abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99872958
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:05 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Zeer triest natuurlijk maar valt mee hoe schokkend het is.
Nja, je hebt genoeg mensen hier die het als schokkend ervaren
pi_99872967
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:05 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik had ook ergere foto's verwacht op 4chan.
Bij die troep die daar staat valt alles mee.
pi_99872972
quote:
6s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:03 schreef El_Matador het volgende:
"Kan" "Bepaalde gevallen".

Waar ligt dat aan denk je? De zieke motivaties van een dader, of de woorden die iedereen kan horen en iedereen kan relativeren?
Heel veel mensen kunnen niet relativeren en die zullen dus gewoon zieke motivaties hebben, ingegeven door woorden die wettelijk op het randje zijn en op allerlei wijzen te interpreteren zijn.

quote:
Dus morgen ga je actief pleiten voor het verbieden van "haatzaaiende" imams, of is zoveel daadkracht bij jouw overtuigingen niet aan de orde? ;)
Ik pleit daar al sinds jaar en dag voor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99872973
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:03 schreef speknek het volgende:

Klinkt mij meer als een echo die over het eiland heen kaatst.
Dat dacht ik eerst ook, maar daarna las ik dat tieners die tweede schutter ook anders beschreven met zwarte kleren en een beetje dik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99872984
Een 2e dader is alleen aangekaart door jongeren die volledig in paniek en trauma waren, omdat ze schoten hoorden op andere plekken op het eilandje.

Dat lijkt me geen hard bewijs. Die jongeren waren zo getraumatiseerd als wat en kunnen nooit helder inschatten hoeveel daders er zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_99872985
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:06 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Nja, je hebt genoeg mensen hier die het als schokkend ervaren
Nee precies, vandaar; spoiler!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  zondag 24 juli 2011 @ 13:07:17 #57
19242 yavanna
Results may vary.
pi_99873000
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, maar daarna las ik dat tieners die tweede schutter ook anders beschreven met zwarte kleren en een beetje dik.
Klinkt als de persoon die op die foto's te zien was. Hij zou met een mes gelopen hebben oid. Politie zou uitgaan van 1 dader op het eiland, zo melden diverse media althans.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_99873005
quote:
Breaking a flank is a dangerous move. However, keep in mind that they will not expect you to rush them aggressively (go for head shots) so you have the element of surprise. Let’s call this strategy: “Thrust of the Martyr” due to the severity and critical circumstances of the attack. It is a lethal move where either you or your opponent(s) will die or get injured. Based on your strengths and their weaknesses you will have a success rate of aprox. 75% if facing 2 agents (scenario 1). Against 4 agents this will however drop to 30-45% (scenario 2) even taken your conviction and superior armour and firepower into account. If you allow them enough time to deploy 1-2 snipers in either scenario you will not likely get out of the situation alive, survival rate of less than 20%. Under normal circumstances, you will however only face 2 police officers (2 per car) which should allow you to neutralise both quite easily. In any case, surrender is not an option. You either break free or die in the attempt.
Lambo of Rekt
  zondag 24 juli 2011 @ 13:07:44 #59
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_99873014
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:58 schreef Specularium het volgende:
Vraag me af of de AIVD nu ook overuren draait.

Zal wel.
Ik denk dat zo,n beetje iedere geheime dienst dat 'levenswerk' aan doorlezen is
pi_99873015
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:06 schreef Specularium het volgende:

[..]

Bij die troep die daar staat valt alles mee.
Ik kom daar anders nooit :') Wat een teringsite zeg. Ik scrolde ook zeer voorzichtig naar beneden :')

Maar ff ontopic: hoe zit het nou met de rechtszaak? Wordt het live uitgezonden?
pi_99873019
quote:
6s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:06 schreef El_Matador het volgende:
Een 2e dader is alleen aangekaart door jongeren die volledig in paniek en trauma waren, omdat ze schoten hoorden op andere plekken op het eilandje.

Dat lijkt me geen hard bewijs. Die jongeren waren zo getraumatiseerd als wat en kunnen nooit helder inschatten hoeveel daders er zijn.
Klopt. Maar je moet in deze situatie alles overwegen.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_99873021
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, volgens mij waren er ooggetuigen van de tweede schutter. Er is in ieder geval een signalement uitgegeven.
pi_99873023
quote:
7s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het begint veel kleiner, het bewaren van de eigen Nederlandse cultuur.
Die massale Wildersaanhang is ook maar een gevolg.
Dat is natuurlijk zo subjectief als de neten. En dat blijkt ook uit de enorme weerstand vanuit het andere politieke spectrum.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99873038
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:00 schreef Supersoep het volgende:
Weet je, het probleem met dat manifest is dat het enorm tot de verbeelding gaat spreken tot veel mensen. Vooral al de lone wolfs die we nu al hebben. Het is, als je eenmaal het pseudo-intellectuele voorbij bent, op zo'n manier geschreven dat het mensen aantrekt. Vooral diegenen die al minder gevoelig zijn voor slachtpartijen. Hij heeft het over medailles, een orde van tempeliers, een eigen custom-made harnas genaamd "Loki Armour" :')

Daar ga je helaas mensen mee overtuigen. Daarin verschilt het ook wel met het manifest van de Unabomber, dat enkel een intellectuel ideologisch betoog was.
Tja, kanker van de samenleving. Mensen met gebrekkig beoordelingsvermogen en ontbrekende sociale omgeving om ze in het gareel te meppen. Gelukkig zijn de meeste te kansloos om zo gemotiveerd te zijn als meneer Behvrik (of hoe die ook heet).

Die stakkers zijn wat mij betreft een veel groter gevaar voor de samenleving dan moslimterroristen ooit zullen zijn.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_99873049
zijn 6 mensen opgepakt
pi_99873053
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heel veel mensen kunnen niet relativeren en die zullen dus gewoon zieke motivaties hebben, ingegeven door woorden die wettelijk op het randje zijn en op allerlei wijzen te interpreteren zijn.
Blijkbaar valt dat gelukkig mee, want dit is de eerste en enige aanslag in 10 jaar "anti-islampolitiek".

En wat wil je dan? De domme massa die niet kan relativeren als maatstaf nemen om uitspraken van anderen te verbieden? Enge situatie.

quote:
Ik pleit daar al sinds jaar en dag voor.
Jammer. ;)

Ik gun ze hun zegje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 24 juli 2011 @ 13:08:51 #67
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99873057
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die vent bekijkt alles wiskundig, alles wordt afgewogen in percentages van slagen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_99873066
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:07 schreef Notenkast het volgende:

Ja, volgens mij waren er ooggetuigen van de tweede schutter. Er is in ieder geval een signalement uitgegeven.
Maar goed, er werd hierboven ook al aangegeven dat die dan ook naar het eiland moest zijn gebracht. Misschien al veel eerder dan de dader (die eerst nog een bommetjesklus had in Oslo)?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99873100
In zijn manifest staat er nog een stuk over Recin en 99% Pure Nicotine, dat het in Hollow Point Bullets kan en ook waar hij het allemaal kon bestellen.

Allemaal dodelijk spul, vraag me af als hij ook echt zoiets in zijn ammo heeft gedaan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_99873130
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Die vent bekijkt alles wiskundig, alles wordt afgewogen in percentages van slagen.
Hij praat alsof hij een raid aan het voorbereiden is in WoW.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_99873134
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:08 schreef waht het volgende:

[..]

Die stakkers zijn wat mij betreft een veel groter gevaar voor de samenleving dan moslimterroristen ooit zullen zijn.
Moslimterroristen of rechtse terroristen, weinig verschil. Ik vind ze even gevaarlijk, met het verschil dat moslimextremisme niet gedoogd wordt door de politiek.
pi_99873186
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar goed, er werd hierboven ook al aangegeven dat die dan ook naar het eiland moest zijn gebracht. Misschien al veel eerder dan de dader (die eerst nog een bommetjesklus had in Oslo)?
Volgens het signalement droeg de tweede schutter ook een automatisch vuurwapen op z'n rug. Grote kans dat hij dus ook het nodige materieel had. En het zou idd niet te veel moeite zijn om dat ergens te dumpen en in het water te springen om zo van het eiland af te komen.
  zondag 24 juli 2011 @ 13:12:28 #73
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_99873196
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

. In any case, surrender is not an option. You either break free or die in the attempt.
Hij heeft zich toch juist wel overgegeven :?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 24 juli 2011 @ 13:13:08 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_99873215
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

De cijfers zijn alleen nonsens, omdat ze nergens op gebaseerd zijn. Net zoals hij fantaseerde dat hij in een supergeheime ridderorde zat, zit hij hier te fantaseren dat ie Jason Bourne is. Toch, wel snugger om te bedenken dat de gemiddelde politieauto twee mensen heeft (aan de andere kant zullen ze eerder een arrestatiebus sturen in zo'n geval).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_99873216
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hij heeft zich toch juist wel overgegeven :?
Hij had geen kogels meer. Dan heeft het weinig zin om terug te vechten.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')