Haha daar zou ik verder ook geen moeite mee hebben hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef Skaai het volgende:
Nou ik zet mijn tanden graag in die drol
verder gaat het wel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het ziet er een beetje uit als poep![]()
Oeh! hagelslagcupcakes?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:03 schreef Muck het volgende:
Mooi? Mwa, maar soms MOET je gewoon even iets bakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wauw mooiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef MissHobje het volgende:
voor onze vrienden die net een kindje hebben gekregen, een lekker snoeperijtje
[ afbeelding ]
Komt een beetje door de lichtbruinere tinten er doorheen denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
verder gaat het wel?
Ik post chocolademuffins en jij denkt aan poep
Goed plan! En dan wel hier die foto's laten zien he?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:43 schreef fruitellafantastic het volgende:
Wat een mooi topic
Ik denk dat ik ook maar eens ga beginnen met foto's maken van de dingen die ik maak..
Wat een schatjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef MissHobje het volgende:
voor onze vrienden die net een kindje hebben gekregen, een lekker snoeperijtje
[ afbeelding ]
Beslagmix in 6 gedeeld, kleurstoffen erdoorheen geroerd en daarna klodders in de vormpjes gedaanquote:
Dat is een... Tilly. Een suf poppetje aan mijn moeders tas die de hele wereld rond reist en op foto's gezet wordt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:20 schreef _Loki het volgende:
Ha, die's best vet! Wie/wat is dat poppetje in de hoek?
Mag ik van jou het recept voor de muffins (en de choco creamcheese toppingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:11 schreef MissHobje het volgende:
enne hier ook weer een probeersel, na aanleiding van die grappige soap DC Cupcakes heb ik hun chocolat cupcake recept geprobeerd en moet zeggen, best lekker
Heb er nog wat grof gehakte chocola en kokos aan toegevoegd en smaakt lekker, hier alvast een kiekje, want straks knal ik er nog chocolade creamcheese topping op maar zijn nu nog te heet!
Gister had ik dit receptje ook gemaakt maar dan met een geprakte banaan erdoor en ipv zuiveringszout had ik wijnsteenzuurmega vergissing
rijzen lukte voor geen meter dus en moet zeggen van banaan in mijn cc's ben ik nu dus ook geen fan
Hier meteen de ikea vormpjes :
[ afbeelding ]
Bij bijna elke bakker of sugarlicious, een taartdecoratiewinkeltje in de jan pieter heijestraat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef Soulagement het volgende:
Een vraagje, weet iemand waar ik tiaartdozen kan krijgen in Amsterdam? Voor als het bij de Hema niet lukt..
Yep, gewone marsepein. Kwestie van eerst rolletjes maken en dan gelijke stukjes snijden. En daar de bolletjes van rollen.quote:@calastra, gaaf, zulke gelijke bolletjes ook, rol je die gewoon van marsepein?
Ik heb rijstvermicelli gebruikt, werk prima, en het is niet erg als iemand het op eet, ik vind het nogal eng om bloemdraad en dat soort dingen te gebruiken.quote:Calastra, ziet er erg mooi uit! Waarvan zijn die voelsprieten gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |