abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99850775
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. Als je doel is om zoveel mogelijk mensen dood te schieten, dan blijf je wel aan de kant staan. Snelheid bij zwemmen ligt laag en de mogelijkheden om uit de baan van het schot te zigzaggen zijn behoorlijk beperkt.
Als hij al zo dichtbij staat is het niet handig nee. Maar hoor je schoten van een afstand, dan heb je wel even de tijd om een eind weg te zwemmen.
pi_99850791
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:23 schreef Mishu het volgende:
Rechtse mensen willen bijvoorbeeld dat ik als blanke Nederlander negatief aan ga kijken tegen moslims omdat zij niet bij ons ras zouden horen.

Nouja ik bepaal zelf wel hoe ik met culturele diversiteit om ga. Zwart, geel of rood, ik vind het de wereld er alleen maar mooier op maken.
Allemaal?
pi_99850793
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef MaLo het volgende:

Ik denk dus dat ze wel eerder dan 45 minuten een bericht hebben gekregen, maar toen niet direct de ernst van de situatie hebben ingeschat. Dat men op dat moment een hogere prioriteit aan de bomaanslag gaf. En dat de politie daarom pas na 45 minuten echt uitrukte en er toen dus nog 45 minuten voor nodig had om er te komen.
Van Oslo naar dat eiland is 30km. Ik weet niet hoe de weg daar is maar je zou verwachten dat ze sneller ter plaatste zijn. Bovendien betekend dit dat werkelijk alle politie in Oslo zat en niet dichterbij.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:24:54 #184
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99850806
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Fan? Lijkt me nogal een groot woord. Hij kon zich wel vinden in hun ideeën, omdat ze ook conservatie zijn en tegen de islam/linkse kerk. Maar verder was hij toch niet zo met die partij bezig?
Hij zei dat het de enige goede 'ware' christen-conservatieve partij was. Andere partijen waren niet rechts conservatief genoeg.
pi_99850809
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nouja inmiddels is ook op RTL z nieuws bevestigd dat hij fan van de PVV was.

Één post mens, doe eens redelijk.
quote:
En ik weet heel goed meningen en emoties te scheiden. Ik kan bijv. prima samenwerken met rechtse mensen.

Ik vind het alleen zuur dat rechtsheid en met name extreem-rechts vaak met geweld gepaard gaat. Het heeft regelmatig een onsolidair en polariserend karakter, rechts gedachtegoed.
Ja want links en geweld is nooit voorgekomen nee... Ben je 12 of gewoon dom? Je geeft weer precies aan waarom religie en politiek hetzelfde zijn met je zelfvoldaanheid...
pi_99850811
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij al zo dichtbij staat is het niet handig nee. Maar hoor je schoten van een afstand, dan heb je wel even de tijd om een eind weg te zwemmen.
Niet iedereen zal direct beseffen dat het schoten zijn en dat er zoiets aan de hand was. Tijd terug was ik op een paar meter van een stevige schietpartij (3 doden) en ik had ook pas door wat er aan de hand was toen ik mensen zag rennen en een paar mensen op straat zag liggen.
pi_99850815
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Fan? Lijkt me nogal een groot woord. Hij kon zich wel vinden in hun ideeën, omdat ze ook conservatie zijn en tegen de islam/linkse kerk. Maar verder was hij toch niet zo met die partij bezig?
hij was tot een paar jaar geleden wel lid van een Noorse partij die in die hoek zit
  Donald Duck held zaterdag 23 juli 2011 @ 20:25:47 #188
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_99850834
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef Mishu het volgende:

Ik vind het alleen zuur dat rechtsheid en met name extreem-rechts vaak met geweld gepaard gaat. Het heeft regelmatig een onsolidair en polariserend karakter, rechts gedachtegoed.
Als er een groep is die geweld niet schuwt, dan is het juist extreem-links wel. Alles is maar geoorloofd om hun zogenaamd superieure idealen na te streven
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:25:56 #189
283085 TWP
kassalade
pi_99850843
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:24 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hij zei dat het de enige goede 'ware' christen-conservatieve partij was. Andere partijen waren niet rechts conservatief genoeg.
Fan en sympathie vind ik wel een groot verschil. Hij had sympathie voor de denkbeelden van de PVV maar hij was niet idolaat ervan.
:)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:25:57 #190
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99850845
quote:

[..]

Allemaal?
Degene die op fora en het internet polariserende teksten schrijven om islamieten af te schilderen als slecht en blanke Nederlanders als goed.
pi_99850849
quote:

[..]

Ik heb schoten van een meter of 20 afstand gehoord zonder te weten wat het was, en dacht oprecht dat een auto backfirede. Als 17-jarige op kamp ga je niet uit van schoten. Daarnaast was het eerste wat ze hoorden 'een politie-agent komt met ons praten over wat er in Oslo is gebeurd'.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:26:07 #192
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_99850850
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:23 schreef Mishu het volgende:
Rechtse mensen willen bijvoorbeeld dat ik als blanke Nederlander negatief aan ga kijken tegen moslims omdat zij niet bij ons ras zouden horen.

Nouja ik bepaal zelf wel hoe ik met culturele diversiteit om ga. Zwart, geel of rood, ik vind het de wereld er alleen maar mooier op maken.
Daar denkt rechts heel anders over, die zullen wel even bepalen wat jij wel of niet mag denken.
En helaas, er is een hele grote groep mensen die dat daadwerkelijk ook denken.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_99850851
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:23 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hij hoeft toch ook niet achter je aan te zwemmen. Hij blijft aan de kust staan en kan prijs schieten want er is geen bescherming voor je in het water tenzij je onderwater gaat.
Dan is het niet handig nee.

Maar als hij nog een eind verderop schoten lost zou ik wel het water ingaan ipv op het eiland blijven. Anders zijn bomen of andere beschutting zoeken betere alternatieven. Maar eigenlijk ben je gewoon nergens veilig op zo'n moment.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:26:38 #194
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99850872
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:25 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Als er een groep is die geweld niet schuwt, dan is het juist extreem-links wel. Alles is maar geoorloofd om hun zogenaamd superieure idealen na te streven
Extreem-rechts ook. Alle extremisten trouwens.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99850873
Ik vraag me af waarom een vriendin zonder Noorse kennissen dit doortwittert..

SarahKSilverman Sarah Silverman
If ur in #Oslo #norway &have O NEG BLOODTYPE go to Ullevaal Hospital call 2211 8900 eller 2211 8865
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_99850875
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar als hij nog een eind verderop schoten lost zou ik wel het water ingaan ipv op het eiland blijven. Anders zijn bomen of andere beschutting zoeken betere alternatieven. Maar eigenlijk ben je gewoon nergens veilig op zo'n moment.
Jij weet direct dat het schoten zijn en dat er zoiets aan de hand is? Geloof me, grote kans dat je je dat niet beseft op dat moment.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:26:56 #197
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99850884
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:25 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Neo-nazi's lijken meer geweldadige teksten te gebruiken dan linkse zittende hippies.
pi_99850893
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:23 schreef superworm het volgende:
FYI MaLo, 1 procent van de aanslagen in de EU wordt door moslims gepleegd. Moslims zijn meer dan 5 procent van de totale bevolking. Kortom, ze zijn in de EU een factor vijf minder gewelddadig dan 'de rest'.
Ik weet het :). Toch wordt de "terreurdreiging", (die in kleuren wordt weergegeven) toch meestal naar boven bijgesteld als er in een ander land een aanslag is gepleegd door moslim-extremisten (denk aan Madrid | Al Quaida).
Je ziet het nu ook, de terreurdreiging wordt nu nergens bijgesteld.

Dit wekt bij mij de indruk dat de plannen die de regeringen tegen terreuraanslagen hebben liggen, met name gericht zijn op aanvallen vanuit die hoek.

Maar ik speculeer nu te veel volgens mij, hoort in een ander topic thuis.
pi_99850900
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:26 schreef Mishu het volgende:

[..]

Neo-nazi's lijken meer geweldadige teksten te gebruiken dan linkse zittende hippies.
Da's onzin.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:27:42 #200
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99850907
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:27 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Je bent geen haar beter dan de moordenaar zelf, zie je niet dat je zelf net zo vijandig doet naar andersdenkenden? Blijf uit de buurt van scherpe voorwerpen aub.
Dat is echt een achterlijke opmerking.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99850919
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Da's onzin.
Nee...dat is pas onzin ;)
"Niets is helemaal waar, en zelfs dat niet..."
;-)
pi_99850920
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Totaal veilig ben je nooit. Wel veiliger. Het eiland is niet bijzonder groot, maar wel groot genoeg om een redelijke kans op overleven te hebben.

1. Dichtbebost
2. Hij gaat niet snel bewegen, want dan is z'n perceptie minder.
3. Hij kan je moeilijker raken als je ergens door de bossen rent.
4. Hij zal zich focusen op mensen in het water die makkelijker te raken zijn en zo benut hij z'n beperkte ammunitie veel efficienter.
Ron Paul 2012
pi_99850922
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:26 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nogmaals, ben je 12? Weet je werkelijk niets van het extreem-linkse terrorisme dat Europa de vorige eeuw heeft gezien?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:28:05 #204
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_99850924
Hij moet trouwens wel bovengemiddeld intelligent zijn die gozer. En ik vind zijn politie excuus nogal slim verzonnen -O-

Als er een tweede was, hoe zou die van het eiland zijn gekomen? Pistool neergegooid en gedaan alsof hij ook deel van het kamp was?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:28:15 #205
321828 GreatPretender
I pretend too much
pi_99850930
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:21 schreef apple_pie het volgende:

[..]

En het is zomer, en een meer. Ik kan me echt niet voorstellen dat het zó koud is.
Dit zijn dezelfde mensen die de Hardangervidda overgaan op slippers omdat ze wel van wandelen houden. Komop mensen, het is niet de Nederlandse hei...
Her kommer vinteren!
pi_99850931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:23 schreef superworm het volgende:
FYI MaLo, 1 procent van de aanslagen in de EU wordt door moslims gepleegd. Moslims zijn meer dan 5 procent van de totale bevolking. Kortom, ze zijn in de EU een factor vijf minder gewelddadig dan 'de rest'.
Lijkt mij erg weinig. Heb je ook een bron?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99850956
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb schoten van een meter of 20 afstand gehoord zonder te weten wat het was, en dacht oprecht dat een auto backfirede. Als 17-jarige op kamp ga je niet uit van schoten. Daarnaast was het eerste wat ze hoorden 'een politie-agent komt met ons praten over wat er in Oslo is gebeurd'.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet iedereen zal direct beseffen dat het schoten zijn en dat er zoiets aan de hand was. Tijd terug was ik op een paar meter van een stevige schietpartij (3 doden) en ik had ook pas door wat er aan de hand was toen ik mensen zag rennen en een paar mensen op straat zag liggen.
Dat is waar.

Valt me nog mee dat ze op het nieuws niet 100 keer herhalen dat hij een gamer was trouwens. :+ Vanochtend las ik hier een aantal keer dat hij nog bij zijn ouders zou wonen, maar dat was helemaal niet zo. Waar kwam dat dan vandaan? :?
pi_99850966
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:28 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Nogmaals, ben je 12? Weet je werkelijk niets van het extreem-linkse terrorisme dat Europa de vorige eeuw heeft gezien?
Ik weet dat Gladio inderdaad een door de geheime diensten opgezet terreurprogramma was zogenaamd onder de noemer van links extremisme...nou jij weer, Humpty Dumpty
"Niets is helemaal waar, en zelfs dat niet..."
;-)
pi_99850968
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:28 schreef eight het volgende:

[..]

Lijkt mij erg weinig. Heb je ook een bron?
Dit is Fok. Hier mag je toch gewoon wat in de rondte blaten zonder bronnen te geven?
  Redactie Frontpage zaterdag 23 juli 2011 @ 20:30:09 #210
145738 superworm
is erbij
pi_99850996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit is Fok. Hier mag je toch gewoon wat in de rondte blaten zonder bronnen te geven?
Was laatst in het nieuws wijsneus. Ik zal speciaal om je bozigheid even gaan zoeken.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')