transseksueelquote:
Maar mannelijke vrienden heeft hij nietquote:Op zondag 24 juli 2011 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die nichten hebben altijd de chicks om zich heen
beter dan een bitterballerdanserquote:
hij heeft wel gelijkquote:
hij lijkt op Pimquote:
homo!quote:
Wat een baasquote:Op zondag 24 juli 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
- OPROTTE MET DIE KANKERCAMERA
- RAAK ME NIET AAN
- Jij mag die blikje niet drinken
quote:
BOA?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:31 schreef donald_dick het volgende:
sinds wanneer kan prorail een boete uitdelen
en dan wordt ie door die 12 jarigen in elkaar geslagen..quote:
KIJK DANNN HET KAN ECHT HOOR IN ERMELOOOOquote:Op zondag 24 juli 2011 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Filmpjes van youtube halen en laten zien
Alsof wij Fokkers dat nog nooit gezien hebbenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Filmpjes van youtube halen en laten zien
en dan misbruikt hij zijn eigen kinderenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:34 schreef Studiotje het volgende:
Wat zal die man trots 's avonds thuis komen bij zijn man en geadopteerde kinderen.
Dat wel ja maar onder de spoorwegbomen doorlopen is ook niet bepaald slimquote:Op zondag 24 juli 2011 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Blijf het zo zielig werk vinden deze mannetjes
en die krijgen geen boetequote:
eigen verantwoordelijkheidquote:Op zondag 24 juli 2011 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat wel ja maar onder de spoorwegbomen doorlopen is ook niet bepaald slim
En als ze aangereden worden ligt het treinverkeer weer platquote:Op zondag 24 juli 2011 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat wel ja maar onder de spoorwegbomen doorlopen is ook niet bepaald slim
het stoerheidgehalte even bashenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:36 schreef WcPot het volgende:
Die ProRail man denkt van ik word opgenomen door een camera en ik laat mij niet gek maken
continu een een stijfje, ahh ik heb machtquote:Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef Studiotje het volgende:
Echt, die man neem je toch niet serieus?
Dan komt alberto achter je aan.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef WcPot het volgende:
Ik zal heul hard weg rennen bij die prorail man
Er waren wel meer die door rood liepen.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:37 schreef gers het volgende:
waarom krijgt de rest geen boete![]()
waarschijnlijk omdat dat een paar brede kerels waren
Hij is onder de 16quote:Op zondag 24 juli 2011 20:38 schreef rene90 het volgende:
Waarom krijgt deze vent 50 euro, en dreigde hij bij die kindjes met 100? Gaat toch om hetzelfde feit?
dat was lopen op het spoorquote:
Die is wel vet jaquote:Op zondag 24 juli 2011 20:39 schreef gers het volgende:
ik mis dat filmpje met die markt en die spoorlijn
Met al die mensen op het dak zekerquote:Op zondag 24 juli 2011 20:38 schreef donald_dick het volgende:
ik mis alleen nog een plaatje met een trein in india
achtervolging en meenemen naar het bureauquote:Op zondag 24 juli 2011 20:40 schreef rene90 het volgende:
Mogen die boa's je eigenlijk wel staande houden en je verplichten om mee te werken? Stel je doet het niet en rent weg, mogen ze je boeien of iets in die richting of is het dan wachten op de politie?
dikke kans dat ze blijven staan, zo prorailpauper kent de omgeving toch niet. gewoon een steegje inrennenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:40 schreef rene90 het volgende:
Mogen die boa's je eigenlijk wel staande houden en je verplichten om mee te werken? Stel je doet het niet en rent weg, mogen ze je boeien of iets in die richting of is het dan wachten op de politie?
En dan wachten tot de bellen gaan rinkelen en de rolde lampen aan gaan en dan snel weg lopen over de spoorweg overgangquote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef gers het volgende:
[..]
dikke kans dat ze blijven staan, zo prorailpauper kent de omgeving toch niet. gewoon een steegje inrennen
ze had wel een bassie en adriaan auto!quote:
Allememachies!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze had wel een bassie en adriaan auto!
Als marokaan zijn camera's heel bedreigendquote:
Wat?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als marokaan zijn camera's heel bedreigend
quote:
je mag niet hangenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Waarom ja mag daar toch gewoon staan, ga echte boeven vangen of zo
Hij had bier en doet raarquote:Op zondag 24 juli 2011 20:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Waarom ja mag daar toch gewoon staan, ga echte boeven vangen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |