abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 13:13:17 #76
92279 N.icka
Windforce 11
pi_99873228
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hij heeft zich toch juist wel overgegeven :?
Hij had na 2 uur Call of Duty genoeg, denk ik. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_99873229
quote:
6s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:08 schreef El_Matador het volgende:
Blijkbaar valt dat gelukkig mee, want dit is de eerste en enige aanslag in 10 jaar "anti-islampolitiek".
Daar zullen veel mensen het niet met je eens zijn.

quote:
En wat wil je dan? De domme massa die niet kan relativeren als maatstaf nemen om uitspraken van anderen te verbieden? Enge situatie.
Een nog engere situatie is als die domme massa (zoals nu ook in Nederland) groter en groter lijkt te worden. Dus kennelijk is je werkwijze, alles maar kunnen roepen, ook niet de juiste. Zoals je al zei, is het roepen al 10 jaar aan de gang. Allerlei Pat Condell's, Wildersjes, Pemela'tjes, Ayaantjes. Kracht van herhaling. Ik vind het dan niet vreemd dat er figuren rondlopen die deze herhalingen echt, vanuit de grond van hun hart, als leidraad nemen om dit soort acties te plegen. Want ja, ze voelen zich echt bedreigd.

quote:
Jammer. ;)

Ik gun ze hun zegje.
Ik gun ze hun gedachtekronkels, maar laat die gedachtekronkels ook voor wat het is. Een podium geven voor gestoorde gekken vind ik wat minder geslaagd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99873231
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:05 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Een gevolg van diverse factoren ja.
Eigenlijk maar 1 met een vertakking. Het verloochenen van de eigen cultuur en het mede daardoor krampachtig tolereren van allerlei ellende om maar geen ruzie te krijgen met minderheden.
Want voor je het weet komt die racismekaart weer langs. Dat is men inmiddels wel zat aan beide kanten van het politieke spectrum.

Zet je je eigen volk in de hoek krijg je Wilders vanzelf. Daarom is hij het gevolg.
pi_99873247
quote:

[..]

Denk eerder dat het advies voor mensen die in zijn voetsporen willen treden was, dan voor zichzelf.
Hij wou duidelijk gepakt worden zodat ie tijdens zn rechtszaak een platform had om zn vuil to spuien.
Staat ook in dat manifesto beschreven btw.
pi_99873248
quote:

[..]

Ik ben bang dat dat zijn plan was. Helemaal omdat hij nu om een openbare zitting heeft gevraagd.
pi_99873262
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Monidique het volgende:

[..]

Moslimterroristen of rechtse terroristen, weinig verschil. Ik vind ze even gevaarlijk, met het verschil dat moslimextremisme niet gedoogd wordt door de politiek.
Ik denk dat de moslimterrorist beter tijdens z'n voorbereidingen te signaleren is dan een islamofobe terrorist. Puur om praktische redenen zoals uiterlijk en achtergrond.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_99873275
Niemand gaat ooit de slachtoffers kennen, maar deze man heeft nu eeuwige roem.

Oneerlijk he.
Ron Paul 2012
pi_99873283
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Eigenlijk maar 1 met een vertakking. Het verloochenen van de eigen cultuur en het mede daardoor krampachtig tolereren van allerlei ellende om maar geen ruzie te krijgen met minderheden.
Want voor je het weet komt die racismekaart weer langs. Dat is men inmiddels wel zat aan beide kanten van het politieke spectrum.

Zet je je eigen volk in de hoek krijg je Wilders vanzelf. Daarom is hij het gevolg.
Dus Wilders is feitelijk het symbool van de slachtofferrol die "de autochtoon" aanneemt. Daar zijn we mooi klaar mee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99873300
In de achtertuin van de personen die net zijn opgepakt staan 2 grote chemische containers
  zondag 24 juli 2011 @ 13:15:58 #86
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99873318
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Monidique het volgende:

[..]

Moslimterroristen of rechtse terroristen, weinig verschil. Ik vind ze even gevaarlijk, met het verschil dat moslimextremisme niet gedoogd wordt door de politiek.
En rechtse terroristen natuurlijk wel :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99873335
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:15 schreef menesis het volgende:
In de achtertuin van de personen die net zijn opgepakt staan 2 grote chemische containers
Noorse explosieve opruimingsdienst is er al mee bezig.
pi_99873364
Ik denk wel eens wat zou zon vent zonder internet voorstellen. Niet dat je zonder internet dit niet kan uitvoeren maar de impact van internet is zo groot bij dit soort daden.
pi_99873373
Jeetje, het verhaal ontwikkelt zich dus gewoon vrolijk verder....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_99873375
quote:

[..]

Hij beschrijft hier mogelijke scenario's als hij klem gereden zou worden door politie.
Lambo of Rekt
  zondag 24 juli 2011 @ 13:17:51 #91
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_99873383
Ik heb het akelige gevoel dat dit pas het begin is van nog veel meer ellende. Wellicht was er idd een 2 e schutter en is zijn verdwijning ingepland ivm nog meer acties.

Je gaat je niet jaren lang voorbereiden, manifest schrijven, flimpje maken en dan zomaar stoppen.
Er zit vast nog méér aan te komen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_99873386
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk zo subjectief als de neten. En dat blijkt ook uit de enorme weerstand vanuit het andere politieke spectrum.
Die weerstand komt vooral door zijn bewoording. De hardheid, botheid, selectieve verontwaardiging.
Inhoudelijke weerstand is er niet zo veel. Tenminste, het valt me erg mee.
pi_99873403
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:15 schreef Caland het volgende:

[..]

En rechtse terroristen natuurlijk wel :')
Wel, er zit een ideologische bondgenoot van Anders in de Nederlandse regering, dus ja, rechts-extremisme wordt gedoogd. Ophitsende haatretoriek is gewoon een mening in het maatschappelijk debat.
pi_99873404
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:14 schreef Supersoep het volgende:
Niemand gaat ooit de slachtoffers kennen, maar deze man heeft nu eeuwige roem.

Oneerlijk he.
Roem. Ja..
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  zondag 24 juli 2011 @ 13:18:36 #95
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_99873408
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hij beschrijft hier mogelijke scenario's als hij klem gereden zou worden door politie.
Op dat eilandje ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_99873423
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die weerstand komt vooral door zijn bewoording. De hardheid, botheid, selectieve verontwaardiging.
Inhoudelijke weerstand is er niet zo veel. Tenminste, het valt me erg mee.
Dan ben je of erg naief of niet op de hoogte van de politieke situatie van Nederland. Dat mensen er niet meer over praten, of inhoudelijk weerstand bieden, heeft meer te maken met het feit dat je a) geen weerstand kan bieden jegens fantasieverhalen en b) het uitgekauwde uitspraken zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99873446
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:18 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Op dat eilandje ?
Eerder onderweg naar het eiland, denk ik.
pi_99873449
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:18 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Op dat eilandje ?
Hij beschrijft het niet alleen voor zichzelf, ook voor mensen die dit soort dingen gaan plannen. Dat is duidelijk merkbaar aan de manier van schrijven. Een soort van terroristen handleiding..
Lambo of Rekt
  zondag 24 juli 2011 @ 13:20:57 #99
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99873510
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wel, er zit een ideologische bondgenoot van Anders in de Nederlandse regering, dus ja, rechts-extremisme wordt gedoogd. Ophitsende haatretoriek is gewoon een mening in het maatschappelijk debat.
Wat een regelrechte bullshit. Terorisme/radicalisme wordt nergens gedoogd, vanuit welke ideologie dan ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99873519
In ben benieuwd of de zes arrestaties van het afgelopen uur echt in verband staan met Anders B.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')