Leo was vorige aflevering al schijt irritant en tegendraads en Danny probeert hem te overtreffen.quote:
Als dat straks nog langer doorgaat, zap ik weg. Jammer dat de Belg vandaag niet wat eerder begint.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou inderdaad, met zijn "zeg ik lekker niet".
Is dat die vent die een maand naar Zuid-Afrika werd gestuurd en 2 minuten per dag onzin uitkraamde voor een camera en nooit nieuws had?quote:
Als ie moe is gaat ie hakkelen. Die jongen heeft vakantie nodig, zie je aan zijn tint.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Genee heeft een spraakgebrek vandaag.
Ze lijken elkaar allemaal niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Genee heeft een spraakgebrek vandaag.
Hij is opgegroeid met dieren in een aboriginal dorp. Hij heeft jarenlang geen andere kinderen gezien.quote:
Lijkt er op he?quote:
Hij schijnt wel veel in de zandbak te hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:02 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij is opgegroeid met dieren in een aboriginal dorp. Hij heeft jarenlang geen andere kinderen gezien.
Hij gaat flink in de verdediging inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:04 schreef Specularium het volgende:
Die Danny is een partijtje verontwaardigd, bijna zielig.
De Shleckste, hahaha!@quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Goh, de beste heeft gewonnen, gelukkig niet de slechtste.
je gaydar ging af?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:05 schreef inZanity het volgende:
Ik had verwacht dat Danny een vriendje zou hebben.
Dat is 'ie wel, dat is wel genoeg bewezen en dat zeggen iets teveel mensen om het niet waar te laten zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Evans lijkt me helemaal geen nare vent trouwens.
Geloof ik ook niet als je door zijn neurotische trekjes heen kunt kijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Evans lijkt me helemaal geen nare vent trouwens.
Zijn meerdere ploeggenoten die het gezegd hebben en die zouden hem toch moeten kennen..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet als je door zijn neurotische trekjes heen kunt kijken.
Afdaling naar Gap en de Pyreneeën ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:06 schreef Marcoss het volgende:
Overigens heeft Danny wel gewoon gelijk dat Andy gisteren (mede) de Tour heeft verloren..
Ze hebben het meestal wel over tijdens de koers, sommige mensen veranderen danquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn meerdere ploeggenoten die het gezegd hebben en die zouden hem toch moeten kennen..
Zeker als je zo gefocust en gedisciplineerd bent als hij is, tel er dan bij op dat hij het vaak net niet haalt en je hebt een overspannen persoon met gebrekkige sociale vaardigheden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze hebben het meestal wel over tijdens de keors, sommige mensen veranderen dan
Nee, juist vooral naast de koers, Aerts zei dat nog vrij duidelijk in Vive le Velo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze hebben het meestal wel over tijdens de koers, sommige mensen veranderen dan
Hij doet het al jaren bij VI en een hele zomer voor VI Oranje. Hij beseft gewoon dat dit zijn plafon is en neemt alle tv aandacht met beide armen aanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:09 schreef Specularium het volgende:
Zou Danny elke keer hetzelfde liedje nieteens zat worden?
Die gozer geilt toch ook op Contador en Evans?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:10 schreef Redefine het volgende:
Denk dat Danny's afkeer toch vooral met het laffe rijden te maken hebben in veel bergritten. Daar staat een fantastische Galibier etappe tegenover, maar per saldo hadden de Schlecks te weinig gedaan.
Hij zei het al voor die rit, maar hij kan blijkbaar zijn ongelijk daarna niet toe geven is die te trots voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:11 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Die gozer geilt toch ook op Contador en Evans?
Evans heeft ook helemaal niks uitgevoerd.
Hij beseft dat ie hier hard kan cashen voor relatief weinig inspanning.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij doet het al jaren bij VI en een hele zomer voor VI Oranje. Hij beseft gewoon dat dit zijn plafon is en neemt alle tv aandacht met beide armen aan
Kijkcijfers zijn wel aardig geloof ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:11 schreef TonyAdams het volgende:
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat dit schijtlollige experiment volkomen mislukt is. Volgend jaar geen TDJ meer.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:11 schreef TonyAdams het volgende:
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat dit schijtlollige experiment volkomen mislukt is. Volgend jaar geen TDJ meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |