Dat was het jaquote:Op zondag 24 juli 2011 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet overstroomd, wel beschadigd.
Hoop 'm eind dit jaar te kunnen bezoeken...
Nee, alleen schade van de aardbeving...quote:
quote:Oeh ga je naar Japan? Niet bang voor straling?
Lees het even terugquote:Op zondag 24 juli 2011 15:23 schreef Gillingham het volgende:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar wat er gebeurd is in het vorige topic. Wat was het probleem?
Lees maar terug. Kunnen we beter niet weer over beginnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:23 schreef Gillingham het volgende:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar wat er gebeurd is in het vorige topic. Wat was het probleem?
Neen. Maar het is wel een reeks films.quote:
Als ik het anders formuleer raden jullie het zoquote:Op zondag 24 juli 2011 15:27 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de vraag een beetje vreemd, er zijn meerdere antwoorden van toepassing
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees het even terugAls we het hier weer gaan herhalen dan laait de discussie misschien weer op.
Het is zo erg dus.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Lees maar terug. Kunnen we beter niet weer over beginnen.
Joh, ik post de hele dag mee, en heb nog steeds geen idee waar het over gingquote:Op zondag 24 juli 2011 15:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Het is zo erg dus.![]()
Hoopte dat iemand me een objectieve samenvatting kon geven wegens gebrek aan tijd. Maar het gaat dus om het vorige topic?
Neuh heel erg ook weer niet, maar misschien gevoeligquote:Op zondag 24 juli 2011 15:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Het is zo erg dus.![]()
Hoopte dat iemand me een objectieve samenvatting kon geven wegens gebrek aan tijd. Maar het gaat dus om het vorige topic?
Gaat om een film reeks die al vanaf de jaren '60 is begonnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:28 schreef Gillingham het volgende:
Fox, kun je de vraag misschien iets specifieker maken?
Dank. Ik ga er vanavond klaar voor zitten met een zak chips en een biertje.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh heel erg ook weer niet, maar misschien gevoeligVorig topic, pagina 4/5/6
Zeg dat dan meteen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat om een film reeks die al vanaf de jaren '60 is begonnen.
Hoe makkelijk maak ik het nu?
Die dusquote:
Oei gemist, mijn excusesquote:
Uiteraardquote:
Ach, het stelde niet zo veel veer. Ging eigenlijk nergens over. Ik was er zelfs nog bij aan het begin van de discussie. Dooie mus jongens. Had meer van jullie verwacht. Enkel wat gescheld heen en weer om niks.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dank. Ik ga er vanavond klaar voor zitten met een zak chips en een biertje.
Dat doet Flitspaal. Staat in de OP, geloof ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:37 schreef MaJo het volgende:
Wie houdt eigenlijk de totale score bij? Vroeger dan deed de topicopener dat, die zorgde dat de totale stand up to date was.
Ah okquote:Op zondag 24 juli 2011 15:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat doet Flitspaal. Staat in de OP, geloof ik.
Die hadden we in het vorige topic nodigquote:
Dat zou mijn volgende gok zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 15:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en de laatste is ja
Stand topic AKQ 2323:
2 Yankee
2 MadMaster
2 MaJo
1 FireFox1
1 lubje25
1 Its-Jojo-4you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |