Oh. Mijn hema heeft alleen gewone muffinpapiertjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Tegan, ik heb laatst minimuffinpapiertjes bij de Hema gekocht.
Ken je Cook&Co? Die verkoopt ook kleine muffinvormpjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh. Mijn hema heeft alleen gewone muffinpapiertjes.
Ik heb ze nu al van de deleukstetaartenshop.nl maar dat was best duur met verzendkosten.
Cute!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:55 schreef calastra het volgende:
Ik lurk al een tijdje mee hier.
Nu eindelijk eens een van mijn creaties
[ afbeelding ]
Owja, die heb ik daar ook niet gezien. Volgende keer zal ik het eens vragenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ken je Cook&Co? Die verkoopt ook kleine muffinvormpjes.
En als je toevallig vlakbij Hilversum woont, Nijhof verkoopt ze ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, die heb ik daar ook niet gezien. Volgende keer zal ik het eens vragen.
Ik heb hier mini-muffinpapierties van de hema in Tilburgquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh. Mijn hema heeft alleen gewone muffinpapiertjes.
Ik heb ze nu al van de deleukstetaartenshop.nl maar dat was best duur met verzendkosten.
Oh. Ik bedoelde een andere Hema. Maar dan probeer ik die in Tilburgquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb hier mini-muffinpapierties van de hema in Tilburg
Doe maar niet, ik kwam er net achter dat ze ze niet meer hebben. Cook en co wel , maar alleen in één kleur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh. Ik bedoelde een andere Hema. Maar dan probeer ik die in Tilburg.
oh, wauw, die groentetjes!!!!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:25 schreef Yngwie het volgende:
Heb er niet heel vaak tijd voor, en ben nou ook weer niet de meest creatieve cupcake versierdermaar ik vind het wel heel leuk om te doen, vooral samen met m'n vriendin
Wat sommigen voor elkaar krijgen is echt geweldig mooi. Maar best toch ook tevreden met onze creaties
![]()
De verschillende groentes in onderdelen (van marsepein)
[ afbeelding ]
Die er op de bruine "potgrond" choco muffins zo uitzien:
[ afbeelding ]
En paar weken terug robotjes gemaakt (eerste probeersel met fondant)
[ afbeelding ]
En van wat er nog over was een paar bloemetjes:
[ afbeelding ]
Intussen bij een Chinese webshop een aantal uitsteekvormpjes en diverse spatels e.d. besteld. Precies hetzelfde spul, maar dan voor een fractie van de prijs bij een Cook & Co of Pipoos.
Dat vogeltje is inderdaad een uitsteken, van deleukstetaartenshop.nlquote:Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef kuukuh het volgende:
SV, mooi zeg! Vooral die tweede inderdaad. Heb je een uitsteekvorm van dat leuke vogeltje of heb je het met de hand gedaan?
Yngwie, erg leuk zijn ze! Ben ook wel benieuwd naar die webshop!
Heb nu een aantal dingen besteld bij buyincoins.com, o.a. deze:quote:
Hieronder de foto zoals ik heb gekregen voor het maken van de taart.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef kuukuh het volgende:
Mooi SV! Eigenlijk mis ik nog een foto van dat knuffeltje =)
Yngwie, ben benieuwd. Laat je het even weten als je ze binnen hebt? thx!
Zal ik doenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef kuukuh het volgende:
Yngwie, ben benieuwd. Laat je het even weten als je ze binnen hebt? thx!
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:38 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Heb nu een aantal dingen besteld bij buyincoins.com, o.a. deze:
http://www.buyincoins.com(...)ew-product-3753.html
http://www.buyincoins.com(...)ls-product-5157.html
http://www.buyincoins.com(...)ol-product-5156.html
Oh wauwquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:57 schreef deadly_kiss het volgende:
niet zelfgemaakt, maar wel zelf van gegeten
[ afbeelding ]
elke laag had een andere creme vulling.. heerlijk!
In principe is het gewoon cake die je verkruimelt en dan mengt met iets van frosting/botercreme/...quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:30 schreef kuukuh het volgende:
Leuk coco, zien er feestelijk uit! Wat zit er precies in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |