neequote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:46 schreef Gramulanion het volgende:
Toch nog een ritwinst voor Vacansoleil?
Al die belgen rijden ineens opvallend goed, hoe zou dat nou komenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:45 schreef Gitank2 het volgende:
Ik moet weer eens wat meer wielrennen volgen, want ik wist niet dat De Gendt kan tijdrijden.
Martin gaat zo alles verpulveren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:46 schreef Gramulanion het volgende:
weheheehquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
En De Gendt weet nu al dat hij de TDF 2012 niet gaat rijden omdat 'ie dan gaat trouwen, hij is gek en Vacansoleil ook dat ze dat toestaan.
In dat geval overtreffen ze Rabobank in elk opzicht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:46 schreef Gramulanion het volgende:
dat is wel een aparte redenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
En De Gendt weet nu al dat hij de TDF 2012 niet gaat rijden omdat 'ie dan gaat trouwen, hij is gek en Vacansoleil ook dat ze dat toestaan.
Whehequote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zit goed onder de plak inderdaad. Hij wilde ook niet helemaal kaal omdat hij over 2 maanden in ondertrouw gaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
Rabo heeft toch ook een rit?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval overtreffen ze Rabobank in elk opzicht.
ja, want die hebben geen rit gewonnenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rabo heeft ook een ritzege?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ninja editquote:
Of tijdens een beklimming, jawoord, de ringen en het kussen terwijl vrouwlief meerent.quote:
Achja, hij houdt ook al jaren vol dat Contador elke grote ronde won waaraan ie deelnamquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:49 schreef Gramulanion het volgende:
Herbert die maar blijft volhouden dat Gilbert alle truien had, witte trui iemand?
Ik dacht al dat ik het verkeerd hoordequote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:49 schreef franklop het volgende:
ik zap maar weer, bij de NOS zeiden ze 'Martin niet bezig aan een indrukwekkende tijdrit'
Denk het wel idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Want hij stayert achter een auto.
Dit kan toch niet waar zijn?twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 14:49:21Raymond Kerckhoffs meldt dat Andy Schleck het parcours niet op de fiets heeft kunnen verkennen. Hij zat wel in de auto achter Cancellara. reageer retweet
Paar minuten toch zeker!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, terwijl zijn tijd bij de eerste tijdmeting al bekend was. Typisch eerst een mening vormen, en dan hopen dat de tijd hem gelijk geeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:49 schreef franklop het volgende:
ik zap maar weer, bij de NOS zeiden ze 'Martin niet bezig aan een indrukwekkende tijdrit'
das wel waarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:52 schreef franklop het volgende:
Dit kan toch niet waar zijn?twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 14:49:21Raymond Kerckhoffs meldt dat Andy Schleck het parcours niet op de fiets heeft kunnen verkennen. Hij zat wel in de auto achter Cancellara. reageer retweet
Evans gaat dus winnen. Leuk voor Danny Nelissen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:52 schreef franklop het volgende:
Ja het is waar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:52 schreef franklop het volgende:
Waarschijnlijk heeft ie nog meer tijd verloren dan als ie gewoon rechtdoor was gereden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
wat ongelovelijk stom van Schleck zegquote:
Jawel hoor. Als de achtervolger hem inhaalt en Gesink houdt m niet bij.quote:
jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:57 schreef Kirov het volgende:
Is LL Sanchez Spaans kampioen tijdrijden oid?
Jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:57 schreef Kirov het volgende:
Is LL Sanchez Spaans kampioen tijdrijden oid?
Al mijn posts zijn ook serieus, was ik vergeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dus iedereen die lek rijdt in een tijdrit, doet een Rasmussentje?
Was een gedachtespinsel van Herbert dus het kan alsnog. (stuursteuntje lig stand brak af)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hmm dan zeiden Wuyts en de Cauwer het verkeerd
quote:
Nein.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:01 schreef Eenskijken het volgende:
oslo is wel ff belangrijker dan de tour hoor
Whaha.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:01 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Bloedbad in Noorwegen is geen nieuws nee
quote:
Misschien ben ik daar meer in geïnteresseerd dan die aanslagen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:01 schreef UnitedStates het volgende:
Ach mensen niet aanstellen, die gasten die nu aan het fietsen zijn stellen toch niks voor.
Dan ben jij een vrij triest persoon.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Misschien ben ik daar meer in geïnteresseerd dan die aanslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |