quote:Op zondag 24 juli 2011 14:51 schreef MaJo het volgende:
Sorry, had even niet door dat ik hem gesloten had.
Nu kappen met rellen en gewoon weer normaal spelen! Ja mama is even streng
We kunnen er ook gewoon vanuit gaan dat iedereen eerlijk speelt. Mensen die Google gebruiken lopen vroeg of laat toch wel een keer tegen de lamp!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ik heb een idee: kunnen we niet ieder #-e topic alleen plaatjes posten met de vraag wie/wat/waar is dit? Plaatjes zijn niet echt (goed) opzoekbaar
En dat is precies wat hier nodig is. Weer even de AKQ op de rails krijgen. Netjes volgens de regels.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:51 schreef MaJo het volgende:
Sorry, had even niet door dat ik hem gesloten had.
Nu kappen met rellen en gewoon weer normaal spelen! Ja mama is even streng
Mama zal proberen wat vaker naar haar kindje om te kijkenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat is precies wat hier nodig is. Weer even de AKQ op de rails krijgen. Netjes volgens de regels.
Mijn dank.![]()
Daar ga ik ook van uit. Maar of mensen google gebruiken is lastig te controlerenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
We kunnen er ook gewoon vanuit gaan dat iedereen eerlijk speelt. Mensen die Google gebruiken lopen vroeg of laat toch wel een keer tegen de lamp!
hahaha, ik weet er nog wel eenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een andere regel die velen niet kennen: als ik hier post dan dient er af en toe een Beatles vraag gesteld te worden
Dat is ook waar en ik vind je idee ook best goed hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 14:54 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit. Maar of mensen google gebruiken is lastig te controleren
Zoals bijv. de Keuringdienst van Waren die in NL hanteert.quote:
Hygienewet?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals bijv. de Keuringdienst van Waren die in NL hanteert.
Waar moeten producten aan voldoen en zo...
Ja, want Hong Kong...quote:
Kurt Corbainquote:Op zondag 24 juli 2011 15:14 schreef lubje25 het volgende:
janis joplin jimi hendrix amy winehous jim morrison en ....
Mijn eerste ingeving was China. Heb er wel vaker last van dat ik mijn eerste ingeving negeerquote:
Uiteraardquote:
Niet overstroomd, wel beschadigd.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja die was nog overstroomd met de tsunami toch?
Herkenbaarquote:Op zondag 24 juli 2011 15:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving was China. Heb er wel vaker last van dat ik mijn eerste ingeving negeer
Dat was het jaquote:Op zondag 24 juli 2011 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet overstroomd, wel beschadigd.
Hoop 'm eind dit jaar te kunnen bezoeken...
Nee, alleen schade van de aardbeving...quote:
quote:Oeh ga je naar Japan? Niet bang voor straling?
Lees het even terugquote:Op zondag 24 juli 2011 15:23 schreef Gillingham het volgende:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar wat er gebeurd is in het vorige topic. Wat was het probleem?
Lees maar terug. Kunnen we beter niet weer over beginnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:23 schreef Gillingham het volgende:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar wat er gebeurd is in het vorige topic. Wat was het probleem?
Neen. Maar het is wel een reeks films.quote:
Als ik het anders formuleer raden jullie het zoquote:Op zondag 24 juli 2011 15:27 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de vraag een beetje vreemd, er zijn meerdere antwoorden van toepassing
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees het even terugAls we het hier weer gaan herhalen dan laait de discussie misschien weer op.
Het is zo erg dus.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Lees maar terug. Kunnen we beter niet weer over beginnen.
Joh, ik post de hele dag mee, en heb nog steeds geen idee waar het over gingquote:Op zondag 24 juli 2011 15:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Het is zo erg dus.![]()
Hoopte dat iemand me een objectieve samenvatting kon geven wegens gebrek aan tijd. Maar het gaat dus om het vorige topic?
Neuh heel erg ook weer niet, maar misschien gevoeligquote:Op zondag 24 juli 2011 15:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Het is zo erg dus.![]()
Hoopte dat iemand me een objectieve samenvatting kon geven wegens gebrek aan tijd. Maar het gaat dus om het vorige topic?
Gaat om een film reeks die al vanaf de jaren '60 is begonnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:28 schreef Gillingham het volgende:
Fox, kun je de vraag misschien iets specifieker maken?
Dank. Ik ga er vanavond klaar voor zitten met een zak chips en een biertje.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh heel erg ook weer niet, maar misschien gevoeligVorig topic, pagina 4/5/6
Zeg dat dan meteen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat om een film reeks die al vanaf de jaren '60 is begonnen.
Hoe makkelijk maak ik het nu?
Die dusquote:
Oei gemist, mijn excusesquote:
Uiteraardquote:
Ach, het stelde niet zo veel veer. Ging eigenlijk nergens over. Ik was er zelfs nog bij aan het begin van de discussie. Dooie mus jongens. Had meer van jullie verwacht. Enkel wat gescheld heen en weer om niks.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dank. Ik ga er vanavond klaar voor zitten met een zak chips en een biertje.
Dat doet Flitspaal. Staat in de OP, geloof ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:37 schreef MaJo het volgende:
Wie houdt eigenlijk de totale score bij? Vroeger dan deed de topicopener dat, die zorgde dat de totale stand up to date was.
Ah okquote:Op zondag 24 juli 2011 15:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat doet Flitspaal. Staat in de OP, geloof ik.
Die hadden we in het vorige topic nodigquote:
Dat zou mijn volgende gok zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 15:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en de laatste is ja
Stand topic AKQ 2323:
2 Yankee
2 MadMaster
2 MaJo
1 FireFox1
1 lubje25
1 Its-Jojo-4you
Daar heb ik vaker last vanquote:
Stand topic AKQ 2323:quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:30 schreef Aalbers het volgende:
heb het wel geweten, kom alleen niet op de naam
Arcadisch, maar vooruit. Kun je Champs-E gaan kijken...quote:
Aldo Sassi it isquote:
Haha, zei mijn moeder ook altijd, maar ik zie op Wikipedia dat de oorzaak onbekend is.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:53 schreef Aalbers het volgende:
is dat zo'n ding dat je te weinig fruit eet? zei mijn moeder althans vroeger tegen mij
En nu zijn naamquote:
En dat is gewoon een Zeeuw.quote:
Helaas wel. Naam van nummer?quote:
Nu ik de top 10 heb gezien, heb ik alle hoop in de mensheid opgegevenquote:
Jup, ik ben het nu weer eens aan het doen. Voor het eerst in een jaar ofzo.quote:
jawelquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef Wasknijper21 het volgende:
Wat voor berg? Een berg vanilleijs?
Hm.. wacht eens even..nu ik het zeg... een berg op Antarctica?
quote:
noch eine, bittequote:Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef Yankee het volgende:
veldwachter
scooter brigadier(niet dat ik weet, tenminste, staat niet in mijn bron
)
Ubersturmfuhrer aka Hoofd commissaris
Yes! Baszh kopt hem inquote:
welke rang denk je dat er onder hoofdcommissaris zit?quote:
Dat allertijden is, omdat hij nu niet meer operationeel is. om verwarring en discussie te voorkomen dus.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:37 schreef Gillingham het volgende:
Dat grote zwarte vliegtuig dat in redelijk wat films zit. Maar hoe heet het...
Allertijden, wat klinkt dat lekker dramatisch.![]()
De SR-71quote:
natuurlijk niet in het Nederlands!quote:
Ik zou het ook gek vinden als jij dit weet. Excuses voor deze Nederlandse vraag banaan. Ik zal om 20.30 een nieuwe doen mocht er dan nog niet geantwoord zijnquote:
Jup. Mooi woord.quote:
ouquote:
parlequote:Op zondag 24 juli 2011 20:49 schreef Baszh het volgende:
je ne sais pas, je ne parler pas francais.
Maar je ne drinker pas alcohol.
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:49 schreef Baszh het volgende:
je ne sais pas, je ne parler pas francais.
Maar je ne drinker pas alcohol.
Chocomel had beter geweest, sorry.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef banaantjeEE het volgende:
Das toch gewoon een merk? Oh ik dacht dat het een typfout was, dat je chocomelk bedoelde
is dat geen merknaam van (voorheen Nutricia) en is wordt dat niet alleen in Belgie gebruiktquote:
jup, vandaar dat ik het antwoord vreemd vondquote:Op zondag 24 juli 2011 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat geen merknaam van (voorheen Nutricia) en is wordt dat niet alleen in Belgie gebruikt
Je zou gelijk kunnen hebben.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat geen merknaam van (voorheen Nutricia) en is wordt dat niet alleen in Belgie gebruikt
IJscupjes, combi van Iridal's en jouw antwoord, maar ik moet weg (Prince in de Melkweg vanavond als surprise)...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |