Hij had na 2 uur Call of Duty genoeg, denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch juist wel overgegeven
Daar zullen veel mensen het niet met je eens zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:08 schreef El_Matador het volgende:
Blijkbaar valt dat gelukkig mee, want dit is de eerste en enige aanslag in 10 jaar "anti-islampolitiek".
Een nog engere situatie is als die domme massa (zoals nu ook in Nederland) groter en groter lijkt te worden. Dus kennelijk is je werkwijze, alles maar kunnen roepen, ook niet de juiste. Zoals je al zei, is het roepen al 10 jaar aan de gang. Allerlei Pat Condell's, Wildersjes, Pemela'tjes, Ayaantjes. Kracht van herhaling. Ik vind het dan niet vreemd dat er figuren rondlopen die deze herhalingen echt, vanuit de grond van hun hart, als leidraad nemen om dit soort acties te plegen. Want ja, ze voelen zich echt bedreigd.quote:En wat wil je dan? De domme massa die niet kan relativeren als maatstaf nemen om uitspraken van anderen te verbieden? Enge situatie.
Ik gun ze hun gedachtekronkels, maar laat die gedachtekronkels ook voor wat het is. Een podium geven voor gestoorde gekken vind ik wat minder geslaagd.quote:Jammer.
Ik gun ze hun zegje.
Eigenlijk maar 1 met een vertakking. Het verloochenen van de eigen cultuur en het mede daardoor krampachtig tolereren van allerlei ellende om maar geen ruzie te krijgen met minderheden.quote:
Denk eerder dat het advies voor mensen die in zijn voetsporen willen treden was, dan voor zichzelf.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat zijn plan was. Helemaal omdat hij nu om een openbare zitting heeft gevraagd.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik denk dat de moslimterrorist beter tijdens z'n voorbereidingen te signaleren is dan een islamofobe terrorist. Puur om praktische redenen zoals uiterlijk en achtergrond.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Moslimterroristen of rechtse terroristen, weinig verschil. Ik vind ze even gevaarlijk, met het verschil dat moslimextremisme niet gedoogd wordt door de politiek.
Dus Wilders is feitelijk het symbool van de slachtofferrol die "de autochtoon" aanneemt. Daar zijn we mooi klaar mee.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk maar 1 met een vertakking. Het verloochenen van de eigen cultuur en het mede daardoor krampachtig tolereren van allerlei ellende om maar geen ruzie te krijgen met minderheden.
Want voor je het weet komt die racismekaart weer langs. Dat is men inmiddels wel zat aan beide kanten van het politieke spectrum.
Zet je je eigen volk in de hoek krijg je Wilders vanzelf. Daarom is hij het gevolg.
En rechtse terroristen natuurlijk welquote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Moslimterroristen of rechtse terroristen, weinig verschil. Ik vind ze even gevaarlijk, met het verschil dat moslimextremisme niet gedoogd wordt door de politiek.
Noorse explosieve opruimingsdienst is er al mee bezig.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:15 schreef menesis het volgende:
In de achtertuin van de personen die net zijn opgepakt staan 2 grote chemische containers
Hij beschrijft hier mogelijke scenario's als hij klem gereden zou worden door politie.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die weerstand komt vooral door zijn bewoording. De hardheid, botheid, selectieve verontwaardiging.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo subjectief als de neten. En dat blijkt ook uit de enorme weerstand vanuit het andere politieke spectrum.
Wel, er zit een ideologische bondgenoot van Anders in de Nederlandse regering, dus ja, rechts-extremisme wordt gedoogd. Ophitsende haatretoriek is gewoon een mening in het maatschappelijk debat.quote:
Roem. Ja..quote:Op zondag 24 juli 2011 13:14 schreef Supersoep het volgende:
Niemand gaat ooit de slachtoffers kennen, maar deze man heeft nu eeuwige roem.
Oneerlijk he.
Op dat eilandje ?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij beschrijft hier mogelijke scenario's als hij klem gereden zou worden door politie.
Dan ben je of erg naief of niet op de hoogte van de politieke situatie van Nederland. Dat mensen er niet meer over praten, of inhoudelijk weerstand bieden, heeft meer te maken met het feit dat je a) geen weerstand kan bieden jegens fantasieverhalen en b) het uitgekauwde uitspraken zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die weerstand komt vooral door zijn bewoording. De hardheid, botheid, selectieve verontwaardiging.
Inhoudelijke weerstand is er niet zo veel. Tenminste, het valt me erg mee.
Hij beschrijft het niet alleen voor zichzelf, ook voor mensen die dit soort dingen gaan plannen. Dat is duidelijk merkbaar aan de manier van schrijven. Een soort van terroristen handleiding..quote:
Wat een regelrechte bullshit. Terorisme/radicalisme wordt nergens gedoogd, vanuit welke ideologie dan ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, er zit een ideologische bondgenoot van Anders in de Nederlandse regering, dus ja, rechts-extremisme wordt gedoogd. Ophitsende haatretoriek is gewoon een mening in het maatschappelijk debat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |