Gogme.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:16 schreef Type-R het volgende:
[..]
Mag " panna" dan ook weg bij voetbal?
Panna noemt men in gewone taal ook wel poorten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:16 schreef Type-R het volgende:
[..]
Mag " panna" dan ook weg bij voetbal?
Ten Dam reed eigenlijk uitstekend tot aan zijn valquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
Een Addy Engels of een Terpstra kan nog wel wat zeggen over de sfeer, maar een Laurens ten Dam moet eigenlijk teleurgesteld zijn dat hij niet beter was.
Yah, hij reed tot dat moment op zijn niveau. Zo top 15-20....prima op zich.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ten Dam reed eigenlijk uitstekend tot aan zijn val
Lijkt er steeds meer op jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Is er oud zeer tussen Danny en Leo? Danny zit hem zo vuil aan te kijken de hele tijd.
inderdaadquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Is er oud zeer tussen Danny en Leo? Danny zit hem zo vuil aan te kijken de hele tijd.
Ik denk niet dat de sfeer bij Terpstra heel vrolijk waren met een heel rood rugnummerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
Een Addy Engels of een Terpstra kan nog wel wat zeggen over de sfeer, maar een Laurens ten Dam moet eigenlijk teleurgesteld zijn dat hij niet beter was.
Danny kijkt zelfs vuil naar mij, ik heb hem niks gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Je zit daarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Danny kijkt zelfs vuil naar mij, ik heb hem niks gedaan.
Ja oké, maar je snapt het principe. Dit soort verhalen over de sfeer waren er ook in andere jaren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ten Dam reed eigenlijk uitstekend tot aan zijn val
Morgen kan nogquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, helaas, het is wel een droom voor volgend jaar.
Dat zei Nelissen helemaal nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Danny die nu zegt dat hij van tevoren sceptisch was over de prestaties van Gesink op het NK.
Een user hier had de quiz gewonnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Is er iemand hier eigenlijk naar een uitzending geweest?
Oh ja, die zit morgen in Parijs dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Een user hier had de quiz gewonnen.
ben daar ook morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |