Cultureel Marxisme zijn ze ook dol op.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
EUSSR. Een term die de PVV ook heeft gebruikt.
Maar er zijn miljoenen mensen met politieke ideeen die niet veel afwijken van de zijne. Niet al die mensen hebben een storing in de bovenkamer. We zijn het eens over dat zijn politieke ideeen de groep slachtoffers heeft bepaald. Ik heb het hier puur over causaliteit. De daad opzich, het in staat zijn om een grote groep mensen te vermoorden, staat los van die ideeen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij zag dat het niets zou uithalen. De moslims kunnen volgens hem pas gestopt worden als het huidige politieke systeem - met harde hand - gestopt wordt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:34 schreef Marlan het volgende:
Leuk deuntje bij zijn youtube-filmpje. Weet iemand welk liedje/soundtrack dat is?
Die gebruik ik ook vanuit liberaal oogpunt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
EUSSR. Een term die de PVV ook heeft gebruikt.
Het is niet echt verjaardag-leuk, zeg maar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
Een leuke reply op de FP onder het bericht:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een ding is zeker hij is bijna net zo goed in powerpoints als wilders!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonder moslims is er geen islamisering.
Kloon.quote:
Of de OP bijwerken voor morgenochtenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Maar jongens kan iemand mij even een kleine samenvatting geven over afgelopen topics?
Islamitische cultuur bestaat niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Kloon.
Klopt. Maar volgens mij is zijn afkeer tegen de islam gericht vanwege de in zijn ogen inferieure (en ach, in mijn ogen ook) islamitische cultuur. Het gaat hem niet om de moslims als individuen. Ik vind niet dat je zomaar over deze nuanceverschillen heen kunt stappen aangezien dit een totaal andere verklaring geeft.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Islamitische cultuur bestaat niet.
Je hebt cultuur en je hebt Islam. Beide afzonderlijk.
Die nuanceverschillen zijn symbolisch, slechts een facade in mijn ogen. Een politiek correcte cover van een (nogmaals in mijn ogen) zeer gevaarlijke manier van denken, redeneren en acteren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Kloon.
Klopt. Maar volgens mij is zijn afkeer tegen de islam gericht vanwege de in zijn ogen inferieure (en ach, in mijn ogen ook) islamitische cultuur. Het gaat hem niet om de moslims als individuen. Ik vind niet dat je zomaar over deze nuanceverschillen heen kunt stappen aangezien dit een totaal andere verklaring geeft.
Daar is niks liberaals aanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:34 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook vanuit liberaal oogpunt.
Ja dat zijn dus de mensen die je misschien maar eens wat beter in de gaten moet houdenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is een 1500 blz tellend manifest opgedoken, stap voor stap hoe je deze aanslag kunt nadoen, binnen de maand. Met nog heel veel andere klets erbij, gedachtegangen, hoe over je angst heen te komen etc.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Maar jongens kan iemand mij even een kleine samenvatting geven over afgelopen topics?
Een solo actie van iemand die deel zegt uit te maken van een genootschap.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:21 schreef sonnyspek het volgende:
maar is dit dus een organisatie? of 1 zieke man?
Nouja, dat vind ik niet. Hij zegt specifiek geen hekel aan moslims als individu te hebben, dat is wel wat je impliceert als je zegt dat volgens hem moslims gestopt moeten worden. Ik zelf vind het belangrijk om zorgvuldig te zijn in mijn woordkeus zodat er geen onwaarheden verkondigd worden, wat jij nu wel doet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die nuanceverschillen zijn symbolisch, slechts een facade in mijn ogen. Een politiek correcte cover van een (nogmaals in mijn ogen) zeer gevaarlijke manier van denken, redeneren en acteren.
Dat vind ik wel. Ik heb een hekel aan Ajax, maar toch heb ik hele goede vrienden die voor Ajax zijn. Volgens jou kan dat niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Het blijft bijzonder dat mensen een gedachtegoed als inferieur/walgelijk/iets om uit te roeien vinden, maar vervolgens beweren hiermee geen waardeoordeel over de mensen die die gedachtegoed aanhangen te vellen.
Het één kan toch niet zonder het ander?
In dat CV dat hij erin geplaatst heeft, en dan in het bijzonder in het "interview" gedeelte daarvan gaat het over zijn voorliefde voor genealogie, en daarin worden alledrie zijn namen genoemd en verklaard.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Omdat de volledige voorbereiding van zijn daad erin staat en hij niet wilde dat het document prematuur werd getipt bij de autoriteiten misschien?
quote:"Saturday June 18 - Day 48: I woke up at 11.00 and checked my phone. There was an SMS sent 09.30 from Tonje, the owners girlfriend. She said she was ON HER WAY UP to pick up some equipment from the barn!!! Omfg; considering the fact that it's a 2-2,5 hour's drive from the capital she would be here in about half an hour!!! I'm so fucked! She has a large storage room in the back of the barn and she would need to pass all my ANFO bags to get there. I would need 12 hours minimum to relocate the 1,2 tons of ANFO, not to mention de-construct my chemistry rig, fume hood, fan and clean up all the beakers etc spread all around. And the living room is full of yellow stains. It seems I will be left no choice than to use my glock and initiate the evacuation plan!
I called her up. Luckily she hadn't left yet. Thank God! I fed her a story which resulted in us agreeing that she would come on Monday around 20.00. That was a real close one... I spent the rest of the day on purifying another batch of picric acid and relocating 1,2 tons of ANFO bags, storing them in the storage area between the corn silo and another room. I refer to this area as the spider cave or the spider room as there is no lighting there and it is spider webs all over the place. It is a lot of old junk in this room covered with spider webs."
It was close on time
quote:I can’t possibly imagine how my state of mind will be during the time of the operation, though. It will be during a steroid cycle and on top of that; during an ephedrine rush, which will increase my aggressiveness, physical performance and mental focus with at least 50-60% but possibly up to 100%. In addition, I will put my iPod on max volume as a tool to suppress fear if needed. I might just put Lux Aeterna by Clint Mansell on repeat as it is an incredibly powerful song. The combination of these factors (when added on top of intense training, simulation, superior armour and weaponry) basically turns you into an extremely focused and deadly force, a one-man-army. At the moment, I do not fear death, but I am very concerned about being afraid on the day of the mission. I’m afraid that the potential fear I might experience during the mission will paralyze me or will result in me “crapping my pants” so to speak. Theoretically, this will not happen, as I have grown to be extremely mentally disciplined and I have undergone numerous hours of training and simulations. Nevertheless, it is impossible to properly simulate a martyrdom operation so I am still somewhat concerned for my mental state during that time.
En sociaal democratische jeugd uitmoorden zal zeker wel de wens zijn van de meerderheid in Europa.quote:3.5 A new era has come - the time for dialogue is now over
“Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable.”
John F. Kennedy
The cultural Marxists have for more than 50 years disregarded the will of the majority of Europeans. The time for dialogue is now over. The time for armed resistance has come.
Ik verkondig geen onwaarheid. Wel verkondig ik mijn mening over bepaalde gedachtes, die ook jij kennelijk hebt. Het onderscheid tussen "islamisering" en "moslims" is een kunstmatige. Er is geen enkel zinnig argument voor te bedenken ook om deze scheiding te maken. Moslims dragen nu eenmaal de Islam uit. Je kan niet de Islam uitroeien zonder de moslims iets aan te doen. Dat hebben de Russen ook geprobeerd, gedurende het communisme, en dat heeft hen alleen parten gespeeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nouja, dat vind ik niet. Hij zegt specifiek geen hekel aan moslims als individu te hebben, dat is wel wat je impliceert als je zegt dat volgens hem moslims gestopt moeten worden. Ik zelf vind het belangrijk om zorgvuldig te zijn in mijn woordkeus zodat er geen onwaarheden verkondigd worden, wat jij nu wel doet.
Ik vind je vergelijking niet correct. Een geloof is onderdeel van een persoon, op een veel belangrijkere manier dan een voorkeur voor een sportclub. Ja, of je moet vrienden hebben die hun hele leven om Ajax heen breien, maar dat kan ik me dan weer niet voorstellen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel. Ik heb een hekel aan Ajax, maar toch heb ik hele goede vrienden die voor Ajax zijn. Volgens jou kan dat niet.
ja idd, mss is dit wel een aanleiding tot.....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:41 schreef Xessive het volgende:
Iemand er al bij stilgestaan dat we hier wellicht getuige zijn van een historische gebeurtenis. Zoveel grote gebeurtenissen zijn in gang gezet door de daden van één persoon.
En het waardeoordeel is uiteindelijk in handen van de overwinnaars.
Natuurlijk, dat is waar. Maar ik vind het toch belangrijk om het onderscheid tussen middel en doel te maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik verkondig geen onwaarheid. Wel verkondig ik mijn mening over bepaalde gedachtes, die ook jij kennelijk hebt. Het onderscheid tussen "islamisering" en "moslims" is een kunstmatige. Er is geen enkel zinnig argument voor te bedenken ook om deze scheiding te maken. Moslims dragen nu eenmaal de Islam uit. Je kan niet de Islam uitroeien zonder de moslims iets aan te doen. Dat hebben de Russen ook geprobeerd, gedurende het communisme, en dat heeft hen alleen parten gespeeld.
Geen idee. Ik vind eigenlijk dat het moet mogen zo lang je niet kwaadwillend bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:39 schreef Supersoep het volgende:
Mag je zo'n manifest eigenlijk in je bezit hebben? Ik vind het interessant om te lezen. Dat ze ook bepaalde terminologie gebruiken om de doelwitten minder menselijk te laten lijken, wel slim gedaan allemaal.
In dit geval kan dat dus niet. Leuk dat je dat onderscheid maakt, voor de sier - maar in de praktijk blijkt de werking dus anders. En dat weet iedereen. Vandaar dus de term facade die ik gebruikte.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is waar. Maar ik vind het toch belangrijk om het onderscheid tussen middel en doel te maken.
Ik heb inderdaad vrienden die al jarenlang een seizoenskaart hebben, naar uitwedstrijden gaan en ook naar Europese uitwedstrijden gaan. Dat gaat allemaal prima samen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind je vergelijking niet correct. Een geloof is onderdeel van een persoon, op een veel belangrijkere manier dan een voorkeur voor een sportclub. Ja, of je moet vrienden hebben die hun hele leven om Ajax heen breien, maar dat kan ik me dan weer niet voorstellen.
Ik heb al een tijdje kippenvel op de armen ja. Dit is niet gewoon een gek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:41 schreef Xessive het volgende:
Iemand er al bij stilgestaan dat we hier wellicht getuige zijn van een historische gebeurtenis. Zoveel grote gebeurtenissen zijn in gang gezet door de daden van één persoon.
Er zijn wel vaker van dit soort mensen geweest, die een document typen en vervolgens een aanslag plegen en/of zelfmoord plegen. Nog geen 1/100.000 mensen neemt vervolgens de moeite dit document te gaan lezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:41 schreef Xessive het volgende:
En het waardeoordeel is uiteindelijk in handen van de overwinnaars.
De praktijk is nu even wat minder relevant aangezien we hier de denkbeelden aan het bespreken zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In dit geval kan dat dus niet. Leuk dat je dat onderscheid maakt, voor de sier - maar in de praktijk blijkt de werking dus anders. En dat weet iedereen. Vandaar dus de term facade die ik gebruikte.
Dat is een hele andere discussie en die hoort hier eigenlijk niet thuis, maar daar ben ik het zeker niet mee eens. Je kan mensen op andere gedachtes brengen zonder ze af te maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan niet de Islam uitroeien zonder de moslims iets aan te doen.
Oh kom, je moét het verschil tussen een voetbalclub actief aanhangen en een religie aanhangen zelf ook doorhebben. Maar goed, jij bent niet de enige die het roept, dus je hoeft het van mijn part verder ook niet uit te leggen, ik snap de kronkel gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad vrienden die al jarenlang een seizoenskaart hebben, naar uitwedstrijden gaan en ook naar Europese uitwedstrijden gaan. Dat gaat allemaal prima samen.
En deze diehard Ajax-supporters zijn ook op de hoogte van het feit dat je Ajax wilt opheffen? (Alsof je dat zou kunnen maargoed). Zullen ze dan ook nog even goede vrienden zijn? Als ik de supporters op SBS 6 waag ik dat te betwijfelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad vrienden die al jarenlang een seizoenskaart hebben, naar uitwedstrijden gaan en ook naar Europese uitwedstrijden gaan. Dat gaat allemaal prima samen.
Ik denk niet dat je moslims zomaar op andere gedachten kunt brengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een hele andere discussie en die hoort hier eigenlijk niet thuis, maar daar ben ik het zeker niet mee eens. Je kan mensen op andere gedachtes brengen zonder ze af te maken.
Als waar is wat jij zegt dan zou er niemand meer leven in de Europa na de verlichting.
Appel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je moslims zomaar op andere gedachten kunt brengen.
Dat is een totaal andere twist aan mijn reactie. De verlichting heeft een draai gegeven aan de godsdienstbeleving van bepaalde groepen mensen. Dat is iets anders dan middels politieke krachten verbieden godsdienst uit te dragen. De verlichting betekende een cultuurchange, dat moet van onderaf komen en niet van de zijkant of van de bovenkant.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een hele andere discussie en die hoort hier eigenlijk niet thuis, maar daar ben ik het zeker niet mee eens. Je kan mensen op andere gedachtes brengen zonder ze af te maken.
Als waar is wat jij zegt dan zou er niemand meer leven in de Europa na de verlichting.
Die supporters zijn dan ook niet intelligent (zeg maar gerust dom). Overigens wil ik Ajax niet opheffen, maar ik zou er niet negatief tegenover staan als het ze sportief wat minder voor de wind zou gaan en ze ergens onderaan de competitie zouden eindigen (om de vergelijking maar even wat kloppender te maken).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En deze diehard Ajax-supporters zijn ook op de hoogte van het feit dat je Ajax wilt opheffen? (Alsof je dat zou kunnen maargoed). Zullen ze dan ook nog even goede vrienden zijn? Als ik de supporters op SBS 6 waag ik dat te betwijfelen.
Niet een seriemoordenaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef TLC het volgende:
Ongeacht zijn denkbeelden is hij gewoon een psychopatische seriemoordenaar die tenminste zal sterven in de gevangenis.
Wat een teringmongolen lopen er toch in dit land rond.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |