MAar die had gnoeroe en was dus geestelijk afgetakeld...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn moeder wel.
Zal ze echt niks gemerkt hebben van de activiteiten van haar zoon? Je kent je kind toch door en door?
Past wel helemaal in de PR-strategie uit zijn manifest.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:58 schreef yavanna het volgende:
Breivik zou om een openbare zitting hebben gevraagd, maandag.
Over die tsunami? Mensen die volslagen paranoïde zijn misschien.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen het wel een beetje met hem eens.
De mensen die geloven in een tsunami van Islamisering ja. Maar die zijn wat mij betreft ook niet helemaal 100%.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet mogelijk in deze vrij beladen reeks.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das gewoon Wilbers napraten. Hoewel ik dat niet mag zeggen in dit topique.
Behoorlijk knap dat die nog van het eiland af wist te komen dan.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:01 schreef Paul het volgende:
Wel raar dat de mensen van het eiland over een 2e schutter hadden. Terwijl die nooit is gevonden.
Dat zie je volgens mij wel vaker, dat mensen in hun verwarring er zeker van zijn dat er een tweede schutter is. Misschien deed hij het wel expres, even steeds een pruik op en af doen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:01 schreef Paul het volgende:
Wel raar dat de mensen van het eiland over een 2e schutter hadden. Terwijl die nooit is gevonden.
Leg uit.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van Trouw:quote:Op zondag 24 juli 2011 13:01 schreef Paul het volgende:
Klinkt mij meer als een echo die over het eiland heen kaatst.quote:Roset vertelde hoe de schutter voortdurend probeerde slachtoffers uit het bos te lokken om ze daarna te vermoorden. Hij is er overigens van overtuigd dat er twee daders waren. 'Ik weet zeker dat er vanuit twee verschillende plaatsen op het eiland werd geschoten op hetzelfde moment', zei hij.
Staat er nu niet meer tussen volgens mijquote:Op zondag 24 juli 2011 12:54 schreef G.R.S. het volgende:
Nog net een schokkende foto op 4chan gezien. Damn, foto van wel erg dichtbij. *bibber*
Ik weet niet zeker of de foto al geplaatst is. En als het te schokkend is; gewoon verwijderen mods!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kan" "Bepaalde gevallen".quote:Op zondag 24 juli 2011 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De kracht van woorden kunnen erg gevaarlijk zijn in bepaalde gevallen. Als men blijft herhalen dat iets slecht is, gaat men dat ook vanzelf geloven.
Ja. En hij is per boat naar dat eiland gevaren, na zich eerst gelegitimeerd te hebben. Die kerel die dat toeliet weet toch wel of er ook nog andere (oudere) personen naar dat eiland zijn toegevaren?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:03 schreef speknek het volgende:
Klinkt mij meer als een echo die over het eiland heen kaatst.
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of de foto al geplaatst is. En als het te schokkend is; gewoon verwijderen mods!
SchokkendWel schokkend maar niet heel erg schokkend, ik had erger verwacht op 4chan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien istie wel dood.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En hij is per boat naar dat eiland gevaren, na zich eerst gelegitimeerd te hebben. Die kerel die dat toeliet weet toch wel of er ook nog andere (oudere) personen naar dat eiland zijn toegevaren?
Het begint veel kleiner, het bewaren van de eigen Nederlandse cultuur.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De mensen die geloven in een tsunami van Islamisering ja. Maar die zijn wat mij betreft ook niet helemaal 100%.
Misschien dat er toch explosieven zijn afgegaan waardoor het leek of er meerdere schutters waren?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of de foto al geplaatst is. En als het te schokkend is; gewoon verwijderen mods!
SchokkendZeer triest natuurlijk maar valt mee hoe schokkend het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Ik had ook ergere foto's verwacht op 4chan.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wel schokkend maar niet heel erg schokkend, ik had erger verwacht op 4chan.
[..]
SchokkendEn eronder: Images you'll also enjoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking hell..
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Een gevolg van diverse factoren ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het begint veel kleiner, het bewaren van de eigen Nederlandse cultuur.
Die massale Wildersaanhang is ook maar een gevolg.
"Huilhuil, ik ben een arm slachtoffer en zo bang, redt mij"quote:Op zondag 24 juli 2011 13:02 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Behoorlijk knap dat die nog van het eiland af wist te komen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |