abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99859783
quote:
I can’t possibly imagine how my state of mind will be during the time of the operation, though. It will be during a steroid cycle and on top of that; during an ephedrine rush, which will increase my aggressiveness, physical performance and mental focus with at least 50-60% but possibly up to 100%. In addition, I will put my iPod on max volume as a tool to suppress fear if needed. I might just put Lux Aeterna by Clint Mansell on repeat as it is an incredibly powerful song. The combination of these factors (when added on top of intense training, simulation, superior armour and weaponry) basically turns you into an extremely focused and deadly force, a one-man-army. At the moment, I do not fear death, but I am very concerned about being afraid on the day of the mission. I’m afraid that the potential fear I might experience during the mission will paralyze me or will result in me “crapping my pants” so to speak. Theoretically, this will not happen, as I have grown to be extremely mentally disciplined and I have undergone numerous hours of training and simulations. Nevertheless, it is impossible to properly simulate a martyrdom operation so I am still somewhat concerned for my mental state during that time.
pi_99859793
quote:
3.5 A new era has come - the time for dialogue is now over

“Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable.”

John F. Kennedy

The cultural Marxists have for more than 50 years disregarded the will of the majority of Europeans. The time for dialogue is now over. The time for armed resistance has come.
En sociaal democratische jeugd uitmoorden zal zeker wel de wens zijn van de meerderheid in Europa.
pi_99859839
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nouja, dat vind ik niet. Hij zegt specifiek geen hekel aan moslims als individu te hebben, dat is wel wat je impliceert als je zegt dat volgens hem moslims gestopt moeten worden. Ik zelf vind het belangrijk om zorgvuldig te zijn in mijn woordkeus zodat er geen onwaarheden verkondigd worden, wat jij nu wel doet.
Ik verkondig geen onwaarheid. Wel verkondig ik mijn mening over bepaalde gedachtes, die ook jij kennelijk hebt. Het onderscheid tussen "islamisering" en "moslims" is een kunstmatige. Er is geen enkel zinnig argument voor te bedenken ook om deze scheiding te maken. Moslims dragen nu eenmaal de Islam uit. Je kan niet de Islam uitroeien zonder de moslims iets aan te doen. Dat hebben de Russen ook geprobeerd, gedurende het communisme, en dat heeft hen alleen parten gespeeld.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99859860
Iemand er al bij stilgestaan dat we hier wellicht getuige zijn van een historische gebeurtenis. Zoveel grote gebeurtenissen zijn in gang gezet door de daden van één persoon.

En het waardeoordeel is uiteindelijk in handen van de overwinnaars.
pi_99859894
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat vind ik wel. Ik heb een hekel aan Ajax, maar toch heb ik hele goede vrienden die voor Ajax zijn. Volgens jou kan dat niet.
Ik vind je vergelijking niet correct. Een geloof is onderdeel van een persoon, op een veel belangrijkere manier dan een voorkeur voor een sportclub. Ja, of je moet vrienden hebben die hun hele leven om Ajax heen breien, maar dat kan ik me dan weer niet voorstellen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:42:00 #281
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_99859906
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:41 schreef Xessive het volgende:
Iemand er al bij stilgestaan dat we hier wellicht getuige zijn van een historische gebeurtenis. Zoveel grote gebeurtenissen zijn in gang gezet door de daden van één persoon.

ja idd, mss is dit wel een aanleiding tot.....
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:42:11 #282
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_99859915
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik verkondig geen onwaarheid. Wel verkondig ik mijn mening over bepaalde gedachtes, die ook jij kennelijk hebt. Het onderscheid tussen "islamisering" en "moslims" is een kunstmatige. Er is geen enkel zinnig argument voor te bedenken ook om deze scheiding te maken. Moslims dragen nu eenmaal de Islam uit. Je kan niet de Islam uitroeien zonder de moslims iets aan te doen. Dat hebben de Russen ook geprobeerd, gedurende het communisme, en dat heeft hen alleen parten gespeeld.
Natuurlijk, dat is waar. Maar ik vind het toch belangrijk om het onderscheid tussen middel en doel te maken.
2000 light years from home
pi_99859946
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:39 schreef Supersoep het volgende:
Mag je zo'n manifest eigenlijk in je bezit hebben? Ik vind het interessant om te lezen. Dat ze ook bepaalde terminologie gebruiken om de doelwitten minder menselijk te laten lijken, wel slim gedaan allemaal.
Geen idee. Ik vind eigenlijk dat het moet mogen zo lang je niet kwaadwillend bent.
pi_99859961
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat is waar. Maar ik vind het toch belangrijk om het onderscheid tussen middel en doel te maken.
In dit geval kan dat dus niet. Leuk dat je dat onderscheid maakt, voor de sier - maar in de praktijk blijkt de werking dus anders. En dat weet iedereen. Vandaar dus de term facade die ik gebruikte.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:43:06 #285
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_99859964
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik vind je vergelijking niet correct. Een geloof is onderdeel van een persoon, op een veel belangrijkere manier dan een voorkeur voor een sportclub. Ja, of je moet vrienden hebben die hun hele leven om Ajax heen breien, maar dat kan ik me dan weer niet voorstellen.
Ik heb inderdaad vrienden die al jarenlang een seizoenskaart hebben, naar uitwedstrijden gaan en ook naar Europese uitwedstrijden gaan. Dat gaat allemaal prima samen.
pi_99859976
quote:
Ik heb al een tijdje kippenvel op de armen ja. Dit is niet gewoon een gek.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:43:38 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99859997
quote:

Er zijn wel vaker van dit soort mensen geweest, die een document typen en vervolgens een aanslag plegen en/of zelfmoord plegen. Nog geen 1/100.000 mensen neemt vervolgens de moeite dit document te gaan lezen.

Ik lees dat dagboek dus wel, en moet toegeven dat het inderdaad een typische neoliberale Nationalist is, sterk gekant tegen multikul en islam.

Hij ziet zijn schietpartij als een 'marketing-operation'. Dus om dit stuk aan de man te brengen. Wat dus wel gelukt is!

Maar of het iets verandert? Ik denk het dus niet.
The End Times are wild
pi_99860005
Een Europese Onafhankelijkheidsverklaring? :')

Nouja, maar even bekijken.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:43:53 #289
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_99860009
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In dit geval kan dat dus niet. Leuk dat je dat onderscheid maakt, voor de sier - maar in de praktijk blijkt de werking dus anders. En dat weet iedereen. Vandaar dus de term facade die ik gebruikte.
De praktijk is nu even wat minder relevant aangezien we hier de denkbeelden aan het bespreken zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2011 @ 23:44:44 #290
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_99860052
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je kan niet de Islam uitroeien zonder de moslims iets aan te doen.
Dat is een hele andere discussie en die hoort hier eigenlijk niet thuis, maar daar ben ik het zeker niet mee eens. Je kan mensen op andere gedachtes brengen zonder ze af te maken.

Als waar is wat jij zegt dan zou er niemand meer leven in de Europa na de verlichting.
Carpe Libertatem
pi_99860064
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad vrienden die al jarenlang een seizoenskaart hebben, naar uitwedstrijden gaan en ook naar Europese uitwedstrijden gaan. Dat gaat allemaal prima samen.
Oh kom, je moét het verschil tussen een voetbalclub actief aanhangen en een religie aanhangen zelf ook doorhebben. Maar goed, jij bent niet de enige die het roept, dus je hoeft het van mijn part verder ook niet uit te leggen, ik snap de kronkel gewoon niet.

Heeft verder ook niet zo schokkend veel met Noorwegen te maken.
pi_99860071
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

En deze diehard Ajax-supporters zijn ook op de hoogte van het feit dat je Ajax wilt opheffen? (Alsof je dat zou kunnen maargoed). Zullen ze dan ook nog even goede vrienden zijn? Als ik de supporters op SBS 6 waag ik dat te betwijfelen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:45:53 #293
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_99860099
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat is een hele andere discussie en die hoort hier eigenlijk niet thuis, maar daar ben ik het zeker niet mee eens. Je kan mensen op andere gedachtes brengen zonder ze af te maken.

Als waar is wat jij zegt dan zou er niemand meer leven in de Europa na de verlichting.
Ik denk niet dat je moslims zomaar op andere gedachten kunt brengen.
pi_99860111
Ongeacht zijn denkbeelden is hij gewoon een psychopatische seriemoordenaar die tenminste zal sterven in de gevangenis.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_99860113
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je moslims zomaar op andere gedachten kunt brengen.
Appel.
pi_99860126
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat is een totaal andere twist aan mijn reactie. De verlichting heeft een draai gegeven aan de godsdienstbeleving van bepaalde groepen mensen. Dat is iets anders dan middels politieke krachten verbieden godsdienst uit te dragen. De verlichting betekende een cultuurchange, dat moet van onderaf komen en niet van de zijkant of van de bovenkant.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:46:38 #297
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_99860133
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En deze diehard Ajax-supporters zijn ook op de hoogte van het feit dat je Ajax wilt opheffen? (Alsof je dat zou kunnen maargoed). Zullen ze dan ook nog even goede vrienden zijn? Als ik de supporters op SBS 6 waag ik dat te betwijfelen.
Die supporters zijn dan ook niet intelligent (zeg maar gerust dom). Overigens wil ik Ajax niet opheffen, maar ik zou er niet negatief tegenover staan als het ze sportief wat minder voor de wind zou gaan en ze ergens onderaan de competitie zouden eindigen (om de vergelijking maar even wat kloppender te maken).
pi_99860134
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef TLC het volgende:
Ongeacht zijn denkbeelden is hij gewoon een psychopatische seriemoordenaar die tenminste zal sterven in de gevangenis.
Niet een seriemoordenaar.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:46:45 #299
121310 venomsnake
El Saltador
pi_99860140
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
Een leuke reply op de FP onder het bericht:

[..]

Wat een teringmongolen lopen er toch in dit land rond.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:46:49 #300
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99860144
Het valt me trouwens op dat er zo ontzettend veel over Nederland in zijn stuk staat!
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')