Dat was ik:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie heeft dat document nou eigenlijk gevonden? Dat heb ik ook even gemist.
Motiveer.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ben jij nog echt zo dom?
Je spreekt jezelf constant tegen en je hebt blijkbaar nog nooit gehoord van logica.
Wat grappig genoeg juist het standpunt van de PVV'er is.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Typisch. Ik heb Noord-Afrikaanse vrienden die mijn standpunten over de islam kennen en waar ik gewoon mee kan omgaan. Het zijn niet de meest islamitische jongeren natuurlijk maar toch, het gaat er ook om dat je met elkaar in discussie gaat. Er zijn genoeg dingen waarbij we elkaar helpen dingen te begrijpen omdat je het niet zelf voelt. Ik dacht dat dat ook deel uitmaakte van een samenleving? Maar jij leeft liever naast elkaar blijkbaar.
Doe jij dat maar eens.quote:
Was je de eerste op Fok of de allereerste ontdekker?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat was ik:
Bomaanslag en schietpartij Oslo #25:
Dus? Hebben ze hun eigen rechtspraak, hun eigen wetten die geldig zijn binnen onze landsgrenzen?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We kennen volledig zwarte wijken met eigen culturen. En nu?
Je spreekt jezelf nogal tegen. Het zou eerlijker zijn om te zeggen dat je een deel van jezelf nooit kunt verenigen met iemand die er te veel onderdanige principes op na houdt.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zal nooit mijn persoonlijke overtuigingen projecteren op individuen. Ik heb helemaal niets tegen moslims, alleen keur ik hun culturele achtergrond af.
Ik vind het extreem als je denkbeelden je sociale relaties laat beïnvloeden. Wat is erg aan een meningsverschil? Alsof je het overal eens over moet zijn. Ik kan dit heel moeilijk begrijpen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is niets extremistisch of intolerant aan. In je eigen woorden nota bene, ik zal hen niets aandoen. Echter uit eigen lijfsbehoud zal een PVVér nooit mijn vriend worden. Het is wel erg vreemd hoe jij met je definities van extremisme schippert.
Als je het aantal downloads ziet lijkt het me niet de eerstequote:Op zondag 24 juli 2011 00:11 schreef Marlan het volgende:
[..]
Was je de eerste op Fok of de allereerste ontdekker?
Als dat zo is, gok ik dat dit ermee te maken heeft:quote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef Fogel het volgende:
Via zijn advocaat op de vraag of hij spijt heeft van zijn daden "in mijn hoofd was dit noodzakelijk".
Verder wil hij graag een rechtzaak met open deuren...
quote:When incarcerated, the Justiciar Knight should publish his execution list on his blog (through his communications proxy on his support page/Knights Templar page) – 5 names.
En dat is dus niet zo. Simplificatie van het gedachtegoed van de PVV weer. Het blijft moeilijk hè, stof die niet zwart of wit is.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat grappig genoeg juist het standpunt van de PVV'er is.
Alle turken in turkije en alle nederlanders in nederland om het zo te zeggen.
Zo zou je het ook kunnen zeggen, ik zou liever zeggen dat ik mensen volledig vrij laat om hun eigen denkbeelden te hanteren. Er is geen groter goed dan persoonlijke vrijheid (van meningsuiting, religie, etc.).quote:Op zondag 24 juli 2011 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen. Het zou eerlijker zijn om te zeggen dat je een deel van jezelf nooit kunt verenigen met iemand die er te veel onderdanige principes op na houdt.
Stel je bent moslim, en je hebt een 'vriend' die absoluut tegen islam is. Is het dan nog je vriend?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het extreem als je denkbeelden je sociale relaties laat beïnvloeden. Wat is erg aan een meningsverschil? Alsof je het overal eens over moet zijn. Ik kan dit heel moeilijk begrijpen.
Het is iig wel mijn gedachtegoed. Multiculturalisme zal nooit goed werken.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dat is dus niet zo. Simplificatie van het gedachtegoed van de PVV weer. Het blijft moeilijk hè, stof die niet zwart of wit is.
De eerste op Fok en tot de eersten der wereld neem ik aan.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:11 schreef Marlan het volgende:
[..]
Was je de eerste op Fok of de allereerste ontdekker?
Het is gewoon een terrorist imo!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef TLC het volgende:
Ongeacht zijn denkbeelden is hij gewoon een psychopatische seriemoordenaar die tenminste zal sterven in de gevangenis.
Erg fijn voor je dat je Noord-Afrikaanse vrienden hebt. Ik kan je nu al vertellen dat als het er op aan komt, ze niet je vrienden zijn. Jij ondermijnt namelijk hun identiteit, hoe a-religieus ze in beginsel ook zijn trouwens. Ikzelf durf mij namelijk ook zeker geen "vrome" moslim te noemen, toch is het iets wat gewoon bij je hoort en dat zal altijd zo blijven. Net als je lichaam eigenlijk, zo kan je dat zien ja. Samenleven? Dat kan ik prima doen met alle niet-PVV-ers, die wat dichter bij mij staan qua denkwijze doorgaans, waar ik wat meer mee heb. Soort zoekt soort he. Nogmaals, allemaal uit eigen veiligheid, ik kan hen niet vertrouwen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Typisch. Ik heb Noord-Afrikaanse vrienden die mijn standpunten over de islam kennen en waar ik gewoon mee kan omgaan. Het zijn niet de meest islamitische jongeren natuurlijk maar toch, het gaat er ook om dat je met elkaar in discussie gaat. Er zijn genoeg dingen waarbij we elkaar helpen dingen te begrijpen omdat je het niet zelf voelt. Ik dacht dat dat ook deel uitmaakte van een samenleving? Maar jij leeft liever naast elkaar blijkbaar.
Ja. Nogmaals het Ajax/Feyenoord-voorbeeld: één van mijn beste vrienden is een fanatiek Ajax-supporter, en ik ben een (iets minder fanatiek, maar wel overtuigd) Feyenoord-supporter. Toch levert dat totaal geen problemen op, behalve felle discussies over voetbal.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Stel je bent moslim, en je hebt een 'vriend' die absoluut tegen islam is. Is het dan nog je vriend?
Dat ligt dan aan de onwil van mensen om zich aan te passen. En in Europa omdat er te grote groepen zijn waardoor het onduidelijk is geworden wie zich aan wie moet aanpassen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is iig wel mijn gedachtegoed. Multiculturalisme zal nooit goed werken.
Overal zitten grenzen aan.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zeggen, ik zou liever zeggen dat ik mensen volledig vrij laat om hun eigen denkbeelden te hanteren. Er is geen groter goed dan persoonlijke vrijheid (van meningsuiting, religie, etc.).
Hoe heb je dat gevonden?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat was ik:
Bizar. Ik kan dit echt niet begrijpen. Het meeste wrange vind ik nog wel de vanzelfsprekendheid waarmee je dit vertelt. Dit is echt geen normaal gedrag hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Erg fijn voor je dat je Noord-Afrikaanse vrienden hebt. Ik kan je nu al vertellen dat als het er op aan komt, ze niet je vrienden zijn. Jij ondermijnt namelijk hun identiteit, hoe a-religieus ze in beginsel ook zijn trouwens. Ikzelf durf mij namelijk ook zeker geen "vrome" moslim te noemen, toch is het iets wat gewoon bij je hoort en dat zal altijd zo blijven. Net als je lichaam eigenlijk, zo kan je dat zien ja. Samenleven? Dat kan ik prima doen met alle niet-PVV-ers, die wat dichter bij mij staan qua denkwijze doorgaans, waar ik wat meer mee heb. Soort zoekt soort he. Nogmaals, allemaal uit eigen veiligheid, ik kan hen niet vertrouwen.
En waar heb je dit ontdekt, als ik vragen mag? Ik neem aan dat jij niet in zijn emailadressenlijst stond?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De eerste op Fok en tot de eersten der wereld neem ik aan.
Nogmaals: zodra er sprake is van aanpassen is er geen sprake meer van multiculturalisme.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan de onwil van mensen om zich aan te passen. En in Europa omdat er te grote groepen zijn waardoor het onduidelijk is geworden wie zich aan wie moet aanpassen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef TLC het volgende:
Ongeacht zijn denkbeelden is hij gewoon een psychopatische seriemassamoordenaar die tenminste zal sterven in de gevangenis.
Het is wel leuk, want als ik net zoals jou zou denken, dan zou ik moslims moeten haten omdat ze over mij praten als een beest dat uit de weg geruimd dient te worden. En dan zou ik dus best kunnen sympathiseren met het gedachtegoed van die Noor.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:13 schreef Mutant01 het volgende:
Erg fijn voor je dat je Noord-Afrikaanse vrienden hebt. Ik kan je nu al vertellen dat als het er op aan komt, ze niet je vrienden zijn. Jij ondermijnt namelijk hun identiteit, hoe a-religieus ze in beginsel ook zijn trouwens. Ikzelf durf mij namelijk ook zeker geen "vrome" moslim te noemen, toch is het iets wat gewoon bij je hoort en dat zal altijd zo blijven. Net als je lichaam eigenlijk, zo kan je dat zien ja. Samenleven? Dat kan ik prima doen met alle niet-PVV-ers, die wat dichter bij mij staan qua denkwijze doorgaans, waar ik wat meer mee heb. Soort zoekt soort he. Nogmaals, allemaal uit eigen veiligheid, ik kan hen niet vertrouwen.
Tuurlijk bestaan er meningsverschillen in je vriendengroep, maar voetbal of een andere sport kan je niet vergelijken met een religie, omdat je religie je leven bepaalt (om het zo maar even te zeggen).quote:Op zondag 24 juli 2011 00:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja. Nogmaals het Ajax/Feyenoord-voorbeeld: één van mijn beste vrienden is een fanatiek Ajax-supporter, en ik ben een (iets minder fanatiek, maar wel overtuigd) Feyenoord-supporter. Toch levert dat totaal geen problemen op, behalve felle discussies over voetbal.
Als iemand voldoening haalt uit te worden uitgekotst door een flinke meerderheid van de mensen, dan doet ie dat maar lekker. Maar ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom moet die foto er bij? Bij ELKE schietpartij waarbij een gestoorde tientallen mensen vermoord, wordt z'n foto wereldwijd in het nieuws verspreidt. Geef hem die voldoening niet, laat hem wegrotten zonder ooit z'n rotkop te publiceren.
idd?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En waar heb je dit ontdekt, als ik vragen mag? Ik neem aan dat jij niet in zijn emailadressenlijst stond?
Een meningsverschil is prima. Dit gaat echter een stuk verder dan een meningsverschil. Dit gaat om levenswijzen. Om rechten. Om de essentie van je identiteit.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het extreem als je denkbeelden je sociale relaties laat beïnvloeden. Wat is erg aan een meningsverschil? Alsof je het overal eens over moet zijn. Ik kan dit heel moeilijk begrijpen.
Zou jij hartsbevriend kunnen zijn met een atheist? Iemand die jouw overtuiging ontkent?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Stel je bent moslim, en je hebt een 'vriend' die absoluut tegen islam is. Is het dan nog je vriend?
Hoe kom je daaraan dan? Staat de AIVD al voor de deur?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat was ik:
Laat me raden, dat vind je wel extreem?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bizar. Ik kan dit echt niet begrijpen. Het meeste wrange vind ik nog wel de vanzelfsprekendheid waarmee je dit vertelt. Dit is echt geen normaal gedrag hoor.
Ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou jij hartsbevriend kunnen zijn met een atheist? Iemand die jouw overtuiging ontkent?
Ik denk namelijk dat een atheist het makkelijker kan worden met een gelovige dan andersom.
Op een niet nader genoemde rechts-extremistische website.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:15 schreef MaxMark het volgende:
En waar heb je dit ontdekt, als ik vragen mag? Ik neem aan dat jij niet in zijn emailadressenlijst stond?
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan dan? Staat de AIVD al voor de deur?
Hoe kwam je er zo snel bij?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De eerste op Fok en tot de eersten der wereld neem ik aan.
quote:Netherlands
- In the Netherlands, 63 per cent of respondents thought Islam was incompatible with modern European life[1].
- Rotterdam - Nationalism markedly increased among ethnic Dutch youth. In 1999 10% said they were willing to defend Dutch identity if it was being crushed. In 2006 the percentage tripled.[2]
- In 1999, 40% of Moroccan youth strictly followed the rules of Islam, seven years later that grew to 60%. A similar movement is presented when it comes to adaptation. In 1999, a quarter of Moroccans thought they don't need to adapt, and now that went up to 40%.[2]
Sources:
1. http://www.frontpagemag.c(...)E8-8AC7-EB047E8A67B8
2. http://www.ad.nl/rotterda(...)_een_allochtoon.html
Helemaal niet vreemd, ik kan me al niet voorstellen dat er een PVV-stemmer in mijn vriendenkring zou zitten, en ik ben blank, blond, niet religieus, en heb tot de afgelopen verkiezingen zelfs nooit anders dan VVD gestemd, maar het gekroel met de PVV voor de verkiezingen vond ik wel dusdanig zum kotzen dat ik op een andere partij gestemd heb.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vreemd. Dat vind ik erg intolerant en extremistisch. Ik zal nooit mijn persoonlijke overtuigingen projecteren op individuen. Ik heb helemaal niets tegen moslims, alleen keur ik hun culturele achtergrond af.
Ik kan me dit heel moeilijk voorstellen.
Dat is dan erg naief. Helaas is hij zeker niet de 1e en ook niet de laatste.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Had niet gedacht dat zo'n soort mens bestond.
Er is doorgaans geen enkel aspect uit dagelijks leven van een praktiserend moslim dat de problemen van de islamitische cultuur uitdraagt. Tenzij het dagelijks leven van een praktiserend moslim bestaat uit dingen die ik verafschuw (minderwaardig behandelen van vrouwen, ongelovigen doodmaken, dat soort dingen, maar dat is bij veruit de meeste moslims niet het geval). Dus wat heb je dan te vrezen?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan er meningsverschillen in je vriendengroep, maar voetbal of een andere sport kan je niet vergelijken met een religie, omdat je religie je leven bepaalt (om het zo maar even te zeggen).
Er is een naam voor: intelligente psychopaatquote:Op zondag 24 juli 2011 00:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zit een beetje door dat document heen te lezen, moet zeggen dat hij wel erg grondig en geduldig te werk is gegaan.
Hele slimme man, die totaal niet in een opwelling heeft gehandeld en alles zorgvuldig heeft afgedekt.
Had niet gedacht dat zo'n soort mens bestond.
Wat is extreem? Ik kan ook zeggen dat ik vind dat het geloof in een god en een beloning later voor daden hier extreem is. Maarja, omdat het religie is, is het blijkbaar onderdeel van je identiteit en je leven.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja.
Maar ik bedoel als ze dan helemaal anti-islam worden en zo, en er extreme denkbeelden op nahouden.
Welk stukje van jouw levenswijze wordt door de PVV bekritiseerd? Noem iets? Volgens mij niets. En als het wel zo is, dan kan ik je enigszins begrijpen. Maar volgens mij is dat niet het geval.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een meningsverschil is prima. Dit gaat echter een stuk verder dan een meningsverschil. Dit gaat om levenswijzen. Om rechten. Om de essentie van je identiteit.
God is Sinterklaas voor volwassenen. Zoiets?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is extreem? Ik kan ook zeggen dat ik vind dat het geloof in een god en een beloning later voor daden hier extreem is. Maarja, omdat het religie is, is het blijkbaar onderdeel van je identiteit en je leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |