Wereldvreemd? Hoe bedoel je dat. Ik vind dat nou niet echt de meest voor de hand liggende manier om de dader te kwalificeren.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zo'n persoon als de dader is gewoon wereldvreemd, vind ik dan.
Zegening van het internet. Iedereen met de neus op ver van het bed gedrukt. Iedereen bezig met politiek. Is het toch de techniek die de mensheid de das omdoet maar op een andere manier dan met die grey matter (of iets dergelijks) theorie.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:57 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Het is idd erg jammer dat hij precies krijgt wat hij wil: zoveel mogelijk publiciteit.
Een open rechtszaak, mensen die zijn filmpje telkens opnieuw hosten, mensen die daadwerkelijk de moeite nemen om zijn 1500 pagina's tellende manifest te lezen...
Nee, en bovendien maakt dat een studie naar zijn beweegredenen/ideeen nog niet irrelevant. Integendeel juist.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zo'n persoon als de dader is gewoon wereldvreemd, vind ik dan.
Modern Warfare 2 een simulator noemenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:58 schreef Captainp00face het volgende:
February 2010
I just bought Modern Warfare 2, the game. It is probably the best military simulator out there and it’s one of the hottest games this year. I played MW1 as well but I didn’t really like it as I’m generally more the fantasy RPG kind of person – Dragon Age Origins etc .and not so much into first person shooters. I see MW2 more as a part of my training-simulation than anything else. I’ve still learned to love it though and especially the multiplayer part is amazing. You can more or less completely simulate actual operations.
Wauw.
quote:: Can you describe your strengths and flaws as an individual?
A: I’m an extremely patient and a very positively minded individual. I have obviously changed my ways over the years and am now driven by idealistic goals and work for the interests of my countrymen and all Europeans. Most people would not acknowledge the work yet (nor are they likely to appreciate it during my lifetime) but this is an irrelevant fact for me. With time they will understand what is going on around them and that what we are trying to accomplish will benefit not only them, but most importantly their children and grandchildren.
Het lijkt me iemand die alleen maar generaliseert. Waarom zou hij anders bepaalde groepen helemaal willen weghebben?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:59 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Wereldvreemd? Hoe bedoel je dat. Ik vind dat nou niet echt de meest voor de hand liggende manier om de dader te kwalificeren.
Ohnee, duizenden hebben het door.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach kom, je doet net alsof de hele wereld onder invloed kan raken van zijn denkbeelden en jij de enige bent die het door heeft.
Oh, op die manier. Het woord wereldvreemd vind ik daar niet het beste bij passen.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het lijkt me iemand die alleen maar generaliseert. Waarom zou hij anders bepaalde groepen helemaal willen weghebben?
Wel een half-half PVV'achtige partij. Rechts-populistisch met een anti-Islam agenda.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:58 schreef Klaudias het volgende:
Heeft Noorwegen een politicus als Wilders eigenlijk?
quote:
Gouda is altijd leuk.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst meegemaakt, stapte een (overigens niet Marokkaanse) jongere uit de bus die er vervolgens echt een ramharde trap tegenaan gaf, iedereen in de bus schrok zich natuurlijk dood, en hij loopt doodgemoedelijk weg. Echt te belachelijk voor woorden. Was overigens ook al niet in Slotervaart
heeft hij eigenlijk dienst gedaan?quote:
Nee, ik wil hem niet dom/onintelligent noemen, maar ik doelde op het feit waarop hij dus over andere bevolkingsgroepen denkt.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:01 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Het woord wereldvreemd vind ik daar niet het beste bij passen.
Integendeel: hij weet een stuk beter dan de meeste mensen hoe je bijvoorbeeld aan wapens komt en bommen maakt. Ik ben in dat opzicht een stuk wereldvreemder
Aan de andere kant drukt het de politiek wellicht met de neus op het feit dat dit soort denkbeelden nog springlevend zijn en gaan ze een keer over tot actie.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:59 schreef venomsnake het volgende:
Die vent heeft er goed over nagedacht.
Hij weet donders goed dat er altijd wel enkele mensen hem als een held gaan zien en hele gekke dingen met dat manifest gaan doen: lees kopiëren....
Voor mijn part krijgt ie 2x zoveel aandacht. Wat dan nog?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:01 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ohnee, duizenden hebben het door.
Maar feit is dat zonder deze moorden zijn filmpje en manifest geen aandacht zouden hebben gehad. En die aandacht is de reden dat hij het deed.
quote:My bet is still on Britain, or possibly Denmark, as the first Western country to face a civil war due to Muslim immigration, but the Netherlands is a potential candidate as well. I just wonder whether the Dutch are already a broken nation, mentally speaking. Their political elites have chosen formal surrender and will enforce sharia and ban everybody disagreeing with this as “extremists”. Native Dutchmen will either have to fight back or leave their country behind and watch it die from a distance, as a significant number of them have already done.
Volgens mij is dat Finland.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
heeft hij eigenlijk dienst gedaan?
als ik dit lees gok ik van niet
Noorwegen heeft nog steeds een dienstplict iirc
Dat is niet de vraag. Het gaat erom dat veel meningen die je als extremistis Islamitisch ziet (niet-gelovigen, vrouwen en homoos zijn minderwaardig) overeenkomen met wat een oerHollands partij als de SGP vind.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik stem er niet op en zal er nooit op stemmen.
Wat voor actie? Nog meer multiculti-lessen op school?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:02 schreef Xessive het volgende:
[..]
Aan de andere kant drukt het de politiek wellicht met de neus op het feit dat dit soort denkbeelden nog springlevend zijn en gaan ze een keer over tot actie.
Niets tegen moslims hoor!quote:3.42 Western European primary targets - Priority list
Target countries (Phase 1 operations based on situation per Q1 2009):
Strategic military targets:
Country Percent Muslims Priority Stance
France 12-13% Very high Extr. Hostile
Germany 7-10% Very high Extr. Hostile
United Kingdom 5-9% Very high Extr. Hostile
Netherlands 8-12% Very high Extr. Hostile
Belgium 8-12% Very high Extr. Hostile
Sweden 7-10% Very high Extr. Hostile
Austria 5-7% High Extr. Hostile
Norway 5-7% High Extr. Hostile
Switzerland 5-7% High Extr. Hostile
Luxembourg 5-7% High Extr. Hostile
Spain 5-7% High Extr. Hostile
Italy 5-7% High Extr. Hostile
Portugal 5-7% Moderate Hostile
Denmark 5-7% Moderate Hostile
Ireland 5-7% Low Hostile
Greece 5-7% Low Hostile
Finland 2-4% Low Hostile
Iceland 2-4% Low Hostile
Cyprus 2-4% Low Hostile
Malta 2-4% Low Hostile
en Zweden en Denemarken maar Noorwegen volgens mij ookquote:
Ik hekel die denkbeelden inderdaad ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag. Het gaat erom dat veel meningen die je als extremistis Islamitisch ziet (niet-gelovigen, vrouwen en homoos zijn minderwaardig) overeenkomen met wat een oerHollands partij als de SGP vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |