Na deze hint vraag ik me af of ik m ooit eerder heb gezienquote:Op zondag 24 juli 2011 03:59 schreef Baszh het volgende:
was one of the few survivors of the Granma landing. He was part of the tiny group of survivors who managed to reach a safe haven in the Sierra Maestra mountains
Die jaquote:
Warm! Er is nog een voorwaarde!quote:Op zondag 24 juli 2011 04:16 schreef lubje25 het volgende:
5 aaneengesloten dagen boven 25 graden celcius?
Ik moet deze toch goed rekenenquote:Op zondag 24 juli 2011 04:16 schreef Cobra4 het volgende:
periode van 5 dagen. waarvan 3 boven de 25 en 3 boven de 30 graden?
Dat gaat erg kut op een nokia, kan ik je zeggenquote:Op zondag 24 juli 2011 04:17 schreef lubje25 het volgende:
Maak aub de vraag ff bold, dan is het voor iedereen duidelijk dat het de nieuwe vraag betreft.
wist niet dat je mobiel wasquote:Op zondag 24 juli 2011 04:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat gaat erg kut op een nokia, kan ik je zeggen
Ok.quote:Op zondag 24 juli 2011 04:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet deze toch goed rekenen
wil jij het lijstje zelf straks even aanpassen? Ik zit mobiel!
Dan moet je toch echt nog even een paar maanden wachten.quote:Op zondag 24 juli 2011 04:37 schreef lubje25 het volgende:
Schiet mij maar in de kerstboom, ik heb geen enkel idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
Close, but no cigarquote:Op zondag 24 juli 2011 08:14 schreef gauloises010 het volgende:
ik denk Help van the Beatles alhoewel white christmas ook een kans maakt
Er zijn meerdere liedjes die claimen het meest gecoverd te zijn, maar ik ga uit van the guinness.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 08:34 schreef FireFox1 het volgende:
Thriller sowieso, best verkochte album dat nooit meer overtroffen zal worden.
Dark Side of the Moon![]()
Brothers in Arms?![]()
Nevermind?![]()
Saterday Night Fever?![]()
quote:Op zondag 24 juli 2011 08:34 schreef FireFox1 het volgende:
Thriller sowieso, best verkochte album dat nooit meer overtroffen zal worden.![]()
Dark Side of the Moon
Brothers in Arms?
Nevermind?
Saterday Night Fever?
HINT : Het oudste album uit 1973 en het jongste uit 1999quote:Op zondag 24 juli 2011 08:34 schreef FireFox1 het volgende:
Thriller sowieso, best verkochte album dat nooit meer overtroffen zal worden.
Dark Side of the Moon
Brothers in Arms?
Nevermind?
Saterday Night Fever?
andere waren nog Phantem of the opera,the eagles greatest hits 1971-1975 , the bodyguard,Milenium, rumours en bat out off hell.quote:
ik mag t niet invullen heb t opgezocht maar de naam lijkt wel op de naam van een bekende tenniser!quote:Op zondag 24 juli 2011 09:34 schreef Iridal het volgende:
Welke matrix wordt veelal gebruikt om de inkoopportfolio van een bedrijf te analyseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke sanitair fabrikant zit in Maastricht?
even voor de duidelijkheid de Koningin staat als hoofd boven de Adel en telt niet meequote:Op zondag 24 juli 2011 10:35 schreef gauloises010 het volgende:
noem de 8 Nederlandse Aderlijke titels die er zijn in de volgorde van Gradartie
zijn goed maar mis er 3 en de volgorde klopt nietquote:Op zondag 24 juli 2011 10:43 schreef Iridal het volgende:
Eens kijken
Graaf
Markies
Ridder
Hertog
Prins
Deze + de vrouwelijke varianten ervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
die zijn ook juistquote:Op zondag 24 juli 2011 11:21 schreef HilarityEnsues het volgende:
Jonkheer en baron, maar die achtste?
Wut?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:43 schreef gauloises010 het volgende:
[..]
Punt is voor mij![]()
wie zich geroepen voelt mag een nieuwe vraag stellen
Het is nog steeds jouw taak om een nieuwe vraag te stellen.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:43 schreef gauloises010 het volgende:
[..]
Punt is voor mij![]()
wie zich geroepen voelt mag een nieuwe vraag stellen
Ja, moet je het antwoord maar niet zo snel vrijgeven.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:45 schreef ß het volgende:
[..]
Het is nog steeds jouw taak om een nieuwe vraag te stellen.
vraag stond er al een uur hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, moet je het antwoord maar niet zo snel vrijgeven.
dat leek me te voor de hand liggendquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 11:54 schreef gauloises010 het volgende:
[..]
stand deel 2322
1 Baszh
1 Stormqueen
1 Cobra4
2 Iridal
1 FireFox1
2 gauloises010
1 ß
Und?quote:
te laat...quote:
quote:
stand deel 2322quote:
quote:
stand deel 2322quote:
Misschien is mijn vraagstelling een beetje raar...quote:
Daarom had ik mijn vraag in de eerste instantie anders geformuleerd. Omdat het dan te makkelijk zal zijnquote:
Weer te laatquote:
stand deel 2322quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom had ik mijn vraag in de eerste instantie anders geformuleerd. Omdat het dan te makkelijk zal zijn
'k Bedoelde eigenlijk de staat Utah en daarvan is Salt Lake City de hoofdstad. Van de county Utah is Provo echter de hoofdstadquote:
Om eerlijk te zijn wist ik dat niet, maar bedankt voor je coulance.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:22 schreef Ireyon het volgende:
'k Bedoelde eigenlijk de staat Utah en daarvan is Salt Lake City de hoofdstad. Van de county Utah is Provo echter de hoofdstad.
stand deel 2322quote:
Mijn frank was later gevallen, ik mag me toch corrigeren?quote:Op zondag 24 juli 2011 12:31 schreef lubje25 het volgende:
Niet echt de bedoeling he, 2 antwoorden geven
stand deel 2322quote:
stand deel 2322quote:
stand deel 2322quote:
quote:
En terecht...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:17 schreef gauloises010 het volgende:
[..]
ik mag niet gokken van mijn moeder
Jij valt af...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:19 schreef Ireyon het volgende:
Het is lelijk en klein maar je betaalt er wel de hoofdprijs voor?
Halsgevels kom je op verschillende Amsterdamse grachtenpanden tegen...quote:
Je bent er nog nooit geweest, begrijp ik uit je antwoord?quote:
Niet vriendelijk gevraagd.quote:
is het een strikvraag en is het helemaal geen bijzonder pand?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat maakt dit pand zo bijzonder?
Neen, geen strikvraag.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:23 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
is het een strikvraag en is het helemaal geen bijzonder pand?
quote:
Excuses voor mijn directe vraag, sinds 2 maanden kan ik via firefox tinypic foto's niet meer zien.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet vriendelijk gevraagd.
Mag ik wel vragen waarom je tinypic niet kan zien?
Gebruik dat al jaren hier op Fok! en heb nog nooit klachten gehad...
quote:
Daar woont Jan Smitquote:
Het is regelmatig in het nieuws, omdat U2 daar formeel huist en waardoor ze er in Ierland (lees UK) van beticht worden geen/onvoldoende belasting af te dragen aan Ierland, wat dus slecht is voor de Ierse economie...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:35 schreef Iridal het volgende:
Maareh.... omdat U2 daar kantoor houdt is het pand bijzonder? Dat volg ik even niet
quote:U2 hit back on tax evasion claims
added: 14 Jul 2011
U2 guitarist The Edge has hit back at age-old accusations that his band are tax evaders.
'For the record,' he said in a letter to the Baltimore Sun,' U2 and the individual band members have a totally clean record with every jurisdiction to which they are required to pay tax and have never been and will never be involved in tax evasion.'
While Edge was writing specifically in response to one Simon Moroney who wrote to the paper on July 7 saying U2 lead singer Bono 'exemplifies the worst characteristics of Wall Street, both for excess and tax evasion,' the claim that U2 are tax evaders is nothing new.
In 2002, John Safran in his SBS produced TV show claimed the band took advantage of Ireland's laws giving tax free status to artists, which enabled them to pay no tax. From January 1, 1997, the threshold has been â¬225,000, but as of 2011, that tax free status has been limited to the first â¬40,000 per annum.
In an article in Moneyweek published on February 28, 2007, financial journalist Simon Wilson wrote: 'For U2, whose frontman, Bono, is a high-profile campaigner on global poverty, the publicity resulting from this tax-avoidance strategy [moving the company to Holland] has been less than welcome, but the group argues it's merely being tax-efficient, just like any other business.'
British activist group ArtUncut staged a protest during the band's set at Glastonbury last week by erecting a 9ft wide and 25ft high column with the slogan 'U pay tax 2?' before being stopped by 'heavy handed' security who allegedly broke the finger of one of the team members.
The group explain their motives on their website: 'n 2006 U2 Ltd moved most of its tax affairs to Holland, seemingly in response to the Irish government's decision to cap the tax-free exemption on royalties at â¬225,000 (before this, artists in Ireland were not obliged to pay any tax on royalties).'
The Edge added in his letter that 'U2 and its members have paid many, many millions of dollars in taxes to the United States Internal Revenue Service over the years.'
Holland's tax laws have also attracted The Rolling Stones, whose financial manager Prince Rupert Loewenstein set up the band's company in Amsterdam in 1972.
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is regelmatig in het nieuws, omdat U2 daar formeel huist en waardoor ze er in Ierland (lees UK) van beticht worden geen/onvoldoende belasting af te dragen aan Ierland, wat dus slecht is voor de Ierse economie...
[..]
In de sport zie je niet anders dan dat sporters naar andere landen verhuizen dus zo bijzonder is dat niet.Daar hoor je niemand over.
Sporters hebben meestal niet zo'n 'Holier than thou'-instelling als Bono en zijn vrienden.quote:
Google is machtig.quote:
Downingstreet 10 en het witte huis in de VS zijn ook maar gebouwenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:44 schreef Iridal het volgende:
tJa, maakt het pand nog steeds niet bijzonder in mijn ogen, maar goed
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Downingstreet 10 en het witte huis in de VS zijn ook maar gebouwen
maar je kan er een vraag over stellen en het antwoord is ook nog te raden...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:44 schreef Iridal het volgende:
tJa, maakt het pand nog steeds niet bijzonder in mijn ogen, maar goed
dat is jou mening, er zijn een hoop Ieren die er anders over denken.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:49 schreef Iridal het volgende:
[..]inderdaad, maar wél interessanter dan dit gebouw
Een vraag is een vraag. Wat boeit het?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:49 schreef Iridal het volgende:
Wil je per sé je gelijk hebben of zo?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:49 schreef Iridal het volgende:
Het is per se.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je per sé je gelijk hebben of zo?
Ga vragen beantwoorden en stellen i.p.v. kinderachtig te lopen drammen...
Heb je dat ook opgezocht zoals gewoonlijk?quote:
Dude, chillquote:Op zondag 24 juli 2011 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je dat ook opgezocht zoals gewoonlijk?
Of ben je blij dat je ook eens iets juist hier kan zeggen?
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je dat ook opgezocht zoals gewoonlijk?
Of ben je blij dat je ook eens iets juist hier kan zeggen?
Als men de regels in de OP volgt wel.quote:
Hoe weet je dat? Zeker opgezochtquote:Op zondag 24 juli 2011 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is grapjas...
Wenen ligt in Oostenrijk.
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is grapjas...
Wenen ligt in Oostenrijk.
stand deel 2322quote:
Ik heb de langste pik, nee ikke, nee ikke, nee ikke.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet nodig, die algemene kennis heb ik gewoon...
Leuk voor je.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet nodig, die algemene kennis heb ik gewoon...
Nee, dat beweer ik dan weer niet...quote:Op zondag 24 juli 2011 13:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb de langste pik, nee ikke, nee ikke, nee ikke.
Laterzzquote:Op zondag 24 juli 2011 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik dan weer niet...
Maarre, ik laat jullie weer alleen lekker kloten, opzoeken, veranderen enanderzijds rommelen, ik ben er weer voor onbepaalde tijd vandoor...
Rustig aan.....quote:
De illuminatiquote:
Ik heb binnen de limiet een vraag gesteld. Niks aan de hand dus.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
schiet eens op, hou je wel aan de OP he
En dat men dat maar zal onthouden!! Zij is de mama van de AKQ.quote:
Al.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:09 schreef lubje25 het volgende:
Zullen we ons nu weer beperken tot vragen stellen en beantwoorden?![]()
De rest maar in de klaagbaak of in het discussietopic
Het is een Duitserquote:
stand deel 2322quote:
Aap Noot Mies Wim Zusquote:Op zondag 24 juli 2011 14:23 schreef Wasknijper21 het volgende:
Noem vijf woorden van het klassieke leesplankje
+1quote:
stand deel 2322quote:
Ging jij niet door?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Invloedrijke existentialistische filosofen
Arthur Schopenhauer (voorloper)
Max Stirner (Johann Caspar Schmidt) (voorloper)
Søren Kierkegaard
Friedrich Nietzsche
Martin Heidegger
Simone de Beauvoir
Jean-Paul Sartre
Albert Camus
Karl Jaspers
Jawel dus...quote:
+2quote:
Dat beestje geeft toch echt te weinig vlees voor een maaltijd.quote:
Jack Daniels produceert bourbon in Kentucky, USA, geen single malt whisky in Schotland.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:34 schreef lubje25 het volgende:
Lijkt me niet dat MM met JAck Daniels op de proppen komt als whiskyliefhebber
Ik drink enkel bier en wijnquote:
True, maar daarom heb ik ook zo weinig kennis over Whiskyquote:Op zondag 24 juli 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
Wasknijper en Firefox, ik drink geen bier, wijn en thee (dat laatste alleen soms als ik ziek ben...), maar dat hoeft toch ook niet als het om 'algemene' kennis gaat?
ik probeer het topic alleen maar wat op te vrolijken, niet altijd serieus nemen wat ik zegquote:Op zondag 24 juli 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
Wasknijper en Firefox, ik drink geen bier, wijn en thee (dat laatste alleen soms als ik ziek ben...), maar dat hoeft toch ook niet als het om 'algemene' kennis gaat?
Blijf lekker in de SC met dat gejank. Woehoe laten we lekker gaan stangen in AKQ en vervolgens zeiken dat het er zo kut aan toe gaat. Lachen gieren brullenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar het is wel opvallend:
Sinds MM de vragen mag stellen komen de antwoorden niet meer zo snel. Geeft Google de antwoorden niet?
De andere Glenn waarvan ik niet op de naam kom?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zit er niet al te ver vandaan in Dufftown...
Waar ligt het verband? Wat een kneus ben jij zeg?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
Sinds MM de vragen mag stellen komen de antwoorden niet meer zo snel. Geeft Google de antwoorden niet?
Nee, geen Glen-distileerderij en daarmee valt er al een heel groot deel af.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
De andere Glenn waarvan ik niet op de naam kom?
Of MM stelt lastigere vragenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:09 schreef lubje25 het volgende:
Zullen we ons nu weer beperken tot vragen stellen en beantwoorden?![]()
De rest maar in de klaagbaak of in het discussietopic
Ik vind het al heel wat dat ik Glennfidich wistquote:Op zondag 24 juli 2011 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen Glen-distileerderij en daarmee valt er al een heel groot deel af.
Het grootste deel van de whisky uit deze distilleerderij gaat in de blend Dewar's (en die naam staat op de gevel van de distileerderij)...
[ afbeelding ]
Johnny Walker is ook geen single malt, maar een blend...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik Glennfidich wistDe enige andere is nog Johnny Walker
Lees maar even terug. Dan geef je wel een andere reactie.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of MM stelt lastigere vragenIk vind dit een beetje rellen om het rellen Cobra.
Ik ga even kijken en kom dan als grote baas met mijn oordeelquote:Op zondag 24 juli 2011 14:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees maar even terug. Dan geef je wel een andere reactie.
Of ben ik de enige die dit nu durft te zeggen over het gedrag in de AKQ?
Kerel, je hebt echt wel issues, niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Cobra ga naar het discussietopic, en dat is een bevelquote:Op zondag 24 juli 2011 14:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waar ligt het verband? Wat een kneus ben jij zeg?
Ook geen single malt...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef Mark het volgende:
De andere Glenxxx die ik bij naam ken is Glentalloch (schrijffouten voorbehouden)
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga even kijken en kom dan als grote baas met mijn oordeel
Plots is de voltallige SC hier aanwezig en komen jullie wat rellen?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dit niet begrijpt dan wil je het ook niet zien.
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:46 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Cobra ga naar het discussietopic, en dat is een bevel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |