan nu richting bremen, hamburg en kopenhagen
misschien was het je opgevallen dat ze op d'r werk zit, dus logischerwijs komt het slachtoffer bij d'r paps kieken, kan weing kwaad imhoquote:Op maandag 25 juli 2011 14:44 schreef Freezer het volgende:
Vind SD dat wel goed? Brommers kiek'n met een ander?
Fokken op het werk?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
misschien was het je opgevallen dat ze op d'r werk zit, dus logischerwijs komt het slachtoffer bij d'r paps kieken, kan weing kwaad imho
Op dr foon ja, net als ikquote:
Pijpen!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op dr foon ja, net als ik![]()
Vraagstuk van de dag: wat is dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, een technische ruimte, maar wat doet het?
kleine smurf mag niet meedoen, die heeft voorkennis
10 punten; een server koelinstallatie to be exactquote:
Internet is niet CO2-neutraal, dat is duidelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
10 punten; een server koelinstallatie to be exact
En dit is maar een deel, het hele ding is 3 verdiepingen hoog, en op het dak staat ook nog een vuiltje
die liggen er niet meer hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 17:45 schreef densmee het volgende:
waar staat dat apparaat ergens want dan ga ik die gedore ratel en ring steeksleutel even halen die jullie hebben achtergelaten
ja, da's wild heahquote:Op maandag 25 juli 2011 17:47 schreef densmee het volgende:
overigens een 600 1cilinder in de hand houden is toch iets anders als een 4 cilinder 750
pijperijquote:Op maandag 25 juli 2011 15:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op dr foon ja, net als ik![]()
Vraagstuk van de dag: wat is dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, een technische ruimte, maar wat doet het?
kleine smurf mag niet meedoen, die heeft voorkennis
oh die zijn in tweevoud uitgevoerdquote:Op maandag 25 juli 2011 16:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
10 punten; een server koelinstallatie to be exact
En dit is maar een deel, het hele ding is 3 verdiepingen hoog, en op het dak staat ook nog een vuiltje
voor de unimog die ik had, daar zitten de wiel moeren bijvoorbeeld vast met 24 en de naafkappen met 52 en dat soort klote maten.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die liggen er niet meer hooren wat moet je met sleutel en doppie 30?
[..]
ja, da's wild heah
autocad is de oplossingquote:Op maandag 25 juli 2011 18:34 schreef Barcaconia het volgende:
Gvd gvd wat kan solidworks toch irriterend zijn als je er maar 1x per jaar ofzo iets in moet maken en je niet alle functies kent
In dit gebouw staan héééél veel kamertjes van 6 bij 6 (ofzo) redelijk volgeplempt; groot blok in het midden van de ruimte, en dan zo hier en daar nog wat tegen de wanden, en sjeezus wat maakt die koeling een takkeherriequote:Op maandag 25 juli 2011 18:13 schreef lipje het volgende:
[..]
oh die zijn in tweevoud uitgevoerd
Weet nog een datacentrumpje te staan van een verzekeraar. Twee enorme hallen met dito koelcentrale ernaast. Toen de halletjes af waren werd de nieuwste mainframes erin geïnstalleerd. Welgeteld 1/100ste van het gebouwde vloeroppervlak werd gevuld met het computertje
Voortgang heet dat toch?
ben je al bij de noodgeneratoren geweest? Indien Telecity, dan zijn de dempers in de gevel door mijn werkgever geleverdquote:Op maandag 25 juli 2011 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In dit gebouw staan héééél veel kamertjes van 6 bij 6 (ofzo) redelijk volgeplempt; groot blok in het midden van de ruimte, en dan zo hier en daar nog wat tegen de wanden, en sjeezus wat maakt die koeling een takkeherrieZe hebben in de meeste ruimtes van dat blauwe pimp LED licht, en overal waar je de TL uitdoet gaat er blauwe verlichting aan
Lekkerquote:Op maandag 25 juli 2011 19:30 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had een week of 3 geleden de huidige meterstanden even aan de maatschappij doorgegeven. Krijg ik net een brief terug dat ik 90% van mijn betaalde voorschotten terugkrijg van het laatste half jaar
Mooi meevallertje. Nu weet ik niet of ik gewoon zuinig ben of de oude bewoners gigantisch veel stookten (dit was van het gas, elektro en water moet ik nog krijgen...)
Nee, dat is het niet, en nee ik ben ook niet in de genroom (één van de 5 of 6 ofzoquote:Op maandag 25 juli 2011 19:54 schreef lipje het volgende:
[..]
ben je al bij de noodgeneratoren geweest? Indien Telecity, dan zijn de dempers in de gevel door mijn werkgever geleverd
quote:
Ik vind dat het je goed recht is. Moet hij maar opletten.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
.
Fout ben ik heah.
Mja fok it, ik heb potverdeurie de meubels en keuken die erin zitten ook betaald en daar krijg ik ook niks meer van terug hmm.
Dat moet ik ook nog doenquote:
Op mijn Twin is het ook 24, maar 30 kom je bijna nergens tegen bij normaal gebruik. misschien eens op een bussie, of trekker, en op een vrachtwaggel natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:15 schreef densmee het volgende:
[..]
voor de unimog die ik had, daar zitten de wiel moeren bijvoorbeeld vast met 24 en de naafkappen met 52 en dat soort klote maten.
en terugschakelen met een 1 cilinder is wel meer opletten dan met een 4 cilinder
wiel staat erg snel stil
Soms kan het idd heel handig zijn als je het hebt liggenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:30 schreef Barcaconia het volgende:
Als je een unimog wilt hebben en ook nog wat wilt sleutelen moet je eigenlijk een fatsoenlijke grote doppenset hebben (3/4" drive met maten van 24 t/m 60 oid). Ik heb ooit van gedore zo'n set gekocht op een markt voor relatief weinig en best veel plezier aan gehad. Je pakt nooit mis op een dop en je hebt ook nog altijd de goeie maat bus bij de hand om een lager of keerring ergens in te tikken
Zet maar hier voor de deur, mits belastingvrij.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
er komt hier zo een Volvo 240 voorgereden, wie wil me aanraken?
Ik niet. Oude Volvo'squote:Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil je vriendin wel aanraken, maar dat heeft niets met die roestbak van denquote:Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,hier voor de deurquote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zet maar hier voor de deur, mits belastingvrij.
Dat zijn gewaagde uitspraken. Ik heb echter nog niets van Alex zijn huidige vriendin gezien dus misschien heb je wel gelijkquote:Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik wil je vriendin wel aanraken, maar dat heeft niets met die roestbak van den
De blanke hond is duidelijk slimmer dan de getinte.quote:
Ik vind de getinte meer slimheid tonen dan de witte.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De blanke hond is duidelijk slimmer dan de getinte.
De getinte is aggressiever, de blanke gaat meer probleemoplossend te werk.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik vind de getinte meer slimheid tonen dan de witte.
De witte heeft de lead. De bruine denkt, ik ga er achteraan. Dit werkt niet en vervolgens vindt hij zijn eigen weg. Zo filosofischquote:Op maandag 25 juli 2011 21:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De getinte is aggressiever, de blanke gaat meer probleemoplossend te werk.
De bruine heeft gewoon geen zin meer en geeft te vlug op zoals altijdquote:Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De witte heeft de lead. De bruine denkt, ik ga er achteraan. Dit werkt niet en vervolgens vindt hij zijn eigen weg. Zo filosofisch![]()
Hij geeft niet op. Hij gaat door de struiken heen om bij zijn doel te komen (de tennisbal). Slimquote:Op maandag 25 juli 2011 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De bruine heeft gewoon geen zin meer en geeft te vlug op zoals altijd
Volgens mij gaat hij niet door de struiken heen om de tennisbal te pakken maar gaat hij liggen slapen omdat hij moe is van een minuutje bewegen, de lambal.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hij geeft niet op. Hij gaat door de struiken heen om bij zijn doel te komen (de tennisbal). Slim
Lolquote:Op maandag 25 juli 2011 21:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij niet door de struiken heen om de tennisbal te pakken maar gaat hij liggen slapen omdat hij moe is van een minuutje bewegen, de lambal.
ze is ECHT heel mooiquote:Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zijn gewaagde uitspraken. Ik heb echter nog niets van Alex zijn huidige vriendin gezien dus misschien heb je wel gelijk
verplicht vakantie?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:31 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom is het zo dat als je de hele dag thuis wacht een pakketje pas om 17.00 geleverd wordt terwijl als je om 8.30 even snel een boodschap moet doen ze om 8.35 een niet-thuis briefje in de bus gooien
Complot. Schopje bnwquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:31 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom is het zo dat als je de hele dag thuis wacht een pakketje pas om 17.00 geleverd wordt terwijl als je om 8.30 even snel een boodschap moet doen ze om 8.35 een niet-thuis briefje in de bus gooien
Dat.quote:
Morgen weer werken hoor!quote:
En dat dus ja. Samenzweerders zijn het, alle pakketbezorgersquote:
ohquote:
Lijkt me sterk, er zijn misschien wel wat filialen gesloten maar wij hebben geen vaste vakantietijd en groot magazijn ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
ohje baas staat hier als gesloten op de kalender, vandaar dat ik t dacht.
godver, ik kom thuis, ook zon briefje in de bus, morgennaar t postkantoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga dadelijk even bij het UPS depot kijken. Ze vertelden me aan de telefoon dat de kans groot is dat de chauffeur het pakje al daar neergepleurd heeft, alhoewel het briefje zegt dat het pas morgenvroeg op te halen is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
godver, ik kom thuis, ook zon briefje in de bus, morgennaar t postkantoorgeen diee wat t is, ik laat dingen altijd naar mn oudersw sturen omdat ik nooitthuis ben op pakketjesboerentijdstippen...
Hoera!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:42 schreef Anne het volgende:
Dankzij jullie ook heah: [Belangrijk] Vieze stoute plaatjes en de rest
Bij de track & trace staat vandaag afleveren. Nou dat hebben ze ook gedaan bij een bedrijf 3 kilometer verderop. Bij Schenkerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:53 schreef Anne het volgende:
Wat hebben jullie met UPS allemaal vandaag?
Ik heb trouwens ook pas onlangs een aanvaring gehad met ze, op mijn werk![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:08 schreef Sounddragon het volgende:
Hoi.
Schimmel in de badkamer, kapotte staande lamp, 46 cm tv, schuifpui die maar 20 cm open kan, en interwebz voor 8 eur per dag.
Rara waar lig ik? (op een doorgezakt dubbel eenpersoonsnest)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere kamer eisen. doh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dat heb ik ook wle een gedaanb hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij de track & trace staat vandaag afleveren. Nou dat hebben ze ook gedaan bij een bedrijf 3 kilometer verderop. Bij SchenkerFucking gigantisch transportbedrijf, dus morgen weer in de telefoon klimmen
![]()
Bij de trace stond gewoon het juiste adres X en toch leveren ze het af op Y.
Het adres in de trace is ook gewoon veranderd![]()
En dan snap ik al helemaal niet waarom die lul die de pakketten aan neemt voor een pakket teken wat helemaal niet voor hun is
Bij ons komt er toch echt niks in wat niet aangemeld is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou dat heb ik ook wle een gedaanb hoor.
UPSman: "Hoi, ik heb 14 pakketjes neergezet, wil je ff tekenen, en mag ik poepen?"
ik: *teken een smilie op zijn palmcomputer nadat ik heb geconstateerd dat er inderdaad 14 pakketjes zijn en de doosjes onbeschadigd zijn*
Jegaat echt niet op alle doodjes het adres controleren, dat komt goederenontvansgt vanzelf tegen.
geen zin om te gaan zitten uppen met mijn foon.. No picsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow en pics van de wanstaltigheden!
Waar zit je?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
Ow, en mijn kamer ligt aan de drukste kruising van dit kutdorp, en de gordijnen kunnen niet eens dicht, wat is dat voor bullshit?
Gelukkig hangen er geen rookmelders; klein pluspuntje
waarschijnlijk zijn ze goed verzekerd en hopen ze erop dat je de boel per ongeluk in de hens zet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
Ow, en mijn kamer ligt aan de drukste kruising van dit kutdorp, en de gordijnen kunnen niet eens dicht, wat is dat voor bullshit?
Gelukkig hangen er geen rookmelders; klein pluspuntje
je kunt ook zelf een hotel regelen als dat je op zich niet tegenstaat. zo te horen moet er wat beters te vinden zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
geen zin om te gaan zitten uppen met mijn foon.. No pics
En ik heb ook geen zin om al mijn zooi weer te gaan verhuizen naar een nader uitgewoond hok.. baas al gebeld; volgende week betaalt ie mij de hotelkosten, en ga ik lekker heen en weer rijden.. Nu was de boel al betaald, vind ik dan ook weer lullig..
bij jullie komen er ook een paar honderd orderregels per dag binnen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij ons komt er toch echt niks in wat niet aangemeld is.
alles is no smoking jonguh, in alle hotels tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn ze goed verzekerd en hopen ze erop dat je de boel per ongeluk in de hens zet.
slaapmasker + oordopjes ftw.
Ik krijg er in elk geval een verhoogd hartritme vanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou dat heb ik ook wle een gedaanb hoor.
UPSman: "Hoi, ik heb 14 pakketjes neergezet, wil je ff tekenen, en mag ik poepen?"
ik: *teken een smilie op zijn palmcomputer nadat ik heb geconstateerd dat er inderdaad 14 pakketjes zijn en de doosjes onbeschadigd zijn*
Jegaat echt niet op alle doodjes het adres controleren, dat komt goederenontvansgt vanzelf tegen.
daarom laat ik pakketjes altijd bij mn ouders bezorgen, die zijn WEL thuisquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik krijg er in elk geval een verhoogd hartritme van![]()
Maar ik heb net die toko gebeld waar ik iets besteld had en die roggelen het maar.
Nou zijn dat belgen, maar ik hoop dat het goed komt
Schenker is idd misschien een ander verhaal zo huge als dat is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij jullie komen er ook een paar honderd orderregels per dag binnen?
Ik laat het juist altijd op m'n werk aankomen omdat ik daar altijd aanwezig ben en UPS/TNT/DHL en heel de rambam elke dag komt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daarom laat ik pakketjes altijd bij mn ouders bezorgen, die zijn WEL thuismaar dit was blijkbaar een verrassing van iemand vandaag
We zijn een distributiebedrijf, wat denk je?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij jullie komen er ook een paar honderd orderregels per dag binnen?
dat de logistiek beter geregeld is dan bij een productie/assemblage bedrijfquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:37 schreef Anne het volgende:
[..]
We zijn een distributiebedrijf, wat denk je?.
Bij distributie bedrijven zijn de rollen omgedraaid. Dan bepaald het bedrijf wanneer je mag komen lossen als leverancierquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat de logistiek beter geregeld is dan bij een productie/assemblage bedrijf
dat doen wij ook, JIT, zo weinig mogelijk in t magazijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij distributie bedrijven zijn de rollen omgedraaid. Dan bepaald het bedrijf wanneer je mag komen lossen als leverancier
Nee hoor, geweldig bedrijfquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is UPS toch een enorm HOEREN bedrijf zeg![]()
Die lui kunnen echt helemaal niks goed doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee hoor, geweldig bedrijfWant ondanks dat ik mijn pakketje vandaag niet meer kon ontvangen zijn ze toch het magazijn ingelopen en het gaan zoeken. 10 minuten later liep ik weer naar buiten en dit is het resultaat:
KDL32EX521?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
37BX420 staat er op de doos.quote:
Nee trouwens. Hij zit in brabantquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:46 schreef Alfisti het volgende:
@Geluidsdraak: zit je in 020 in het hotel?
Gaat mijn speeltje nu kapot?quote:
Je kunt niet autorijden, ree nauwelijks oplettend op een landweggetje en had hem bijna met 100 km / u in een stilstaande vrachtwagen gezet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Is het al weekend?
M'n hart heeft vandaag overuren gemaakt bij het autorijden. Dus al m'n energie van deze week is al weer op![]()
Kom je na 40 minuten ellende op de snelweg eindelijk die heerlijke mooie polder in. Staat er een of andere kutpool met vrachtwagen midden op de weg. Die lulhannes kwam aardappelen halen van de buurman en dacht hem daar wel even neer te kunnen zetten en te verdwijnen.
Polen
Nee, die lul stond midden op straat te wachten bij m'n oprit waar hij in had moeten rijden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je kunt niet autorijden, ree nauwelijks oplettend op een landweggetje en had hem bijna met 100 km / u in een stilstaande vrachtwagen gezet?
ben ik dood?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:46 schreef Alfisti het volgende:
@Geluidsdraak: zit je in 020 in het hotel?
Sorryquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef Anne het volgende:
Wat een teringherrie buiten man. Ik mag hopen dat dit niet weer de hele nacht gaat duren. Dat hoor ik zelfs met mijn doppen in nog. Als het nou leuke muziek was ofzo..
Haha ja je dacht toch niet echt dat ik hem af ging zetten he. Sla jij maar gewoon een nachtje overquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt de volumeknop serieus de verkeerde kant op gedraaid![]()
.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef Anne het volgende:
Wat een teringherrie buiten man. Ik mag hopen dat dit niet weer de hele nacht gaat duren. Dat hoor ik zelfs met mijn doppen in nog. Als het nou leuke muziek was ofzo..
trustuh trollenroepsterquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb doppen op maat. 10x beter dan van die kutdingen die jij post.
Anyway, boterhammen smeren en naar bed. Leeter.
Edit: Hmm. Ik draai de voordeur toch maar even op slot. Volgens mij is er hier achter echt een feestje aan de gang. Lopen ineens weer tig jongeren door de straat.
Eddy Wally, helaas is zijn ontdekker net overleden Johnny Hoesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik spring uit een vliegmachine
Alleen maar om jou te zien
Om jou te behagen
Durf ik alles wagen
Eddy is vandaag uit het ziekenhuis gekomen, maar hij gaat nooit meer naar huisquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:20 schreef densmee het volgende:
[..]
Eddy Wally, helaas is zijn ontdekker net overleden Johnny Hoes
wouter heeft een nare maar drukke avond achter de rugquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Wouter wil niet over de hond praten en heeft me uit de chat gewipt
Beterschapquote:Op woensdag 27 juli 2011 07:04 schreef Anne het volgende:
Dat kut uitzendbureau neemt echt nooit hun telefoon op.
[me=Anne] gaat weer verder pitten.
[/me]
Vandaag wordt er niet gewerkt.
Uhm met wat?quote:
Snuitjequote:
Ja snap er niks van. Maar wel lief van haar tochquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vind jij het ook niet gek dat Anne mij feliciteerde?!
quote:
Ik ben shit (dubbele reacties) aan het verwijderenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:02 schreef densmee het volgende:
Weinig intresse in die koptelefoons Anne
Nog niet eens de topics vol
zo is dat garantie tot aan de drempel, ze zullen zelf wel iets verkeerds gedaan hebben denk ik dan maar, en had sloggi even 2,5 uur buikpijn laten hebben voor zijn domme vraagquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:43 schreef Anne het volgende:
De kopers van mijn brommert belden mijn vader daarstraks op btw. Hij is een beetje kapoet gegaan.
De zuiger heeft iig een bougie geplet en de krukaslager of drijfstanglager is stuk.
Kosten volgens de garage = 1800 euro![]()
![]()
.
Beter koopt ie gewoon een nieuw blok voor een paar honderd euro.
Anyway, verkocht is verkocht en hij heeft net pech.
hij kwam met het voorstel om een week te wachten daar had ik natuurlijk ook nog kunnen zeggen dat dat beter was, ik vond het al heel schappelijk van mijzelf om hem maar 3 uur te laten wachtenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:49 schreef Anne het volgende:
Nah, vond het maar zielig. Daarnaast, geef cageon maar de schuld
.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:43 schreef Anne het volgende:
De kopers van mijn brommert belden mijn vader daarstraks op btw. Hij is een beetje kapoet gegaan.
De zuiger heeft iig een bougie geplet en de krukaslager of drijfstanglager is stuk.
Kosten volgens de garage = 1800 euro![]()
![]()
.
Beter koopt ie gewoon een nieuw blok voor een paar honderd euro.
Anyway, verkocht is verkocht en hij heeft net pech.
Dat dacht ik ook idd, maar denk het toch niet, want hij deed verder geloof ik ook niet heel erg moeilijk ofzo.quote:
gedouched idd, de bouw is niet de allerschoonste plek om te werkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:00 schreef Anne het volgende:
Gepoedeld als in douchen of badderen?
En smakelijk alvast.
Kleed je je wel aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
gedouched idd, de bouw is niet de allerschoonste plek om te werken
Thanks, tis al wat later, dus ik hoop dat het een beetje rustig is, toen ik binnenkwam daarstraks leek het wel een mierenhoop
Wat doe je op Bodybuilding forum?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:12 schreef Anne het volgende:
wtf.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=128148751
Dat topic lezen. Of nou ja, na 2 pagina's had ik het wel gehad met flauwe reacties zoals:quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat doe je op Bodybuilding forum?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat topic lezen. Of nou ja, na 2 pagina's had ik het wel gehad met flauwe reacties zoals:
"You think Green Boots' anus will still be intact incase a dude is horny on his way up nawmsayin'"
Wtf man![]()
.
hoe kom je daar nou weer terecht?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:12 schreef Anne het volgende:
wtf.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=128148751
1 dag van huis en ze kan al niet meer zonder hequote:Op woensdag 27 juli 2011 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer terecht?
Zonder watquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:23 schreef densmee het volgende:
[..]
1 dag van huis en ze kan al niet meer zonder he
moet dat?quote:
Tss, ik heb al een reactie van je via whatsapp jonguh. Ik hap niet.quote:
volgende week ga ik 800 km rijden, speciaal voor jouquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Zonder wat? Ik mis SD-tje wel
. Hij is heul niet 1 dag van huis. Vandaag is de derde dag al!
Leugenaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
volgende week ga ik 800 km rijden, speciaal voor jou![]()
www.hetisnooitgoed.nlquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss, ik heb al een reactie van je via whatsapp jonguh. Ik hap niet.
Boefje. Hier op het forum maar plagen en via whatsapp lief doen heah!
Mag niet he, ga je schamen in het hoekje van je kamer.
Registreer 'mquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
www.hetisnooitgoed.nl
En nu: www.ikbenaangekleedengaeten.com
I roll on 19's. Wel een goed aanbod!quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:32 schreef densmee het volgende:
Hier ook niemand intresse in super reifen
[Te koop] Bridgestone banden
voor een speciale PTA prijs een bak bier en zo meenemen
quote:Originally Posted by Jw9thwonder View Post
if i was goin to die on everest, i would make sure to pose myself in a phuckin awesome position to freak out other climbers.
strip down naked and goatse the next expedition
Aldus een bodybuilder.quote:Originally Posted by CCAurora View Post
Why not? The entire idea of climbing a mountain is ego-driven and pointless.
quote:
Ja? Ben jij ook zo'n viezerik?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:44 schreef Barcaconia het volgende:
Ik stop denk ik met Fok, ik ga over op bodybuilders.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |