Fantastische kijkcijfers voor RTL7, denk zelfs veel beter dan verwacht..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:11 schreef TonyAdams het volgende:
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat dit schijtlollige experiment volkomen mislukt is. Volgend jaar geen TDJ meer.
Meeste uitzendingen waren gewoon erg goed. Dit is een van de mindere..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:11 schreef TonyAdams het volgende:
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat dit schijtlollige experiment volkomen mislukt is. Volgend jaar geen TDJ meer.
Hij gebruikte het nog verkeerd ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
Kunnen ze dat woord niet verbieden, chasse patat, nou weten we het wel.
Boskamp kijkt wel heel dom uit zijn ogen.
Nee maar Andy riep dat de pyreneeën niet zwaar genoeg was en dat die afdalingen schandalig waren. Dat is het verschil.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:11 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Die gozer geilt toch ook op Contador en Evans?
Evans heeft ook helemaal niks uitgevoerd.
Grinta ook, wat een dikke tering woorden zijn dat zeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
Kunnen ze dat woord niet verbieden, chasse patat, nou weten we het wel.
iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
Die Miss kan wel wat tortellini's gebruiken.
Het rare is dat ie relatief gezien wel verstand heeft van sommige zaken. Maar je merkt aan zijn ogen al dat je hem niet te hoog op de ladder moet zetten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
Mag " panna" dan ook weg bij voetbal?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Grinta ook, wat een dikke tering woorden zijn dat zeg.
Andy had vol mee moeten rijden met Contador of anders helemaal niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:15 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom heeft hij daar zijn Tour daar verloren?![]()
Evans moest het dichtrijden en hij heeft zich niet eens vol op kop gegeven.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:16 schreef Type-R het volgende:
[..]
Mag " panna" dan ook weg bij voetbal?
Ik heb nog nooit een commentator 'Panna' horen zeggen. In het wielrennen wordt het woord Grinta 20 keer per uitzending gebruikt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:16 schreef Type-R het volgende:
[..]
Gogme.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:16 schreef Type-R het volgende:
[..]
Panna noemt men in gewone taal ook wel poorten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:16 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ten Dam reed eigenlijk uitstekend tot aan zijn valquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
Een Addy Engels of een Terpstra kan nog wel wat zeggen over de sfeer, maar een Laurens ten Dam moet eigenlijk teleurgesteld zijn dat hij niet beter was.
Yah, hij reed tot dat moment op zijn niveau. Zo top 15-20....prima op zich.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ten Dam reed eigenlijk uitstekend tot aan zijn val
Lijkt er steeds meer op jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Is er oud zeer tussen Danny en Leo? Danny zit hem zo vuil aan te kijken de hele tijd.
inderdaadquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Is er oud zeer tussen Danny en Leo? Danny zit hem zo vuil aan te kijken de hele tijd.
Ik denk niet dat de sfeer bij Terpstra heel vrolijk waren met een heel rood rugnummerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
Een Addy Engels of een Terpstra kan nog wel wat zeggen over de sfeer, maar een Laurens ten Dam moet eigenlijk teleurgesteld zijn dat hij niet beter was.
Danny kijkt zelfs vuil naar mij, ik heb hem niks gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Je zit daarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Danny kijkt zelfs vuil naar mij, ik heb hem niks gedaan.
Ja oké, maar je snapt het principe. Dit soort verhalen over de sfeer waren er ook in andere jaren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Ten Dam reed eigenlijk uitstekend tot aan zijn val
Morgen kan nogquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, helaas, het is wel een droom voor volgend jaar.
Dat zei Nelissen helemaal nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Danny die nu zegt dat hij van tevoren sceptisch was over de prestaties van Gesink op het NK.
Een user hier had de quiz gewonnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Is er iemand hier eigenlijk naar een uitzending geweest?
Oh ja, die zit morgen in Parijs dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Een user hier had de quiz gewonnen.
ben daar ook morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |