abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99839085
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aha, ik vind dit nogal een bijzonder gedachtegoed :)
Ik vind de tt ook zwaar dubieus, dus moet dit statement zeker kunnen.
pi_99839135
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kan je wat voorbeelden geven van de blinde haat die tot nu toe door de PVV is opgezet, in stemming is gekomen, is geaccepteerd en is uitgevoerd binnen de huidige regeringsperiode?
Waarom? het gaat volgens mij om het grotere geheel en ook de internationale verhalen. Die meneer in Noorwegen was toch duidelijk wel geïnspireerd door het gedachtegoed dat vrij dicht aan zit tegen dat van de PVV. Ook in zijn woordkeuze op internet bijvoorbeeld.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_99839136
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bedoelt het multiculti sprookje ?
hee... is dat een nieuw sprookje van de efteling?
of fantaseer jij dit sprookje zelf ?
pi_99839152
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Die TT is een vraag, jij poneert een stelling die veel verder gaat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_99839156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

hee... is dat een nieuw sprookje van de efteling?
of fantaseer jij dit sprookje zelf ?
Links heeft dit sprookje bedacht.
pi_99839170
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die TT is een vraag, jij poneert een stelling die veel verder gaat.
Mag je vinden, ik vind van niet.
pi_99839212
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

TT is een vraag.
Nogal dubieus om een vraag dubieus te vinden.
Dat lijkt wel op een taboeverklaring... kop in het zand steken en doorgaan met haatzaaien..
En dan is er een gek die dat oppikt op zijn gewelddadige manier...
pi_99839239
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

TT is een vraag.
Nogal dubieus om een vraag dubieus te vinden.
Dat lijkt wel op een taboeverklaring... kop in het zand steken en doorgaan met haatzaaien..
En dan is er een gek die dat oppikt op zijn gewelddadige manier...
Het is een suggestieve vraag. De vraag stellen is de stelling deponeren. :{w
pi_99839289
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hun? Dumbass.

Overigens gaat het in een discussie over moslim-extremisten er vooral om dat niet alle moslims extreem zijn.
En alle rechtse mensen wel dan? Dit komt echt zo keihard back in your face. Van mij mogen jullie hoor, het laat alleen zien dat dat zgn. moreel hoger staan echt bullshit is.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99839521
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, maar de sociaaldemocraten zijn daar grotendeels op teruggekomen, terwijl rechts sinds een jaar of 10-15 steeds meer geloofsartikelen en dogma's is gaan ontwikkelen om tot factfree politics te komen.

[..]

Gelovigheid blijkt uitstekend samen te gaan met rechts. Als je het ene sprookje gelooft kun je het ander ook geloven.
En het feit dat je het maar over rechts blijft hebben bewijst prima dat je zelf net zo dogmatisch, eenzijdig en religieus bent in je eigen politieke voorkeur. Je wilt of kunt dat kennelijk niet inzien, maar zelfdeceptie is gelovigen niet vreemd.

Links heeft toch net zo goed sprookjes? Of wil je dat echt gaan ontkennen...
pi_99839796
quote:
In fact, an intrepid friend of Elise’s has created a web page with the “collected works” of the miraculous Fjordman. Pretty soon there’ll be a Festschrift in his honor. And did you know he’s written a book (of course he has, he’s an articulate mass-murderer), Defeating Eurabia. It’ll only set you back 50 bucks to get a glimpse into the mind of an anti-jihadi terrorist. Here’s a favorable review of Geert Wilders magnum opus, Fitna penned by Fjordman. And don’t ya know that feminism leads to the oppression of women, natch. And Caucasophobia is racism, of course.

I was curious about the views of such an individual would be regarding Israel. And lo and behold, the educated terrorist doesn’t disappoint. Here is his Why Europeans Should Support Israel. With friends like this does Israel need enemies?
http://www.richardsilvers(...)rror-through-norway/
pi_99839834
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:37 schreef apple_pie het volgende:

[..]

En het feit dat je het maar over rechts blijft hebben bewijst prima dat je zelf net zo dogmatisch, eenzijdig en religieus bent in je eigen politieke voorkeur.
Ik heb de laatste 10 jaar een rechts zien opkomen wat enerzijds van sprookjes aan elkaar hangt, zoals het trickledowneffect, het geloof dat de markt alles vanzelf goed regelt, dat vrijheid goed is voor het functioneren van de banken, dat het goed is voor de economie van een land dat er een onderklasse is waaruit het talent geen fatsoenlijke opleiding krijgt, dat je even ergens met bommen een democratie kan stichten, dat drugs verdwijnt als je het verbiedt etc.. En anderzijds het rechts van Henk en Ingrid, met niks weten en niks willen weten en niks snappen en niks willen snappen als basis voor het politieke inzicht. Die kun je dus alles wijsmaken, ook die sprookjes.

quote:
Links heeft toch net zo goed sprookjes? Of wil je dat echt gaan ontkennen...
Als je goed gelezen had dan had je gezien dat ik dat niet ontken maar vaststel dat de sociaaldemocraten afscheid aan het nemen zijn van hun geloofsartikelen terwijl een groot deel van rechts de omgekeerde ontwikkeling doormaakt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_99839997
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En alle rechtse mensen wel dan? Dit komt echt zo keihard back in your face. Van mij mogen jullie hoor, het laat alleen zien dat dat zgn. moreel hoger staan echt bullshit is.
Ik heb dat dan ook nooit beweerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_99840008
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je goed gelezen had dan had je gezien dat ik dat niet ontken maar vaststel dat de sociaaldemocraten afscheid aan het nemen zijn van hun geloofsartikelen terwijl een groot deel van rechts de omgekeerde ontwikkeling doormaakt.
En dat zie ik dus niet zo. Het feit dat sociaaldemocraten bepaalde dingen uit het verleden hebben losgelaten betekent niet dat daar geen andere sprookjes voor in de plaats zijn gekomen...

En zo had rechts 20 jaar geleden net zo goed sprookjes als nu, ook al vallen de populaire van vandaag de dag jou misschien meer op.
pi_99840433
Dit is inderdaad de schuld van het obverantwoordelijk populisme van rechtse partijen. Zag je ook al met die Amerikaanse senator.

Ze demoniseren mensen die het niet met hen eens zijn tot er aanhangers geweld gaan gebruiken.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:07:12 #216
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99840558
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:43 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dan ben jij dus ook voor de inperking van vrijheid van godsdienst?
Ja.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:08:46 #217
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99840606
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:47 schreef mlg het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van zijn ervaring en/of zijn milieu. Hij draagt geen idealen zoals vrijheid. Jammer.
Deze ervaring leert weer dat vrijheid niet onbeperkt kan zijn.
pi_99840625
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:03 schreef Arolsen het volgende:
Dit is inderdaad de schuld van het obverantwoordelijk populisme van rechtse partijen. Zag je ook al met die Amerikaanse senator.

Ze demoniseren mensen die het niet met hen eens zijn tot er aanhangers geweld gaan gebruiken.
Nah, wel dat populistische nationalistische partijen zo'n klimaat scheppen maar om de volledige schuld daar neer te leggen lijkt me wat ver gaan. Types als Bosma en Wilders zouden nu wel eens flink achter hun oren moeten gaan krabben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2011 16:10:40 ]
pi_99840892
Inderdaad mensen als Wilders, Bosma maar ook Sarah Palin moeten zich diep schamen en zeer schuldig voelen
pi_99840907
quote:

Het valt me nog mee dat Wilders niet opgepakt is. Tis allemaal zijn schuld! Einz.
pi_99840921
quote:

Want dat deden Melkert c.s. niet met Pim Fortuyn? Is niet populistisch rechts. Is gewoon de huidige tijdsgeest.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99840937
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:17 schreef Arolsen het volgende:
Inderdaad mensen als Wilders, Bosma maar ook Sarah Palin moeten zich diep schamen en zeer schuldig voelen
Jij zou je moeten schamen. Je hebt immers niks gedaan om dit tegen te gaan. Wat dat betreft heb jij ook bloed aan je handen van deze 87 doden.
pi_99841072
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Want dat deden Melkert c.s. niet met Pim Fortuyn? Is niet populistisch rechts. Is gewoon de huidige tijdsgeest.
precies, het is niet exclusief toonaangevend voor links of rechts. De uiteindelijk schuld ligt gewoon bij de dader alleen is hij gevoed door het klimaat binnen de huidige tijdsgeest. Daar lijkt het op althans.
pi_99841103
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij zou je moeten schamen. Je hebt immers niks gedaan om dit tegen te gaan. Wat dat betreft heb jij ook bloed aan je handen van deze 87 doden.
Ik ga er vaak tegenin

Maar kan helaas niet op de hele wereld tegelijk aanwezig zijn
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:23:10 #225
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99841106
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja maar hullie deden dat ook............... :') :')

Edit:
Wat overigens niet zo extreem was. Let wel ik praat het niet goed.
pi_99841189
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:22 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Ik ga er vaak tegenin

Maar kan helaas niet op de hele wereld tegelijk aanwezig zijn
Onzin. Je hebt er net zoveel schuld aan als Wilders.
pi_99841260
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je liegt weer eens

Wilders zaait voedingsbodem voor geweld. Ik niet.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:26:40 #228
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99841267
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee. Wilders is een bekend persoon die dit soort mensen creëert met zijn belachelijke uitspraken en ideologie.
pi_99841339
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef betyar het volgende:

[..]

Nee. Wilders is een bekend persoon die dit soort mensen creëert met zijn belachelijke uitspraken en ideologie.
Precies samen met Sarah Palin en Pamela Geller zijn het met hun mond kindermoordenaars
pi_99841642
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:28 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Precies samen met Sarah Palin en Pamela Geller zijn het met hun mond kindermoordenaars
Ik word anders behoorlijk agressief van jullie posts. Dus als ik nu mensen ga afslachten zijn jullie schuldig.

^O^
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:49:22 #231
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99842338
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik word anders behoorlijk agressief van jullie posts. Dus als ik nu mensen ga afslachten zijn jullie schuldig.

^O^
Goede vergelijking man. Jij bent echt goed.
pi_99842470
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:49 schreef betyar het volgende:

[..]

Goede vergelijking man. Jij bent echt goed.
Je moet wel je verantwoordelijkheid nemen als forumgebruiker. Niet wegwuiven, hè.
pi_99842526
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

^O^
Dan is het nog de schuld van de politicus waar Arolsen op reageert.
pi_99842630
wat is het christendom toch een haat-ideologie. bouwstop voor kerken, kruisjes om de nek verbieden, stop de christenisering van de samenleving.
pi_99842736
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Je liegt weer eens

Wilders zaait voedingsbodem voor geweld. Ik niet.
Jij doet er niks aan om hem te stoppen, dus je bent minstens net zo schuldig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef betyar het volgende:

[..]

Onzin. Wilders is een bekend persoon, verder loopt je hele vergelijking mank. Daarnaast spreken ze in Noorwegen geen Nederlands.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:28 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Jij bent net zo goed verantwoordelijk. Hoop praatjes, weinig actie. Jij hebt ook bloed aan je handen. ^O^
pi_99842789
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee hoor. Arolsen roept op tot agressie met zijn belachelijke uitspraken, just like Wilders does volgens hem. Dus als er straks mensen dood gaan door Harry, dan is het de schuld van Arolsen.
pi_99842862
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee hoor. Arolsen roept op tot agressie met zijn belachelijke uitspraken, just like Wilders does volgens hem. Dus als er straks mensen dood gaan door Harry, dan is het de schuld van Arolsen.
Klopt, maar Wilders roept agressie op bij Arolsen, waarna iemand anders weer agressief wordt van zijn reacties. Wilders is echter de bron.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:01:24 #238
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99842900
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Kanker toch op. Het is gewoon een sick-fuck die op onschuldige kinderen schiet.
Yeah right :X Hij heeft een politiek motief hoor. PVV aanhanger, tegen beleid van de regering. Lees eens een krant zou ik zeggen :)
pi_99842955
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:51 schreef apple_pie het volgende:

[..]

En dat zie ik dus niet zo. Het feit dat sociaaldemocraten bepaalde dingen uit het verleden hebben losgelaten betekent niet dat daar geen andere sprookjes voor in de plaats zijn gekomen...

En zo had rechts 20 jaar geleden net zo goed sprookjes als nu, ook al vallen de populaire van vandaag de dag jou misschien meer op.
Ik heb voorbeelden gegeven van die rechts factfree gelovigheid van de laatste jaren. Van sociaaldemocraten zou ik eigenlijk geen dogma's weten die niet ernstig gerelativeerd zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:08:29 #240
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_99843221
Ik zie de actie van deze extreem-rechtse meneer als een waarschuwing waar het heen gaat met mensen die er rechtsere ideeën op nahouden. Daar moet je als land iets tegen doen.

Je moet ze niet verder demoniseren maar nog meer het gesprek aangaan en het begint bij goed onderwijs.

Alleen veel Henk en Ingrids verpesten hun kinderen momenteel helaas denk ik. Valt weinig meer aan te doen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:11:10 #241
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99843327
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:08 schreef Mishu het volgende:
Ik zie de actie van deze extreem-rechtse meneer als een waarschuwing waar het heen gaat met mensen die er rechtsere ideeën op nahouden. Daar moet je als land iets tegen doen.

Je moet ze niet verder demoniseren maar nog meer het gesprek aangaan en het begint bij goed onderwijs.

Alleen veel Henk en Ingrids verpesten hun kinderen momenteel helaas denk ik. Valt weinig meer aan te doen.
Wacht even. Ik als persoon "met wat rechtsere ideen" ben slecht onderwezen?

Ik heb al veel verkapte arrogantie meegemaakt maar dit slaat echt alles _O-
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_99843398
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan is het de schuld van de situatie waarop de desbetreffende politicus reageert. Zo kun je eeuwig doorgaan met schuld verleggen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:13:19 #243
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_99843435
Ik denk dat het onverantwoordelijke polariserende gedrag van bepaalde politici in meerdere landen hier aan bijdraagt. Nare ontwikkeling al is die niet helemaal nieuw.

Wel nieuw is dat willekeurige leden van partijen worden aangevallen. In die zin voor de democratie een hele harde klap.
pi_99843466
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt, maar Wilders roept agressie op bij Arolsen, waarna iemand anders weer agressief wordt van zijn reacties. Wilders is echter de bron.
Nee, want Wilders doet zijn reacties naar aanleiding van de huidige situatie in ons land. Dus dan zijn de veroorzakers daarvan weer schuldig, m.a.w. Marokkaanse straatschoffies.
pi_99843517
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee, want Wilders doet zijn reacties naar aanleiding van de huidige situatie in ons land. Dus dan zijn de veroorzakers daarvan weer schuldig, m.a.w. Marokkaanse straatschoffies.
Maar het zijn onze rechtse vrienden die ze binnen hebben gehaald.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:15:30 #246
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99843546
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk Koos, is dit je niveautje van vandaag?
Of eigenlijk de laatste weken?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_99843629
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:15 schreef eriksd het volgende:

[..]

Werkelijk Koos, is dit je niveautje van vandaag?
Of eigenlijk de laatste weken?
Sorry ;(
pi_99843631
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat is de schuld van de moffen die de wereldoorlog veroorzaakt hebben, waardoor we weer moest opbouwen. En de moffen zijn er gekomen door de eerste wereldoorlog, en dat kwam weer door de Serviërs en de Serviërs zitten met zichzelf in de knoop omdat ze geallieerd waren met het Ottomaanse Rijk en het Ottomaanse Rijk is islamitisch! Daar! Alles gaat terug naar de islam. :P
pi_99843831
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

En dat is de schuld van de moffen die de wereldoorlog veroorzaakt hebben, waardoor we weer moest opbouwen. En de moffen zijn er gekomen door de eerste wereldoorlog, en dat kwam weer door de Serviërs en de Serviërs zitten met zichzelf in de knoop omdat ze geallieerd waren met het Ottomaanse Rijk en het Ottomaanse Rijk is islamitisch! Daar! Alles gaat terug naar de islam. :P
Ja, meer de islam is gebouwd op de fundamenten van het jodendom. Altijd weer die joden!
pi_99843842
Wat een kankertopics komen er de laatste tijd zeg :') Als het maar tegen rechts is :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')