Wat is het precies? ik begrijp het niet helemaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:35 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Stickers die je kunt gebruiken als fotolijstje, 1 euro per vel.
Zoiets als dit:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is het precies? ik begrijp het niet helemaal.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb een sla centrifuge gekocht![]()
Handig joh!quote:
Ik zie je al gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Handig joh!
Hoef ik niet meer steeds met de vergiet tegen de gootsteen aan te slaan.
Mijn onderburen zullen me dankbaar zijn!~Win-win!![]()
theedoek pakken, naar buiten lopen en rond slingeren. werkt nog steeds het bestequote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Handig joh!
Hoef ik niet meer steeds met de vergiet tegen de gootsteen aan te slaan.
Mijn onderburen zullen me dankbaar zijn!~Win-win!![]()
En dan kan je weer een theedoek bij de was gooien.......quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
[..]
theedoek pakken, naar buiten lopen en rond slingeren. werkt nog steeds het beste
slingeren werkt nog steeds het bestequote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
[..]
theedoek pakken, naar buiten lopen en rond slingeren. werkt nog steeds het beste
Niks erg want dan mag je weer wasmiddel bij de Action kopen!quote:
Tis maar water. Of was jij je sla ergens anders mee?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En dan kan je weer een theedoek bij de was gooien.......
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Tis maar water. Of was jij je sla ergens anders mee?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks erg want dan mag je weer wasmiddel bij de Action kopen!
Als ik dat ga doen op mijn balkonnetje dan slinger ik mijn (onder)buren nat........quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
[..]
Tis toch een slacentrifuge?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef trovey het volgende:
Slawaseer is ideaal, dat geklungel met zo'n theedoek....moet je doen als het buiten giet....dan krijg je je sla nooit droog.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef trovey het volgende:
Ik was de sla ermee en droog het ermee....altijd volledig gebruik maken van de mogelijkheden.
Jij wilt te veel water in de dressing?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef Life2.0 het volgende:
Sla droogmaken? Het is toch eten, geen servies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |