Zie PIquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
Fatsoenlijk? En het begon nog wel zo leuk vanochtend.
PI?quote:
Het is dan ook zo'n gedoe om dat ding steeds weer in te stellenquote:
liever dan dan een naam die begint met Sch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:00 schreef du_ke het volgende:
Evans hoeft van mij ook niet zo nodig te winnen
Waarmee ik uiteraard doel op je avances richting Disana. Het topic zelf was niks mis mee.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Had wel een tikkeltje subtieler gemogen.
Die vind ik al beter. maar gezien deze tour had Voeckler ook wel gemogenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
liever dan dan een naam die begint met Sch.
Nee, dat gun ik de Fransen dan weer nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die vind ik al beter. maar gezien deze tour had Voeckler ook wel gemogen
Ik wel, hij komt bijna over als de enige die er echt voor gevochten heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, dat gun ik de Fransen dan weer niet
Mwoah, vond Sanchez en Contador toch echt meer de vechters deze tour, Voeckler heeft de boel alleen maar verdedigt om nog een dagje extra in het geel te kunnen rijden,aangezien hijzelf ook wel wist dat hij in het hooggebergte te kort kwam, zoals dat altijd al het geval is geweest is bij Voeckler.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik wel, hij komt bijna over als de enige die er echt voor gevochten heeft.
Dat laatste klopt dan weer wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:08 schreef Mishu het volgende:
Ik zie de actie van deze extreem-rechtse meneer als een waarschuwing waar het heen gaat met mensen die er rechtsere ideeën op nahouden. Daar moet je als land iets tegen doen.
Je moet ze niet verder demoniseren maar nog meer het gesprek aangaan en het begint bij goed onderwijs.
Alleen veel Henk en Ingrids verpesten hun kinderen momenteel helaas denk ik. Valt weinig meer aan te doen.
De samenleving moet gewoon effe gas terugnemen. Dat vingertje wijzen dient geen enkel doel en maakt mensen alleen maar razend. En een enkeling kan serieus door het lint gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef eriksd het volgende:
Nou, je denkt het wel gehad te hebben met de maakbare maatschappij en dan komt opeens dit om het hoekje duiken:
[..]
Dat laatste klopt dan weer wel.
Zit jij niet in het paralleltopic naar rechts te wijzen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De samenleving moet gewoon effe gas terugnemen. Dat vingertje wijzen dient geen enkel doel en maakt mensen alleen maar razend. En een enkeling kan serieus door het lint gaan.
Niet alles zo serieus nemen. Ik ben mn verstand niet volledig kwijtgeraakt. Nee, het is niet de schuld van rechts. Politici zijn helemaal niet verantwoordelijk voor de daden van een gek. Wel moet je jezelf afvragen als politicus of je een zinnige bijdrage levert aan het debat wanneer je andere stromingen uit loopt te schelden en allerlei verwijten maakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zit jij niet in het paralleltopic naar rechts te wijzen?
Ho ho.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:33 schreef du_ke het volgende:
Nu snap ik ook waarom Wilders wou dat Veldhuijzen van Zanten een van haar passen in moest leveren. Noren en Zweden, zoveel scheelt dat niet
Z'n vrouw is toch Zweeds?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:33 schreef du_ke het volgende:
Nu snap ik ook waarom Wilders wou dat Veldhuijzen van Zanten een van haar passen in moest leveren. Noren en Zweden, zoveel scheelt dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |