Eh. Nee. Maar andere discussie, niet ontopic hier.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er zit een cruciaal verschil tussen de koranen wilders.
In de koran wordt letterlijk opgeroepen tot geweld, wilders doet dit niet.
Iedere moslim roept toch ook dat 911 niets met de Islam te maken heeft!! Of denkt iedereen dat dit wel zo is?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
In de film Fitna heeft Geert duidelijk aangegeven dat de aanslag op 11-09-2001 veroorzaakt is door "de Islam". Iig vindt Geert het typisch Islam dat het tot dit soort terrorisme leidt. Als de aanslag in Noorwegen niets met Geert te maken heeft, heeft de aanslag van 11-09 ook niets met de Islam te maken.
Hij zegt alleen dat de we straten moeten terugveroveren en schoonmaken van haatbaarden en hoofddoekjes en dat van rassenrellen geen negatieve uitwerking hoeft uit te gaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er zit een cruciaal verschil tussen de koranen wilders.
In de koran wordt letterlijk opgeroepen tot geweld, wilders doet dit niet.
quote:"Psychiatrist John Smith concluded that [McVeigh] was a decent person who had allowed rage to build up inside him to the point that he had lashed out in one terrible, violent act." – from a BBC story on McVeigh.[7] McVeigh's IQ was assessed at 126.
Waar zijn eigenlijk de beelden van die feestvierende mensen nav 911? Ik heb ze nooit gezien. Heb je een link naar Youtube? Ik heb het forum van Elsevier.nl even nagelezen en daar staan weer aardig wat quotes over begrip voor deze Noor. Iig vinden ze het logisch dat sommigen zo reageren en dan schijnt "links" de schuld te moeten krijgen. Dus het is echt allemaal één pot nat.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen als er feest gevierd wordt of begrip wordt getoond voor een aanslag als 911 of die in London, Madrid enz....
Maar ik geef niet de Islam daar zonder meer de schuld van.
Lol...dat feest vieren gebeurt nu ook en dat wordt door PVV-ers net zo gebagetalliseerd als dat moslims dat deden bij 9/11. 1 pot nat....andere ideologie, maar hetzelfde fanatisme en agressie.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen als er feest gevierd wordt of begrip wordt getoond voor een aanslag als 911 of die in London, Madrid enz....
Maar ik geef niet de Islam daar zonder meer de schuld van.
Natuurlijk is de Islam een invloed geweest. En islamitische Wildersen die haatzaaien en roepen dat de Islam bedreigd wordt.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Iedere moslim roept toch ook dat 911 niets met de Islam te maken heeft!! Of denkt iedereen dat dit wel zo is?
Nou ja, delen van dat manifest komen toch wel erg paranoïde over. Ik ben in ieder geval benieuwd wat uit zijn onderzoek zou komen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:33 schreef Supersoep het volgende:
Gisteren was er een beetje discussie over de psychologische toestand van onze Noor, waar ik maar aandroeg dat ik totaal niet geloof dat hij een stoornis heeft.
Nu lees ik iets over Timothy McVeigh en daar staat iets wat ik dan hier ook wel van toepassing vind:
[..]
Precies.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk is de Islam een invloed geweest. En islamitische Wildersen die haatzaaien en roepen dat de Islam bedreigd wordt.
Er is hier totaal geen sprake van rassenrellen. Tenzij 'links' tegenwoordig een ras is.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat de we straten moeten terugveroveren en schoonmaken van haatbaarden en hoofddoekjes en dat van rassenrellen geen negatieve uitwerking hoeft uit te gaan.
twitter:REUTERSFLASH twitterde op zondag 24-07-2011 om 13:28:22Norwegian police detain several people in Oslo raid linked to shootings, bombings - local media reageer retweet
...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Er is hier totaal geen sprake van rassenrellen. Tenzij 'links' tegenwoordig een ras is.
Volg jij het nieuws nou echt niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:35 schreef El_Matador het volgende:
Het cruciale verschil tussen moslimterreur en dit soort terreur is dat dit soort gekken eenlingen zijn. Moslimterroristen werken juist zoveel mogelijk samen.
Vandaar ook dat dit terrorisme veel moeilijker te bestrijden is en heftige privacyschendingen tot gevolg gaat hebben.
In elk opzicht een van de domste (en helaas goed uitgevoerde) terreurdaden ooit.
Ja ik vind de terreurdaad ook dom/raar.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:35 schreef El_Matador het volgende:
Het cruciale verschil tussen moslimterreur en dit soort terreur is dat dit soort gekken eenlingen zijn. Moslimterroristen werken juist zoveel mogelijk samen.
Vandaar ook dat dit terrorisme veel moeilijker te bestrijden is en heftige privacyschendingen tot gevolg gaat hebben.
In elk opzicht een van de domste (en helaas goed uitgevoerde) terreurdaden ooit.
Bron?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:35 schreef El_Matador het volgende:
Die feestvierende mensen waren volgens mij mensen in de bezette palestijnse gebieden. En wat mensen uit Irak. Staat me bij.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waar zijn eigenlijk de beelden van die feestvierende mensen nav 911? Ik heb ze nooit gezien. Heb je een link naar Youtube? Ik heb het forum van Elsevier.nl even nagelezen en daar staan weer aardig wat quotes over begrip voor deze Noor. Iig vinden ze het logisch dat sommigen zo reageren en dan schijnt "links" de schuld te moeten krijgen. Dus het is echt allemaal één pot nat.
Juist niet toch. Hij hoopt met dat manifest een soort kettingreactie te veroorzaken in de toekomst. Enorm slim als je het mij vraagt.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, delen van dat manifest komen toch wel erg paranoïde over. Ik ben in ieder geval benieuwd wat uit zijn onderzoek zou komen.
En in Ede.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Die feestvierende mensen waren volgens mij mensen in de bezette palestijnse gebieden. En wat mensen uit Irak. Staat me bij.
Ik kan niet alles volgen nee, het is zo bizar veel.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Volg jij het nieuws nou echt niet?
Er staat zelfs in dit topic dat er meerdere arrestaties worden verricht momenteel.
Ik weet niet of je dit sec terrorisme kan noemen. Het doel was niet om angst te zaaien, maar aandacht te krijgen en zo zaken te veranderen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:35 schreef El_Matador het volgende:
Maar zeer weinig op de 800.000 Nederlandse moslims in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |