Op een veerboot, samen met de organisator van het kamp. Daar heeft ie nog mee lopen ouwehoeren tijdens de overtocht.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:00 schreef TLC het volgende:
Hoe is hij eigenlijk op dat eiland gekomen ??? als hij zoveel munitie bij zich had dan moet dat toch opvallen ?? of heeft hij iemand gedwongen om hem een lift naar dat eiland te geven of had hij zijn eigen bootje klaarstaan ??
Echt waar?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:01 schreef Gulo het volgende:
[..]
Op een veerboot, samen met de organisator van het kamp.
Nope, zolang er geen georganiseerd doel tot het verspreiden van angst achter zit is hij geen terrorist maar slechts een gestoorde idioot. Een terrorist is een gestoorde idioot, maar niet elke gestoorde idioot is een terrorist.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Erm...als deze aanslag gepleegd was door een groepering, dan was het terrorisme en zolang AB niet bij een groepering zit is het geen terrorisme?
Imo is hij een terrorist.
Al had ie ze niet in een weekendatas maar gewoon in de hand, wat wilde die begeleider gaan doen. Op zon eiland ben je gewoon zwaar de lul.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Echt waar?
Nu ja, geweren en ammunitie in een grote weekendtas, dat valt ook niet echt op natuurlijk.
Prima dat jij je zo betrokken voelt met de Pakistaanse cultuur. Ik niet. Zal me echt een rotzorg zijn wat ze daar allemaal uitspoken.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij zijn Pakistani met hun rotcultuur helemaal niet een rotzorg. Die cultuur verminkt en vermoordt mensen die deel uitmaken van die cultuur. Ik vind een cultuur met ingebakken minderwaardigen als het kastestelsel een minderwaardige cultuur. En ook een reden tot zorg.
Ik vind een cultuur van vrouwenbesnijdenis minderwaardig en het is me geen rotzorg.
D'r zit een reuze georganiseerd doel bij deze verspreiding van angst. Alleen weinig tot geen georganiseerde terreurclub.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nope, zolang er geen georganiseerd doel tot het verspreiden van angst achter zit is hij geen terrorist maar slechts een gestoorde idioot. Een terrorist is een gestoorde idioot, maar niet elke gestoorde idioot is een terrorist.
Het verspreiden van angst was toch juist wel zijn doel?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nope, zolang er geen georganiseerd doel tot het verspreiden van angst achter zit is hij geen terrorist maar slechts een gestoorde idioot. Een terrorist is een gestoorde idioot, maar niet elke gestoorde idioot is een terrorist.
Ook als ze in Nederland meisjes zuur in het gezicht gooien?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Prima dat jij je zo betrokken voelt met de Pakistaanse cultuur. Ik niet. Zal me echt een rotzorg zijn wat ze daar allemaal uitspoken.
dus is het een terroristquote:Op maandag 25 juli 2011 19:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Iedereen die in NL zuur in het gezicht van een ander gooit wordt daar terecht voor gestraft.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook als ze in Nederland meisjes zuur in het gezicht gooien?
Hij gaat precies het tegenovergestelde bereikenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:08 schreef Lagrinta het volgende:
"Door de jongerenafdeling aan te vallen wilde Breivik "toekomstige rekrutering" voor de Arbeiderspartij voorkomen. "
Nee, want geen georganiseerd doel. Een eenmansactie is nooit terrorisme; terrorisme impliceert een mate van groepering en organisatie.quote:
Volkomen waar. Extremisten willen uiteraard ook niet geassocieerd worden met deze vent. Betekent niet dat ze geen sympathie voor zn idealen hebben maar ze moeten het dus over een andere boeg gooien om mensen aan te trekken.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij gaat precies het tegenovergestelde bereiken![]()
![]()
naja het is een eenmansleger (voorlopig) maar je kunt er idd over twisten of hij een terreurorganisatie isquote:Op maandag 25 juli 2011 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Alleen ongeorganiseerd....voorlopig.
Gooien alle Pakistanen meisjes zuur in het gezicht ? Is dat Pakistaans gebruik ?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook als ze in Nederland meisjes zuur in het gezicht gooien?
Eenmansactie is zeker terrorisme.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nee, want geen georganiseerd doel. Een eenmansactie is nooit terrorisme; terrorisme impliceert een mate van groepering en organisatie.
Nee.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:14 schreef Jalu het volgende:
[..]
Veel te simpel; dan is elke moord of andere misdaad ook terrorisme.
In je eentje kan je prima dingen organiseren hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nee, want geen georganiseerd doel. Een eenmansactie is nooit terrorisme; terrorisme impliceert een mate van groepering en organisatie.
quote:Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.
Vraag me af hoe de leden van de jongerenafdeling waar hij leider geweest is nu over hem denken...quote:Op maandag 25 juli 2011 19:08 schreef Lagrinta het volgende:
"Door de jongerenafdeling aan te vallen wilde Breivik "toekomstige rekrutering" voor de Arbeiderspartij voorkomen. Zijn doel was niet om zo veel mogelijk mensen te doden."
TERRORIST DUS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |