Ze heten eigenlijk tubtrugs. Althans ze zijn gewoon nagemaakt. Maar ik gebruik ze idd ook als wasmand en als we straks een tuinhuisje hebben lijkt het me handig om al het kleine tuingereedschap op te bergen. En ze zijn ideaal als bloemenbak. Of als je kinderen hebt, om al het speelgoed in op te bergen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
owwww die, die heb ik als wasmand. in iedere kamer staat er 1.
en ik heb er 1 voor de tuin, voor het onkruid (die staat bij de action bij ons ook bij de tuinspullen)
geen idee dat dat flexibele emmers heten
Ik denk dat ze de vierkante variant alleen in die kleuren hebben maar de ronde variant heb ik in het roze en groen. Maar ik ga maandag even kijken bij de Action en dan zal ik even kijken of er meer kleuren zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:02 schreef Miendientje het volgende:
Ik moet nog een oudpapierbak die ik makkelijk mee kan nemen naar de papiercontainer om te legen.
Zijn ze er alleen in het blauw, groen, paars en zwart of hebben ze nog meer kleuren?
Daarom heb ik zo'n handige fiets met een krat voorop. Ideaal want daar gooi ik van alles in!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil er ook nog wel een paar, maar het is een halfuur fietsen, lekker handig met die dingen achterop
Bushalte is tien minuten lopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:32 schreef Cyan het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n handige fiets met een krat voorop. Ideaal want daar gooi ik van alles in!![]()
Kan je niet met het OV gaan?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Die slakkenslijmgel is ideaal, niet vet en heerlijk verfrissend, ik heb hier verscheidene potten staan en gebruik het zowel voor het gezicht als het lichaam.
Thanks, zal het een keer meenemen om te proberen voor mijn bovenarmen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jep die pot van de action, het is een gewoon potje met slakkenslijmgel ofzoiets erop, wil er wel even een foto van maken anderskost iets van 3,50/4,00 euro voor een pot die je echt de komende jaren niet leeg gaat krijgen... ze hebben er ook een bodycreme met slakkenspul van... maar ik heb echt de gel (zit in een zelfde soort potje beide)
Thanks, misschien die grill dan maar eens kopen. 30 euro is niet zo heel duurquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:31 schreef Copycat het volgende:
De hamburgers waren zeer geslaagd. Nu verder experimenteren.
En die creme bevat extracten van slakkenslijm, zoveel slijm produceert een slak nu ook weer niet. Een zelfde soort crème was ooit eens onderwerp bij Keuringsdienst van Waarde, daar zat amper slakkenspoor in.
Ja, het is een verantwoord lijstjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:52 schreef trovey het volgende:
Het zijn in ieder geval nuttige dingen.
Bedoel je daarmee zo'n dikke "Boeddha"?quote:
Ja, die zijn prima. Ik heb die losse zakjes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:54 schreef Miam het volgende:
net naar de action geweest om fotopapier te halen, niet te vinden natuurlijk, net wanneer ik het nodig heb.![]()
gelukkig had Wibra het wel.
zijn de gezichtsmaskers een beetje goed overigens?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee zo'n dikke "Boeddha"?
ik gebruik zo'n ding ook als ik op kamp ga (of een boek wil lezen en mijn vriend echt graag wil slapen :p) en op het moment dat die ledlampjes leeg zijn (dat is bij mij nog niet aan de orde na 3 jaar) dan koop je gewoon een nieuwe :pquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie bij de Belgen deze hoofdlamp voor 1,79
Die komt dan vermoedelijk aankomende week bij ons in de aanbieding?
[ afbeelding ]
Hilarisch dingMaar lijkt me vet handig voor een donkere kast, kelder, zolder of berging
Heeft wel 7 led-lampjes nodig als ze op zijn (inbegrepen voor nu, staat er), geen idee wat die kosten...
Ook al het zo'n cheap dinges is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:28 schreef Miendientje het volgende:
LED lampjes gaan heel lang mee, die hoef je dus bijna nooit te vervangen.
Ik zie je al liggen met zo'n ding op je toeter in bedquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik gebruik zo'n ding ook als ik op kamp ga (of een boek wil lezen en mijn vriend echt graag wil slapen :p) en op het moment dat die ledlampjes leeg zijn (dat is bij mij nog niet aan de orde na 3 jaar) dan koop je gewoon een nieuwe :p
LED's gaan niet zo snel stuk, tegen die tijd lig jij wel onder de grond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook al het zo'n cheap dinges is?![]()
![]()
Ik ga het iig proberen, klinkt goed!
Die van Onyx? Zijn in de aanbieding deze week, zal ze es proberen dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, die zijn prima. Ik heb die losse zakjes.
Zo ziet het er ook uit ja.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het ook niks. Alsof het al 4 maanden in de winkel op je ligt te wachten.
Nou moet ik alsnog naar de action, voor restpootjes, een springvorm en bakpapierquote:
ook weer eens inslaan, is vet handig met die scouting kampenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Hilarisch dingMaar lijkt me vet handig voor een donkere kast, kelder, zolder of berging
Heeft wel 7 led-lampjes nodig als ze op zijn (inbegrepen voor nu, staat er), geen idee wat die kosten...
Was jij niet bij de World Jamboree?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ook weer eens inslaan, is vet handig met die scouting kampen
Best te doen hoor.quote:
quote:
I wish, maar over 4 jaar er wel bij in japan! tenminste daar heb ik mijn zinnen op gezet..quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Was jij niet bij de World Jamboree?
Die bevalt me ook wel, binnenkort eens kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:26 schreef wc-eendjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Weegschaal gekocht bij de Action! Waren in meerdere kleuren geloof ik.
6 a 7 euro
Nee. een gipsen beeldje van een dame met een knot op haar hoofd in lotushouding...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee zo'n dikke "Boeddha"?
Die is cutequote:Op maandag 8 augustus 2011 02:26 schreef wc-eendjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Weegschaal gekocht bij de Action! Waren in meerdere kleuren geloof ik.
6 a 7 euro
Oh ok thanks, ik ga deze week weer eens kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:41 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Nee. een gipsen beeldje van een dame met een knot op haar hoofd in lotushouding...
Oh die mand is er ook in het zwart, ik ga kieken deze weekquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:02 schreef CherryLips het volgende:
Flexibele mand gekocht, digitale weegschaal en Paas-M&M's
Zo, morgen maar weer op naar de action......quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schattig doosje om cadeau te doen (al zullen de geurtjes wel niks zijn).![]()
1.79ct
Het is wel voor mannen trouwens, mocht je er niet gelet op hebben, of juist welquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Zo, morgen maar weer op naar de action......
Ik heb een lichtblauwe, ik moest natuurlijk weer de onderste van de stapelquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die mand is er ook in het zwart, ik ga kieken deze week
Had het gezien...... Altijd leuk als kadootje!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is wel voor mannen trouwens, mocht je er niet gelet op hebben, of juist wel
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een lichtblauwe, ik moest natuurlijk weer de onderste van de stapel![]()
Hij ruikt wel ehm bijzonder.
Ja ziet er erg leuk uit!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Had het gezien...... Altijd leuk als kadootje!!!
Ik zag ze vandaag ook liggen. ze vielen me op omdat ze er ook waren met een fluo roze montuurquote:
Die zijn leuk zeg voor maar 1.98quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu net op de website bij de 100 nieuwste artikelen deze dvd's"
[ afbeelding ]
Die middelste gaat over serial killers lijkt me, die zou ik wel willen
Ben ik net naar de Action geweest, ben ik de hoofdlamp vergetenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker op tijd, grijp je ook niet mis.quote:
Was het zo erg? Dat het verboden moest worden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een action-verbod
De komende maand niks kopen daar
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:27 schreef rac het volgende:
[..]
Was het zo erg? Dat het verboden moest worden?
Ga je toch naar de Ikeaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijdelijk he![]()
Mijn vriendje vond dat ik wel heel vaak naar de action ging en thuis kwam met te veel prutsels
Want als je ze nodig hebt, kun je ze nergens vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel lekker op tijd, grijp je ook niet mis.![]()
Wat is het precies? ik begrijp het niet helemaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:35 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Stickers die je kunt gebruiken als fotolijstje, 1 euro per vel.
Zoiets als dit:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is het precies? ik begrijp het niet helemaal.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb een sla centrifuge gekocht![]()
Handig joh!quote:
Ik zie je al gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Handig joh!
Hoef ik niet meer steeds met de vergiet tegen de gootsteen aan te slaan.
Mijn onderburen zullen me dankbaar zijn!~Win-win!![]()
theedoek pakken, naar buiten lopen en rond slingeren. werkt nog steeds het bestequote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Handig joh!
Hoef ik niet meer steeds met de vergiet tegen de gootsteen aan te slaan.
Mijn onderburen zullen me dankbaar zijn!~Win-win!![]()
En dan kan je weer een theedoek bij de was gooien.......quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
[..]
theedoek pakken, naar buiten lopen en rond slingeren. werkt nog steeds het beste
slingeren werkt nog steeds het bestequote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
[..]
theedoek pakken, naar buiten lopen en rond slingeren. werkt nog steeds het beste
Niks erg want dan mag je weer wasmiddel bij de Action kopen!quote:
Tis maar water. Of was jij je sla ergens anders mee?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En dan kan je weer een theedoek bij de was gooien.......
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Tis maar water. Of was jij je sla ergens anders mee?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks erg want dan mag je weer wasmiddel bij de Action kopen!
Als ik dat ga doen op mijn balkonnetje dan slinger ik mijn (onder)buren nat........quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
[..]
Tis toch een slacentrifuge?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef trovey het volgende:
Slawaseer is ideaal, dat geklungel met zo'n theedoek....moet je doen als het buiten giet....dan krijg je je sla nooit droog.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef trovey het volgende:
Ik was de sla ermee en droog het ermee....altijd volledig gebruik maken van de mogelijkheden.
Jij wilt te veel water in de dressing?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef Life2.0 het volgende:
Sla droogmaken? Het is toch eten, geen servies
Dik kans dat je ze zo weinig zult gebruiken dat ze uiteindelijk gaan lekken. Voor mij geen grootverpakkingen met batterijen meer, wat een bende geeft datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |