Omdat je niet zeker kan zeggen wat er zal gebeuren moet je maar totaal niet vooruit kijken?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:13 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja, heel realistisch allemaal.
Je weet net zoveel als ik wat er over 50 jaar gaat gebeuren.
Een overheersing door Aliens is ook niet onmogelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een turkse overheersing van europa is niet onmogelijk.
Je moet in ieder geval geen problemen zien die niet bestaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat je niet zeker kan zeggen wat er zal gebeuren moet je maar totaal niet vooruit kijken?
Zeg jij eerst eens wat je wilt zeggen. Je draait er omheen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:17 schreef MouzurX het volgende:
Wat willen je nou zeggen?
Ik zeg niet dat wij bang moeten worden, maar dat Anders dat wel was. Net als wilders en alle andere mensen die bang zijn voor een islamitische overheersing. Die kijken allemaal naar de toekomst.
Als we zijn manifest moeten geloven heeft hij er anders genoeg ervaring mee:quote:Op maandag 25 juli 2011 14:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat geldt zeker voor de dader....in Noorwegen zijn amper moslims.
quote:15 years – (when I was 15, time: 20.00) - Attempted robbery by Pakistani gang outside
a concert. Luckily for me I knew a hardcore Pakistani thug (from the Pakistani A gang in
Oslo) who told them I was under his protection.
There have been approximately 10 other threatening situations where me and my friends
were unharmed.
16 years – (Time: 16.30) - Assault – an older and much stronger/bigger Pakistani hit me
without provocation in front of Majorstuenhuset. Apparently, he wanted to subdue me in
front of my “friend” Arsalan who apparently had told him to do it. This concluded, for my
part, my friendship with him and I re-connected with my old friends after this incident.
However, this restricted my territorial freedoms, as I was no longer under the protection of
the Oslo Ummah. From now on we would have to arm ourselves whenever we went to
parties in case Muslim gangs showed up and we usually chose to stay in our
neighbourhoods’ on Oslo West.
17 years – (Time: 01.30) - Attempted assault and robbery - Us 2, them 3: 2 Pakistanis
and 1 wannabe-Pakistani. We were actually heading home after being on the same party
together. The wannabe-Pakistani suddenly turned on me without provocation and rallied
the other two. Me and my friend had to run as we were unarmed at the time.
17 years – (Time: 23.30) - Assault and attempted robbery - Us 10, them 12
Moroccans. Location Tåsen, Oslo.
They were robbing (collecting Jizya) and beating local kafr/Norwegian kids at Tåsen center,
they had done this on numerous occasions. They didn’t live there but travelled to Tåsen
from a Muslim enclave on Oslo East. I was at a party on Tåsen when we heard they had
just beaten one of my friends younger brothers. We went there to chase them away from
the neighbourhood. They had weapons, we had weapons. I was hit with a billiard pool in
the head. Result of the fight: we made a deal with them, they promised they would never
return and harass the Tåsen youngsters again.
18 years – (Time: 01.00) - Assault by Pakistani gang outside a club. A friend of mine was
attacked without provocation by a gang of 6. I told him to run as they outnumbered us.
Result: broken nose.
19 years – (Time: 02.00) - Attempted robbery by two Pakistanis at a bar. I had my
friends nearby so I told them to fuck off or I we would bash their faces in (an effective
psychological deterrent, most Pakistani thugs have a Neanderthal mentality so to show
weakness will only invite to abuse etc;p). Pakistanis are usually a lot more cowardly than
Northern African Muslims though (I wouldn’t have tried that strategy on Moroccans’).
20 years – (Time: 22.00) - Threats and attempted assault - Us 3, them 4. Me and two
friends were about to order at Burger King when a Norwegian girl crossed the food queue.
As she went by she pushed me, saying; “MOVE, YOU PIECE OF SHIT!. Needless to say, I
was very surprised and I managed to stutter the words; “suck my dick, bitch”, while
perplexed. She ran over to her friends, 4 Moroccans’ sitting at a corner and just waiting to
pick a fight… They approached me (I was alone at the time) and told me they were going to
“fuck me up severely” as soon as I left Burger King. I had tear gas on me, as I always have
when going out late. However, I decided to go with the “deterrent strategy”, so I called my
two friends, Erling, a relatively small adopted Columbian, and his friend a relatively big
Christian Ugandan. Having established my deterrent, and obviously not interested in
fighting these savages (as is my policy with all Muslim bullies under normal circumstances),
I went ahead and started negotiating, offering the “Muslim whore” an apology. End result
was, we left as a group and had the Muslims follow us until we managed to lose them. The
most annoying things about the encounter is that you really can’t control when you bump
into them again. Luckily, a majority of Muslim savages like them live on the East side of
town.
21 years – (Time: 01.30) - Attempted assault and robbery - Us 4, them 4. Me and my
best friends; Peter, Marius and Martin were out clubbing and drinking. This was actually the
first time I smoked (normal cigarettes) and I fainted for a few seconds outside a store not
far from the club. This was the first and only time I have fainted in my life btw, lol.
Apparently, 4 Albanian Muslims saw this incident and figured I would make an easy target.
All 4 of them approached me and tried to rob me. At that time my friends just arrived and
they started to threaten them as well as one of them pulled out a knife. Obviously, we
didn’t want to fight these savages, so we said we would take out some cash for them in an
ATM in the nearby Burger King. We called the police as soon as we entered. However, this
was Saturday night so we had no luck getting a response. We ordered some food and
stayed at Burger King for a little more than an hour, at which point the Muslim savages had
left (probably busy robbing other victims).
Lol....knap dat hij weet dat hij door 4 Albaanse moslims is overvallen, terwijl hij net bewusteloos is geweest....droegen die stickers op hun jasje of had hij ze eerst ondervraagd?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:23 schreef Gulo het volgende:
[..]
Als we zijn manifest moeten geloven heeft hij er anders genoeg ervaring mee:
[..]
Er is ook 1 Noor die aanslagen gepleegd heeft. Dat zijn er ook niet veel, maar duidelijk wel één te veel.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....knap dat hij weet dat hij door 4 Albaanse moslims is overvallen, terwijl hij net bewusteloos is geweest....droegen die stickers op hun jasje of had hij ze eerst ondervraagd?![]()
Er zijn 80.000 moslims in Noorwegen op een bevolking van ongeveer 5 miljoen, dat is nog geen 2% v.d. totale bevolking. Lijkt mij niet echt veel.
"suck my dick, bitch" ... nee hij zoekt de problemen ook helemaal niet op of zoquote:Op maandag 25 juli 2011 14:23 schreef Gulo het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik ook niet. Er wordt alleen gesteld dat de dader vermoedelijk nauwelijks contact gehad heeft met moslims. Als we zijn manifest moeten geloven (en dat is de vraag) is dat echter absoluut niet het geval.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....knap dat hij weet dat hij door 4 Albaanse moslims is overvallen, terwijl hij net bewusteloos is geweest....droegen die stickers op hun jasje of had hij ze eerst ondervraagd?![]()
Er zijn 80.000 moslims in Noorwegen op een bevolking van ongeveer 5 miljoen, dat is nog geen 2% v.d. totale bevolking. Lijkt mij niet echt veel.
Ik vermoed dat het binnenkort gedaan is met de vrijheid van meningsuiting op internet. Een aanpassing van de wet zodat data mining van ISP gegevens mogelijk wordt, en internationale samenwerking waarbij gegevens routinematig uitgewisseld worden. Gedaan met online anonimiteit.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar zit een deel van de aanhang van Wilders ja. Ongelooflijk de haat en bloeddorstigheid die je daar tegen komt. Net zo fundamentalistisch en rigide als streng-gelovigen. Het lijkt wel een Al-Quaida forum voor westerlingen, waar de leider als een God wordt vereerd en niets fout kan doen.
Kan je ook de Turner diaries geloven.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:23 schreef Gulo het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me puur een geval van een excuus zoeken om zijn moordneigingen te kunnen rechtvaardigen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:41 schreef Gulo het volgende:
Onder zijn vrienden zitten overigens de nodige "kleurlingen" zo te zien.
Dit sterkt het vermoeden dat het meer een islamofoob is dan een racist des te meer.
Ja, en in bepaalde wijken nog meer dan gemiddeld in Oslo. En in een bepaalde leeftijdscategorie (de categorie waar de meeste rottigheid van komt) waarschijnlijk nog meer.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:41 schreef Kikvors het volgende:
Wat is het percentage moslims in Oslo? Zal hoger liggen dan het landelijk gemiddelde.
In 2009 was dat 11%. Hoe hoog het was in de periode waarover Beirvik het heeft (10-15 jaar geleden) kan ik niet vinden.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:41 schreef Kikvors het volgende:
Wat is het percentage moslims in Oslo? Zal hoger liggen dan het landelijk gemiddelde.
In delen van Malmo zit de haat ook erg diep volgens mij. Af en toe komt er hier ook wel eens over voorbij.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:43 schreef Gulo het volgende:
Toen ik Oslo bezocht viel het me trouwens niet op dat daar veel moslims zouden wonen, dit in grote tegenstelling tot Malmo waar ik me even in een ander werelddeel waande.
Bedankt! Draagt bij aan de geloofwaardigheid van de door hem beschreven ervaringen. Het praat niks goed, maar het geeft wel meer inzicht.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In 2009 was dat 11%. Hoe hoog het was in de periode waarover Beirvik het heeft (10-15 jaar geleden) kan ik niet vinden.
Het is heel moeilijk om data te vinden over de periode die hij beschrijft in het stuk wat gulo geplaatst heeft. (grofweg eind jaren 90). De laatste jaren zie je wel datgene wat je ook in andere grote Europeese steden ziet. Wijken vol met buitenlanders en de zogenaamde "witte vlucht"quote:Op maandag 25 juli 2011 14:49 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Bedankt! Draagt bij aan de geloofwaardigheid van de door hem beschreven ervaringen. Het praat niks goed, maar het geeft wel meer inzicht.
Het zal me niets verbazen als hij nu de staat gaan aanklagen wegens hoogverraad of zo. Kan dat als je zelf verdachte of veroordeeld bent?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:31 schreef wich het volgende:
Het manifest over de te voeren verdediging:
[..]
Ik ben anders ook al 3 x overvallen in mijn leven.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:39 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Er wordt alleen gesteld dat de dader vermoedelijk nauwelijks contact gehad heeft met moslims. Als we zijn manifest moeten geloven (en dat is de vraag) is dat echter absoluut niet het geval.
Mij lijkt het sterk, ik ben nog nooit overvallen ofzo. Waarom zou iemand dan al zo vaak problemen gehad hebben?
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben anders ook al 3 x overvallen in mijn leven.
Ik heb ook wel eens een pistool gezien op een manier die je liever niet wilt, maar de incidenten die AB beschrijft gaan voornamelijk over zijn uitgaansjaren (16-21) en dat je daar tegen knokpartijen e.d. aanloopt vind ik niet echt vreemd.quote:
Nee hoor. Gewone gezelligheid in het Haaglandse.quote:
m.a.w. je hebt gewoon een strafbladquote:Op maandag 25 juli 2011 15:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewone gezelligheid in het Haaglandse.
Nee. Ook in NL is het slachtoffer van een overval zijn nog net niet strafbaar.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het Waarom
Jongen groeit op in blank Noorwegen, gaat in Oslo op zichzelf wonen, ziet het aantal niet-Noren om zich heen groeien, raakt na 9/11 en nasleep steeds meer overtuigd van het feit dat 'buitenlanders' (rekbaar begrip - hij is bijvoorbeeld gek op Nederlanders en Hongaren) en vooral Moslims debet, zo niet dé oorzaak zijn van alles wat er 'misgaat' in zijn land, maar vooral in zijn eigen leven.
Even biedt een politieke stroming binnen Noorwegen hoop, maar als de Arbeidspartij (de 'Marxisten', volgens hem verantwoordelijk voor de toename van niet-Noren) in 2005 opnieuw aan de macht komen, is zijn teleurstelling in de politiek compleet. Hij wijdt zich aan het schrijven van het manifest, en sluit zichzelf hiervoor praktisch af van de buitenwereld. Hij brengt vele uren, dagen, jaren door op internet - op zoek naar bronnen die aansluiten bij de ideeen die hij al heeft. Zijn standpunten en denkbeeld worden extremer; vrienden die op de Noorse variant van de PVV stemmen zijn hem nog 'te links', 'te blind', of 'te bang'.
Als zijn eigen visie op verleden en toekomst - af en toe voorzichtig en minder voorzichtig gepitched onder vrienden en op het web - niet het revolutionaire effect heeft dat AB voor ogen had, blijft enkel plan B over: wie niet horen wil moet voelen.
Sommige mensen benaderen deze zaak omgekeerd: "wat is mis met de wereld, Europa, Noorwegen, dat deze man tot zijn daad is gekomen? Is het de schuld van...[vul zelf maar in]"
De bottomline is dat AB bijna 100 mensen heeft vermoord. Wie is daar schuldig aan? Hijzelf en niemand anders. Ik ga de (waan)denkbeelden en opvattingen van een meervoudig moordenaar niet serieus nemen, zeker niet als deze hem blijkbaar mede hebben gedreven tot zijn daad. Dat zou teveel eer zijn.
Stel je voor dat politici gaan debatteren of vragen beantwoorden over de inhoud van 2083. Dat is precies wat AB graag wil; moord zou plotseling een legitieme manier worden om je punten op de politieke agenda te krijgen. Hij leunt rustig achterover in zijn cel en overziet de chaos. Zijn taak is volbracht; het is nu afwachten hoeveel 'volgelingen' uiteindelijk ook tot actie overgaan...
quote:Breivik: Arbeiderspartij bracht moslims naar Noorwegen
De Noorse Arbeiderspartij is verantwoordelijk voor de 'massa-importatie' van moslims. Dat heeft verdachte Anders Breivik vandaag tijdens de voorgeleiding gezegd tegenover de rechtbank in Oslo.
Dat heeft de rechtbank bekendgemaakt. Breivik wilde naar eigen zeggen de toekomst van de Labourpartij vernietigen, door jongeren op een partijbijeenkomst dood te schieten
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)naar-Noorwegen.dhtml
Je bedoelt in de recente geschiedenis neem ik aan?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef Kingstown het volgende:
Motief wat uit het manifest al duidelijk was, nu ook voor de rechtbank bevestigd. Hebben we een politieke massamoord van deze omvang eigenlijk al eerder in Europa gekend?
[..]
Voormalig Joegoslavië?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef Kingstown het volgende:
Motief wat uit het manifest al duidelijk was, nu ook voor de rechtbank bevestigd. Hebben we een politieke massamoord van deze omvang eigenlijk al eerder in Europa gekend?
[..]
Ik voel een Godwin opkomen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, van een terrorist/terroristische organisatie in pakweg de laatste 30 jaar ofzo? en dan niet in de vorm van een (burger)oorlog.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:55 schreef Gulo het volgende:
[..]
Je bedoelt in de recente geschiedenis neem ik aan?
quote:Breivik: Ik handelde niet alleen
Anders Breivik, de man die verdacht wordt van de bomaanslag en schietpartij in Noorwegen, handelde niet alleen. Hij zei vandaag tijdens zijn voorgeleiding tegen de rechter dat hij 'met twee andere cellen' in een organisatie heeft gewerkt.
Dat heeft de rechtbank in Oslo zojuist bekendgemaakt. De rechtbank wilde niet verder op die claim ingaan.
Eenzame opsluiting
De rechter heeft beslist dat Breivik 8 weken in voorlopige hechtenis wordt gehouden. Dat is een verdubbeling van de normale termijn. De openbaar aanklagers hadden daartoe opgeroepen. Breivik krijgt 4 weken eenzame opsluiting: hij mag geen kranten, brieven of bezoekers ontvangen.
Breivik wilde naar eigen zeggen de toekomst van de Noorse Labourpartij vernietigen, door jongeren op een partijbijeenkomst dood te schieten. Hij acht de partij verantwoordelijk voor de 'massa-import' van moslims.
Breivik had eigenlijk in uniform voor de rechtbank willen verschijnen, maar de rechter stond dat niet toe. De zitting vond vanmiddag plaats achter gesloten deuren en duurde zo'n 35 minuten.
Niet dat ik me kan heugen. Organisaties als de ETA hebben wel meer dodelijke slachtoffers gemaakt maar niet zo in één keer.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, van een terrorist/terroristische organisatie in pakweg de laatste 30 jaar ofzo? en dan niet in de vorm van een (burger)oorlog.
quote:Breivik had eigenlijk in uniform voor de rechtbank willen verschijnen, maar de rechter stond dat niet toe. De zitting vond vanmiddag plaats achter gesloten deuren en duurde zo'n 35 minuten.
En de RAF. Of die extreem-linkse clubjes in Italië en Griekenland en zo.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:04 schreef Gulo het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan heugen. Organisaties als de ETA hebben wel meer dodelijke slachtoffers gemaakt maar niet zo in één keer.
Ik ben het echt enorm met je eens.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef HiZ het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich irriteert over de verbazing van de Noren dat dit in Noorwegen kon gebeuren? De hele tijd dat gejengel over 'verloren onschuld' van een bovengemiddeld xenofoob land, het begint me een beetje de neus uit te komen.
ben ik met je eens.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef HiZ het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich irriteert over de verbazing van de Noren dat dit in Noorwegen kon gebeuren? De hele tijd dat gejengel over 'verloren onschuld' van een bovengemiddeld xenofoob land, het begint me een beetje de neus uit te komen.
Bologna 1980, P2quote:Op maandag 25 juli 2011 15:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, van een terrorist/terroristische organisatie in pakweg de laatste 30 jaar ofzo? en dan niet in de vorm van een (burger)oorlog.
waarom is noorwegen bovengemiddeld xenofoob? oostenrijk, denemarken, vlaanderen, zeker bovengemiddeld xenofoob, maar noorwegen had ik nooit iets over gehoordquote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef HiZ het volgende:
Waarschijnlijk zegt hij dat omdat ze minder allochtonen hebben dan andere landen.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom is noorwegen bovengemiddeld xenofoob? oostenrijk, denemarken, vlaanderen, zeker bovengemiddeld xenofoob, maar noorwegen had ik nooit iets over gehoord
Idd. Bomaanslag in Bologna.quote:
Thnx. Kan het me nauwelijks meer voor de geest halen, dus heb even gegoogeld, klopt die samenvatting op wiki een beetje?quote:
Oh god, nog een reden om nooit de nederlandse wiki te gebruiken...quote:Op maandag 25 juli 2011 16:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx. Kan het me nauwelijks meer voor de geest halen, dus heb even gegoogeld, klopt die samenvatting op wiki een beetje?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bomaanslag_in_Bologna_1980
Zo ja....waarom weigerde Thather hen uit te leveren? ...dat klinkt nogal vreemd.
Er bestaan vermoedens over betrokkenheid van de P2 loge, de militaire geheime dienst en Gladio. De verantwoordelijken zijn nooit gevonden.quote:In the 2004 British documentary The Power of Nightmares, former CIA Head of Soviet Affairs Melvin Goodman states that some of the book's claims stemmed from the CIA's own black propaganda.
Als je aanslagen van Tsjetsjenen in Rusland mee wil tellen:quote:Op maandag 25 juli 2011 15:50 schreef Kingstown het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |