quote:Twin Cam and Special
In 1971, the Type 74 Europa Twin Cam was made available to the public, with a 115 hp (78 kW) 1558 cc "big valve" Lotus-Ford Twin Cam engine (105 hp US "Federal" emissions control version until the end of production), a new Renault 4-speed gearbox (Type 352) and a re-designed bodyshell to improve rearward visibility. Mike Kimberley, who rose to become chief executive of Group Lotus, then a new engineer at Lotus, was appointed Chief Engineer of the Europa TC project. 1,580 cars were shipped as Europa Twin Cam before Lotus switched to a 126 hp (94 kW) aspirated by Dell'Orto/Weber carburettors version of the same engine; in addition to offering a new Renault 5-speed (Type 365) gearbox option; and renamed the car Europa Special. It weighed 740 kg (1631 lb), had a top speed of 123 mph (198 km/h), did 0–60 mph in 7.0 seconds, and ran the 1/4 mile in 14.9 sec. A total of 100 Specials were manufactured. To honour Team Lotus's 1972 and 1973 F1 World Championship titles, all black with gold pin stripe – plus numbered badge – Europa Specials were offered as the first ever John Player Special commemorative motor vehicles.
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Juist omdat het een station is, ligt ook en GSi blokkie in, incluis de remmerij, bak en aandrijfassen; technisch is het gewoon een GSi, het is niet alleen maar looksquote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. En een station ook nog
AF = AutoFans
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Juist omdat het een station is, ligt ook en GSi blokkie in, incluis de remmerij, bak en aandrijfassen; technisch is het gewoon een GSi, het is niet alleen maar looks
Ik bedoelde "grapje, ik maak wel een nieuwe".quote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Maar daarom nog niet minder grappig. AF
Ja. Maar liever heb ik het over AFquote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik bedoelde "grapje, ik maak wel een nieuwe".
Nou, ga AF. Zit. En koest.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja. Maar liever heb ik het over AF
/care wat anderen ervan vindenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring...
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:41 schreef Paladijn het volgende:
heerlijke wagen in GT5
En nu ga ik slapen.
Vanaf morgen zijn we te volgen via http://twitter.com/teamspijker en http://carbagerun.littlebluefrog.nl in de avonduurtjes
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben goehoed. EN IK MAAK GDFR geen nieuwe.
Met de rest bedoelde ik niet jou, maar de rest van het team Spijker.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je wenste ons 'have fun' dus jij gaat slapen
Gezellig.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Met de rest bedoelde ik niet jou, maar de rest van het team Spijker.
Dus als je het niet erg vindt, ga ik pas zo meteen een keertje.
Lijkt me lastig/duur als je een keer iets kapot hebt.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef densmee het volgende:
is dit niks SD?
http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=12253
Touratech stuurt alles op, als je de beurs maar ver genoeg open doet.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lijkt me lastig/duur als je een keer iets kapot hebt.
Heb ik pas al gepost in dat topic van die dude die door zuid Amerika wilde, duur speeltje, maar wel een serieus dingquote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef densmee het volgende:
is dit niks SD?
http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=12253
trustuh liefjequote:Op zondag 24 juli 2011 23:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb ik pas al gepost in dat topic van die dude die door zuid Amerika wilde, duur speeltje, maar wel een serieus ding![]()
![]()
Ik zit te kijken voor een wat oudere GSX of GSF, of een FJ of FJR 1000+ voor de woon - werk km's, kan ik een beetje opschieten op de snelwegDan kan de Twin een beetje voor de leut/fun/prive kilometers en de offroad blijven.
ik ga maffen; om 04.00 gaat de wekker voor mijn first day @ de vakantiejob![]()
laterZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuurlijk, maar ik was niet sippie hoor, komt wel goed hier, en ik word gewoon lekker betaald voor niksdoen, zit lekker buiten in het zonnetjequote:Op maandag 25 juli 2011 07:20 schreef Anne het volgende:
Ben je nou meteen weer vrolijk?
Edit, deze was nog tegen SD.
Kijk, dat is relaxed begin van de weekquote:Op maandag 25 juli 2011 07:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tuurlijk, maar ik was niet sippie hoor, komt wel goed hier, en ik word gewoon lekker betaald voor niksdoen, zit lekker buiten in het zonnetje
mogguh, klefbekquote:
quote:
truequote:Op maandag 25 juli 2011 07:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Kijk, dat is relaxed begin van de week
is dit inlikken voor een modfunktie of ben je ein bisschen schwul?quote:Op maandag 25 juli 2011 07:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Voor jou een goedemorgen met een kusje in de zon
Heb je een mail gehad van ondergetekende voor modschap?quote:Op maandag 25 juli 2011 07:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
is dit inlikken voor een modfunktie of ben je ein bisschen schwul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |