Lelijke baas, die Danny moet je niet als vriend hebben als je ruzie krijgt gaat ie de hele wereld vertellen wie jij bent.quote:
zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:34 schreef UnitedStates het volgende:
Danny Nelissen zegt dus dat Schleck doping gebruikt en homo is.
Nee dat denk ik niet, maar meer roddelvoer. Net als voetballers niet uitkomen dat ze homo zijn, terwijl er statistisch gezien homo's bij moeten zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef marcodej het volgende:
Dus Andy is een homo, en daarom mag hij hem niet.
injecteren mocht toch niet meer?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:34 schreef UnitedStates het volgende:
Danny Nelissen zegt dus dat Schleck doping gebruikt en homo is.
Andy heeft hem misschien afgewezenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef marcodej het volgende:
Dus Andy is een homo, en daarom mag hij hem niet.
Danny past niet eens in de kast.quote:
Wel onnodig. Maar als hij die tijd niet verloren had, dan had ie die lange aanval ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:03 schreef franklop het volgende:
ja idd, Schleck daalde als een oud wijf, dat is geen tijdverlies door pech ofzo
Misschien weet ie het nog nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:37 schreef UnitedStates het volgende:
Ongepast zeg, Amy Winehouse liedjes zingen.
Ja zo werkt het wel. Moet gewoon meer tijd over hebben als ie een TT ingaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel onnodig. Maar als hij die tijd niet verloren had, dan had ie die lange aanval ook niet gedaan.
Volgens mij heeft nog nooit iemand zijn column gelezen idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:38 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Die Nelissen moet zijn kweksnuit gewoon houden als hij niets te vertellen heeft. Volgens mij wil hij gewoon een paar keer Procycling noemen.
Er zijn ergere dingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:40 schreef RedFever007 het volgende:
Ik wordt echt knettergek van al dat gezeik over Nederlandse tourwinnaars, top 3 rijders enzovoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |